Не ми се вярва да са само седем в цяла Европа, при това две от тях са прехвалени от един и същ човек, а третата има един-два камиона. Или всички участници в този форум работят безплатно някъде, или сте много потайни. ??? ...или не може да ви се угоди? ???
Всичко е, според- зависи. Според мен, списъка е малък, защото повечето колеги, които работят в читави фирми, леко скатават, за да не стане така, че след като са написали във форума, във фирмите се изсипват всякакви дето станали "шофери" и фирмата от свястна, става за черния списък, или направо се срива. :)
За скатаването е ясно, ама то по тая логика, дай да не казваме кои са ''черните'' фирми, па току-виж са напълнили със свежи попълнения, та да влезнат у правия път.
Бацета има една тема с име ,,ВИЖ,, ако не ме лъже памета в началото на темата се дискутира що е то бяла фирма и има ли почва у нас ако я прочетете и се замислите може да стигнете до един извод ,който не е грешен.
Извода е бяла фирма няма по една или друга причина ,такова чудо няма.
И друго да ви шепна,фирма с много дараци не е за хвалене ако има добра фирма тя ше е макс с 10-15 дръгела,тва от наблюдение да Ви мъцнем.
Цитат на: Mr.Balkanski - Четвъртък, 28 Юни, 2012, 22:42:14
Не ми се вярва да са само седем в цяла Европа, при това две от тях са прехвалени от един и същ човек, а третата има един-два камиона. Или всички участници в този форум работят безплатно някъде, или сте много потайни. ??? ...или не може да ви се угоди? ???
Вярно е, че не може да ни се угоди! Ако следиш ,,матряла" има около 4000 фирми регистрирани в BG:
http://www.rta.government.bg/listlic/mt.html
Ако сте сметнали, че в няма читави фирмички в ,,Мила ми родинка", лъжете се, Mr. Balkanski! ;)
И не на последно това дали може да ми се угоди-мислим, че не е ваш проблем, нали? ;) Стандарта на живот Вие не ми го определяте (444лв за международен шофьор ;D :D ;D).
Радвам се, че има фирми, които са се вразумили и сега са с долу-горе добри осигурителни вноски ;)!
Какво значение има?! Нали си ни е "национален спорт" да си плюем и оплюваме...!
Здравейте колеги,някой може ли да ми каже коректни старазагорски фирми за международен транспорт.Благодаря предварително.
Да , " Транс маркет" с шеф Калоян Младенов мисля че се казва!?
Ако не се е омаскарил и той? Но преди време там беше перфектно да се работи! Не е много , но всичко е точно и напълно редовно!
Обаче ме съмнява да вземе някой на работа , защото камионите са малко и шофьор оттам НЕ БЯГА.
Отпреди около две години информация ти предоставям!
В Белгия, фирма Роветра, там наемат също българи и условията са добри, спрямо фирмите в България.
бг
Споменахте Белгийската фирма ROVETRA,бихте ли дали някакви координати за връзка,имат ли офис в България?
Да имат офис в България, в Бургас е.За повече информация пиши ми на лични съобщения .
Е кажи да се знае от всички бре колега, бива ли такъв егоизъм!
От мобилния
Фирми читави в Европа бол,но истината е че никой не казва че кат се съберат повече българи в някоя чужда все някой ще направи някоя магария и се почва ходенето по мъките ;D съжалявам но това е реалността.
Цитат на: kron - Четвъртък, 03 Април, 2014, 21:27:00
Фирми читави в Европа бол,но истината е че никой не казва че кат се съберат повече българи в някоя чужда все някой ще направи някоя магария и се почва ходенето по мъките ;D съжалявам но това е реалността.
Един мноооого голям + от мен :)
Така , казвам най- основните неща, а също и със забележка че това информация от 2012-2013, вече не работя там ,бях диспечер там не шофьор.Фирмата се намира близко до Антверпен, а в Бургас и е офиса в България и Българската фирма е ББК ООД,всичко си е собственост на белгийците.Основно се кара Белгия Германия само прави курсове,почти няма групаж.Два са основно вида товарите, единия е железа от заводите на Митал,другито е храни от и за базите на Марс.Плаща се на ден , аз докато бях беше 55 евро ,без значение км,тежка работа, всеки ден разтоварваш , шофираш, товариш , шофираш докато ти свършат часовете за каране или работния ден.Камионите нови , в добро техническо състояние,няма норма, но това не означава че не се засичат.Хора кото досега са били само в български фирми,Испания,свикнали на дълги курсове,на хладилници,ще им се стори в началото като кошмар,казвам го защото го видях .Някои недостатъци-разходите при отиване и връщане са за ваша сметка,камионите с българска регистрация са малко и се шофира на камиони с португалска регистрация,но това на доста места вече е така,вече до колкото знам диспечера е в България,и вече комуникацията както беше преди едвали е същата, пък там главния диспечер е един луд белгиец,щях да го бия и затова напуснах , иначе каквото казали като заплащане си го плащат, за сега толкова че не се сещам за друга , ако има нещо питайте .
