Здравейте, предлагам работа за влекачи с полуремаркета(може и хладилни) вътрешно в Европа
за предпочитане е полуремаркето да е щора и влекача да е евро3;4 или евро5
ако някой няма полуремаркещора може да му се даде под наем за 550евро на месец
Офертата е следната:
кара се в тези дестинации
-DK – DE – NL – BE – LUX – AT – North FR etc.
-SE – NO – DE – NL – BE – LUX – AT – North FR etc
-пътните такси за AT, CH, FR, ITи ES са платени
-за DE се плаща 0.15евро на км пътна такса
-фериботи и мостове са платени също
-кара се около и над 12000км на месец(което зависи от водача)
-предимно пълни товари (един адрес за товарене и един адрес за разтоварване)
-максимално празни км. от последния разтоварен адрес до първия адрес за товарене 75км които не се заплащат
-заплащането е 0.80евро на км
-плаща се на всяко 15то число на предходния месец по банкова сметка след представяне на необходимите документи
Моля тези които са със сериозни намерения да изпратят копие от следните документи:
- снимки на влекач или на цяла композиция
- ЕС разрешение.
- CMR застраховка.
- Фирмена регистрация.
- Л.К., ако фирмата е лична собственост.
адрес и тел.за обратна връзка
на е-мail:stoianlazarov@mail.bg
Здравейте,а нямате ли оферта за Испания.
Публикация на латиница!!!
Колега, забелязваш ли, че почти навсякъде се пише на КИРИЛИЦА?
Даже само за един се сещам, всеки си пише колкото може неграмотно. И с всякакви букви и цифри.
Обърни на български.
При такова навло остава ли нещо? Нормални ли сте да пускате такава безумна глупост. На такава цена би пътувал единствено лекотоварен автомобил.
Цитат на: dimich87 - Събота, 19 Май, 2012, 21:31:55
При такова навло остава ли нещо? Нормални ли сте да пускате такава безумна глупост. На такава цена би пътувал единствено лекотоварен автомобил.
Да не говорим пък какво ще остане за шофьора. Ще види поне Европата.....
Цитат на: stoianlazarov - Понеделник, 09 Април, 2012, 23:19:06
Здравейте, предлагам работа за влекачи с полуремаркета(може и хладилни) вътрешно в Европа
за предпочитане е полуремаркето да е щора и влекача да е евро3;4 или евро5
ако някой няма полуремаркещора може да му се даде под наем за 550евро на месец
Офертата е следната:
кара се в тези дестинации
-DK – DE – NL – BE – LUX – AT – North FR etc.
-SE – NO – DE – NL – BE – LUX – AT – North FR etc
-пътните такси за AT, CH, FR, ITи ES са платени
-за DE се плаща 0.15евро на км пътна такса
-фериботи и мостове са платени също
-кара се около и над 12000км на месец(което зависи от водача)
-предимно пълни товари (един адрес за товарене и един адрес за разтоварване)
-максимално празни км. от последния разтоварен адрес до първия адрес за товарене 75км които не се заплащат
-заплащането е 0.80евро на км
-плаща се на всяко 15то число на предходния месец по банкова сметка след представяне на необходимите документи
Моля тези които са със сериозни намерения да изпратят копие от следните документи:
- снимки на влекач или на цяла композиция
- ЕС разрешение.
- CMR застраховка.
- Фирмена регистрация.
- Л.К., ако фирмата е лична собственост.
адрес и тел.за обратна връзка
на е-мail:stoianlazarov@mail.bg
Г-н Лазаров,
Докога ще обезкръвявате българските фирми?! Това е срамно и унизително! Прекрасно знаете навлата на германски, австрийски, френски и пр. западни превозвачи! Ние ли сме най-големите балами, да "оправяме" средната цена на спедицията "Х" и/или товародателя "У"?!
Предлагам "Админа" да не допуска пъбликуването на подобен род "бизнес" предложения!
