Колеги скоро ме назначиха като ръководител транспорт на една земеделска фирма и се сблъсквам с много проблеми ще съм ви благодарен ако ми помогнете с някой от тях.Камионите ни са над 12 тона и си изкарахме лиценз. 1вия ми въпрос е в сайта на дай пише какви документи са нужни за да изкарам 'Превоз за собствена сметка', но никъде не пише какво печеля от това,колеги ми казаха че не се е пишело пътен лист дали е вярно?2рия ми въпрос е земеделския камион се кара 12 часа като постоянно прави курс от комбайна до базата как да се оправя с тахошайбите, пак колеги ми казаха че до 30 километра от базата не ти трябва тахошайба но това не го намирам никъде в закона?3ти ми въпрос е когато той тръгне от нивата ми дават някаква експедиционна бележка тя замества ли товарителницата.и двата ни камиона са с аналогов тахограф. Благодаря много предварително
8) Баце шефче си и не ме кефиш по дефолт,ма чуй ко ти мъцам
1 пътен лист си требва тамън за ,,собствена сметка,, така и с лиценз,единственото е че за собственна не ти трябва товарителница
2 Шайба се слага дори и да ходиш до портала на АПК-то и да се върнеш обратно до канцеларията на агронома или с други думи кръгчета на кантара да правиш ,слагаш шайба
12 часа си е нормално стига да нямат над 9 часа каране ,при вас ще имате дни къде тва нема как да стане
3 експедиционната бележка не е товарителница
Тахографа къф ще да е ич да не ти е само гледай да е заверен
Успех,за земеделци откликвам на всекви питания. ;)
Чеки,че забравих,че ти мунем един плюс ,ма да си знааш ич нъ мъ кефиш.
Много ти благодаря за помоща. Просто за мене това е една съвсем нова сфера и ми е трудно в началото.
Цитат на: johndeere - Събота, 13 Октомври, 2012, 22:07:45много ти благодаря за помоща. Просто за мене това е една съвсем нова сфера и ми е трудно в началото.
Мене баце ми е трудно цел живот,ма те мъчим се и аз и ората около мен.