Възможно ли е да имам pritarder или самата водна помпа е толкова голяма.Закачено е отпред на шайбата на коляновият вал , самата шайба почти не се вижда , от него излиза маркуча за водата и отива в радиатора...Камиона си има ретардер(интардер) на скоростите.
Нещото е много подобно на това, което е показано...но камиона е TGA 18460 2005год...даже шефа го е купил за евро четворка (има лепенка на стъклото)... а аз си мислех, че е евро 3(понеже е без добавка ablue).....
Ако споделите VIN кода (може и чрез системата за лични съобщения) ще го видим на MANTIS.
Цитат на: ИванТ - Неделя, 08 Юли, 2012, 21:42:01
Ако споделите VIN кода (може и чрез системата за лични съобщения) ще го видим на MANTIS.
Ще ме вкараш под камиона да поровя, но ще го направя утре...
Би трябвало да е указан върху малкия и голям талон за регистрация, най-често започващ с "WMAN...", както и някъде около предното стъкло или рамките на вратите.
Ха пак съм в грешка... Аз мислех за 10 цифреният код на самата част...
Но щом става с номер на шаси и двигател, няма проблем... ще спестя едно завиране под камиона.
Възможно е Лош да има притердер макар че аз лично не сам виждал само сам чел за тази система,водната помпа не е много малка стои отпред като охлюв,като застанеш отпред пред мотора от лявата ти страна има един голям маркуч който влиза в радиатора и точно над него един по малък,от дясно е хваната направо за капака на мотора няма друг маркуч е това си е водната помпа на този мотор Д2866/460коня.Относно Евро 4 ако е този мотор той не покрива тези еко норми,аз карах ман с такъв мотор само че комонрейл 2007година и си беше евро3,иначе след 2004 година ман пускат в мрежата доста евро 4 но с мотор Д20 без адблу,при ман само евро5 е с адблу ;D
100% нямаш притардер много е стар камиона за това нещо
Мерси за отговорите.
Има Ман ТГА с притардер само ,че е ЕВРО 5.