http://bnt.bg/bg/sport/view/74575/bojko_borisov_inspektira_magistrala_marica
Жалко, че Google Maps не са включили новата отсечка в своята карта, за да бъдат напълно завършени пръстените от магистрали. Усещам как хората в Белгия, Холандия и Германия започват да нервничат от това, че България ги е изпреварила в строителството на магистрали.
"Жалко, че Google Maps не са включили новата отсечка в своята карта, за да бъдат напълно завършени пръстените от магистрали. Усещам как хората в Белгия, Холандия и Германия започват да нервничат от това, че България ги е изпреварила в строителството на магистрали."
Не знам дали си минавал в последните години по магистралите на Белгия, но ако си, не може да не ти е направило впечатление отвратителното им състояние и лоша поддръжка.Особено силен е контраста влизайки откъм Франция. Германия има гъста мрежа от аутобани, но в голямата си част са тесни, двулентови и отдавна не се справят с огромния трафик. Иначе се поддържат перфектно. В Холандия е друга работа. Пък и не разбрах за к'во пак си лепнал тази извадка от Google maps, но щом държиш отново да ни разсмееш, внушавайки, че щом магистралите ги няма на картата, значи не съществуват, давай - успяваш. :)
П.П. А'пропо - Бойко Борисов бил педофил, гледа ли го това при Милен Цветков? Ако не си, издири записа на днешното предаване за да стане интересно. :) :) :)
Някой знае ли да ли ще я пуснат и за камионите или ще трябва пак да заобикаляме през Казанлък.
Цитат на: driver1 - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 18:04:31
П.П. А'пропо - Бойко Борисов бил педофил, гледа ли го това при Милен Цветков? Ако не си, издири записа на днешното предаване за да стане интересно. :) :) :)
Не съм гледал предаването, но видях сега в един сайт за какво става дума. Точно това ми се струва абсолютно милиционерско мероприятие и мисля, че няма никаква истина в него. Някак цялата история стои доста скалъпена и освен това е и много стара. Действието се развива някъде през 2005 година и преди това даже. Жалко е, че намесват това младо момиче в милиционерски истории.
Цитат на: driver1 - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 18:04:31
Не знам дали си минавал в последните години по магистралите на Белгия, но ако си, не може да не ти е направило впечатление отвратителното им състояние и лоша поддръжка.Особено силен е контраста влизайки откъм Франция. Германия има гъста мрежа от аутобани, но в голямата си част са тесни, двулентови и отдавна не се справят с огромния трафик. Иначе се поддържат перфектно. В Холандия е друга работа.
Driver1 - За Белгия си прав - наистина магистралите им могат да са и малко по добре, но като сравним магистралите на държава, която изобщо няма правителство от незнам колко години вече, и магистралите в държавата , в която правителството се занимава единствено с магистрали - пак не можеш да си изкривиш душата и да кажеш на черното бяло ;D
За Германия - не им е чак толкова гъста мрежата - аутобани са само пътищата маркирани с едноцифрено число. Тези,които наричаш ти тесни, изобщо не са магистрали, а се водят високоскоростни пътища, маркирани са с двуцифрени числа и на тях си има ограничение на скоростта за разлика от истинските магистрали.
Много внимавайте като излизате от магистрала Тракия на Нова Загора и Ямбол. Там всеки мисли че е с предимство и кара , и кара ... . Карат и тези които не влизат в магистралата и минават през въпросните кръстовища, които пък се охраняват от патрулка.
Цитат на: SEMPER - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 20:17:56
Driver1 - За Белгия си прав - наистина магистралите им могат да са и малко по добре, но като сравним магистралите на държава, която изобщо няма правителство от незнам колко години вече, и магистралите в държавата , в която правителството се занимава единствено с магистрали - пак не можеш да си изкривиш душата и да кажеш на черното бяло ;D
За Германия - не им е чак толкова гъста мрежата - аутобани са само пътищата маркирани с едноцифрено число. Тези,които наричаш ти тесни, изобщо не са магистрали, а се водят високоскоростни пътища, маркирани са с двуцифрени числа и на тях си има ограничение на скоростта за разлика от истинските магистрали.
