Здравейте колеги, проблемът е с камион MAN TGA 18 480 Common Rail мотор. От известно време изчезва антифриза, един път ми изкара мъгла през аспуха за части от секундата , затапихме EGR-ра но проблема не се реши , при надуто положение на 0,7 не показва никъде външно. На първи и втори капак на главите е чисто, маслоналивната тръба и тя е чиста. В момента губи по 700-800гр на 100 л нафта.
Ако някои е имал такъв проблем нека сподели. Благодаря предварително. Лека и безаварийна.
Аз съм със същия.При мен имаше няколко случая на беззследно изчезващ антивриз.1 път беше АГР и от ауспуха от време на време излизаше голяма бяла пелена. ;D Даже хората се стряскаха да не се запаля.2път се оказа водна помпа но теча беше толкоз малък че се изпаряваше веднага и бая време доливах докато го хвана.3-я път беше от долната тръба на интардера.Толкоз беше изгнила че като я пипнах започна да се разпада.4 пробит воден радиатор от към виското и перката меташе водата на двигателя и го изпаряваше на момента. ;D.Общо взето това е.
Ако с нещо моем да помогнем свиркай.
Отивай в най-близката книжарница и взимай най-евтиния червен туш. По едно шишинце на около 4-5 литра антифриз. След стотина километра се вижда червената следа, където е текло.
+ 1!
Браво , по някога решението е елементарно просто, но да се сетиш е трудно.
Колега имахме такъв проблем с мотор д2876,с отделните глави който е,губеше антифриз от капака в предния край на мотора вкарва го в маслото и го изпарява.Ако се включва по често перката почва да губи повече от вибрациите.На този капак има метална гарнитура и от там никъде не показва капачката на маслото е чиста само на гуфрираният маркуч на гърловината който влиза в картера на сгъвката има бяло.Сега ти губи малко но ще се увеличи при нас беше тъка,ако си сигурен, че не капе някое съединение.
Причина за редакция : Правопис
Преди време беше разбит тампона на перката при 1200-1300 оборота тресеше здраво , смених го но явно гарнитурата просмуква .
Бпагодаря на озовалите се колеги .