Пазарната икономика казва така:
ако имаш по-добра оферта я предложи
ако нямате какво да правите BigRig не го правете в сериозен форум като този
и не мисля че сте наясно с другите навла
и на последно място в офертата съм помолил да разговарям само с фирми със сериозни намерения и такива ,които искат да изплуват от кризата
:D :D :D с лев и шейсет не само,че изплуват ми направо,че си и заплават само,че към бездната. :D :D :D
Абре тотално изтрещехте ми се чини с тия навла,ма лошо няма де Българскио транспортен бос акъл нема тъй че спокс,че се найдат мераклии де да отложат потъването с потапяне ;) :D :D :D :D
Аве Лазаров!Защо не си търсите баламите в Спедитора или там никой не ти се хваща на въдицата?Че таксито работи на по много на километър.
Аз поне се опитвам да давам пари а вие дори и това не правите.
А акъл всеки злобар може да дава.
Причина за редакция : Правопис
Г-н Лазаров,
Оценям чувството Ви за хумор! Наистина 0,80 евро/км е много сериозна сума!
С толкова много пари има и за нов камион, и за гуми , и за много добра заплата на водача....дори остават за почивка на морето!
Няма да влизам с Вас във спор относно пазарните нива на транспорта, професионален опит и/или образуване на себестойности. Искам само да кажа , че такива като Вас ( подобно на БГ Лоджистикс) не само не добринасят, а точно обратното вредят на бранша. Вашата комисионна е важна само за Вас.
Отново приканвам Админа да не допуска подобни публикации-ТОВА СА ДЪМПИНГОВИ НАВЛА!!!
Господин Лазаров, едва ли при тези цени ,които предлагате някоя фирма ще изплува от кризата както твърдите Вие! А на това ЕС разрешително името му е ЛИЦЕНЗ!
Ще отворя само една скоба за размисъл и няма да се намесвам излишно в спора, тъй като не съм превозвач и нямам камион. При разход около 35/100 стойността на горивото за един изминат километър е приблизително 44 евроцента. Магистралните такси са между 15 и 20 евроцента. Само с тези две разходни пера вече имаме похарчени между 59 и 64 евроцента на километър. Включвам и 12 евроцента за шофьора и картинката става от 71 до 76 евроцента. С останалите между 4 и 9 цента трябва евентуално да се покрият и малко "празни" километри. Както и да заплатят ВСИЧКИ останали разходи по този камион. Аз ли някъде бъркам в сметките, или схемата е тотално абсурдна?
Шеф Лазаров е писал ,пътни такси от него.
Димова ,бравос обръщайте им Фимание за наимеованието на докиментите.(че бацем +1 за поста ем убав ;) ем поучителен ;) )
Цитат на: Бриги Бичкията - Вторник, 22 Май, 2012, 18:10:40
Шеф Лазаров е писал ,пътни такси от него.
Димова ,бравос обръщайте им Фимание за наимеованието на докиментите.(че бацем +1 за поста ем убав ;) ем поучителен ;) )
Бриги, чети внимателно какво е писал Лазаров. Германия никак не е малка като територия и в зависимост от релациите е възможно доста да се поохарчиш за пътни такси.
-пътните такси за AT, CH, FR, ITи ES са платени
-за DE се плаща 0.15евро на км пътна такса
При платени всички пътни такси за магистрали и фериботи - офертата никак не е лоша.
Това което не се връзва е единственно че всичко зависи от шофьора???? Но ако се осигуряват наистина 12000 км. на месец и при добра организация .....може и да има и добри постижения. ;)
Цитат на: admin - Вторник, 22 Май, 2012, 17:56:05
Ще отворя само една скоба за размисъл и няма да се намесвам излишно в спора, тъй като не съм превозвач и нямам камион. При разход около 35/100 стойността на горивото за един изминат километър е приблизително 44 евроцента. Магистралните такси са между 15 и 20 евроцента. Само с тези две разходни пера вече имаме похарчени между 59 и 64 евроцента на километър. Включвам и 12 евроцента за шофьора и картинката става от 71 до 76 евроцента. С останалите между 4 и 9 цента трябва евентуално да се покрият и малко "празни" километри. Както и да заплатят ВСИЧКИ останали разходи по този камион. Аз ли някъде бъркам в сметките, или схемата е тотално абсурдна?
Не бъркате, но това не са единствените разходи. Предполагам, че е излишно да ги изреждам. Мога да посоча "санитарен" минимум от 0.95 евро/км + пътните такси (за каране в ЕС с чуждо ремарке), при задължително изминаване на поне 10.000км/мес. Собственото ремарке носи допълнителни тежести от около 0,05-0,08 евро/км. Хладилна конфигурация + мин 20%. Всеки може да пресметне минималните отчисления, които въпросния "товародател -Х" прави на месечна база.
