Почвам на такава "Каска".Карал съм но само със скоростите тип шамар.Тоя е с ЕПС-скорости.Въпроса ми е какви са особеностите на тези скорости,че днеска го карах по София и немога-незная,как да ги прескачам,например от 3-директно на пета и т.н.Става но требва лоста два пъти на пред и е много бавно.Некои, ако им знае чалъма да подскаже :)
Натискаш бутона и буташ напред с натиснат бутон.Успех ;)
Да с натиснат бутон става.
Ако не знаеш на коя да включиш: изключваш и включваш, той сам си решава на коя да сложи. ;)
Дали ще бутнеш напред или назад е без никакво значение.
Цитат на: loshdancho - Петък, 12 Октомври, 2012, 22:39:36
Дали ще бутнеш напред или назад е без никакво значение.
Бе ако сакаш да ти е тихичко у кабинета си има значение,че бая цвили.
Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 11 Октомври, 2012, 19:43:59
Почвам на такава "Каска".Карал съм но само със скоростите тип шамар.Тоя е с ЕПС-скорости.Въпроса ми е какви са особеностите на тези скорости,че днеска го карах по София и немога-незная,как да ги прескачам,например от 3-директно на пета и т.н.Става но требва лоста два пъти на пред и е много бавно.Некои, ако им знае чалъма да подскаже :)
Така е по бавно е и не трябва да бързаш с съединителя, но друг начин няма. Те колегите затова не ги харесват, ама за мен си е по-мързеливо отколкото да размахваш скор. лост.
Ако искаш да им изчистиш грешките ,натискаш съединителя,задържаш лоста към теб и даваш на контакт и те ще почнат да штракат. Като спре штракането си готов.
Цитат на: MB Actros - Събота, 13 Октомври, 2012, 23:27:12
Ако искаш да им изчистиш грешките ,натискаш съединителя,задържаш лоста към теб и даваш на контакт и те ще почнат да штракат. Като спре штракането си готов.
Обикновено така се прави обучението, чисти се като се изгаси камиона.
Грешките са механични и токови, само че съм забравил, от коя до коя бяха токовите и след тях са механичните.
С бутона не ги прескача,само при потегляне,като го натиснеш,вместо на 1-ва,отива на 2-ра и толко,на татък си ги реди една по една :)
А са да видиш тая ква е,баце принципно с бутона става номера ,но тъй като при теб не се получава да ти мъцнем два варианта първи вариант бутона е дал фира(слабо вероятно оти пък включва все пак вместо 1-ва ,2-ра) втори вариант ,дай му газ де ,превключвай поне към 1300 оборота и нагоре като стигнеш,че инак ако му тегаво нема да включи таз коя ти искаш ,а ше включи таз коя на него му изнася.
Естественно има и трети вариант и той е да има грешки и да бърка ,но тогава от 4-5-6-та или друга като искаш да върнеш една той си боде 1-ва.
Интересен ЕPS си случил от кое поколение е първото или второто?
Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 14 Октомври, 2012, 12:04:42
А са да видиш тая ква е,баце принципно с бутона става номера ,но тъй като при теб не се получава да ти мъцнем два варианта първи вариант бутона е дал фира(слабо вероятно оти пък включва все пак вместо 1-ва ,2-ра) втори вариант ,дай му газ де ,превключвай поне към 1300 оборота и нагоре като стигнеш,че инак ако му тегаво нема да включи таз коя ти искаш ,а ше включи таз коя на него му изнася.
Естественно има и трети вариант и той е да има грешки и да бърка ,но тогава от 4-5-6-та или друга като искаш да върнеш една той си боде 1-ва.
Интересен ЕPS си случил от кое поколение е първото или второто?
E са па и кое поколение е,аз доса не съм карал с ЕПС,ти ме постави в ебати филма,незнам кое поколение е :)Лоста има палец за половинките,а въпросното копче е квадратно и е над него-отпред,а горната част на лоста-топката,некои я е отхапал ;)Или я е изчоплил с ноктите от напрежението
Епа ,че ти мъцнем бре шом има лост от първо ше да е,са ако кажеш ,че като бутнеш лоста към теб и изключва ,да знааш от първо е.
Тоа де е ровил лоста е найдел имането баце ,са за теб нема да знааш.
