Форум на българските шофьори

Разни => Видео => Темата е започната от: Бриги Магнито - Събота, 06 Октомври, 2012, 19:36:25

Заглавие: Различията между руски и китайски камион.
Публикувано от: Бриги Магнито - Събота, 06 Октомври, 2012, 19:36:25
Заглавие: Re:Различията между руски и китайски камион.
Публикувано от: caterpillar - Събота, 06 Октомври, 2012, 20:02:18
Бриги имаш един голям+ от мене :o :o :o
Заглавие: Re:Различията между руски и китайски камион.
Публикувано от: loshdancho - Събота, 06 Октомври, 2012, 20:14:00
Специално това се получава когато те дърпа некадърник, китайският камион няма вина за това.
Карал съм DAF с 8см по-дълъг от дърпане полсле го събирахме между две колони с хидравлични латерни.
В друг случай се счупи клина и въжето се изстреля за щастие под камиона.
В с. Габра има случай на Зил с откъснато шаси от мостовете в калта излязло е като шейна.
Виждал съм и други западни марки с разтеглено шаси по разтоварищата в София.
Това да те вади някой на удар не е шега работа още повече с 2 диферецияла и даже пълен, както се вижда на клипа.
Заглавие: Re:Различията между руски и китайски камион.
Публикувано от: Бриги Магнито - Събота, 06 Октомври, 2012, 20:20:41
М да  ;) ,в мойта кариерка като автопилот поне едно 80% от такива задълбавания се тегли на удар пък освен скъсано въже или некой огъната щанга,ключ друго не съм имал интересно ми е да ми обясниш как ще изтеглиш окопал се камион,сигурно плавно все едно си го сецнал да го палиш или досецаш до първата отбивка или сервиз.

Как и да е все някой ше е виновен нека е некадърнио шофер . :D :D :D
Заглавие: Re:Различията между руски и китайски камион.
Публикувано от: loshdancho - Събота, 06 Октомври, 2012, 20:43:31
Направи разликата между този  удар и първият клип.
Заглавие: Re:Различията между руски и китайски камион.
Публикувано от: Бриги Магнито - Събота, 06 Октомври, 2012, 20:52:25
Лошио силата на удара е от значение спор няма,но я ми кажи от тия дараци дет си ги виждал на кой му се разкачи кабината,мани ми на кой евентуално се откъсна и шасито (не че видех освен бронята кво друго се отскуба,но е нормално ухото за теглене да е на шасито и то не на напречната греда ,а при надлъжните) мани ми се замислям тоз китайски дръгел ако е хенгер и му е разбита втулката на теглича или пък самия теглич(буфер) е разбит ко ше става тогава,то тогава са само удари или отпред шасито е по-лабаво отколко отдзад,мани лабаво ми се чини туй китайче,некак си крехичко е.

Уично мнение.Немам нищо против маде ин Чайна даже съм им редовен клиент поради финансови причини.
Заглавие: Re:Различията между руски и китайски камион.
Публикувано от: loshdancho - Събота, 06 Октомври, 2012, 20:59:06
Качвал съм се на китайския STAYER....скръб и мъка, но  удър се практикува кабина срещу кабина, за да виждаш колко засилваш и кога се опъва въжето. Иначе някой трябва да ти казва кога е опънато и да отпуснеш 10-20см. Тоя се засили с пълен камьон поне метър и продължи да натиска , защото не виждаше какво прави.
Заглавие: Re:Различията между руски и китайски камион.
Публикувано от: bojo - Четвъртък, 11 Октомври, 2012, 11:46:02
Браво Бриги,много як пример... за разликата.коментара на руски беше доста цветущ нямам какво да добава ха ха ха