Вчера на един мои приятел му се обадил некъв с оферта 15 ст. на км в БГ,нашия го пита,твърда заплата има ли,а ония не то се навиват по 9-10 000 хиляди км на месец,като карали групажи ???Аз му викам- Бате питаи го тоя как у БГ ще се навъртят 9000 км на седмица бре,кога ще товариш,разтоварваш,кога ше спиш,почиваш ???Казах му не се лови на тия мръсници!
Редактирано заглавие! В началото на изречението, числата се изписват с думи!
Цитат на: ivopifeca - Събота, 08 Септември, 2012, 10:25:47
Вчера на един мои приятел му се обадил некъв с оферта 15 ст. на км в БГ,нашия го пита,твърда заплата има ли,а ония не то се навиват по 9-10 000 хиляди км на месец,като карали групажи ???Аз му викам- Бате питаи го тоя как у БГ ще се навъртят 9000 км на седмица бре,кога ще товариш,разтоварваш,кога ше спиш,почиваш ???Казах му не се лови на тия мръсници!
Последно: 9000 на месец, или на седмица?
Много често и международни курсове, са на такива обещания. Може и да прави обещания пробег, за месец - предполагам. Вероятно с бележки, в България, нито има разстояние, нито пътища да се прави пробег.
Има разлика, какво се обещава и какво се дава. В добрите фирми, които карат в България, колко дават на километър?
Един съфорумник, кара в "Топливо - София", на 20 ст/км пълен и безплатно празен. Обаче не ги дават.
Цитат на: driver1 - Събота, 08 Септември, 2012, 10:49:47
Последно: 9000 на месец, или на седмица?
Съжалявам обърках се-9-10 000 км на месец,което значи около 3000 и нещо на седмица.Това как ще стане в България?!
Цитат на: ivopifeca - Събота, 08 Септември, 2012, 19:58:59
Съжалявам обърках се-9-10 000 км на месец,което значи около 3000 и нещо на седмица.Това как ще стане в България?!
Ти май не можеш изобщо да смяташ. Месеца има 22 работни дни 9000:22=410км на ден. Предполагам че за в Бг са горе долу постижими, ако се кара в далечни дестинации.
София-Бургас са 400км, до Варна пак горе долу толкова, до Русе 320км. Има си възможност да се навият тея км, ама да има работа. Ако се кара на 50-60км и се товари и разтоварва наистина няма как да стане. А и за 50км по 0,15лв се си заслужава.
Ако некой ми посочи българска фирма, в която се спазва регламента без обичайните незаконни бележки, магнити и други атрибути за фалшифициране, ще съм му много благодарен!
Цитат на: dimich87 - Събота, 08 Септември, 2012, 20:32:41
Ти май не можеш изобщо да смяташ. Месеца има 22 работни дни 9000:22=410км на ден. Предполагам че за в Бг са горе долу постижими, ако се кара в далечни дестинации.
София-Бургас са 400км, до Варна пак горе долу толкова, до Русе 320км. Има си възможност да се навият тея км, ама да има работа. Ако се кара на 50-60км и се товари и разтоварва наистина няма как да стане. А и за 50км по 0,15лв се си заслужава.
Маи ти не можеш да смяташ.Не четеш също маи.Писах групажи!Я ми обясни ма малко по точно как ще ти протече един курс примерно посока Варна с товарене ,разтоварване, чакане,а и понякога спане?Колко курса ще направиш в седмицата,кви километри? :)Или сметаш че си с автобус спираш вратите ги отваряш ,товара се разтоварва сам за 2 минути и продължаваш с 100км в час за другия адрес.Ми ако си тежък и с некои по стар камион?
Цитат на: ivopifeca - Събота, 08 Септември, 2012, 19:58:59
Съжалявам обърках се-9-10 000 км на месец,което значи около 3000 и нещо на седмица.Това как ще стане в България?!
Пак си се объркал. Според мен, а и според математиката значи около ДВЕ ХИЛЯДИ И НЕЩО.
Верно са 2 и нещо,и аз как сметам :-[
Цитат на: ivopifeca - Неделя, 09 Септември, 2012, 11:03:39
Верно са 2 и нещо,и аз как сметам :-[
Цитат на: driver1 - Неделя, 09 Септември, 2012, 10:58:02
Пак си се объркал. Според мен, а и според математиката значи около ДВЕ ХИЛЯДИ И НЕЩО.
