Я да пусна и аз една тема. ;)
Министър-председателят Бойко Борисов ще пусне в експлоатация Лот 3 ,,Нова Загора – Ямбол" от автомагистрала "Тракия" на 12 юли, четвъртък.
Проектът ,,Доизграждане на АМ "Тракия" Лот 2, 3 и 4" се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз чрез Оперативна програма ,,Транспорт" 2007-2013 г. Общата дължина на участъка от Нова Загора до Ямбол е 35.7 км., а стойността на обекта, е близо 134 млн. лв. с ДДС.
Трасето преминава през територията на две области – Сливен и Ямбол. На събитието ще присъстват министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски и министърът по усвояване на средствата от Европейския съюз Томислав Дончев.
Рискуваш да бъдеш опроверган с цитати от статия във вестник "Македонска правда", където авторитетно ще е доказано, че въпросните 35км. отдавна са били в главите, намеренията, идеите, проектите и сънищата на социалистите. На сегашните им е останало само да насипят няколко самосвала чакъл и да го асфалтират (и то некачествено!). На всичкото отгоре с въпросните 35км. самохвалковците от ГЕРБ, най - после се доближават до прословутите 23км. по времето на Станишков. :)
Отново си прав Driver.
Ама нещо тука никакъв интерес няма към тази тема бре ? ;D
Какъв интерес бе шефе,като Б.Б си е изпял песента.
Цитат на: driver1 - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 09:34:51
Рискуваш да бъдеш опроверган с цитати от статия във вестник "Македонска правда", където авторитетно ще е доказано, че въпросните 35км. отдавна са били в главите, намеренията, идеите, проектите и сънищата на социалистите. На сегашните им е останало само да насипят няколко самосвала чакъл и да го асфалтират (и то некачествено!). На всичкото отгоре с въпросните 35км. самохвалковците от ГЕРБ, най - после се доближават до прословутите 23км. по времето на Станишков. :)
Хахаха, както винаги право в десятката :)
пп. Прекалено си умен за шофьор.... (в добрия смисъл)
Мани това, ама Админа избива рибата като ни бомбардира със статии от печатни и електронни медии, които съответстват на собствените му политически пристрастия. И щом е писано "у веснико", значи тази ще е истината. А всъщност в повечето случаи е точно обратното. Препоръчвам му да продължи много да чете, (така правя и аз), но и много да съпоставя и да филтрира истината, защото най-лесното е да се замеряме с линкове от статии, но без елемент на собствени разсъждения си е едно зомбиращо папагалско повтаряне на казано от друг.
Направиха ми впечатление вчера изказвания на бабетата на Бузлуджа. Хал-хабер си нямат от атомна енергетика и икономика, но с гордост обявяваха как са се подписали за референдум за Белене. Няма да се изненадам, ако подобен референдум успее да обърне нещата - червения електорат скача и тръгва в стройни редици в посоката в която го насочат червените шамани. Е, те точно това не искам да бъда...
Нито една от строящите се автомагистрали не е продукт само на едно конкретно правителство. Решението за строителство на автомагистрала "Тракия" е взето през 1964 година, а строителството започва 1973 година.
Относно последните участъци, например за Лот 2 началото на процедурата избираща изпълнител на сторителните работи е 2009.11.12 (Росен Плевнелиев). Но изграждането на една автомагистрала започва много преди това - с проучване на пътникопотока, предпроектно проучване, оценка за въздействие на околната среда, процедура за проектиране на идеен проект, процедура за проектиране на технически проект, отчуждаване на терени и строителство, като всеки един от тези етапи е съпътстван от обжалвания в съда. Така, че автомагистрала "Тракия" не е резервирана само за едно правителство и само за определен период от време. Лот 5, открит от Сергей Станишев, всъщност е проектиран, изготвен и дори трасиран преди 1989 година, като по време на правителство на тройната коалиция са извършени само строителните работи, основното е направено много преди 2005 година.
С автомагистрала "Люлин" положението е съвсем сходно. Изграждането и започва 2007.01.31, като проектирането започва по време на кабинета на Иван Костов.
Искам да обърна внимание на това, какви проекти ще бъдат оставени от това правителство към бъдещите такива. Необходимо е да спомена, че някаква абсолютно никаква яснота за продължението на автомагистрала "Хемус", няма никакъв проект, няма доклад за оценка на въздействието на околната среда, няма отчуждения. Всичко това са няколко години време, преди старта на строителството. А без проект няма как да се кандидатства за финансиране по оперативна програма "Транспорт", а началото на следващия програмен период е твърде близо - 2014 година. Състоянието на тунела под проход "Шипченски проход" е сходно, както и с Лот 3 на автомагистрала "Струма" и разбира се автомагистрала "Черно море". Това, което искам да покажа с примерите в този абзац, е че следващото правителство (без значение кое е), няма да може да изгражда автомагистрали, тъй като липсва какъвто и да било проект за тях.
