Бацета апеме скуката ,та да Ви питам ако разделим работодатели и шофери на два отбора има ли обявене тиха война между тях ?
Ако има кой виждате за победител на финала?
Ако няма ,мъцнете защо мислите така?
Абре у Празни приказки сме тъй че мъцайте на воля,ако не Ви мързи и сте сложили каска.
Има,има,кой кого че прецака повече.Или кой от кой,че открадне повече.Те такива филми гледам аз.
Има,скии,че като отидеш и работиш на повечето места те гледат като,се едно си му влезнал у спалнята,кога го нема
Абе...общо взето - надлъгваме се. Работодателя представя себе си и условията във фирмата си в недействителна светлина, а ние, кандидатствайки за работа твърдим, че мечтата ни е да работим именно в тази фирма. След като минат месец-два нещата почват да си идват на мястото.
Бацета в общи линии отворихме бойното поле тъй да се каже,а и начертахме некой и друг фронт тъй да се каже.
Чудим се Империята(работодателите) държат яко и мощно оръжие у ръцете,а съответно Шоферите маат с кремътлийки ,че се завърти неравностойна битка ми се чини ,ко че кажете?
Интересно е и кой отбор на кви подкрепления разчита из окопите,ко мислите кой че скокне в боя у моменто субливен или ,че се свири отбой.
Отбоя маи е свирен от отдавна...ама сега....нещо,може и....абе не е късно според мене.
Ега съдията не е купен,че тогава си такова таковата.
Цитат на: pumix - Неделя, 06 Май, 2012, 13:45:52
Ега съдията не е купен,че тогава си такова таковата.
Море май купен ми се чини.
Цитат на: ivopifeca - Неделя, 06 Май, 2012, 13:42:22
Отбоя маи е свирен от отдавна...ама сега....нещо,може и....абе не е късно според мене.
Баце мислим пуца се бре и от двете страни.
Те ский ко стаа на тоя фронт:Империята държи списък Проблемни шофери
Шоферите държат Некоректни фирми
Стреля се от окоп без превес на едните или другите. ;)
Принципно би трябвало да сме в един окоп ама на ...
Превозвачите печелят от експлоатацията на нашия труд, а не от това, че имат камион в гаража. Камионите са само инструмент за извършване на дадена работа. Ако на даден чорбаджия няма кой да му работи, няма да има и печалба. Някои вече почнаха да чупят китки и да се чудят как да си набавят шофьори. Да се чудиш как става този номер при такава висока безработица (-:
Баце отвори инересен фронт,та да те питам липсата на кадри на Империята не е ли част от войната,не заплащайки или оставяйки свойте шофери на произвола на съдбата,Империята не си ли вкара автогол ?
И принудените на отстъпление Шофери изнамериха нов вид оръжие ,а именно заминаване зад граница с цел оцеляване и по този начин остават Империята без ресурс с който да води войната?
Тоест с цел спечелване на войната с една битка(не плащането) Империята отвори нов фронт и загуби бая позиции.
Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 06 Май, 2012, 15:58:16
...И принудените на отстъпление Шофери изнамериха нов вид оръжие ,а именно заминаване зад граница с цел оцеляване и по този начин остават Империята без ресурс с който да води войната?
Да, ама мошениците се изхитриха и последваха шофьорите си в чужбина и се напълни със влекачи сключили договори с чужди спедиции и влачещи чуждестранни ремаркета и български шофьори, работещи с договори-менте, без осигуровки, със заплащане на километър, за няколко жалки цента само... Така, че това не променя нещата. Изводът е: Никога с български работодател в чужбина!
Ето Драйвъра казва Империята е отвърнала на удара,но тук има пак едно но ,след като в много страни каботажа отпадна Империята със армията си у БГ не може да се възползва мащабно на тоз пазар и съответно получава реакцията на гръмналата граната хвърлена от последния заминал шофер за чужбина и гръмнала със съответното закъснение от което разбира се шоферите нямат пряка спечелена битка,просто печелят косвенно ,тъй като все пак Империята губи.
Ако говорим за някакви военни действия, ще трябва да се сравняваме с военните. Да ама там има понятия като чест, достойнство и т.н. В нашия бранш няма такива понятия. Имаме понятия като глупост и алчност. (-:
Цитат на: abator - Неделя, 06 Май, 2012, 16:15:36
Ако говорим за някакви военни действия, ще трябва да се сравняваме с военните. Да ама там има понятия като чест, достойнство и т.н. В нашия бранш няма такива понятия. Имаме понятия като глупост и алчност. (-:
В нашата войница тук баце,глупост и алчност ги водим за стратегии ,колко са стратегии друг въпрос ма.....
