Интересува ме какъв е разхода на печките в камионите?
Цитат на: admin - Понеделник, 07 Март, 2011, 15:01:39
Интересува ме какъв е разхода на печките в камионите?
Аз съм с водна и е нещо различно! Един път питах в сервиза и ония ми казаха около 2-3,5 на час! Ама и акумолаторите цедят много!
Ако не се лъжа беше 0,600-0,800 гр. на час,но не съм на 100 % сигурен.
MAN TGA суха 600мл на час на максимум така казаха от сервиза в Австрия
За другите камиони не знам,но на Актроса гори 300мл на час.
Цитат на: boby_yor - Понеделник, 07 Март, 2011, 15:12:28
Цитат на: admin - Понеделник, 07 Март, 2011, 15:01:39
Интересува ме какъв е разхода на печките в камионите?
Аз съм с водна и е нещо различно! Един път питах в сервиза и ония ми казаха около 2-3,5 на час! Ама и акумолаторите цедят много!
А не е ли много 2-3.5 литра на час? Ти ако правиш 45 часа пауза с такъв разход, по-добре на хотел да отидеш. :)
Цитат на: admin - Събота, 12 Март, 2011, 13:23:00
Цитат на: boby_yor - Понеделник, 07 Март, 2011, 15:12:28
Цитат на: admin - Понеделник, 07 Март, 2011, 15:01:39
Интересува ме какъв е разхода на печките в камионите?
Аз съм с водна и е нещо различно! Един път питах в сервиза и ония ми казаха около 2-3,5 на час! Ама и акумолаторите цедят много!
А не е ли много 2-3.5 литра на час? Ти ако правиш 45 часа пауза с такъв разход, по-добре на хотел да отидеш. :)
Не е възможно печката да харчи 3 кила на час , колегата е прав че просто не е рентабилно.
Аз до колкото знам на Мановете е 200-300 грама на час , не е просто възможно да е по няколко кила освен ако печката няма проблем нещо.
Цитат на: admin - Събота, 12 Март, 2011, 13:23:00
Цитат на: boby_yor - Понеделник, 07 Март, 2011, 15:12:28
Цитат на: admin - Понеделник, 07 Март, 2011, 15:01:39
Интересува ме какъв е разхода на печките в камионите?
Аз съм с водна и е нещо различно! Един път питах в сервиза и ония ми казаха около 2-3,5 на час! Ама и акумолаторите цедят много!
А не е ли много 2-3.5 литра на час? Ти ако правиш 45 часа пауза с такъв разход, по-добре на хотел да отидеш. :)
Шефче, мъцкам за водна печка! Слагат ги на ДАФ-вете с голямата кабина. Това е испробвано в сервиза на кръстовището за Лозен. За това пича-мойсторчето ми каза като спра и пускам веднага. Един път истина ли водата гюмка с все сила повече и от час. Тука пак съм с такава печка-много топли, но е душманин на нафтата и акумолаторите.
Колеги, водната печка е много нерентабилна, голям разход. Сухата печка е истината. Последно пътувах с "Волво". Печката му беше доста икономична. За 3 дни изхарчи около 4 литра.
Основание за редакция: Писането на кирилица е абсолютно задължително!
Цитат на: к100 - Четвъртък, 17 Март, 2011, 22:52:10
Зависи дали е суха или мокра печка.....И двете си имат плюсове и минуси........
Зависи и колко киловата са......По памет сухите са от 2 до 4 КВ , мокрите от 3 до 6...
И двете имат релета за градуси..по високи градуси по-голям разход естествено...
На корпуса има фабрично монтирана табелка с данните..колко КВ-та е и какъв е мин. и макс. разход.........
Най икономична е когато само поддържа температурата , тоест спираш, кабината е топла и веднага я включваш...
Ако я вкл сутринта, когато кабината се е вдървила от студ ,нито ще ти изгори по-малко, нито ще те стопли....
И за двете трябва да имаш здрави акумулатори.....при всички положения сухата гори по-малко и дърпа по-малко ток....
Тъй де отплеснах се........от опит Вебасто суха 2 кв. макс. разход 0,3 литра на час......при положение че работи плътно един час...
Според мен ,ама само според мен мократа е хубава когато:
-----шефа ти е баровец
-----дава ти пари за хотел
-----не ти пука за горивото
-----директно си вързан за ТЕЦ,ВЕЦ,АЕЦ или друг енергиен източник
Значи, ако ти имам дар словото ще се хвана с психология, верно! Ама ти да си кьоркал ДАФ с голяма кабина и оригинал суха печка? Аз, не! Кога купува камиона да си е задал въпроса дали е баровец? Дали той би стоял в студ от -20 градуса с виелица без да си пуска калорифера? В дома си колко плаща за климатик посред зима?