Мерси за разясненията относно класификацията на пътищата в Германия - нямаше нужда - със сигурност съм доста преди теб по пътищата на Европа и с още по-голяма сигурност километража ми съм го превъртял няколко пъти. В този ред на мисли на свой ред да те светна, че АУТОБАНИ в Гемания са всички пътища, които до този момент попадат под регулацията за плащане чрез МАУТ-системата.
В Белгия са в не добро състояние магистралите, но пък са изключително добре осветени. ;)
Да са ни честити новите 35км!
Цитат на: driver1 - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 20:54:36
Мерси за разясненията относно класификацията на пътищата в Германия - нямаше нужда - със сигурност съм доста преди теб по пътищата на Европа и с още по-голяма сигурност километража ми съм го превъртял няколко пъти. В този ред на мисли на свой ред да те светна, че АУТОБАНИ в Гемания са всички пътища, които до този момент попадат под регулацията за плащане чрез МАУТ-системата.
Драйвер1, ще те разочаровам и ще ти кажа, че изобщо не си запознат с нещата в Германия. Дори си мисля, че прекалено много обичаш да се самоизтъкваш. Сега за аутобаните и МАУТ-системата да ти кажа. Значи има едни участъци от класически аутобани, които НЕ попадат в зоната на действие на МАУТ-системата. От друга страна пък има едни бундесщрасета, които не са изобщо никакви аутобани, но движението по тях е платено отново с помощта на МАУТ-системата. И един съвет, тук сме се събрали да си помагаме и някак не стои добре постоянно да изтъкваш собствените си знания, които както виждаме на моменти са доста оскъдни или направо липсват. И в същото време принизяваш знанията на хора, които наистина имат какво да кажат.
Цитат на: admin - Събота, 14 Юли, 2012, 00:20:40
Драйвер1, ще те разочаровам и ще ти кажа, че изобщо не си запознат с нещата в Германия. Дори си мисля, че прекалено много обичаш да се самоизтъкваш. Сега за аутобаните и МАУТ-системата да ти кажа. Значи има едни участъци от класически аутобани, които НЕ попадат в зоната на действие на МАУТ-системата. От друга страна пък има едни бундесщрасета, които не са изобщо никакви аутобани, но движението по тях е платено отново с помощта на МАУТ-системата. И един съвет, тук сме се събрали да си помагаме и някак не стои добре постоянно да изтъкваш собствените си знания, които както виждаме на моменти са доста оскъдни или направо липсват. И в същото време принизяваш знанията на хора, които наистина имат какво да кажат.
Хахахаха, ти ли ми го казваш гръмовержецо, черпещ информацията си не от практиката, а от прочетено оттук-оттам!? :) Що се отнася до самоизтъкването - не съм виждал друг форум в който админа непрекъснато да натрапва присъствието си и да се опитва да напомня за себе си. Карай си таксето и не оценявай хора, които не познаваш. Съжалявам, ако предизвиквам някакъв комплекс у теб, но проблемът си е твой.
Бундесщрасета викаш, а? Тц!Тц!Тц! Ко ли пък ше да е туй животно? Я една задачка за домашно свързана със спора: Всеки начинаещ шофьор дори и за пръв път да излиза е много вероятно маршрутът му през Германия да минава по аутобан А6. Та въпросът ми е: Примерно в отсечката между Нюрнберг и Хокенхайм това аутобан ли е, скоростен път ли е, бундесщрасе (или както там го наречеш) ли е? Има ли във въпросната отсечка ограничения на скоростта и ако решиш, че има, как това се отнася към едноцифрения номер на пътя? Приятни занимания! И да не прегрееш...:) :) :)
Цитат на: driver1 - Събота, 14 Юли, 2012, 00:54:50
Хахахаха, ти ли ми го казваш гръмовержецо, черпещ информацията си не от практиката, а от прочетено оттук-оттам!? :) Що се отнася до самоизтъкването - не съм виждал друг форум в който админа непрекъснато да натрапва присъствието си и да се опитва да напомня за себе си. Карай си таксето и не оценявай хора, които не познаваш. Съжалявам, ако предизвиквам някакъв комплекс у теб, но проблемът си е твой.
