Значи снощи си се съскам аз и шведската стомана натоварени из байра на Траянова врата и една Скания G клас на Щраковият амбарак ни подминава с километър два по-бърза ,викам арно пълни сме имаме и спукано гуме на каруцата нек да живее обаче тамън ни мина и фана едно 2-300 метра преднина и шведската стомана нешо и стана и без да давам газ без да сменям скорост ,фукна кат бесна (под бесна 10км/ч повече) ,та прескочииме и G серия и AXOR един туркиш и беееме победители на тунела,там естественно я запрех швеедската стомана да се кротне малко и да помпаме гумето на карацута за N-ти път.
Та да питам що и стана на шведската стомана та литна,дали кат виде Скания пред себе си се ядоса или па филтъро ми горивен има водица или запушване та отпуши или па онуй (електронен блок)де управлява работата на моторетката нешо му стана .
Некви идеи има ли,да знам де да човъркам,че ми ареса как се съсна шведската стомана и искам пак. :(
Важното е ,че Шведите са пак първи, А иначе "кака" ти Катя знае какво му е на VOLVO-то . Трябва да го лекува, но има вероятност да му спре допинга , който по незнайни причини все още си го взима тайно.
Оууууууу шведската стомана ме страх да я водим при Катето бре,там ша вземе се отърка у тез новите и ,че вземе да прифане некоя автоматична трансмисия се чудим ко да праим после.
Иначе официално сме чисти на допинг контрола и от де ни иде таз енергия напрао си се чудим.
Цитат на: Бригадира - Събота, 24 Март, 2012, 09:38:20
Значи снощи си се съскам аз и шведската стомана натоварени из байра на Траянова врата и една Скания G клас на Щраковият амбарак ни подминава с километър два по-бърза ,викам арно пълни сме имаме и спукано гуме на каруцата нек да живее обаче тамън ни мина и фана едно 2-300 метра преднина и шведската стомана нешо и стана и без да давам газ без да сменям скорост ,фукна кат бесна (под бесна 10км/ч повече) ,та прескочииме и G серия и AXOR един туркиш и беееме победители на тунела,там естественно я запрех швеедската стомана да се кротне малко и да помпаме гумето на карацута за N-ти път.
Та да питам що и стана на шведската стомана та литна,дали кат виде Скания пред себе си се ядоса или па филтъро ми горивен има водица или запушване та отпуши или па онуй (електронен блок)де управлява работата на моторетката нешо му стана .
Некви идеи има ли,да знам де да човъркам,че ми ареса как се съсна шведската стомана и искам пак. :(
Най-вероятно конете които са избядали от делижанса са се завърнали
Не е бре SCANIA-та е връщала на заден и така му се е сторило. :D
Цитат на: loshdancho - Събота, 24 Март, 2012, 11:25:03
Не е бре SCANIA-та е връщала на заден и така му се е сторило. :D
Тц ,малко вероятно у таз фирма не са кадри назадзе,знам оти им бех и аз кадро. ;)
Шегата на страна , това което си видял би трябвало да е нормалното му вървене(ако не е чипосан) Имах такъв случай , и в Представителството му свалиха "чипа" по молба на шефа, за да падне разхода, е после се връщахме да го сложат пак- ама не става... Не бил оригинален софта и "коня счупи крак"!
Цитат на: loshdancho - Събота, 24 Март, 2012, 11:39:54
Шегата на страна , това което си видял би трябвало да е нормалното му вървене(ако не е чипосан) Имах такъв случай , и в Представителството му свалиха "чипа" по молба на шефа, за да падне разхода, е после се връщахме да го сложат пак- ама не става... Не бил оригинален софта и "коня счупи крак"!
Е арно де ,ма насред байро не съм слизал ни да впрегам коневе ни да монтирам чипове,че останем с убеждението,че шведска стомана е със разум и верно се е издразнила от Сканията и си е рекла е са те прескочих.
Май ,май сака да се разтурга филтъро ми се чини,ма до са се си бееме така ,но снощи що ни стана не знам.Некой да знае езика на шведска стомана да мъцне как да я питам що и стааа?
Бригадире хубав сън си санувал пожелавам ти да се сбъдне (без лоши чуства)
Цитат на: Dido - Събота, 24 Март, 2012, 12:02:43
Бригадире хубав сън си санувал пожелавам ти да се сбъдне (без лоши чуства)
Баце я не сънувам бре,оти се си се носим нощно време(контроло лабав ;) )сещаваш ли се?
Дип че го нема тоз колега с таз Скания тука из форумо да си мъцне.
Баце, дрънгело да не е гледал клипчета на Mean Green, де се дърпа с Ферари, та да се е вдъхновил? ;D
Иначе, мислим, погледни турбо пътищата. Да не духа от някъде? ???
Цитат на: Slav_305 - Събота, 24 Март, 2012, 13:38:39
Баце, дрънгело да не е гледал клипчета на Mean Green, де се дърпа с Ферари, та да се е вдъхновил? ;D
Иначе, мислим, погледни турбо пътищата. Да не духа от някъде? ???