Цитат на: driver1 - Понеделник, 30 Юли, 2012, 20:11:57
Мани това, ама Админа избива рибата като ни бомбардира със статии от печатни и електронни медии, които съответстват на собствените му политически пристрастия. И щом е писано "у веснико", значи тази ще е истината. А всъщност в повечето случаи е точно обратното. Препоръчвам му да продължи много да чете, (така правя и аз), но и много да съпоставя и да филтрира истината, защото най-лесното е да се замеряме с линкове от статии, но без елемент на собствени разсъждения си е едно зомбиращо папагалско повтаряне на казано от друг.
Мани това, ами все си мисля, че в този форум всеки има право да изрази именно собствените си политически пристрастия. Коя статия от "вестнико" не ти хареса и я считаш за невярна и тенденциозна? Онази в "Тагес цайтунг" сигурно е без елемент на собствени разсъждения от страна на двамата й автори. Както и да е. Само времето ще покаже кой от нас е разсъждавал в правилната посока. Аз обаче продължавам да твърдя, че Борисов води България към блатото. Намирам го за изключително некомпетентен в поне половината области, в които се опитва да блести с нещо.
Да,така е ние сме на дъното и ровим в калта.Истината в икономиката не са политическите пристрастия,а тя да рзботи и да има износ.Именно правителството носи отговорност за затъването ни.Пуснаха магазини Лидъл,Кауфланд и други,които не ни трябват.Парите отиват в чужбина.Нищо не печелим от тях,Само се залъгваме.А тези магистрали-с чужда пита помен правим.Б.Б-беше марионетка с бай Тошо на СССР,а сега е същия,само че на американците.Щом пожарникари почнаха да ни управляват-тежко и горко ни.Но ние сме си го избрали.
Цитат на: admin - Вторник, 31 Юли, 2012, 02:05:22
Мани това, ами все си мисля, че в този форум всеки има право да изрази именно собствените си политически пристрастия. Коя статия от "вестнико" не ти хареса и я считаш за невярна и тенденциозна? Онази в "Тагес цайтунг" сигурно е без елемент на собствени разсъждения от страна на двамата й автори. Както и да е. Само времето ще покаже кой от нас е разсъждавал в правилната посока. Аз обаче продължавам да твърдя, че Борисов води България към блатото. Намирам го за изключително некомпетентен в поне половината области, в които се опитва да блести с нещо.
И кой намираш за компетентен??? Серго ли ? Или оня мангасарин Ахмед Доган?!? Дето гепа над 2млн. за бездарните си консултантски услуги. Примери ще ти дам безброй от предишните крадливи гадове.
Бойко Борисов е единствения който прави нещо в тази помиярска държава обаче всеки гледа да му пречи да го клевети и т.н.
Аз смятам че само ГЕРБ е правилния избор в БГ. и смело заявявам че ще гласувам за него на другите избори ако съм в БГ.
Всичко което се прави от това правителство се вижда ЯСНО а преди нищо не се виждаше защото само се крадеше.
Не знам някоя политическа сила да направи нещо за страната освен лично облагодетелствуване!!!
Но всеки си има виждане!
Ама Борисов наистина ли прави нещо, или всичките му срязани лентички са плод на вестникарски и телевизионни измислици? Защото аз като се огледам около мен, трудно мога да забележа нещо повече от половинчати ремонти с наличие на доста кражби и далавери. И в случая не намесвай предишните управляващи, защото в момента коментираме политиката на Борисов. А самият той имаше 3 години на разположение, за да извади кирливите им ризи. Но странно защо до момента не го е направил.
Ами да ти кажа прави страшно много неща!!!
Не те знам за какви виртуални телевизионни измислици говориш ???
Понеже преди два дни се прибрах от автогара София - централна до Ямбол за 3ч. и 35мин. с автобус и тъй като от 330 км 318 бяха магистрала да ти кажа за мен това си е постижение.
Няма нищо виртуално а напротив всичко си беше абсолютно реално.
Да има някакви кражби и далавери обаче те се осъществяват само от бивши компартйини кадри учавствуващи в сегашното управление на местно ниво избрани от болни пенсионерски мозъци или получили място с купуване на цигански вот.
Досега полвинчат ремонт не съм видял при това управление :o
обаче клакьори и плюещи накуп ..... верно скоро не е имало толкова много. Дано поне да вадят по за един студен бирчок мекеретата....то комунягите за повече няма и да им дадат.
Админ не те слагам в нито една лоша категория!!! Просто си мисля че имаш недотам реална представа за някой неща но както казах по -горе всеки си има мироглед и мнение.
За доста неща си прав но за някой просто .....не си!!!