Бундесщрасета викаш, а? Тц!Тц!Тц! Ко ли пък ше да е туй животно? Я една задачка за домашно свързана със спора: Всеки начинаещ шофьор дори и за пръв път да излиза е много вероятно маршрутът му през Германия да минава по аутобан А6. Та въпросът ми е: Примерно в отсечката между Нюрнберг и Хокенхайм това аутобан ли е, скоростен път ли е, бундесщрасе (или както там го наречеш) ли е? Има ли във въпросната отсечка ограничения на скоростта и ако решиш, че има, как това се отнася към едноцифрения номер на пътя? Приятни занимания! И да не прегрееш...:) :) :)
От практиката черпя, Драйвер! Достатъчно съм пътувал във Федералната Република и съм наясно с много неща. Като отида скоро пак, и ако случайно се движа по А6, ще запиша какви ограничения на скоростта има и ще те информирам своевременно. И да, бундесщрасета казвам. Ти за пръв път ли чуваш, че в Германия пътната мрежа се състои и от федерални шосета или така наречените бундесщрасета? Ако си скаран с немския, това те оправдава.
http://de.wikipedia.org/wiki/Bundesstra%C3%9Fe
http://en.wikipedia.org/wiki/Bundesstra%C3%9Fe
С немския съм скаран, така е, но с практиката не съм. За разлика от теб - публикуваните линкове към Уикипедия само потвърждават твърдението ми, че черпиш информацията си само от прочетеното оттук-оттам, а се опитваш да го представиш като собствен опит. Та кой, казваш, се самоизтъквал? :) Мерси за разяснението, че имало бундесщрасета и федерални пътища - явно не си схванал иронията, нещо характерно за хора взели се насериозно в области в които са боси. Айде, дано имаш късмет до края на годината да поизлезеш зад граница пък и да минеш през Германия за да си подготвиш пледоарията.
Ихаааааааа Драйвер бацин ,да не те удари жегата у съчмата бре,не беше такова момче ,те тука из форума кат човек с огромен опит гледам сите ние черпим опит от теб бре.Само се чудим ко се дръгляте толкоз от туй форум има само една институция и се зове Бриги Бичкията,ко се пънете ми се изтъквате направо Ви се чудим.
Относно дуелчето Ви поздравявам,впечатли ме и с интерес ще следа темата.
Относно магистралата,колегата ми ,ми каза,че вече е отворена и за по-големшки от 3,5 т . ,тъй че тествайте и асфалта момци докато е у гаранция ;)
Апропо на финала на магистралата ако сте за Бургас хванете за Крушаре и Сливен,че целият Ямбол е в разкопки и забрани .
Някой знае ли околовръстното на Ямбол къв му е случая и кога ще го отварят ?
Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 14 Юли, 2012, 12:11:58
Ихаааааааа Драйвер бацин ,да не те удари жегата у съчмата бре,не беше такова момче ,те тука из форума кат човек с огромен опит гледам сите ние черпим опит от теб бре.Само се чудим ко се дръгляте толкоз от туй форум има само една институция и се зове Бриги Бичкията,ко се пънете ми се изтъквате направо Ви се чудим.
Относно дуелчето Ви поздравявам,впечатли ме и с интерес ще следа темата.
Относно магистралата,колегата ми ,ми каза,че вече е отворена и за по-големшки от 3,5 т . ,тъй че тествайте и асфалта момци докато е у гаранция ;)
Апропо на финала на магистралата ако сте за Бургас хванете за Крушаре и Сливен,че целият Ямбол е в разкопки и забрани .
Някой знае ли околовръстното на Ямбол къв му е случая и кога ще го отварят ?
Щях да съм изненадан, ако не беше взел "компетентно" и особено "полезно" за аудиторията отношение по написаното. Обикновено не те отразявам, и в бъдеще ще е така, пък и как да е полезна информацията за хора, които движат по други дороги, или чийто спомени за германските аутобани са от времето на ФРГ. А за другото четат, ама не го разбират. Ама ми дойде в повече разяснението за бундесщрасетата, едноцифровите, двуцифровите и т.н. аутобани и липсата на ограничения по тях. Нищо де, дал съм задачка с понижена трудност, ако не пътувате, поне питайте...Айде, това беше от мен, че си губя времето.
