Здравейте нов съм и искам някой да ми помогне ако може. Проблемат е че моята скания май не се маже сама. Колеги ми казват да го пусна принудително и че имало някакво копче но не го знам къде е. И как работи.
Огледай под седалката или където са ти предпазителите. Можеш и да провериш и буксата която влиза в самото централно да не е замърсена.
Благодаря все пак ама бушоните са здрави а буксата от вън е уж херметик.А за седалката имаш в предвид дясната нали? И ако е тя какво трябва да представлява това нещенци? БЛАГОДАРЯ ......
Цитат на: gilzata123 - Вторник, 14 Август, 2012, 20:39:49
Благодаря все пак ама бушоните са здрави а буксата от вън е уж херметик.А за седалката имаш в предвид дясната нали? И ако е тя какво трябва да представлява това нещенци? БЛАГОДАРЯ ......
Понякога при бушаните е поместен тоя блок дето ти управлява централното. Представлява черна кутийка, като размери ..... как да ти кажа малко по-къса е от кутийка за панел за автоCD. На него има един върток той е за регулиране на интервала на колко време да ти сработва, има и бутон за принудително включване. Може и да е под лявата, а може и под дясната седалка, но достъпа до бутона трябва да е лесен. Да не вземеш да вадиш седалките. Виждал съм и отвън на самото централно да има бутон, но явно при теб не е така. При МАН съм виждал и на таблото да има бутон за принудително включване, ама за Скания нямам спомени. А ти отколко време го караш този камион, преди работило ли е? Абсолютно никъде ли не избива грес?
Карам го от 5 години ама сега си го купих и искам като всеки всичко да си му работи. И наистина не съм го виждал дали работи щото нали знаеж няма зплата това онова я карай докато върви ...
5 години ако не е работело централното ..... ще имаш втулки дето са замазани каналите. Пък и има голяма вероятност греста да е спекла. Компромисен вариант мога да ти кажа ако не можеш да подкараш централното, да откачиш шлауфката от него и някой стругар да ти направи подходящ накрайник за да си поставиш обикновена гресьорка. И пак да си гресираш с такаламит-а но само от едно място. Че доколкото имам спомени Сканията има адски много гресьорки.
Дааа батка май ше да е тъй .Та каде там от кадето трябва да си излиза нормално нали?
Да точно за там. Сега ако кажеш че и карданчето не си гресирал толкова време .........
Трябва да съм луд.вВсяка седмица
Цитат на: gilzata123 - Сряда, 15 Август, 2012, 07:51:35
Трябва да съм луд.вВсяка седмица
Е чак пък всяка седмица ;). Малко се престараваш. Освен ако гресьорките ти изтърват. В месеца веднъж е достатъчно. ;)
Значи да се уточня тя е БЕТОНОВОЗ и трябва по на честичко.
Още не съм отишъл до там ама май наистина имаше едно черничко дето се върти на ляво и дясно при бушоните май ше да е то.
Причина за редакция: Две поредни публикации!
Не объркал съм се не можах да намеря нищо под седалките
Цитат на: gilzata123 - Четвъртък, 16 Август, 2012, 08:55:30
Не объркал съм се не можах да намеря нищо под седалките
А при бушоните?
не няма има само едно копченце за чека на absа онова дето съм се объркал е букса за компютар
Цитат на: gilzata123 - Четвъртък, 16 Август, 2012, 19:48:19
не няма има само едно копченце за чека на absа онова дето съм се объркал е букса за компютар
ако може някой да ми пусне снимчица по модела
Трудна работа тогава. Аз на тези 2 места съм го виждал блока за управление. Освен докато го издирваш си направи един преход да можеш да си го гресираш. Поне да не се търкаляш отдолу.
Доколкото знам тази скания има автоматично смазване.За целта има маслена помпа,която нагнетява маслото.Няма го моя приятел в момента,той кара такъв звяр.В чужбина е.Като се свържа с него ще му обясня проблема,а той е добър в ремонтите и ще го напиша тук.Налага се да почакате.До скоро.
Цитат на: gilzata123 - Вторник, 14 Август, 2012, 13:22:17
Здравейте нов съм и искам някой да ми помогне ако може. Проблемат е че моята скания май не се маже сама. Колеги ми казват да го пусна принудително и че имало някакво копче но не го знам къде е. И как работи.
Moxe нещата да опрат до сервиз.За съжаление е така.Ето и схемата на централното смазване
Един + от мен за схемата. ;) Който му разбира това е повечето работа.
Здравейте .Ново проблемче със моето бебче.Таа проблема е че отивам да го пална и що да усетя....той си седи на бързи и това е.Аз никога не оставям на бързи.Ха сега може ли някой да ме светне дека е проблема.
Крана на скоростите за бързи бавни(износени гумички), Магнит вентил на същият кран, кабели на скоростният лост, изгорял бушон, или сигнал от тахото...... Проблеми да искаш.
Като най-вероятен... се ориентирай към крана на скоростите- дали има ток в него и дали подава въздух към цилиндъра за групите, вероятн е постоянно да изпуска от втвърдени гумички.
Другото място е- под маншона на скоростният лост се късат кабелите.
Дали има ток в тях и дали отива до крана.
Отделно (по спомен) си мисля, че има и бушон...
Най-малко вероятната причина е сигнала от тахото... над определена скорост не позволява да се включи бавната група.
Дааа благодаря ти много.От магнит винтила е.... ;)