Баце тва е идея,пляка нещо требе да разучим пъто на въздухо.
Пътя на въздуха е такъв:
-Влиза през отворените прозорци или парното, минава според температурата отдолу на горе или отгоре на долу.
-Сблъсква се с нещото наречено бригадирска тиква(глава). При непреодолимо препятствие се повишава неговото налягане.
- Все пак има място от където да мине: през лявото и дясно бригадирско ухо.
-Когато се промени размера на канала(ушният) се променя скоростта на въздуха и (под)налягането.
- От създадената скорост(в някои) случаи свръхзвукова се чува характерното свирене в ушите, подобно и подпомагащо турбото.
- Бръмбаро се чувства некомфортно на това течение и си отива скоропостижно. При което от скоростта въздуха изсъхва и почва да тропа в черепната кутия като съчма в свирка.
-От създадените ритмични вибрации се получава натоварване на очният нерв и не възможността за неговата правилна работа, за обективно възприемане на заобикалящата ни действителност.
Бригадире, "дръгела" ти е показал какво може ако се грижиш за него.
Едно посещение при Катето ще помогне. 8)
Цитат на: Slav_305 - Събота, 24 Март, 2012, 13:38:39
Баце, дрънгело да не е гледал клипчета на Mean Green, де се дърпа с Ферари, та да се е вдъхновил? ;D
Това лято Mean Green се готви за нов рекорд.
Този път в Щатите, през юни.
Баце,като ровиш у филтъро що не удариш и едно око на сондата ;)
Цитат на: loshdancho - Събота, 24 Март, 2012, 16:14:48
Пътя на въздуха е такъв:
-Влиза през отворените прозорци или парното, минава според температурата отдолу на горе или отгоре на долу.
-Сблъсква се с нещото наречено бригадирска тиква(глава). При непреодолимо препятствие се повишава неговото налягане.
- Все пак има място от където да мине: през лявото и дясно бригадирско ухо.
-Когато се промени размера на канала(ушният) се променя скоростта на въздуха и (под)налягането.
- От създадената скорост(в някои) случаи свръхзвукова се чува характерното свирене в ушите, подобно и подпомагащо турбото.
- Бръмбаро се чувства некомфортно на това течение и си отива скоропостижно. При което от скоростта въздуха изсъхва и почва да тропа в черепната кутия като съчма в свирка.
-От създадените ритмични вибрации се получава натоварване на очният нерв и не възможността за неговата правилна работа, за обективно възприемане на заобикалящата ни действителност.
;D
Цитат на: Станимир - Събота, 24 Март, 2012, 20:55:59
Баце,като ровиш у филтъро що не удариш и едно око на сондата ;)
От баце с един бръмбар кое по напред,че оцапам кунки и там ,да съм разчовъркал поне ако не друго.
Цитат на: !na - Събота, 24 Март, 2012, 17:26:37
Бригадире, "дръгела" ти е показал какво може ако се грижиш за него.
Едно посещение при Катето ще помогне.
Ааааа Катето ми приятелче,нема да и докарвам кошмари с техникъл състоянието на дръгелчето на шефа.
Цитат на: loshdancho - Събота, 24 Март, 2012, 16:14:48
Пътя на въздуха е такъв:
-Влиза през отворените прозорци или парното, минава според температурата отдолу на горе или отгоре на долу.
-Сблъсква се с нещото наречено бригадирска тиква(глава). При непреодолимо препятствие се повишава неговото налягане.
- Все пак има място от където да мине: през лявото и дясно бригадирско ухо.
-Когато се промени размера на канала(ушният) се променя скоростта на въздуха и (под)налягането.
- От създадената скорост(в някои) случаи свръхзвукова се чува характерното свирене в ушите, подобно и подпомагащо турбото.
- Бръмбаро се чувства некомфортно на това течение и си отива скоропостижно. При което от скоростта въздуха изсъхва и почва да тропа в черепната кутия като съчма в свирка.
-От създадените ритмични вибрации се получава натоварване на очният нерв и не възможността за неговата правилна работа, за обективно възприемане на заобикалящата ни действителност.
Баце с цел охлаждане принудително на бръмбаро или поразбуждането му,показвам чутурката през левото джам доста често,а и перчемо лови супер прическа,за жалост поради липсата на кърпе на врато се предполага,че в бъдеще ще имам здравни проблеми,но пък знааш ли мое съм късметлия и да вземем некое дере или дърво и да минем метър увреме и да избегнем бъдещи здравословни проблеми.
Пъто на ветъро не е майтап работа да знааш.
колеги и мене ми се е случвало както на бригадира само ,че със сканя
Аз съм чул, че един камион почва много да бега преди да те напусне... ;D ;D
Аз съм го изпитал.С Скания която беше на 400000км.Полудя от вървене и след това мотора се сдуха.
Спри с магнитчетата бро ;D
Като взимаш такива сувенирчета внимавай къде ги лепиш