А нормално мнение Драйвер в превод трябва да звучи може би така.
Ние тираджиите де щъкаме по немско не стъпваме по земята,пък вие дападжийте сте изкуфели по рождение и чеп за зеле не става от вас.
Охххххххххххх Драйвер никога не съм ти го казвал баце ,ма ша ти го рекна ич ме боли къв си и за кво се бориш,но за мен ше си останеш оня Испанскио шофер кадърното момче даващо съвет срещу заплащане.
Лично мен ме боли кво е у немско,но ме брига кво е у българско,а у българско е по-български един шлевал ,друг да му мисли.
Само да те питам Драйвер ,магистралите Тракия и Люлин бат ти Бойко ли ги направи да си отметнем у тефтеро.
Я, тука се образува кавга :o!
Ква беше темичката, ква стана? ???
driver1, можеш ли да ми шушнеш на уше, ква е далаверката у Швабско ???? Сори, ама не схванах закачката :-[!
Благодарим, предварително! ;D
Абе...направо нема далаверка, че много BAG по Швабско. Ма тука почнаха да ми разясняват що е то Бундесщрасе, па кое било аутобан, па колко цифри бил и как нямало ограничения...Па и мерило за полезността във форума (по навик) включиха, та ми дойде нанагорно. Ама си налагам да вляза в релси и само да им се смея инкогнито на специалистите.
Драйвер баце ние специалистите се засегнаеме ,че си по -специалист от нас бре ,за туй ти спуснааме байро ,че си не моеш по байрите,оно у Немско са кът.
Кат човек де си виждал Немско и на живо Багаджия да знааш си кат светило у мойте очи,мъцни как да се обръщам към теб с хер ли или с нещо друго.
Кво се дрънкате бе,голема работа как се казват аутобаните и страсетата в Германия,и чак па,кои колко е ходил,важното е и да не си,като идеш да разтовариш натовариш и обратно.А и става дума за държава доста уредена в която нема да му е трудно да се оправи дори човек ,които е за севте там :-*
Цитат на: driver1 - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 20:54:36
Мерси за разясненията относно класификацията на пътищата в Германия - нямаше нужда - със сигурност съм доста преди теб по пътищата на Европа и с още по-голяма сигурност километража ми съм го превъртял няколко пъти. В този ред на мисли на свой ред да те светна, че АУТОБАНИ в Гемания са всички пътища, които до този момент попадат под регулацията за плащане чрез МАУТ-системата.
Цитат на: driver1 - Събота, 14 Юли, 2012, 13:12:56
Абе...направо нема далаверка, че много BAG по Швабско. Ма тука почнаха да ми разясняват що е то Бундесщрасе, па кое било аутобан, па колко цифри бил и как нямало ограничения...Па и мерило за полезността във форума (по навик) включиха, та ми дойде нанагорно. Ама си налагам да вляза в релси и само да им се смея инкогнито на специалистите.
Преди време някой те беше питал тук във форума дали винаги изопачаваш нещата в своя полза. Готов си на черното да кажеш бяло, само и само да е на твоето. Наистина ставаш отегчителен със своя уникален инат. Прочети какво си написал и си отговори дали това отговаря на истината.
"В този ред на мисли на свой ред да те светна, че АУТОБАНИ в Гемания са всички пътища, които до този момент попадат под регулацията за плащане чрез МАУТ-системата."
Обяснявам ти съвсем аргументирано, че не всички пътища, които до този момент попадат под регулацията за плащане чрез МАУТ-системата са АУТОБАНИ, но ти така и не можеш да схванеш. Обясних ти, че има и обикновени федерални шосета (бундесщрасета), за преминаването през които се заплаща тол-такса. Тези федерални шосета обаче не са АУТОБАНИ и това също май не го схващаш. Също така ти обясних, че има и АУТОБАНИ, които не се заплащат. Не са много, но ги има.
Ето ти и файл от сайта на Toll Collect, за да се ограмотиш малко.
http://www.toll-collect.de/fileadmin/content/Dokumente/PDFs/Informationen/Nutzerinformationen/nutzerinfo_bg.pdf
Цитат на: driver1 - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 20:54:36
Мерси за разясненията относно класификацията на пътищата в Германия - нямаше нужда - със сигурност съм доста преди теб по пътищата на Европа и с още по-голяма сигурност километража ми съм го превъртял няколко пъти. В този ред на мисли на свой ред да те светна, че АУТОБАНИ в Гемания са всички пътища, които до този момент попадат под регулацията за плащане чрез МАУТ-системата.
;D Съгласен съм,че вероятно имаш повече километри от мен, не е идея да си мерим километража - аз едвам милион имам. Но познавам доста народ дето имат по три милиона под гъза си, но за съжаление огромната част си нямат на идея от света.
За това кой кога е видял Европата, по добре точно с мен не спори ;D Начесвай си това его по паркингите с по голобради колеги.
А да ми обясняваш кое как е в Германия - мерси, нема нужда изобщо
Цитат на: SEMPER - Събота, 14 Юли, 2012, 16:25:25
;D Съгласен съм,че вероятно имаш повече километри от мен, не е идея да си мерим километража - аз едвам милион имам. Но познавам доста народ дето имат по три милиона под гъза си, но за съжаление огромната част си нямат на идея от света.
За това кой кога е видял Европата, по добре точно с мен не спори ;D Начесвай си това его по паркингите с по голобради колеги.
А да ми обясняваш кое как е в Германия - мерси, нема нужда изобщо
Хахахахаха, смех! :) :) :)
Цитат на: driver1 - Събота, 14 Юли, 2012, 16:40:46
Хахахахаха, смех! :) :) :)
Смеха е голям наистина,викам си да ти спестя резила, и да не казвам че през Хохенхайм изобщо не минава шестицата, а петицата, ама ...... специалистите си го търсят сами ;D ;D ;D ;D
Като за начало се научи да не бъркаш Хокенхайм с Манхайм, и тогава ни осветлявай кое как е из немско :)
И намали малко егото,ще ти е полезно ...
Цитат на: SEMPER - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 20:17:56Driver1 - За Белгия си прав - наистина магистралите им могат да са и малко по добре, но като сравним магистралите на държава, която изобщо няма правителство от незнам колко години вече, и магистралите в държавата , в която правителството се занимава единствено с магистрали - пак не можеш да си изкривиш душата и да кажеш на черното бяло ;D
За Германия - не им е чак толкова гъста мрежата - аутобани са само пътищата маркирани с едноцифрено число. Тези,които наричаш ти тесни, изобщо не са магистрали, а се водят високоскоростни пътища, маркирани са с двуцифрени числа и на тях си има ограничение на скоростта за разлика от истинските магистрали.
Цитат на: SEMPER - Събота, 14 Юли, 2012, 16:45:33Смеха е голям наистина,викам си да ти спестя резила, и да не казвам че през Хохенхайм изобщо не минава шестицата, а осмицата, ама ...... специалистите си го търсят сами ;D ;D ;D ;D
Като за начало се научи да не бъркаш Хохенхайм с Манхайм, и тогава ни осветлявай кое как е из немско :)
И намали малко егото,ще ти е полезно ...
Тъкмо да ти сложа един плюс и реших първо да погледна дали Driver1 чак толкова много се е объркал. Е да, ама не се е объркал. През Hockenheim си минава точно A6.