Не ми се спори и не искам да засягам никого. Просто вярвам на видяното. О.К.
Цитат на: stoil nedev - Вторник, 31 Юли, 2012, 18:56:24
Досега полвинчат ремонт не съм видял при това управление :o
Ела в Благоевград някой път и ще те разходя да видиш за какви безобразия става дума. И днес даже видях пропаднали тротоари на прясно ремонтирана улица. Не твърдя, че директно Борисов е виновен, но не мисля, че неговото управление се различава кой знае колко от управлението на предишните. Просто при него пропагандата е на по-високи обороти.
Това е задължение и отговорност на съответната общинска администрация, тъй като изцяло тя определя проект, осигурява финансиране, избира изпълнител, избира и строителен надзор. В този случай държавата няма абсолютно никакво участие и не е редно да бъде намесвана.
Цитат на: ИванТ - Сряда, 01 Август, 2012, 11:38:35
Това е задължение и отговорност на съответната общинска администрация, тъй като изцяло тя определя проект, осигурява финансиране, избира изпълнител, избира и строителен надзор. В този случай държавата няма абсолютно никакво участие и не е редно да бъде намесвана.
В някаква грешка си! Лично премиерът Борисов идва през 2009 година в Благоевград да обяснява, че ще отпусне пари за довършване на започнатите ремонти.
И парите бяха отпуснати от Министерството на регионалното развитие и благоустройството.
http://www.struma.com/obshtestvo/premierut-b-borisov-nagazi-kalta-v-razkopaniya-blagoevgrad-k-paskalev_2465/
http://www.dnes.bg/obshtestvo/2012/07/31/pavlova-ne-odobri-3-km-magistrala-preasfaltirat-ia.165197
Абе сещате ли се, като бях ви пуснал един отговор за основата на прословутите им магистрали... Сега фрезите отново на пътя, всичко се маха, барабар с основата и на поправителен. То целия нов участък е за там, ама...той ще издържи до изборите догодина/поне така предполагат мозъчетата от ГЕРБ/. И ако си мислите, че ремонта ще бъде за сметка на инвеститора...тогава гледайте как се изписват по 15000 лева за пътен знак.
Цитат на: Brix - Сряда, 01 Август, 2012, 12:41:08
http://www.dnes.bg/obshtestvo/2012/07/31/pavlova-ne-odobri-3-km-magistrala-preasfaltirat-ia.165197
Абе сещате ли се, като бях ви пуснал един отговор за основата на прословутите им магистрали... Сега фрезите отново на пътя, всичко се маха, барабар с основата и на поправителен. То целия нов участък е за там, ама...той ще издържи до изборите догодина/поне така предполагат мозъчетата от ГЕРБ/. И ако си мислите, че ремонта ще бъде за сметка на инвеститора...тогава гледайте как се изписват по 15000 лева за пътен знак.
Какво пише в статията : "Два километра циментова стабилизация и един километър асфалтово покритие ще бъдат премахнати."
А за какво говориш ти ? ;D
Въпрос - Знаеш ли какво е циментова стабилизация?
Боже боже ....колко мъка има на този свят боже!?!- рече Боне крайненеца и продължи зад Сивушка. :o
Цитат на: admin - Сряда, 01 Август, 2012, 12:10:54
В някаква грешка си! Лично премиерът Борисов идва през 2009 година в Благоевград да обяснява, че ще отпусне пари за довършване на започнатите ремонти.
И парите бяха отпуснати от Министерството на регионалното развитие и благоустройството.
http://www.struma.com/obshtestvo/premierut-b-borisov-nagazi-kalta-v-razkopaniya-blagoevgrad-k-paskalev_2465/
Малии,колко сме добри...
Моля, коментирайте статията, ако имате лични наблюдения и сте пътували по новата магистрала.
http://bulgarski.pogled.info/news/38606/Novata-Trakiya-na-valni-i-po-tyasna
Новата магистрала от село Зимница до Стара Загора е перфектна . Нов асфалт , возя се без да се люшкам, макар че съм на 6 възглавници. От Стара Загора до малко преди Пловдив началото на белия асфалт и отдвете страни и посоки са се получили коловози от много тежки камиони. Пускаш волана и на автопилот и летиш ... към рай :))) Аз карам половината в аварийнета лента , надкрачвам тези коловази, защото много вибрира машинката и дрънчи по неравностите. От началото на този бял асфалт до Пазарджик е ад да се кара стар камион,особенно празен, новите може би не друсат и не блъскат по дупките, цепнатините, неравностите. Даже миналия петък минах в 17 часа/ по време на забраната / през откриването на лота между разклона Ямбол=Сливен и село Зимница. Имаше 50 човека с винени чаши в ръка. След мен минаха още 7 камиона, но ни отклониха вече преди Петолъчката до 22 ч :(