В заключение , уважаеми АДМИН, това не е спор! Аз не желая да спора с г-н Лазаров-числата "говорят"!
Здравейте има нова цена на км.
за бризенти 0.85евро
за хладилници 0.90евро
Привет,след още пазарлъци ще го докараме до приемливи навла.
Смятайте добре,че нещо не се вързват сметките
На Лазаров са му казали неква цена приемлива,а тои колко си качи,като предлага супер умрели оферти,зависи дали некои че му захапе на офертата,та да остане доста и за него,колко по на малко захапете толко повече за него.Сега прави молебени за балъци,за да лапа повече ;)
Цитат на: stoianlazarov - Понеделник, 21 Май, 2012, 22:21:38
Пазарната икономика казва така:
ако имаш по-добра оферта я предложи
ако нямате какво да правите BigRig не го правете в сериозен форум като този
и не мисля че сте наясно с другите навла
и на последно място в офертата съм помолил да разговарям само с фирми със сериозни намерения и такива ,които искат да изплуват от кризата
При тази смешна цена на дали ще ви отговорят сериозни фирми. Аз съм скромна фирма с три камиона ама работя за 0,98 цента
Цитат на: dand79 - Петък, 09 Ноември, 2012, 01:12:41Аз съм скромна фирма с три камиона ама работя за 0,98 цента
Колега, щом си фирма с три камиона, какъв ти е проблема да си намираш товарите сам, и да си договаряш цена пазарлък с клиентите.
Някой знае ли за какво говоря ?
Цитат на: American - Петък, 09 Ноември, 2012, 04:12:13
Колега, щом си фирма с три камиона, какъв ти е проблема да си намираш товарите сам, и да си договаряш цена пазарлък с клиентите.
Някой знае ли за какво говоря ?
American, колегата е избрал този начин на работа може би заради навременното изплащане на заработените суми от страна на фирмата, която му осигурява товарите. Ако общува директно с български фирми, които искат да им бъде превозена стоката до някъде и не заложи на кешово плащане, рискува да бъде завлечен и след това да търси парите си по съдебен път. С други думи, по-малки суми, но редовно.
Цитат на: American - Петък, 09 Ноември, 2012, 04:12:13
Колега, щом си фирма с три камиона, какъв ти е проблема да си намираш товарите сам, и да си договаряш цена пазарлък с клиентите.
Някой знае ли за какво говоря ?
Зависи къде се работи.
В някой случай не става... Все едно ти да прескочиш FEDEX ида и вземеш клиентите... Или най малкото да им поставяш условия.
Цитат на: admin - Петък, 09 Ноември, 2012, 11:34:13
American, колегата е избрал този начин на работа може би заради навременното изплащане на заработените суми от страна на фирмата, която му осигурява товарите. Ако общува директно с български фирми, които искат да им бъде превозена стоката до някъде и не заложи на кешово плащане, рискува да бъде завлечен и след това да търси парите си по съдебен път. С други думи, по-малки суми, но редовно.
Истината е,че неси ли под крилото на някоя голяма спедиция тук в ЕС просто нямаш шанс!!!
Цитат на: admin - Петък, 09 Ноември, 2012, 11:34:13
С други думи, по-малки суми, но редовно.
Така е, но пък печалбите са доста по-големи. Както и да е, вие там си знаете най-добре.
Ето защо трябва да оцените офертата на колегата пуснал темата.
Цитат на: loshdancho - Петък, 09 Ноември, 2012, 12:50:57
В някой случай не става... Все едно ти да прескочиш FEDEX ида и вземеш клиентите... Или най малкото да им поставяш условия.
Федекс разнасят пакети, аз имам големи камиони, не им искам клиентите.
