Кой според вас е най-добрия автомобил? ::)
Новият ;).
Цитат на: imter - Четвъртък, 01 Март, 2012, 18:37:32
Новият ;).
и чуждият :)
Най обичам чужда жена и чужда кола да ми паднат в ръцете ;D
Служебния :D :D :D :D :D
Този за продаване, все е най, най без забележки...
Пет отговора до момента и нито един конкретно по темата.
Мерцедес 124 :) 2.0 л мотор , двувратка :) Ще те прибере от всякъде :)
Няма добри и лоши коли.
Има добри лоши шофьори.
Добрата кола е тази, която ще запали, и ще те закара там за където си тръгнал.
Лошата няма да го направи.
Всеки има сантименти, на мен примерно страшно ми допада тази:
(http://www.ritzsite.nl/Tiger/1965_Sunbeam_Alpine_Mk_IV.jpg)
За съжаление все още не ми е изпаднала такава в състояние,което според мен да си заслужава парите за да си я купя.
Най-добър автомобил няма, всички се чупят и не искат да се движат без гориво.Аз най си уважавам Опела.
Опел Рекорд 2,2i беше купен от Австрия бил е към полицията и май имаше тунинг, защото много вървеше и малко харчеше 10/100 градско. Това е любимата ми кола която съм имал досега,но заради Жан Виденов трябваше да се разделя с нея замина преди 16г. за Петрич и още е там и си я карат.Сега се возим с Крайслер Гранд Вояджър 2,5CRD 143кс. страхотна возия и малък разход 6,5 извънградско,но е скъп за поддръжка,ама както се казва : Кеф цена нема.
За мене наи-голям кеф са италянките със задно предаване,особено Алфите 116-та серия.Но все още за наи добра кола,от страна на здравина и лесна поддръжка си остават Мерцедес-190 и 124-много добра инвестиция,ако се попадне на добър и запазен екземпляр.
Audi A4 1.8 T Quattro. ;D
BMW-530D
Най-добрият автомобил е новият.
ЦитатBMW-530D
На това като му знам разхода не бих казал че е най-добрият.
Цитат на: pumix - Петък, 18 Май, 2012, 10:48:29
Най-добрият автомобил е новият.На това като му знам разхода не бих казал че е най-добрият.
За горенето си гори,обаче за другите работи за ся,съм нямал проблеми,возията и вървенето са перфектни.
E39, E60 или E61 е кaто поколение?
Голф4 1.9 ТДИ 110 кончета четириврат задължително. ;)
И да е с ПППепернишка регистрация ;D ;D
И да е "Хайлаин" ;).
Напълно съм съгласен с колегата по-горе ,че добрата кола е тази която ще те закара ,а лошата е тази която няма да го направи. Таз тема е много обширна , преди време имах S320 и си мислех ,че това е най-добрата кола (беше си ми детската мечта) ,но тогава криза при мен нямаше и не ме късаеше разхода от 17/100 ,нито това че всеки месец изпадах по 400-600лв за ремонти на "дреболийки". После ме удари кризата и си купих Ситроен Ксантия за 1000лв и 6 месеца я карах без дори да и вдигна капака и тогава тя ми беше "най-добрата кола" ,защото не ми бъркаше в джоба , после здаде багажа и си купих Мицубиши Галант за 1500лв ,дизелче икономично и сега то ми е най-доброто :) Та в общи линии най-добрата кола си остава гледаната.
п.п. Имал съм и две 124-ки и съм доста доволен ,но и от тях едната хвърли мотора :)
Цитат на: !.!.! - Четвъртък, 01 Март, 2012, 20:52:30
Мерцедес 124 :) 2.0 л мотор , двувратка :) Ще те прибере от всякъде :)
Аз почти ще се съглася с колегата, ако ще да е 124-ка, нека(поне за мен) да е 2.5 D(атмосферка) и от там и броя на вратите се променя с 2 врати повече. Макар, че съм пристрастен към франсетата (Пежо и Ситроен за дизел и Рено за бензинов ДВГ) Защото такива коли съм карал(карам и в момента) и с първите две марки ми е и свързана работата.
А и иначе за новите автомобили моето мнение(не съм на кой знае каква възраст, но нови камиони за съжаление не съм карал, но нови коли доста съм покарал за съжаление не моя собственост) нещата към днешна дата са доста изравнени по класове с изключение на някоя и друга издънка при двг-тата на някоя марка.Но иначе всички марки се научиха вече да правят(а ако не могат да си конструират, да си купят от някой от другите производители, които могат това) дизелови двг-та. А при новите бензинови двг-та нещата са като при дизела, пак с малки изключения. А за електроника, горивни с-теми нещата са още по унифицирани-помпи, дюзи, датчици, еку-та на двг, екута на скоростни кутий(ако имат такива) и т.н всичко е на големите фирма в бранша(BOSH, CONTINENTAL(SIEMENS), DENSO, MAGNETI MARELLI).
Затова, че при новите коли вече поне според мен нещата са строго субективни от към предпочитание към някоя марка, но искам да бъда разбран правилно нещата са изравнени, но по класове, затова че не сравнявайте "кон с магаре" нека да сравняваме Мерцедес с Ауди или БМВ, а Рено с Опел или Хюндай или друга марка от тази "черга" .
Цитат на: emilpopoff - Неделя, 12 Май, 2013, 20:56:17
Аз почти ще се съглася с колегата, ако ще да е 124-ка, нека(поне за мен) да е 2.5 D(атмосферка) и от там и броя на вратите се променя с 2 врати повече. Макар, че съм пристрастен към франсетата (Пежо и Ситроен за дизел и Рено за бензинов ДВГ) Защото такива коли съм карал(карам и в момента) и с първите две марки ми е и свързана работата.
