Укета рейсаджии има ли ограничител вашият автобус и ако има на какви км е ограничението?
П.П.Мерси за отговорите,въпроса е поради спор с Драйверо у друга тема
За градските автобуси на КАРАТ С дет са на 85км/ч ограничени не ни вълнуват,по интересни са ни междуградските. ;)
Цитат на: Бриги Бичкията - Петък, 17 Август, 2012, 21:59:58
Укета рейсаджии има ли ограничител вашият автобус и ако има на какви км е ограничението?
П.П.Мерси за отговорите,въпроса е поради спор с Драйверо у друга тема
За градските автобуси на КАРАТ С дет са на 85км/ч ограничени не ни вълнуват,по интересни са ни междуградските. ;)
Не се излагай бре, вервай ми! Пак ти го повтарям: ОГРАНИЧЕНИ СА НА 100км.! Едно време като бяха с аналогови тахографи се караха с шайби от 140км. Сега вече са с дигитални и естествено, че това не е актуално. :)
Цитат на: driver1 - Петък, 17 Август, 2012, 22:10:45
Не се излагай бре, вервай ми! Пак ти го повтарям: ОГРАНИЧЕНИ СА НА 100км.! Едно време като бяха с аналогови тахографи се караха с шайби от 140км. Сега вече са с дигитални и естествено, че това не е актуално. :)
Драйвер не моем ти повервам баце оти съм съскал и рейсчета ;),официално да 100км ,ма в реалност тц.
Са да видим има ли рейсаджии из тоз форум или няма ?
хехехехе, съскал си рейсчета, ама на последната седалка. Не се измъквай, даже не знаеш, че туристическите автобуси ползват 140километрова шайба!
Драйвера е прав на 100 км.
Цитат на: driver1 - Петък, 17 Август, 2012, 22:27:00
хехехехе, съскал си рейсчета, ама на последната седалка. Не се измъквай, даже не знаеш, че туристическите автобуси ползват 140километрова шайба!
Драйвер не се измъквам и не споря,поради факта,че тези който съм търкалял бяха с карта,но също така уцели 140 км/ч там бяха ограничени.
Цитат на: Бриги Бичкията - Петък, 17 Август, 2012, 22:31:44
Драйвер не се измъквам и не споря,поради факта,че тези който съм търкалял бяха с карта,но също така уцели 140 км/ч там бяха ограничени.
хахахахахаха, разсмя ме искрено тая вечер! Я кажи коя година е било това и марката на автобуса ограничен на 140 км.? :) :) :)
Цитат на: driver1 - Петък, 17 Август, 2012, 22:37:14
хахахахахаха, разсмя ме искрено тая вечер! Я кажи коя година е било това и марката на автобуса ограничен на 140 км.? :) :) :)
2010 г. ;) марката е VDK BOVA
Цитат на: Бриги Бичкията - Петък, 17 Август, 2012, 22:42:21
2010 г. ;) марката е VDK BOVA
И кво викаш - беше с дигитален тахограф и ограничен на 140км.?
Цитат на: driver1 - Петък, 17 Август, 2012, 22:51:21
И кво викаш - беше с дигитален тахограф и ограничен на 140км.?
