След смяната на накрайници и щанги, трябва да направим и реглажа, но питанката е къде да бъде?
Аз ходя в Диана на ботевградскато.За сега доволен. ;)
За надлъжната щанга или накрайника и ,не е задължително ! Просто навиваш или развиваш накрайника докато се изправи волана ;)
Цитат на: godji - Петък, 20 Юли, 2012, 21:01:31
За надлъжната щанга или накрайника и ,не е задължително ! Просто навиваш или развиваш накрайника докато се изправи волана ;)
Смених двата накрайника на напречната щанга и надлъжната+накрайника- мисля, че е задължително да направя реглажа, въпреки че съм ги правил горе-долу според старите.
Изобщо не го и мисли,ами го карай за регулиране.Никога не можеш да го уцелиш на око.
Диана на Ботевградско са може би едни от читавите майстори.
Цитат на: bo4a - Петък, 20 Юли, 2012, 22:24:47
Смених двата накрайника на напречната щанга и надлъжната+накрайника- мисля, че е задължително да направя реглажа, въпреки че съм ги правил горе-долу според старите.
Задължително на реглаж щом си сменявал нещо по напречната щанга.Дападжийския вариант да покараш временно е да премериш с 2 летви на задния и предния край на джантите 0,8 мм трябва да ти е затворена предницата.
Да де, ама дападжийския вариант дали казва, че за повечето камиони стойностите са различни. Както и, че дясното колело трябва да е малко по-затворено от лявото.
Отиди на реглаж, не струва милиони
Цитат на: m_green - Петък, 27 Юли, 2012, 13:40:31
Да де, ама дападжийския вариант дали казва, че за повечето камиони стойностите са различни. Както и, че дясното колело трябва да е малко по-затворено от лявото.
Отиди на реглаж, не струва милиони
Как така дясното колело да е по-затворено от лявото? Накъде да е по-затворено? Това е сходимост и двете колела са зависими едно от друго. При някои превозни средства има разлика във вертикалния наклон на колелата.
Цитат на: bo4a - Петък, 20 Юли, 2012, 22:24:47
Смених двата накрайника на напречната щанга и надлъжната+накрайника- мисля, че е задължително да направя реглажа, въпреки че съм ги правил горе-долу според старите.
С горе долу хвърляш гумите за кратко време ! Щом си пипал напречната щанга трябва да идеш да регулират сходимостта ! Ако си я затворил ще "литка" наляво - надясно , но ако е отворена няма да разбереш! Даже е добре камиона да е натоварен с някакъв среден товар .