;D ;D ;D ;D ;D ;D Докато има балъци ще има и тарикати, в нашата фирма плащат по 95 цента само на влекач и дърпаш чуждо ремарке, което изобщо не го мислиш за гуми, бризенти, поддръжка и тн,,,,, а празните километри ти ги плащат до метър ,,,,,,,,,,,,,,, бива си я офертата на Лазаров,,,ако иска някой да поплува с него на воля ;D ;D ;D ;D ;D
Цитат на: rider777 - Петък, 09 Ноември, 2012, 23:40:33
;D ;D ;D ;D ;D ;D Докато има балъци ще има и тарикати, в нашата фирма плащат по 95 цента само на влекач и дърпаш чуждо ремарке, което изобщо не го мислиш за гуми, бризенти, поддръжка и тн,,,,, а празните километри ти ги плащат до метър ,,,,,,,,,,,,,,, бива си я офертата на Лазаров,,,ако иска някой да поплува с него на воля ;D ;D ;D ;D ;D
А не се ли плаща наем за ремаркето? Повечето фирми, които отдават ремаркета си искат наем и е от порядъка на 400-800 евро на месец.
НЕ.
Абе кви са тия смешни цени? Аз карам в България на 2лв/км+ДДС пълно/празно с черен мотор и ми се виждат малко.А Вие Европа....... Евро4...... Евро5....дрън.......дрън.А за данъци застраховки усигоровки подръжка камион заплата на шофьор някой мисли ли?
Темата е старичка, но все пак.
Като чета началния пост 100% съм сигурен че става дума за HCS (Датска логистична фирма) и навлата и сега са такива 0.9 (+/- 1% в зависимост от цената на дизела) и платени всички пътни такси.
Четейки темата всеки се хвали с по-добри навла но никой не спомена реална логистика с която работи. Аз от всички контакти които съм направил казано честно все на подобни цени попадам.
Цитат на: nevega - Сряда, 22 Април, 2015, 00:44:28
Четейки темата всеки се хвали с по-добри навла но никой не спомена реална логистика с която работи. Аз от всички контакти които съм направил казано честно все на подобни цени попадам.
1E в Германия, 0.85Е в Швеция, предполагам всеки се сеща кой е с тази оферта.
Малко са балъците, които ще работят за 0.80Е в западна Европа...
Здравейте,темата е малко стара..но все пак да попитам..предлага ли се още това? Или има по примамлива оферта ;D
Тази тема се получава конфликт на интереси!
Аз примерно си имам мой си камион,търся фирми,чужди спедиций,боря се за цени и накрая да кажа на вас тука, ей така на готово да ви дам бизнес....айде нема нужда.Та и коментарите са излишни.
Цитат на: micyri - Събота, 28 Януари, 2017, 18:10:51
Тази тема се получава конфликт на интереси!
Аз примерно си имам мой си камион,търся фирми,чужди спедиций,боря се за цени и накрая да кажа на вас тука, ей така на готово да ви дам бизнес....айде нема нужда.Та и коментарите са излишни.
Ти наясно ли си какво е конфликт на интереси???
Човека си пита дали офертата е валидна и дали няма актуализация на условията.Тоест дали не са по примамливи.
Едва ли ламти за твоя бизнес на черно в Германия.Нито е тайна, нито е таен за да го пазиш.Всеки който е готов да рискува камиона си или тлъста глоба от Бакаджиите може да го подхване.
Цитат на: Dim - Неделя, 29 Януари, 2017, 13:50:28
Ти наясно ли си какво е конфликт на интереси???
Човека си пита дали офертата е валидна и дали няма актуализация на условията.Тоест дали не са по примамливи.
Едва ли ламти за твоя бизнес на черно в Германия.Нито е тайна, нито е таен за да го пазиш.Всеки който е готов да рискува камиона си или тлъста глоба от Бакаджиите може да го подхване.
Аз съм на ясно,ама ти на ясно ли с това което искам да кажа? Или просто си решил да се обадиш ,ей така. Тцтцтц....не,не не ми отговаряй веднага ,неделя е почивам активно! :)
Цитат на: micyri - Неделя, 29 Януари, 2017, 18:47:57
Аз съм на ясно,ама ти на ясно ли с това което искам да кажа? Или просто си решил да се обадиш ,ей така. Тцтцтц....не,не не ми отговаряй веднага ,неделя е почивам активно! :)
Наясно съм разбира се.Нали и аз съм Българин.По плажовете в Италия не можеш да видиш да спят Румънци, Албанци или Поляци.Нито пък Украинци и Мароканци.Само Българи.Това е щото си пазим хляба.Жив и здрав да си.Дано да си си починал добре вчера.Успешна седмица ти желая.