Лоста към мене и изключва-да.А за имане хич и не се опитвам да търсим,то самия камион си е цело имане ;)
ЦитатИнтересен ЕPS си случил от кое поколение е първото или второто?
ЦитатЕпа ,че ти мъцнем бре шом има лост от първо ше да е,са ако кажеш ,че като бутнеш лоста към теб и изключва ,да знааш от първо е
.
Бухахаха....
А тези със ZF скорости от кое поколение са... сигурно нулева серия...
Пак се изказа неподготвен.
Я така и така се правиш на разбирач от коя година MERCEDES е с EPS и от коя произвежда скорости MERCEDES?
Въобще какво е това EPS.
Цитат на: loshdancho - Неделя, 14 Октомври, 2012, 19:02:38
.
Бухахаха....
А тези със ZF скорости от кое поколение са... сигурно нулева серия...
Пак се изказа неподготвен.
Я така и така се правиш на разбирач от коя година MERCEDES е с EPS и от коя произвежда скорости MERCEDES?
Въобще какво е това EPS.
Ти нали си разбирач вместо да те открехвам,що не открехнеш бацето що не му включват а?
Аз модели скорости ич не ме вълнуват,но само да те светнем според тва с къв лост са (джойстик) дават два модела ядове,на едните ич не ми е зор къв им е зора шом не ручат или стържат ще пойде дръгело ,докато при другите малко е по-сложничко,ма ти ме светни са ZF и тем подобни дет ги ръгали на тоз и тоз па и на тоз.
Баце ич не ми е зор марка и модел бре,зор ми е да си се приберем кога дойде оня дебелио с едното око,но теб тва не ти е ясно тъй че ..........
Маам си ги ЕПЕ-сите,а каската назад незна...друсам се и рипам-Това е С -класата на Мерцедеса :)Малеее,останах без крака ръце и таз :)
Както ми казахте за чистенето на грешките-опитах,не става ???Може ли да е безгрешен?
Цитат на: ivopifeca - Събота, 27 Октомври, 2012, 14:09:55
Както ми казахте за чистенето на грешките-опитах,не става ???Може ли да е безгрешен?
:o ;DНееееееее,както няма неударена кола, така,няма,и няма да има "МЕРЦЕДЕС-EPS"-безгрешен ;) :D ;D ;D ;D.
Проблема,може би е,че не си се взел на сериозно ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Причина за редакция: Нецензурни думи!
Правя го както ми е ясно,лоста към мене на съединител и контакт и нищо-ни цхатка ни въздиша...
Иво значи при изгасен камион връщаш ключа докрай назад,натискаш съединителя с лявата ръка дърпаш лоста към тебе и даваш на контакт и тогава трябва да почне да ги реди и да штракат.
Палиш дигаш въздух да избие балансьора гасиш и трябва да стане.
Цитат на: ivopifeca - Събота, 27 Октомври, 2012, 15:06:39
Правя го както ми е ясно,лоста към мене на съединител и контакт и нищо-ни цхатка ни въздиша...
Ами няма да стане без въздух......
Правя го при избил балансьор!За въздишането имах в предвид,че нали като ги чисти се чува и отделяне на въздух-цст,цст,цст...и така...Преди години съм гледал колега караше такъв,поне тва помня :)Така дигнал съм въздух,гасим мотора,съединител лоста към мен,давам на контакт иииии нещеееее ???
Пробвай три пъти да натиснеш съединителя и тогава лоста към тебе.
Ако не стане пробвай същото ,но при даден контакт.
Те много добри тез каски бре...
Едни здрави, здрави... и можеш да им имаш доверие...
Както Беликият Мерцедесаджия ВИТ се изказа:
Цитаттака,няма,и няма да има "МЕРЦЕДЕС-EPS"-безгрешен
ХАХАХА, Той е сгрешен още в завода.
Цитат на: loshdancho - Неделя, 28 Октомври, 2012, 10:19:37
Той е сгрешен още в завода.
Тъй де и затова още се търкалят,нека все така да ги грешат.
Ще пробвам и така...Не е хич сгрешен,ако има грешка,то тя е откъм комфорта за водача,а този щом е оцелял още при такъв поддържач като шефа ми,верно е сгрешен,ако не беше толко корав,такива като него щеха и да знаят,че понекога трябва да се попоглежда камиона ;)