Карам DAF XF 105 с голяма кабина и на - 10 градуса в Германия не съм имал проблеми с топлината. Печката си е обикновена суха.
Цитат на: admin - Петък, 18 Март, 2011, 13:24:59
Карам DAF XF 105 с голяма кабина и на - 10 градуса в Германия не съм имал проблеми с топлината. Печката си е обикновена суха.
Такава са ти я поръчали! Аз преди 2 години спах на Simanovci (касите преди Белград, от Батровци като идеш). Сутринта като станах на камиона термометъра показваше –28. В самия град е било –36. Врътнах си стартерчета и запали. Верно е че цяла вечер бумкаше печката, но немах проблеми с паленето. Знаете за такаво температура за какво става дума с нафтата. Нема да ви кажа по пътя какво става за замръзнала нафта, парафин и други подобни. Сега пак съм с водна печка, един път закъсах за акмулатори и веднага като се прибрах нови! За такива температури става дума!
Цитат на: к100 - Петък, 18 Март, 2011, 13:46:58
Аз че психолог няма да стана , то е ясно
ама че съм философ също е ясно....
Дафина с такава кабина не съм карал ...тази зима я изкарах с МАН кабина ХХЛ и суха печка ..
много съм доволен.. и в най-големите студове рядко съм я усилвал до край.......
В предишния си пост не исках да защитавам или опровергавам някого ...
Не бой се, има такива де ги жалят и нема да казвам в студове седат само и само за икономията!
И аз съм бил на Манчо и съм много доволен от него. Мене ако питаш-чорбаджията си е направил сметката колко ще спечели-с печка или без печка!
Вебасто е номер 1 ,,, идея си нямам колко харчи а и честно никога не ме е вълнувало,,,, единственото което знам,че изобщо не я гаса,,,,обичам да ми е топличко ;-)))
Приятел, който работеше в електрокарния, в много далечни времена и в Плевен имаше доста работещи заводи. Казваше, че някой мотокари се поръчват, със суха печка, разхода беше около 340 милилитра/час. За тези на камиона знам около 300-400 мл/ч. Направих пресмятания, при 300 мл/ч печката ще е с близо 3 кВт полезна топлина (КПД го приемам за 80-90% мисля е там някъде).
ЦитатЗависи и колко киловата са......По памет сухите са от 2 до 4 КВ , мокрите от 3 до 6...
Колегата к100, доста пълно е отговорил, интересно, защо си е изтрил публикацията.
Това е един малък калорифер. Така, че мисля тези 300-400 мл/ч са при много голям студ. Ако някъде чакаш, неопределено време за обратен товар, тогава 24х0,3 е 7-8 литра. Палиш два пъти по половин час и разхода е над 10 л/ден и ако стоиш 20 дена защо имаш 200 литра преразход. Водната печка на градски автобус, Мерцедес Конекто, мисля е около 7-8 кВт и е с разход 1-1,5 л/ч. Пресмятал съм, от -20 до +60 градуса е необходимо най-много 1 литър за загряване на 80 литра антифриз.
ЦитатАз съм с водна и е нещо различно! Един път питах в сервиза и ония ми казаха около 2-3,5 на час! Ама и акумолаторите цедят много!
Това е невъзможно, вероятно има грешка в десетичната запетая - 0,2 до 0.35 л/ч. Преди години карах до Англия нов Скания R 500, борд компютъра даваше, при празен ход на двигателя около 2 л/ч.
Ами колегата К100 ако продължава така да си трие публикациите, ще се наложи да ни обясни защо го прави. Получава се нещо като "вземам си играчките и повече няма да си играя с вас". Нищо лично, само констатирам.
На ДАФ 105 казанчето е 10лт заредено. При температури от -3 -5 градуса започвайки пауза от петък от 16 часа (не ме натовариха и ме оставиха за понеделник) във вторник го проверих имаше около половин литър. Така че смятайте,петък от 16.30 събота неделя до понеделник сутрин до 6.30 часа(пауза) и понеделник вечер от 18 до 6 сутринта.
Цитат на: admin - Петък, 06 Май, 2011, 00:28:29
Ами колегата К100 ако продължава така да си трие публикациите, ще се наложи да ни обясни защо го прави. Получава се нещо като "вземам си играчките и повече няма да си играя с вас". Нищо лично, само констатирам.
Човека ми е сърдит и затова си ги кореагира,бацето е свикнал на корекцийки лошо нема ,малко се губи смисъла ма подробности.
Цитат на: paco - Събота, 02 Юли, 2011, 09:22:47
На ДАФ 105 казанчето е 10лт заредено. При температури от -3 -5 градуса започвайки пауза от петък от 16 часа (не ме натовариха и ме оставиха за понеделник) във вторник го проверих имаше около половин литър. Така че смятайте,петък от 16.30 събота неделя до понеделник сутрин до 6.30 часа(пауза) и понеделник вечер от 18 до 6 сутринта.
В случая, около 140 милилитра на час. Печката, ако не е на максимално, пали, спира. В по-топло време може и 50 мл/ч да слезе. Можеш да кажеш каква е била температурата, навън и колко е вътре.
С Мана в Русия не съм имал проблеми сега с Волво-то на -16 и отказа но иначе 600 грама на час
Дано съм бил полезен.http://rheamp.bg/pdfs/Webasto_tovarni.pdf
Цитат на: miki07 - Неделя, 18 Декември, 2011, 15:43:18
Дано съм бил полезен.http://rheamp.bg/pdfs/Webasto_tovarni.pdf
Разбира се.
+1
Колко нафта на час гори печката на камиона ?
1-2 литра,ако е водна,0т 200до около 600 гр-сухата
Цитат на: radoslav - Четвъртък, 22 Ноември, 2012, 18:50:07
Колко нафта на час гори печката на камиона ?
Гори малко кога е като на Малдивите и поечко ако е като у Сахара.
А мое и ич да не гори,ма си е Сибир тогава
Не гори ли печката,че гори моторо,никъв Сибир, бате,никви трепети и кючеци от студ ;)
При мен дава около около 300 гр. на час 3 литра ми е тубата за нафта. Вчера в Пловдив на терминала от 11.40 до към 16.30ч беше към 1.5 л горе долу изразходила печката.
;D ;D ;D ;D ;D ;D Оня ден едвам убедих шефо, че Вебасто сухо арчи по 4-5 литра на час,,,,, дано не влезе тук да скива кви ги пишете ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Цитат на: rider777 - Събота, 01 Декември, 2012, 17:31:05
;D ;D ;D ;D ;D ;D Оня ден едвам убедих шефо, че Вебасто сухо арчи по 4-5 литра на час,,,,, дано не влезе тук да скива кви ги пишете ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Мълии тва повече от един малолитражен автомобил градско бе :o :o :o :D :D :D
Чи то и двигателя да думка на място пак ще е по-малко.
Цитат на: rider777 - Събота, 01 Декември, 2012, 17:31:05
;D ;D ;D ;D ;D ;D Оня ден едвам убедих шефо, че Вебасто сухо арчи по 4-5 литра на час,,,,, дано не влезе тук да скива кви ги пишете ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ще ти свали яко рейтинго ако се усети.
Цитат на: rider777 - Събота, 01 Декември, 2012, 17:31:05
;D ;D ;D ;D ;D ;D Оня ден едвам убедих шефо, че Вебасто сухо арчи по 4-5 литра на час,,,,, дано не влезе тук да скива кви ги пишете ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ааааа въъйййй каква е тази печка веййй.
Тя гори колкото една лека кола - дизелова за 100 км ли еее.
Бате Иво пак изби рибата и дивеча покрай нея ;D
колкото толкова,не я гася и не ме интересува колко ще изхарчи ;)
Цитат на: rider777 - Събота, 01 Декември, 2012, 17:31:05
;D ;D ;D ;D ;D ;D Оня ден едвам убедих шефо, че Вебасто сухо арчи по 4-5 литра на час,,,,, дано не влезе тук да скива кви ги пишете ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Хахахаха браво колега то сега в студовете може да качи разхода още ;D ;D ;D ;D ;D
Еми качва го,,,,,, 150-200 литра на седмица ;)
Цитат на: rider777 - Неделя, 02 Декември, 2012, 10:56:45
Еми качва го,,,,,, 150-200 литра на седмица ;)
За домашен уют в кабината,много икономични,става и да си сготвиш...
Не че е толкова важно колко гори една печка важното е в студените зимни дни тя да работи но все пак ето малко информация за печки Ебершпрехер. 1 модел Аиртроник Д2 мощност на топлене 2.200w 0,28литра на час,мощност на топлене 1.800w 0,23литра на час. 2модел Аиртроник Д4 мощност 4.000w 0,51литра на час,мощност 3.000w 0,38литра на час. 3 модел D 5LC мощност 5,500в 0,70литра на час ,мощност 4,800в 0,58литра на час,това са Сухи печки.Ето малко инфо и за водни печки отново Ебершпрехер модел Hydronic 5 D 5WS,мощност 5.000в 0,62 литра на час,и за мощност 2.400в 0,27литра на час.Модел Hydronic 10 мощност 9.500в 1,2литра на час,мощност 7.500в 0,9литра на час,и мощност 3.200в 0,40литра на час. Информацията е брошура на Ебершпрехер която взех от МАН сервиз в Германия на немски език е и се надявам да не съм сбъркал нещо