Колеги, някой има ли координати на ББК ООД-Бургас - телефон за връзка и/или адрес? Не мога да намеря никакви координати. От Бургас съм.
Аз бих добавил колеги като бяла фирма и Юроспийд. Работя там вече повече от две години. Отидох като ученик, минах през школата им, изкараха ми и АДР-а, психото и компетентността те платиха всичко, научиха ме и вече си бачкам. Нямам никакви проблеми, вече карам един от новите им DAF евро 6-ца, страхотна голяма джаджа. Тва дет съм си изработил ми го плащат точно, дори и няма закъснение. Пари имат, води те през цялото време диспечер- а тва е супер бе няма какво да кажа освен добро за тази фирма. Пишат секви драсканици за тях но истината е че Проблем имат кривите краставици дето крадат и са тъпи като тараби. Бачкаш ли си, некрадеш ли нямаш проблем и те са коректни към теб. Вече са на 1,8 чисто , т този месец ми платиха 1,95, говорим за евра пичове за евра.
На колко лева те осигуряват ?
Ей колега за колко се продаде??? Или си поредния 'работодател' дето сам се хвали ....!!!
Цитат на: szzlatev - Сряда, 17 Юни, 2015, 07:03:30
Колеги, някой има ли координати на ББК ООД-Бургас - телефон за връзка и/или адрес? Не мога да намеря никакви координати. От Бургас съм.
ПУсната е в момента нова обява колега .Прегледайте ми профила.
Без претенции да сме най - великите или най - безгрешните на пазара, считам че това е фирма, с която няма как да сгрешите, започвайки работа тук. Не се изискват нарушения, болшинството ни шофьори натрупаха стаж във фирмата, а заплатите никога не закъсняват.
Видях темата,но не разбрах какво е заплащането?
Обадете се при интерес моля, понеже се оказа че на колеги масово им пречи темата и не искам да им се набивам в очите. Заплащането е окол осредното запазара, не е високо, не е и ниско, има схема за увеличението му.
Не очаквах чак такова посрещане, нито някого съм нагрубил, нито съм писал на грешно място, но нека мястото за дискусии на фирмата остане извън форума, щом колегите така предпочитат.
... Юроспийд в белия списък за коректен работодател!? Zdravko_skania, не манипулирай хората в форума. Толкова коментари и информация знам за тази фирма, че.... Ако тръгна да копи - пействам авторски мнения на препатили шефьори и дори диспечари в различни други места в нета, ще се развони сигурно на смрад и ужас в конкретната тема. Но нека спомена, по спомен какво знам за тази фирма:
1. Некоректен работодател - задължително на първо място.
Единственото полу бяло, хубаво нещо, в тази фирма е една чиста ПР акция на наследника на собственика/сина/ на фирмата в Англия преди време. Тогава един наш известен футболист/Ст. Петров/ беше заболял от онкологично заболяване. В негово име няколко камиона на фирма Юроспийд бяха с брезенти на лика на този футболист. Хубава ПР акция, която дори беше отразена от Бтв. Случката е от доста години назад, но аз изглежда имам слонска памет и не съм го забравил. Според мен беше чиста ПР акция на гърба на този футболист, но да речем, че това е бял кахър и нещо с добро с което може да я отличим.
2. Това е фирма, типично българска! Там шофьорите са разделени на добре платени - свои, и лошо платени - несвои.
3. Регламент 561 е четиво не познато в тази фирма.
4. Доста често може да ви се случи в тази фирма, да аварира камиона и да няма поддръжка. По телефона ще се изсипят "огън и жупел" колко сте не къдърни, че не можете сам да си ремонтирате камиона на пътя.
5. Случвало се е, дори да пълните резорвоара на камиона със собствени средства.... след това дори и отгоре кеш да имате да давате на работодателя си, след курса.
6. Така наречените диспоненти/диспечари също не се задържат в фирмата, поради причина, че ги сполетяват случки подобни на шофьорите. Между другото, доста често се случва в тази фирма, че ако възникне конкретен проблем, в 90% от случаите той ще се реши след най - малко 5 или повече телефонни обаждания, от страна на шофьора/разходите за телефон са за ваша сметка, не се покриват над определена смешна сума от работодателя/. Недай си се случи да имате нужда от тях след 17ч, също попадате в 3 - та глуха. Ако имате коса, ще се скубете, този камион ваш ли е и за себе си ли работите, че търпите такива нерви за да си изпълнявате съвестно работата.