А и иначе за новите автомобили моето мнение(не съм на кой знае каква възраст, но нови камиони за съжаление не съм карал, но нови коли доста съм покарал за съжаление не моя собственост) нещата към днешна дата са доста изравнени по класове с изключение на някоя и друга издънка при двг-тата на някоя марка.Но иначе всички марки се научиха вече да правят(а ако не могат да си конструират, да си купят от някой от другите производители, които могат това) дизелови двг-та. А при новите бензинови двг-та нещата са като при дизела, пак с малки изключения. А за електроника, горивни с-теми нещата са още по унифицирани-помпи, дюзи, датчици, еку-та на двг, екута на скоростни кутий(ако имат такива) и т.н всичко е на големите фирма в бранша(BOSH, CONTINENTAL(SIEMENS), DENSO, MAGNETI MARELLI). Затова, че при новите коли вече поне според мен нещата са строго субективни от към предпочитание към някоя марка, но искам да бъда разбран правилно нещата са изравнени, но по класове, затова че не сравнявайте "кон с магаре" нека да сравняваме Мерцедес с Ауди или БМВ, а Рено с Опел или Хюндай или друга марка от тази "черга" .
Забравих да спомена още една голяма фирма производител на електроника,горивни с-теми,екута, дори и контактни ключове за запалване и тя е DELPHI.Макар, че като доставчик на електроника и помпи и дюзи и др. елементи(за леки автомобили и бусове) не съм очарован, но това си мое лично мнение.
Аз карам е36 325 тдс със възможно всички екстри за този клас и съм много доволен от нея,но доста поизгни и ще я сменявам със друга но няма да я продавам че много си я обичам а и мотора и е за сега идеален,мисля да взема е46 320д 150 коня но се притеснявам че дават дефекти,със датчици и електроника
Мерцедес 123 без значение дали е дизел или бензин! Тойота Корола 1992-1994 или комбито до 1995г. - отличникът според ТЮВ три на 1000 автомобила получават повреда при подръжка по сервизна книжка.
От немските-Мерцедес,Бмв,от френските Пежо 505,604,рено 5,Сафран,Ситроен,като цяло е супер,от японските всичко,което не е гнилоч....От италянските всички със задно предаване,с изключение на Крома,164-ката,Каппа. Тва е за което се сечам :)
(https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14632963_1784930205078119_7422799635089853547_n.jpg?oh=bb4a24520e290015b02145870f5520ba&oe=58A5F63B)
Е аз нема да говоря ;D ;D ;D
1. Огромен безинов мотор, поне v6
2. Две врати
3. Задно предаване
например това:
(http://images.autotrader.com/scaler/544/408/images/2016/9/15/439/011/43318448842.439011577.IM1.MAIN.565x421_A.562x421.jpg)
Цитат на: American - Неделя, 09 Октомври, 2016, 04:58:37
1. Огромен безинов мотор, поне v6
2. Две врати
3. Задно предаване
например това:
(http://images.autotrader.com/scaler/544/408/images/2016/9/15/439/011/43318448842.439011577.IM1.MAIN.565x421_A.562x421.jpg)
В6 на този модел няма,а и по принцип шестаците на мерцедес 126 са редови.Осмаците са веобразни....
Има компромисен вариант: V12 :o :o :o
(http://www.auto-data.net/images/f4/file2966966.jpg)
5.0 V10 TDI (313 Hp)
313 к.с./3750 об/мин
Разположение на двигателя Отпред, надлъжно
Въртящ момент 750 Нм/2000 об/мин
Горивна система Дизел Комънрейл
Турбина Турбокомпресор
Разположение на цилиндрите V-образен
Брой цилиндри 10
Диаметър на цилиндрите 81 мм.
Ход на буталото 95.5 мм.
Степен на сгъстяване 18
Това ти не треа да го пипаш даже.
Караш Бентли а плащаш за Народна кола,,,,,,, на мен ми харесват.
Цитат на: rider777 - Неделя, 09 Октомври, 2016, 22:38:18
Караш Бентли а плащаш за Народна кола,,,,,,, на мен ми харесват.
Докато го караш, е съвсем така. Дойде ли време да го ремонтираш, караш народна кола, а плащаш ремонт за Бентли. :)
То на това с тея характеристики един лафет отзад и 20 тона няма ги усеща пък като искаш разкачаш и на кафенце някъде
Volvo 240 с шведски бензинов двигател. Накрая ще могат сусе ковчега да те закарт с нея. ;D
Цитат на: admin - Неделя, 09 Октомври, 2016, 22:42:17Докато го караш, е съвсем така. Дойде ли време да го ремонтираш, караш народна кола, а плащаш ремонт за Бентли. :)
Зависи ко ще се строши , например на мене рециклажа на турбините ми излезе 2000лв + още 200лв за некви дребни неща . Накладки + предни дискове и престъргване на задните (нови са има няма 3к км ма надрани от накладката) 500лв .
Смяна на всички течности по двигателя и скоростите също не са космическа сума .
Вече дребните елементи по тоците са скъпи , например брава е около 600лв , машинка за стъклото и тя тука някъде .
Пп. Разхода в града (Видин) е около 16 с мнооооого галене , от Видин до Залцбург през Румъния среден 8.3л/100км на темпомат при 120-140км/ч.
За сравнение 2ка дизел комън рейл в супърб дава 5.2л/100км за има няма разлика от 6цилиндъра и 180коня по малко . А въртящия момент малиии :o
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Супърба не е ли помпа дюза?
Не , комън рейл
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk