Нещо се дзверих за такава тема,но не намерих ,та имам питане цистерна с мазут при какви градуси на мазута може да се разтоварва ?
П.П.Как да намерим като има тема ADR и няма кой да сгрее,сори за новата темичка
При товаренето , големите цистерни се нагряват чрез парна инсталация до 70-75градуса и под налягане се товари в цистерната. Тя е термоизолирана , но незнам колко време може да задържи тези градуси, освен да има нагреватели и по нея.
За разтоварването и на мен ми е интересно как става :)
Цитат на: Rammbon - Понеделник, 06 Август, 2012, 19:07:28
При товаренето , големите цистерни се нагряват чрез парна инсталация до 70-75градуса и под налягане се товари в цистерната. Тя е термоизолирана , но незнам колко време може да задържи тези градуси, освен да има нагреватели и по нея.
За разтоварването и на мен ми е интересно как става :)
Ми то зависи и от външната температура и от изолацията на варела....
Аз съм товарил битум, не мазут, не са ме загрявали с нищо, ама зимата, докато ида от Бургас до Ниш, и няма сваляне .... Вкарваха един маркуч с пара до крана и те така...
Не знам за новите цистерни ама старите имаха система за пароподгрев иначе нищо не става . Пароподгрева е система от тръби вътре в цистерната по които се пуска пара . Така са и ЖП цистерните . Аз с такава не съм работил ама в завода на времето редовно разтоварваха мазут от такива цистерни та сме си говорили с колегите за мъките . Мазута е много гадно нещо където се омажеш с такова няма миене освен с бензин или кореселин . Единственото по гадно нещо бяха старите масла Нигрол в казармата . На времето гориварите бяха в осми клон зад Булгарплод в Слатина .
Има ли колеги във форума които са карали цистерни с хранителни продукти или по точно с олио да споделят + и - курса е до Германия
Цитат на: georgigg - Събота, 14 Септември, 2013, 07:55:54
Има ли колеги във форума които са карали цистерни с хранителни продукти или по точно с олио да споделят + и - курса е до Германия
Колега,карал съм хранителна цистерна,често съм превозвал олио,за тогава се сещам само за плюсове,работата е много по добра от на бордови камион,ако ми предложат отново,започвам без да се замислям.
А някакви забрани спазват ли се
Цитат на: ivopifeca - Неделя, 15 Септември, 2013, 12:56:28
Колега,карал съм хранителна цистерна,често съм превозвал олио,за тогава се сещам само за плюсове,работата е много по добра от на бордови камион,ако ми предложат отново,започвам без да се замислям.
Няма лошо. Обаче много трябва да внимаваш, като се катериш покрай люковете отгоре при товарене, за да не се подхлъзнеш върху неволно разлято олио.
Цитат на: admin - Неделя, 15 Септември, 2013, 13:20:56
Няма лошо. Обаче много трябва да внимаваш, като се катериш покрай люковете отгоре при товарене, за да не се подхлъзнеш върху неволно разлято олио.
Е, сега!А при брезента,дали не може да се изсипеш от стълбата,или от натовареното докато се катериш по него да прекарваш обезопасителните колани ::)
Цитат на: georgigg - Неделя, 15 Септември, 2013, 13:12:30
А някакви забрани спазват ли се
Ами аз съм карал 2005 година Гърция -България,иначе зависи от продукта ,който си натоварил,а и от цистерната.
Поредни публикации!!!
Цитат на: ivopifeca - Неделя, 15 Септември, 2013, 16:13:29
Е, сега!А при брезента,дали не може да се изсипеш от стълбата,или от натовареното докато се катериш по него да прекарваш обезопасителните колани ::)
Ходил съм с приятел до Гърция да товари олио и от него знам, че се случва да се разлее олио при изваждане на маркуча от люка и после без да се усетиш да стъпнеш точно на мазното петно. Иначе пожелавам само безаварийна работа на всички.
На времето работех в първи клон автобаза Добротич на ул Мечка в Сердика на суровото мляко . По някое време си взехме камионите под аренда и съм возил олио ; спирт ; вино и каквото още се сетите като хранителна течност . С цистерна се работи по леко защото е по прибрана и не се пазиш от всеки клон . Когато са ти пълни камерите няма и лашкане но при млякото никога нямаш точен литраж да ги напълниш и в поне една камера товара се клати . Зимата стълбата и пътеката замръзват и се държиш с две ръце а по пътеката лазиш на колене щото ако се изсипеш от тая височина жална ти майка .