7. Записът на заповед при назначение в тази фирма е задължително условие
8. Всичко изречено, като обещание от страна на ръководството към служителите се изпълнява според българския стандарт - "обещанието не е като завещанието" - народната мъдрост която много добре са научили шефовете/които не са никак малко/ в тази транспортна фирма.
9. Само до преди време/нямам актуална информация" камионите им бяха в плачевно състояние. Повечето им камиони пък са на лизинг.
Леко отклонение. Аз лично имам мнение, че фирма, която е на пазара повече от 5г в тази област и повече от половината му автопарк все още е на лизинг.... на мен не ми говори нищо добро и си правя заключение, че там пари няма да видя. По - скоро може би ще видя пет етажната вила с басейна на работодателя си и това е. Извън темата за Юроспийд го казвам това последното.
10. Юроспийд е една от транспортните фирми на които обявите им за търсене на "рибки"/ обяви за работа/ перманентно се въртят в специализираните сайтове за обяви за работа - Jobs, Jobs Tiger и т.н Това трябва да ви говори много, ама много за тази фирма.
11. Много от шофьорите споменават за изключителната лоша страна на шефовете в тази фирма. Всеки един е или близък приятел или баджанак, както се казва на правилния човек в фирмата. Начинът на комуникация е типично български.... защото се долавя една тежка атмосфера в която всеки би доловил онова типично, много характерно "око" с което се гледа на шофьорите. Направо да го кажа. Повечето шофьори за тях са низко племе, паплач, нискообразовани и т.н все отрицателни неща. И така си се отнасят към тях.
12. Глоби. Дори и да сте с висше иккономическо образование и да ви се чуди човек поради що сте станали "профешънъл драйвър", сметките ви за крайната заплата, никога няма да се получават. Глоби за преразход на гориво ви се начисляват...избирателно. В идентична ситуация, може да видите, че някой от т.нар "свои" шофьори на фирмата не ги глобяват. Глоби за скорост, недай си по регламент 561... да не коментирам. След всеки курс, се оказва, че пак сте "почупили" камиона и глоба/удръжка.
13. Заплащане. Каквото и да сте се разбрали с големия бос за заплащането, след перманентните глоби, усмивка ще има, но за някой друг, не за задкормилното устройство.
14. Празнични дни, почивни дни и други такива релаксиращи паузи за отмора или сън, същестуват на хартия само. Докторите и драскачите може много неща да казват, че ти е нужен сън от минимум 8 или повече часа и други хубави неща, но ти да бачкаш ли си дошъл или какво.... обичат да ти казват в тази фирма. Типично българска фирма, ама от най - българските!
.... и много други n- борой проблеми! Ако някой ме пита конкретно нещо и се сетя ще пиша.
... горе написаните неща са по спомени с хора с които съм разговарял/техни мнения/ и друга част от препатили хора, които са работили в тази фирма, писали в интернет. И преди някой да се опита да ме опревергае, че на анонимните никой не може да вярва. Нека кажем, че и аз така мисля, но ако това мнение продължи да се поддържа доста дълго време и хората които говорят за него стават все повече.... извода е ясен.
А, че кривите краставици ги има така е. В природата им е да са криви и за това са най - вкусни, защото са естествени. А тези правите краставици са пълни боклуци - ГМО и нитрати. Превеждай си я тази метафора за кривити краставици както искаш - Zdravko_skania.
За разлика от другите, аз мога да сложа ръка НА СЪРЦЕТО СИ, че като се интересувам от дадено нещо и трябва да се изчете за него, го правя. В този форум, както и на други места има не едно и две мнения и над 50% - твърд, гарантиран процент, а според мен в около 90% от случаите, мнението на препатили и на такива които са имали само кратковременен досег, поради една или друга причина, с тази фирма е бил НЕГАТИВЕН.
Тази фирма аз не бих препоръчал на никой. ПИМК като транспортна фирма е по - удачно място за работа, когато се интересува някой, който си търси работа и е без опит, пък дори бил с опит. Ако на някой му се иска все пак да започва там, според мен трябва да се подготви за яко ли**не на топките на шефа си, който се изевявал едва ли не като англииско конте - лорд. За жалост не се сещам къде бях прочел писанията на един бивш шофьор и няколко кандидат - диспечари в тази фирма... щях да ги постна тука и веднъж завинаги да затворя устите на манипулаторите, които искат да сложат Юроспийд в списъка на белите транспортни фирми.
Но сами си правете изводите, щом има отрицателни мнения на кандидат диспечари в тази фирма.
С риск да съм циничен ще кажа, че сигурно задникът на папата е по - бял от самата тази фирма!
Със здраве и дано кандидат - шофьорите, които си търсят работа да прочетат тази тема!