Ми да нещо такова се опитвам да ти пробутам,моеше да питаш що е VDK а не VDL ма карай...Апропо турските Кобра също не са на 100 км ограничени,тва само за информация,ма не са и бегачки тъй че ....Апропо и те са с карти ;)
Не сам карал рейс но по принцип всеки камион или рейс с дигитален тахограф когато се поръчва и ограничителя може да бъде поръчан на каква скорост да изключва,поради факта че има страни с различи закони за движение.А от време на време се возя на рейс от Бургас за София и обратно та ми се струва че нашите рейсчета карат с повече от 100,но определени фирми но не и с 140км позатегнаха ги и тях,иначе преди 2 години си беше всеки кара с колкото може
Цитат на: kron - Петък, 17 Август, 2012, 23:01:18
А от време на време се возя на рейс от Бургас за София и обратно та ми се струва че нашите рейсчета карат с повече от 100,но определени фирми но не и с 140км позатегнаха ги и тях,иначе преди 2 години си беше всеки кара с колкото може
В това число и на Драйверо колегите,ма той от де да знае завалията,че ИРИЗАРА мое да лети със над 140км/ч
Само къде са големите фирми по София карат с до 100км иначе другото бърза да хване някой друг пътник в повече ;D макар че по Европа реисовете вървят с повече от 100 ама хората имат пътища,обслужват машините как си трябва а при някой фирми в България подръжката е трагедия
Цитат на: Бриги Бичкията - Петък, 17 Август, 2012, 23:02:58
В това число и на Драйверо колегите,ма той от де да знае завалията,че ИРИЗАРА мое да лети със над 140км/ч
Нападението е най-добрата защита, нали? Радвам се, че се сети все пак кои са ми били колегите в България, а по друга линия имах много тесен контакт с автобусните колеги от фирмата ни. И не ми ги пробутвай тия - "завалията" знае "Иризар"-а с колко може да върви и как да стане това, но не мисля повече да го дискутирам с теб - стана ми ясно колко си наясно с автобусите...Ма не ти и требе - бетоновоз си може и без ограничител...:) :) :)
Цитат на: driver1 - Петък, 17 Август, 2012, 23:33:38
Нападението е най-добрата защита, нали? Радвам се, че се сети все пак кои са ми били колегите в България, а по друга линия имах много тесен контакт с автобусните колеги от фирмата ни. И не ми ги пробутвай тия - "завалията" знае "Иризар"-а с колко може да върви и как да стане това, но не мисля повече да го дискутирам с теб - стана ми ясно колко си наясно с автобусите...Ма не ти и требе - бетоновоз си може и без ограничител...:) :) :)
Драйвер пич кат тебе ,кога е имал приказка с колега бре,аз мислим никогъш кат ти гледам манталитета,ма дреме ми.
Правилно Драйвер аз автобус съм карал само от задната седалка и за тва са си съскам бетоновозче,ма за жалост е с ограничител ,та да не стават за смех такива пичове кат теб.
И е мноо арно да излагаш нещо по принцип към твърденията си ,което да проверим.
Казваш ,,тесен контакт,, кажи с кои твои колеги автобусни си имал контакт бре бацин,кажи две имена да те видим,аз или ти си ги познаваш повече бре сладък.
И да те светнем у БГ се знаем оти се блъскаме по едни и същи места. ;)
Писна ми ми ломотиш наизуст бре,мъцни нещо по същество бре.
Мноооооооооо съм запалил. :D :D :D :D :D :D :D охххххх преместих си го ,мина ми. ;)
Отворко, бех решил оттук нататък само да ти гледам сеира, ма понеже ако не ти отговоря след последното писание ще почнат разни спекулации, та...
Викаш, в България шофьорите се познаваме? Да, така е и не съм аз виновен, че бръмчиш по нивите. Това, дали имам достатъчно приятели сред тях не е твоя работа, но във всеки случай критерият ми за колегиалност и приятелство е много различен от твоя - колко бири сте изпили и колко простотии сте изрекли. Има и друго ниво на отношения и общуване и макар, че е недостижимо за теб, има, вервай ми.