Арно де да кажем,че са 2250км седмично ,при пет дена седмица имаме 2250:5 =450,от което пък имаме 9 часа право на каране и се получава 450:9=50 км,което е горе долу постижима средна скорост за в БГ.
9000км по 15 ст. са точно около 1350лв. заплата на месец,което за в момента си е доволно .
Но ,защо винаги има Но,та говорим за групаж,говорим за БГ ,тъй че 9000км групаж в БГ лично за мен са малко мисия невъзможна ,ма .........кво разбирам аз.
Понякога за да качиш или свалиш пале на адрес ти трябват часове (не всеки те чака като месия)
Понякога лятото или зимата има забрани били селските или топлинните,били те код бенбено на петънца.
Тъй че групаж в БГ на 15 стинки си е за мен изтрещела работа,макарче тези от вас които жънат на 7 ст веднага ще ме сметнат за луд.
Момци говорим си тука за стинки на км,за командировки и прочее,но истината е една тъпо е да се качвате на дръгел с ремарке или полуремарке за под 1000лв на 20 работни дни или с други думи 50лв. надница,но мноо го правят и лично аз им пожелавам трайни трудови успехи в транспортният отрасъл.
До колко съм в час със заплатките е арно да се гони 18ст/км или 15ст/км ,но с щата от 414 лв. , проблема е че никой не ги дава ,защото както казах масово се ръби за около 850-1000 лв. с камиони като училища,ръбете момци мерси няма да има.
П.П. Що го писах тва бем ли се.
Бриги браво баце 8) Винаги истински и винаги ясен и точен.
Плюс от мен :)
Цитат на: ivopifeca - Събота, 08 Септември, 2012, 10:25:47Вчера на един мои приятел му се обадил некъв с оферта 15 ст. на км в БГ,нашия го пита,твърда заплата има ли,а ония не то се навиват по 9-10 000 хиляди км на месец,като карали групажи ???Аз му викам- Бате питаи го тоя как у БГ ще се навъртят 9000 км на седмица бре,кога ще товариш,разтоварваш,кога ше спиш,почиваш ???Казах му не се лови на тия мръсници!
За коя фирма става въпрос ?
Според мен 9-10 000км на месец на групажи трудно ще ги направи , ако кара по регламент. Но иначе има фирми да дават по 15 ст на км пълен / празен, което е по-добре от 20 ст пълен и 0 ст празен.
"До колко съм в час със заплатките е арно да се гони 18ст/км или 15ст/км ,но с щата от 414 лв. , проблема е че никой не ги дава ,защото както казах масово се ръби за около 850-1000 лв. с камиони като училища,ръбете момци мерси няма да има."
И това е малко :(
То и 2-3000 пак са малко. Ама кучето скача според тоягата. Има много хора които ще са доволни на подобна работа, стига да са коректни.
Имам един приятел, който кара само в България при следните условия.
1. Твърда заплата - 600 лева.
2. Пропътувани километри - 0.10 лева/км
Малко ли е, много ли е, не зная. Човекът обаче си работи вече няколко години и казва, че е доволен.
Цитат на: admin - Неделя, 09 Септември, 2012, 22:31:25
Имам един приятел, който кара само в България при следните условия.
1. Твърда заплата - 600 лева.
2. Пропътувани километри - 0.10 лева/км
Малко ли е, много ли е, не зная. Човекът обаче си работи вече няколко години и казва, че е доволен.
Пропускаш много важни детайли. Спазва ли регламента, кога си спи вкъщи, хамалува ли. Не всичко е едни пари...
Спазването на регламента за пред ДАИ се извършва с помощта на служебни бележки. Често спи в къщи, защото принципно кара цистерна като ведомствен транспорт и почти винаги крайната точка на разтоварване е населеното място, в което живее. Предполагам, че не хамалува, защото все пак товара е наливен и нещата са леко опростени в този аспект.
Супер щом си спинка във вкъщи от това по хубаво няма и ако прави добри КМ
При нас е 550 твърдо, СО на 440, и 10 ст/км пълен, 5ст празен. Спане в камиона 10лв. Всяка вечер в къщи, събота и неделя също. Нарушения, твърдо НЕ.