Не смятам работодателите за противници. Какво ще спечеля, ако сега вземем та затрием всички български превозвачи? Нали на момента ще стана безработен? Какво ще спечелят българските превозвачи ако останат без шофьори? Нищо! Някои фирми, поради алчност и глупост, допуснаха да останат без шофьори. С лъжа и измама могат да се спечелят малко повече пари, но за кратък период от време. Обаче след това трябва да напуснат този бранш. Като се има предвид сериозния процент работодатели, които погазват всякакви писани и неписани закони, излиза, че до няколко години тоя бранш ще се ръководи от изцяло нови лица. Или поне така се надявам. :-)
Баце никой не смята никой за противник до момента в който работата загрубее,разбирай докато опре ножа в кокала,тогава вече имаме конфликт не смяташ ли(в моя случай войничка).
Факт е че война не трябва да има,но ето че има и се водят доста бойни действия на всякакъв вид фронтове.
Цитат на: driver1 - Неделя, 06 Май, 2012, 16:07:45
Изводът е: Никога с български работодател в чужбина!
Абсолютната истина е това
Не само в шофьорлъка, а в абсолютно всеки бранш важи това правило.
Новата Тиха битка - май се изнесе от България ;)
Щом "Империята" започна да наема и "испански" шофери , мислим да се мъчи да дава отпор яко. ;)
Интерсно ще е ако от "Тихата битка" се намесят агенти от други фронтове :D
Тогааа мислим "Империята" зор че отвърне на "Флотилията" ;D ;D ;D
Интересна мисъл Империята обаче ще се обърне към Виетнамски ,Пакистански ,а защо не и Китайски бойци да закърпи положението на фронта у БГ до колко е възможно де. ;)
За жалост обаче комуникациите между бойните групи ще е на никво ниво.
Рестото на империята идва от :
- Плащане на км
- Ниски осигуровки
- Удръжки за гориво и други глупости.
Благодарение на тези пера успява да е конкурентноспособна в ЕU
Магнити и подобни нарушения по скоро компенсират кофти организация, не носят чак такава висока доходност.
Същото може да се кажи и за кофти поддръжката на дъргелите.
Цитат- Плащане на км
- Ниски осигуровки
- Удръжки за гориво и други глупости.
Тез оръжия на Империята обаче ще загубят мощността си от вдигане на минималната работна заплата от Държавата,прегрупирането на Шоферите с Флотилии от и в други страни,поради недостиг на свежа кръв последния залп от недоволен Шофер на местна територия ще уцели хамбара на Империята с удръжки и плащанки на км,но за жалост ще клекнат и съюзниците на Империята,Спедиторите и стана тотална война до последна капка кръв.
Чуда се Банките на кой фронт играят у тез военни действия ,май те държат атомната бомба у таз войница и не е лошинко Шоферите да се докопат до туй оръжие или да се прикрият зад него.
Ако си ги загуби - ще гледат ЕУ през кривия макарон, щото няма на какво отгоре да правят дъмпинг, като се добави и лошата организация, и неособенно изгодните БГ лизинги - ще стане набутващо да се бутат на този пазар.
Че докогато тези неща вървят - дотогава ще джиткат БГ дъргели по EU, респективно и БГ шофери.
Така че кой е по с акъла си - да си седа на гъзо и да драпа за постоянно разрешение за работа и някоя по бяла държава, а не да се размотва подир "империята" и да чака обелки от банани
Ще им останат обаче Руският фронт и Близкия ,а защо не и далечен изток и част от Азията ;),Империята ще задържи позиции там.
Зор работа баце да вкарат други армейци у битката ... они не са тей глъмави ...
Мислим де Империята вече избира подход за смяна на тактиката и ако наща войска улови тоз момент малко по ранко , то тогааа Империята ше остане една армиика де нема да се фърля у битки големи.
Я мислим (а я мразим да мислим), че от целата война че спечелат частниците къде сами си карат камионите. Като изгинат гоУемите империи, като "Биомет", "Транс капитал", "Пимк" и др. Дребните частници че жънат с коса 8-ми номер.