Дай сега да изкоментираме дали A99 в Германия е аутобан или не е аутобан? Аз мисля, че всичко от А1 до A99 е аутобан.
http://en.wikipedia.org/wiki/German_autobahns
Давайте, а аз продължавам да се превивам от смях! :) :) :)
Цитат на: driver1 - Събота, 14 Юли, 2012, 17:15:45
Давайте, а аз продължавам да се превивам от смях! :) :) :)
Админ, тенк ю все пак заради наченките на обективност, които демонстрираш опровергавайки нагледно "Глобалния" си модератор СЕМПЕР. Неслучайно написах, че се разсмивам от разни изцепки тук и бях решил да не се гавря с невежеството му премълчавайки за елементарното му незнание. Но понеже почна да коментира и егото ми, не е зле да се справи първо със своето собствено и да намери доблест да се извини, а не да се крие. Освен това - обърни внимание, че в първоначалния си коментар е написал, че през Хокенхайм минава А8 и ти точно това и ти си копирал, но впоследствие го е корегирал на А5 справяйки се явно с картите в Гугъл. Е, те такива пътувачи на милиони километри по картата са ми любими. Нерде Ямбол, нерде Стамбул! Нерде Манхайм, нерде Щутгарт и А8?...
Що се отнася до същността на спора - тук вече си в правилната посока - от А1 до А99 са все аутобан! А не както твърди по-горе човека с милион километри (по картата) :) Не съм съвсем в час, но мисля, че трицифрените аутобани са си пак аутобани, но маркират трасетата, които нямат дублиращи ги национали и по тази причина не са платени. Но пак казвам - не съм съвсем сигурен в това.
Получиха се две поредни публикации (предната вече не мога да изтрия) и затова молбата ми е, ако трябва да се трие, изтрий предния ми коментар, а този ако може да остане.
Driver1, умишлено съм пропуснал и аутобаните с номера от A100 до A995, тъй като повечето от тях са доста незначителни отсечки. Ето информация.
http://www.autobahn-online.de/auswahl_e.html
P.S. Сетих се за един участък на А8 някъде в района на Саарбрюкен, който в посока към Мюнхен има само една-единствена лента. Много пъти съм минавал приз този участък и винаги се питам кое пречи да направят поне още едно платно.
Цитат на: admin - Събота, 14 Юли, 2012, 18:51:39
Driver1, умишлено съм пропуснал и аутобаните с номера от A100 до A995, тъй като повечето от тях са доста незначителни отсечки. Ето информация.
http://www.autobahn-online.de/auswahl_e.html
А такаааа! И на чий дойдохме най-сетне? Аутобани ли са, или не са? А споменатите по-горе "бундесщрасета" (аз бих ги нарекъл "скоростни пътища") същестено се различават - винаги с 2 ленти в посока и с липсваща аварийна лента. И естествено - неплатени (засега!) Казвам "засега", защото се чува, че за такива пътища щели да бъдат винетни такси за камионите.
А дали е удобно тази странична дискусия да се премести в друга тема, понеже тази е за автомагистрала "Тракия".
Иначе строителството тече с максимална сима, като чрез тази публикация (http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=93266208&postcount=2575) може да проследите какво се случва на бъдещия мост над река "Тунджа".
Цитат на: driver1 - Събота, 14 Юли, 2012, 19:03:31
А такаааа! И на чий дойдохме най-сетне? Аутобани ли са, или не са? А споменатите по-горе "бундесщрасета" (аз бих ги нарекъл "скоростни пътища") същестено се различават - винаги с 2 ленти в посока и с липсваща аварийна лента. И естествено - неплатени (засега!) Казвам "засега", защото се чува, че за такива пътища щели да бъдат винетни такси за камионите.
А ти разгледа ли файла, който посочих по-горе? Видя ли, че участъци от B4, B9 и B75 се преминават със заплащане? И пак упорстваш - винаги били с 2 ленти в посока. Няма такова нещо. Например B10 е едно доста дълго федерално шосе и на места си е само с две ленти и двупосочно движение. На други места са по 2 в една посока.
P.S. Скоростните пътища в Германия се обозначават със S.
Драивър,случаино да си от Редута-София? :)
Цитат на: ivopifeca - Събота, 14 Юли, 2012, 20:01:51
Драивър,случаино да си от Редута-София? :)
Срещу Редута - живея в карето бул "Ситняково" - ул. "Оборище" - ул. "Черковна" - бул. "Мадрид". Но понастоящем съм в Испания. Защо?
Заприлича ми на един бивш колега на баща ми от СО МАТ,а може и да се бъркам. :)