Моля всеки, който е засичал разход на такава машина да сподели стойностите, при скорост и терен, като упомене и съответния деигател!
Благодаря предварително!
Т 3 съм карал
1,6D без турбо
разход извънградско между 7 празен и 10 тройнопретоварен, с много сваляне на скорсти по баирите, при каране около 90км/ч
Т4 1,9D чистия дизел ти гарантирам че ще влезе също в тези стойности, само че леко претоварен, него не можеш го товариш кат катър.
Цитат на: SEMPER - Вторник, 27 Март, 2012, 19:08:08
Т 3 съм карал
1,6D без турбо
разход извънградско между 7 празен и 10 тройнопретоварен, с много сваляне на скорсти по баирите, при каране около 90км/ч
Т4 1,9D чистия дизел ти гарантирам че ще влезе също в тези стойности, само че леко претоварен, него не можеш го товариш кат катър.
Имах такъв. "На тампони" фулл цимент, пясък, мозайка машина за мозайка, фулл народ, педала се пуска САМО при превключване... София-Горна Оряховица-София. Навтъщане празен естъествено - таван на разхода 7, ако щеш вервай...
Навил съм се да взимам Т4 един казва с мотор 1.9 TDI сам човек с малко багаж 90-110км - 5л/100км. Друг казва, че под 8-9 дори с тази скорост - забрави... Затуй пуснах и темата. Да почерпя инфо от извора.
Не, не вярвай
Карал съм в Германия доста време товарно VW кади с 1,9D чист дизел
Празно, с немска нафта хващаше 5 на 100
Сам си прецени дали транспортера ще успееш да го накараш да харчи 5
Пак за сравненив - 1,9 TDI пасат комби помпа дюза - 120км в час - около 6 празен с БГ нафта, настъпан да върви около 180 международно - 8 на 100
А за Т3 - имам предвид зверски претоварвания с железа, не само вътре, а и на тавански багажник, тампони на палачинки, няколко пъти и пружини на две, и сваляне до 2ра на извънградско.
???Този Т4 с 1.9ТДИ коя година е?По принцип няма Т4 с такъв мотор.Монтира се в следващото поколение-Т5.При Т4 са 1.9Д,1.9ТД,2,4Д и 2.5тди.Разхода им зависи до голяма степен и от скоростните кутии,при различните модели се монтират над 15 варианта на скоростните кутии,като разликата е само в предавателните числа и диференциалите.Разход съм засичал на 1.9Д с 5 човека от Горна Оряховица до Щутгарт и обратно-8.5/100.
Диф-а е важен, на кутията 5-тата винаги е понижаваща
Аз на VW табела TD не съм виждал , всички са TDI, вече зависи кои букви са бели и червени
Да,има ТДИ,но в модела обозначен като Т4(мисля че се произвежда до 1999 или 2000г) се слага 2500 см3,5 цилиндъра по принцип от старото А6 на Ауди,мотора 1.9ТДИ(кода му е 1Z),се монтира в следващия модел-Т5,там вече мотора е с умна дюза,електронна помпа,дебитомер и т.н.
Цитат на: exon - Вторник, 27 Март, 2012, 19:46:10
???Този Т4 с 1.9ТДИ коя година е?По принцип няма Т4 с такъв мотор.Монтира се в следващото поколение-Т5.При Т4 са 1.9Д,1.9ТД,2,4Д и 2.5тди.Разхода им зависи до голяма степен и от скоростните кутии,при различните модели се монтират над 15 варианта на скоростните кутии,като разликата е само в предавателните числа и диференциалите.Разход съм засичал на 1.9Д с 5 човека от Горна Оряховица до Щутгарт и обратно-8.5/100.
Това 8.5 с каква скорост?
Значи... наистина това 1.9 ТДИ е Т5
Благодаря за отговорите дотук, много ми помагат! Дилемата е Т4 или комби VW Pasat, Golf, Polo да седи на паркинга у фирмата като шкаф а и за всеки случай...
Ами.. с колкото може да върви ;D.110 до 130 на магистрала,из Румъния средно 70-90.
Разликата между моделите Т4–Т5 е 2003 година и е очевидна
(http://static.pagenstecher.de/uploads/a/a3/a32/a329/normal/79448-411.jpg)
(http://www.apprich-secur.de/fileadmin/template/media/Produkte/Busse/Minibusse/VWT5/SecurBus_VW_T5.jpg)
Цитат на: exon - Вторник, 27 Март, 2012, 20:33:57
Ами.. с колкото може да върви ;D.110 до 130 на магистрала,из Румъния средно 70-90.
ми това си е на яка ръчка според моите представи... аз съм пенсионер зад волана 80-100км/ч...
SEMPER, разликата между Т4 и Т5 е ясна, не знаех разликата в двигателите, а това, че 2.5 ТДИ е от А6
хич не ме обнадеждава... :(
Аз лично не бих взел нищо с 2,5 двигател на WV Audi
Прекалено съм наплашен от всякакви приказки че е адски проблемен.
Този мотор между другото хич не е лош,освен в Ауди A6 до 96г,го има и в почти всички бусове от серията LT и някои модели на Волво(S70,XC90,S80).Проблем прави най вече с шайбата на коляновия вал,но това си е кусур на всички дизелови фолксвагени.Виж за V-образния 2.5 там нещата са страшни,няма нещо което да не се чупи и всичко е цифра.Между другото миналата седмица мои колега които работи в автоморга свали от буса си 2.4Д и сложи вътре мотор 1.9ТДИ от Шаран.Разликата е че при 120км/ч мотора работи с около 600об/мин под оборотите с които е вървял с по големия мотор.
Цитат на: exon - Вторник, 27 Март, 2012, 21:14:58
Между другото миналата седмица мои колега които работи в автоморга свали от буса си 2.4Д и сложи вътре мотор 1.9ТДИ от Шаран.Разликата е че при 120км/ч мотора работи с около 600об/мин под оборотите с които е вървял с по големия мотор.
Това е чудесна идея особено ако кужуха пасва едно към едно.
Изключително съм изненадан, че има разлика в оборотите. Предавката от опашката е идентична с предишната т.е. 1:1 :o :o :o
Кожуха би трябвало да пасне 1 към 1 според мен.
Преди 10 години карах такъв служебен :) VW T4 2.4 турбо дизел ,дълга база. Заради спешните поръчки, летях по пътищата с над 160км/ч. От Бургас до София и обратно гореше един резервоар и 25 л наляти от туба. Сега няма спомен колко литра му беше резервоара, но не е бил под 70л. На места по равното стигаше и 180км/ч празен. Гумите му бяха 225х65/16. За 3 години смених 1 турбо, но и фирмата беше богата и плащаше всички ремонтите.
Утре ще питам един приятел, който пътува с такъв бус до Германия и ще ви кажа какъв разход му дава. Но доколкото си спомням, ми е казвал за 10 на 100 по този маршрут.