По съществото на спора, понеже искаш да ме "проверяваш": В "Биомет" ме познават всички колеги постъпили и работили в периода от създаването и през 1993г. до есента на 2004г. прякора ми беше Валери-дългия. Работихме с всеизвестните близнаци, с Валери Белев (от Перник, и до днес е във фирмата, на хладилниците), Данчо-бригадира, също от Перник, Джуджето, Румен-полковника от Златица, Жоро Берковски (от Берковица), Кирил Манчев (заедно сме започнали с него, а е кръстник и на децата ми, после се премести за няколко години на автовозите в "Бец", но после се върна и работи на автобусите, а сега е на цистерните.), Иво-брадата,(сега в Испания) много колеги от Монтана, които се изсипаха в "Биомет" след фалита на "Агропромстрой", мнозина от "Транскапитал" които бяха сериозна конкуренция тогава. И още, и още...Повечето са напуснали вече, някои са тук, в Испания, но фирмата си има история и имената се помнят от по-отдавнашните колеги. Имената на повечето колеги на автобусите от този период за съжаление съм позабравил, но и до днес на автобусите работи Тошко, който в началото беше монтьор в гаража ни в Мрамор също и Коце. Доста народ се е извървил оттогава, все пак са 8г. откакто напуснах за да замина за Испания. А като казах, че по друга линия имам общо с автобусния транспорт в "Биомет" имах предвид, че жена ми беше касиерка на Централна автогара (още преди да бъде построена новата дори, а беше паркинг на Столична Митница, още от закупуването на първите 5 автобуса през 2000г. та докато напусна за да дойде в Испания през 2005) Вили се казва и всички автобусни шофьори от този период отлично я познават, както и чия жена е. Шеф на гаража е Цецо Василски, началник по сигурността във фирмата е огромния Иван Бояджиев(ако не е напуснал), най-стария монтьор е Румен от Ихтиман. В офиса в "Лозенец" най отдавнашни служителки са Мариана Бижева - гл. счетоводител, Надето Тотева - касиер, Тони Димитрова, бивша служителка на "Комко", а понастоящем - зав. личен състав. Доколкото знам и тук има колега, който е настоящ шофьор на хладилниците в "Биомет", така, че можеш да се допиташ до него дали инфото, което ти давам е вярно.
Не смятам за важно, но само за твое сведение аз също имам няколко месеца трудов стаж на ведомствен автобус към "ЦКС-Комбинат" в Илиянци, непосредствено преди да постъпя в "Биомет", но това дори не си го пиша в биографията, защото ме е срам от съчленената бракма, която карах там. За разлика от теб, който не пропусна да се похвалиш, че са те допуснали да разгледаш таблото на един турски боклук и понеже той нямал ограничител (откъдето тръгна спора), значи автобусите нямат! То и моят "Чавдар-DAC-Ikarus" и тахограф нямаше, а вдигаше МАХ 60км.ч., но не съм тръгнал да твърдя, че автобусите са без тахографи, или, че не ползват именно 140 километрови шайби. Опитваш се да бъдеш на всяка манджа мерудия тук, но поне си преценявай възможностите за да не ставаш за смях. Аз не се обаждам по теми от които не разбирам, опитай го и ти...
А'пропо, наскоро един SEMPER тук щеше да ме прави за резил като ми обясняваше как аутобан А6 в Германия не минавал през Хокенхайм, а през Мюнхен и Щутгарт, или нещо подобно, а си е сложил дори немското знаме на аватара! Ма нищо, изтърпях и това, само дето колегата трайно се покри оттогава. Та така...
Фи фиуууууу Биологичният кадтр дишни бре,че получиш сърцетуп бре,добре бе споки бре велик си ,гоУем си ,кротни се.
Са те светем,че си изглежда забравил,че просто си размишлявахме двама ,трима в една тема за едни шайби,що,кво и т..,но забележи ти повдигна некъв вой и аз културно отворих тази тема тук ей така да попитаме,но понеже съм пак аз се хвалим видиш ли да те светнем.
Драйвер ти освен стажа ти при Биологичните друго имаш ли налице бре,дадох ти коз още на въпроса какъв автобус съм карал ,но е видно не ги разбираш автобусите,както и аз не е срамно,но откъв зор гледаш се да се заяждаш по теми дет си глъм повече и от мене.
Слушай са ти шепнем ,аз сутринта си го преместих,ма кат те гледам ти яко заапа .
И я дай продължението на твоето величие при Биологичните,че ми стана интересно.
Само те светнем един рейсаджия да влезе тук и да ми прочете постче едно по нагоре ще се спука от смях,ма ти колегиалният го подмина ,от което ми стана ясно ,че мое те търкалям от задната седалка на рейса и даже немоеш се усетиш.
