Имам предложение да карам прицеп с дърва . Курсовете са прави и винаги се претоварва, за което имало някаква бележка . Ако някой желае нека да сподели самия товар опасен ли е за пренасяне . Трупите се товарят на ширина .Предварително благодаря за отговорите .
;)Да бе,да. Има бележка и тя е с формата на финикийски знак с образа на Щастливеца .
Кой ти обещава тези розови неща ?
Казва го собственика на камионите и че важи еднократно в рамките на един месец.
О М Г !
Кой е този момък ?
И го питай ще ти дава ли бележки като тези ,които съм написал ?
Бележки няма :) Кара се предимно нощем товари се около 60 кубика това са около 35 тона. Мокрите дърва не мърдат внимавай по завоите да не люлееш много. :)
Цитат на: valeto65 - Събота, 28 Април, 2012, 12:27:57
Имам предложение да карам прицеп с дърва . Курсовете са прави и винаги се претоварва, за което имало някаква бележка . Ако някой желае нека да сподели самия товар опасен ли е за пренасяне . Трупите се товарят на ширина .Предварително благодаря за отговорите .
Баце по принцип за претоварване е нужно разрешително,което се вади ,но силно ме съмнява твоят началник да вади такива.
При превоза на дърва се изисква освен всичко останало и горски билет,а отскоро и подвозните билети.
Дървата са опасни колкото всичко останало ,принципно не би трябвало да мърдат по начина по който ги редът ,но за целта по-внимателно на завойте,ако въпреки всичко не си сигурен в товара не е страшно или срамно му метнеш 1-2 -5-10 колана.
Умолявам всички колеги возещи дърва ако нещо им стърчи от товара да не се движат през ноща или ако това е неизбежно при товарене да слагат стърчащото да стърчи от дясната страна.
Почнах мноо да лафим ,чак и акъл давам,но ако се умаам у некое дърво при разминаване и оцелеем няма да псувам напрао млатим,тва е за дървените превози от бацко.Успех със сечта.
И да има бележка за претоварване - ще е менте.
И бележките за дървата от горското ще са менте.
Сори, но в дървения бизнес е така ;D - краде се на поразия
Е сега сам о/убъркан.
Цитат на: valeto65 - Събота, 28 Април, 2012, 23:12:12
Е сега сам о/убъркан.
Ще те светна ;D
Сече се повече от разрешеното, после тези дърва трябва да се превозят.
Схвана ли защо си претоварен.
Далаверата е яка - горските също участват. Билетите ще са ти ОК, марките ще са ти като истинкските.
Само след като разтовариш - нагоре по веригата вече ще тръгнат други цифри.
Идеята е да се нагодят кубиците и камионите после така че да изглежда че е отсечено само колкото е разрешено.
Изпитана е схемата,проблеми с горските няма да имаш, ще ти гледат документите и няма да има проблем ;) Издънка много трудно може да стане ;)
Остават само джадаите, ама те си търсят техните неща ....
Шефа ти по принцип има интерес да няма грижи с тях, така че може ти пази гърба, евентуално ;D
Цитат на: Караиванов - Събота, 28 Април, 2012, 22:08:52
Бележки няма :) Кара се предимно нощем товари се около 60 кубика това са около 35 тона. Мокрите дърва не мърдат внимавай по завоите да не люлееш много. :)
За мокрите не знам. Често напоследък, от силистренски, шуменски и русенски регион,карах колове от акация. Ползват се при лозетата. На два реда, палетата бяха 800-1'000 кг. Четири палета, обикновено ги вързвах с два колана. И пристягах поне един път, след първоначалното, често ползвах лост, като ударех по колана звънтеше. Изместваха се напред, други товари не са ми мърдали. Много рядко, спирам екстремно, въпреки това, се преместват.
Цитат на: valeto65 - Събота, 28 Април, 2012, 12:27:57
Имам предложение да карам прицеп с дърва . Курсовете са прави и винаги се претоварва, за което имало някаква бележка . Ако някой желае нека да сподели самия товар опасен ли е за пренасяне . Трупите се товарят на ширина .Предварително благодаря за отговорите .
Не се захващай че се вкараш у неприятно приключение. Оня дето ти прави предложение да се качва на камиона и да кара. СЕМПЕР е прав. Ти че опереш пешкиро.
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 29 Април, 2012, 00:18:41
За мокрите не знам. Често напоследък, от силистренски, шуменски и русенски регион,карах колове от акация. Ползват се при лозетата. На два реда, палетата бяха 800-1'000 кг. Четири палета, обикновено ги вързвах с два колана. И пристягах поне един път, след първоначалното, често ползвах лост, като ударех по колана звънтеше. Изместваха се напред, други товари не са ми мърдали. Много рядко, спирам екстремно, въпреки това, се преместват.
На палети не съм карал за това не мога да коментирам. Пързалят се единствено сухите които се товарят от депо. :)
Проблема с претоварването идва от факта че цената на курса е доста висока. За да излезе сметката на търговеца, трябват повече кубици. Аз купувам дърва всяка година 10-тина кубика. Имам един познат който ми ги кара на 45лв и в нас ми ги реже. Викам му от къде ги вземаш. Той ми каза от горското. Ако искаш иди от там си купи, ама няма да ти излязат под тези пари. Има самосвал 5тонен, но дърва може да събере 5-6 кубика. Каза ми че като имал да кара строителни материали към някое село, на връщане купувал дърва. Отидох да проверя колко са в горското и ми казаха че са 30лв, за товарене вземат по 2-3лв на кубик. Почнах да търся превоз за 10 кубика и ми искаха 120 за 40-45км разстояние. Така се отказах и си купивам пак от моя познат на 45лв нарязани (кара ми ги цели и от камиона ми ги реже)
Малко показно от марката.
Цитат на: valeto65 - Събота, 28 Април, 2012, 23:12:12
Е сега сам о/убъркан.
Баце кажи поне името на тая фирма ако не е тайна.
Колега, аз вече втора година карам дърва и мога да ти кажа само че 60 куб. са 39- 40 тона(при сурови дърва). Такива бележки няма.Спрат ли те за проверка- дупе да ти е яко