Устройство и начин на действие.
То това си е направо за темата за Мазда.
Не е за майстори, поне не и в БГ ;D
С бая добри показатели са тези двигатели ;)
Не е само Mazda, тъй като с такъв тип двигатели са оборудвани и автомобили на ВАЗ, Citroen, NSU. Схематично, а и от видеоматериала в първото мнение на темата, този тип двигатели изглеждат доста опростени, има наличие само на 1 цилиндър (бутало) и 1 запалителна свещ.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2_%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB (http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2_%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB)
Ина само един недостатък, че няма ремонтиране като се сдуха.
Цитат на: morskia86 - Вторник, 17 Април, 2012, 06:19:21
Ина само един недостатък, че няма ремонтиране като се сдуха.
Също малко нафтичката трудно ще се пали у такъв моторец,моторната (евентуална) ще е със силно намалено действие,турбината и тя гърчаво ще се представи на такъв род мотор.
А бре направо си е за тема Маздица . ;)
А има ли изобщо роторен дизел? Не знам да е възможно
Използват се напоследък в ултралеките летателни апарати, поради отличното съотношение между мощност и тегло. Там впрочем качеството е първото което се гледа, преди теглото дори.
Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Вторник, 17 Април, 2012, 14:59:01
А има ли изобщо роторен дизел? Не знам да е възможно
Използват се напоследък в ултралеките летателни апарати, поради отличното съотношение между мощност и тегло. Там впрочем качеството е първото което се гледа, преди теглото дори.
Баце не съм мноо запознат,ма нещо де се врътка според мен немое да сгъсти нафталино да думне,тъй че мислим дизел ванкел нема ,нема и да има,ма па ако има а ;) знааш ли за кви технологии говориме тогиз. ;)