И само те светнем,че и Иризара е турски боклук по принцип,тва да те Уграмотим по автобусите,малко ;)
Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 18 Август, 2012, 15:49:18
Фи фиуууууу Биологичният кадтр дишни бре,че получиш сърцетуп бре,добре бе споки бре велик си ,гоУем си ,кротни се.
Са те светем,че си изглежда забравил,че просто си размишлявахме двама ,трима в една тема за едни шайби,що,кво и т..,но забележи ти повдигна некъв вой и аз културно отворих тази тема тук ей така да попитаме,но понеже съм пак аз се хвалим видиш ли да те светнем.
Драйвер ти освен стажа ти при Биологичните друго имаш ли налице бре,дадох ти коз още на въпроса какъв автобус съм карал ,но е видно не ги разбираш автобусите,както и аз не е срамно,но откъв зор гледаш се да се заяждаш по теми дет си глъм повече и от мене.
Слушай са ти шепнем ,аз сутринта си го преместих,ма кат те гледам ти яко заапа .
И я дай продължението на твоето величие при Биологичните,че ми стана интересно.
Само те светнем един рейсаджия да влезе тук и да ми прочете постче едно по нагоре ще се спука от смях,ма ти колегиалният го подмина ,от което ми стана ясно ,че мое те търкалям от задната седалка на рейса и даже немоеш се усетиш.
И само те светнем,че и Иризара е турски боклук по принцип,тва да те Уграмотим по автобусите,малко ;)
Освен да те пусна да пасеш, друго не остава. Отговорих ти що-годе подробно защото сам го пожела. Не смятам да обсъждам и цялата си биография с теб, както и ми е безразлично в кой джоб си си го преместил и какво си си помислил. Дали колегите от автобусите ще се спукат от смях...възможно е, особено като прочетат, че недоумяваш защо именно в автобусите се ползват 140километрови шайби, както и за липсата на ограничители на туристическите. Ма проблема си е твой като си се докоснал само до таралясници. Дано с камионите да не е така, ама като те чета и там май е нефела работата.
Цитат на: driver1 - Събота, 18 Август, 2012, 16:14:02
като си се докоснал само до таралясници. Дано с камионите да не е така, ама като те чета и там май е нефела работата.
Таралясник ли е,дайте го на мен,умрем за ветеранче.
Драйвер чуй да ти шепнем,аз не съм изнежена кокона от Биологичните или от Мата,аз съм си просто момче ,което ич не му е зор с къв дръгел си изкарва хляба.
За шайба 140 км/ч не съм чувал ,не съм виждал и ако следеше другата тема щеше да се увериш,че даже казвам грешна шайба или с други думи.
Аз казвам 125 ти казваш 140 ,но как и да е,подробности,целта ти тук е да се позаядеш ,а аз умрем да се дръглям.
Апропо ти си първио кадър на Биологичните с който си правя труда да лафим.
Също така не съм чел нещо от теб освен заяждания.
:D :D :D :D
Или с други думи,не познавам никой от твойте колеги по име,а и ще се постарая никога да не познавам някой от две фирми и те са Биомет и Вили Бетц,те тва е бацин.
;)
Мъцни са нещо,че имам се фуклявим с друго.
Подхвани нещо ,мое и Испания да е.
;)
Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 18 Август, 2012, 16:27:39
За шайба 140 км/ч не съм чувал ,не съм виждал и ако следеше другата тема щеше да се увериш,че даже казвам грешна шайба или с други думи.
Аз казвам 125 ти казваш 140 ,но как и да е,подробности,целта ти тук е да се позаядеш ,а аз умрем да се дръглям.
това чий думи са?
"Е шом казваш,така да е,ма и техните са на 125 пък некогиш жужаха с по 140 по дарогите Намигване а кажи ми ти са па тая ква е?"
Цитат на: driver1 - Събота, 18 Август, 2012, 16:46:31
това чий думи са?
Тия горе са мойте бре,ти мъцаш тия
ЦитатДали колегите от автобусите ще се спукат от смях...възможно е, особено като прочетат, че недоумяваш защо именно в автобусите се ползват 140километрови шайби, както и за липсата на ограничители на туристическите.
