От тази година български и румънски товарни камиони могат да извършват и вътрешни превози в Германия. Това плаши германските фирми, заради евтината конкуренция. На българите и румънците просто се плаща по-малко.
От началото на тази година фирмите за товарни превози, които имат свои филиали в България и Румъния, разполагат и с правото да извършват вътрешни товарни превози на територията на Германия, с което влизат в сериозна конкуренция с местните фирми - най-вече на базата на значително по-ниските разходи за възнаграждения и осигуровки на шофьорите.
Цялата статия: http://www.dw.de/dw/article/0,,15760891,00.html
Ще има доста потрошени камиони и нарязани брезенти.Не само в Германия а из цяла Европа.
Това важи за всички страни-членки на ЕС доколкото знам, не само за Германия.
Тази седмица разбрах например, че разходите за български международен шофьор са едва 21% от разходите за такъв от Холандия. И сме най-евтината работна ръка в транспорта в цяла Европа.
Тепърва ще си проличат недомислиците в правилата на ЕС! Тежко на такива измислени държави-членки,като нашата!
Да,вече може да се прави каботаж в Европа, но примерно във Франция все още много трудно се съгласяват да ти дадат вътрешен товар, така че положението няма да се промени много бързо и лесно
Очакват се запалени камиони според мен.
Цитат на: !na - Събота, 25 Февруари, 2012, 08:57:27
Това важи за всички страни-членки на ЕС доколкото знам, не само за Германия.
Тази седмица разбрах например, че разходите за български международен шофьор са едва 21% от разходите за такъв от Холандия. И сме най-евтината работна ръка в транспорта в цяла Европа.
Ееее, Инче ама ти откри топлата вода бе слънце. Браво.
Чета постовете ви в тази тема, и се чудя да ви се смея ли или да ви..... Айде намалете се малко а!
Помислете малко реално. Как ще стане Български фирми да завладеят транспорта в Германия? Да, може да стане ама кога чуете гущер да пръдне.
А имаше едно време една Българска фирма която беше завзела транспорта в Европа, да не кажа нацяло, но наполовина може би. Но това време отмина беззвъзвратно и няма да се върне. Така че не ги мислете Немците, цървулковци няма как да ги съборят.
Цитат на: DeDo Vi - Сряда, 29 Февруари, 2012, 00:33:22
Ееее, Инче ама ти откри топлата вода бе слънце. Браво.
Така е, да.
Правя известна разлика между "май май ...", "еди-кой-си каза..." и статистика....та затова ;)
Екология, какво да ги правиш- модерно е. Ако разтовариш в един град и трябва да товариш в друг, сега разрешават да се прави курс с товар, вместо камиона да пътува празен и да бълва парникови газове.
Колкото до намирането на товар- зависи от спедитора на фирмата.
Да, по принцип зависи от спедитора, но повярвай ми, в 70 % от случаите, като разберат, че не си френска фирма, направо ти затварят телефона, за Германия нямам наблюдения в момента, само казвам, че във Франция трудно се прави каботаж, и няма да се учудя и ако и в Германия е така
Е какво излиза, ние българите сме се загрижили за германците, да не би да станат по-бедни заради нас... усетихте ли се? Защо по дяволите някой проклетисват държавата си? Много е грозно, тук са децата ни и старите ни родители!!!
Моето мнение е по-различно, аз например се радвам, че преди десетина години българския работник беше предимно строител навън. Отскоро се наместихме на един от най-сериозните пазари в ЕС. Е какво му е лошото на това?
Да, сега работим за по-ниски цени, но ако следите процеса - заплатите леко полеко стават по-високи, камионите малко по-добри. И най-вече храним семействата си. Стига с тоя негативизъм!
И преди е имали каботаж из Европа само,че нелегален,сега стана легален.Какво му е лошото на това,а кои ГЕРМАНЕЦ ще троши прозорци и реже брезенти не мога да се сетя.На фирмите им изнася така да е,само се чудя дали няма да ограничат курсовете защото разбира се ще се злоупотребява масово.В Испания е разрешен 3 пъти в месеца от 2009година.