Аз не че недоумявам,а напрао си незнам кви ползват ;) сещаш ли се къде е разликата.
Апропо обаче не съм съгласен и с твърдението,че се ползват 140км/ч шайби ,ма тва да не задираме мно мно.
Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 18 Август, 2012, 16:51:37
Тия горе са мойте бре,ти мъцаш тияАз не че недоумявам,а напрао си незнам кви ползват ;) сещаш ли се къде е разликата.
Апропо обаче не съм съгласен и с твърдението,че се ползват 140км/ч шайби ,ма тва да не задираме мно мно.
Не ползват ник'ви вече, а сега да видим ти сещаш ли се защо. А автобусите, както и преди са си спънати на 100км/ч.
А въпроса за отношението ти към колегите от големите фирми в транспорта, както и към самите фирми пък ми е съвсем през другия крачол, ама май гроздето е кисело щото е високо...
Цитат на: driver1 - Събота, 18 Август, 2012, 16:59:00
ама май гроздето е кисело щото е високо...
:D :D :D :D само тва ша да е,позна ;) :D :D :D :D :D
Арно бре на 100км са спънати ,айде мир да има,мое да цъкнем едно клипче ако ме премързи да го търся,но то е фотомонтаж ;) тъй че........100км/ч тва е Седларов ако щеш поече няма.
ОПАЛЯНКА я кво клипче открих
http://vbox7.com/play:b5247fec&al=2&vid=2781750 (http://vbox7.com/play:b5247fec&al=2&vid=2781750)
Аре па ако открия и другото няма да го цъкам
Ииииии ще се спукам от смях...
Та да запитам?.....
Автобус, произведен в или не страна от ЕС и предназначен за страна от не ЕС какъв ограничител трябва да има?....
Коя година България влезе в ЕС и от кога трябва да отговарят българските ППС на европейските изисквания?...
Ако автобуса или камиона е произведен в Турция или Китай и не се кара в ЕС трябва ли да има ограничител ?.....
Та повечето от вас са доста по големи на години от мен и на това отдавам забравянето на минали факти, но май беше много скоро, когато и на Камазите искаха да има ограничител, нищо че той заводски си развива 65км/ч. Защо се получи така?....
Ех Европа, Европа до какви странни спорове ни докара.
П.П. Софта на ограничителя е детска игра да се пререгулира(от специалист).
То това клипче е снимано по нанадолнище,и е нормално да ги олабват до към 110км. Преди няколко месеца се заговорих с шофьори от Юнион Ивкони и те казаха ,че техния изключва на 110км. Във фирмата имаме Мерцедес 18 местен и е ограничен на 100км. би трябвало и големите автобуси да са до 100км ограничени.
Тоя къде снимал това клипче поне малко да се беше постарал, а иначе какво толкова се чудите както при камионите има копчета така и при автобусите.... ;)
За последно да спамна на български де ега ме отберете,та според мен у автобусите е :
no limited fitter
of course ,мое мнение от задната седалка ;)
"...no limited fitter " ДА, АМА - НЕ! Муахахаха! :) :) :) :) :)
Цитат на: driver1 - Неделя, 19 Август, 2012, 20:48:36
"...no limited fitter " ДА, АМА - НЕ! Муахахаха! :) :) :) :) :)
Е от задната седалка ,толкоз. ;)
Всеки автобус е ограничен с ограничител на 100 км.При много от автобусите с аналогови тахографи няма ограничител но имат документ за такъв.
Дривере случаино някога да си работил в Леонардус?
Цитат на: LKW - Неделя, 02 Септември, 2012, 01:37:55
Всеки автобус е ограничен с ограничител на 100 км.При много от автобусите с аналогови тахографи няма ограничител но имат документ за такъв.
Дривере случаино някога да си работил в Леонардус?
Не, не съм.
До колкото си спомням камионите и автобусите с швейцарска регистрация са ограничени на 125км/ч.