Така, имаше да става и стана... Ама да се запитам и Аз с кой акъл си наруших системата за каране и попаднах на проверка?
Е хората учтиви, и внимателни така внимателно ме провериха документално, че чак и протокол съставиха....За късмет не поискаха шайбетата...
От моя страна оставаше само да подпиша протокола... И от тук ми започват проблемите...
Какво да правя сега след като съм записан, че съм проверен?
Вкарват ли в компютър систематично проверените?
Щото от тук натам ако ме хванат и покажа бележка, а излезе датата на проверката съм изгорял и то много...
Какво да го правя????
Кое по-точно проверяваха бате и на мен са ми правили проверки ама протоколи не са ми писали веднъж даже ме вкараха в едно като хале малко след Надлак ме отбиха проверяваха товара.
Trafic conrol ме проверява после подписах 5 листа под името си и номера на документите, провериха лицезни, застраховки, протоколи, талони, прегледи, абе всичко.
Съставиха протокол за проверка на принтер описващ всичко и се подписах, което е нормално в случая.
Сега ще трябва да спазваш шайбите.Поне този курс,за да си изряден при следваща проверка в рамките на 28 дена от днес.
Луд ли, си още като излязох я омазах уставно с 997км. общо на шайбата...
Та сега си мисля какво да правя?????
Преди да прецакаш тази шайба трябваше да я извадиш ,и да си пускаш бележки от часа в който си я извадил ;) Сега караш и се молиш да не те спират същите :)
Аз затова вече влизам след 20:00 часа в Унгария веднъж ме бяха спипали за една шайба дадох 100 евро рушвет и вече влизам само посред нощите в Унгария ;D
Минават ми едни други разбойнически мисли...
Да с пускам шайби с стара дата, а за времето от Унгария до сега и натам пак бележка.
А между дргото Бележките не са актуални когато се пускат от място различно от местодомуването на камиона:
5. Водачът регистрира като друга работа всяко време, прекарано съгласно описаното в
член 4, буква д), както и всяко време1 използвано за управление на превозно средство,
използвано за търговски операции, които не попадат в обхвата на настоящия регламент,
и регистрира всички периоди на разположение, съгласно определението в член 15,
параграф 3, буква в) от Регламент (ЕИО) № 3821/85, от неговата последна дневна или
седмична почивка. Тези записи се вписват ръчно на регистрационен лист, на
разпечатката или като се използват устройствата за ръчно въвеждане на данни на
записващото оборудване.
2. Всяко време, прекарано в пътуване до мястото на поемане на управлението на
превозното средство, попадащо в обхвата на настоящия регламент, или при завръщане
от такова място, когато превозното средство не се намира в дома на водача, нито в
оперативната централа на работодателя, където водачът нормално е базиран, не се
отчита за почивка или почивка в работно време, освен ако водачът не е на ферибот или
влак и има достъп до койка или кушетка.
3. Всяко време, прекарано от водача в управление на превозното средство, което попада
извън обхвата на настоящия регламент, до или от превозно средство, което попада в
обхвата на настоящия регламент и което не се намира нито в дома на водача, нито в
оперативната централа на работодателя, където водачът нормално е базиран, се счита за
друга работа. Така, че с тез бележки е като без тях, ако не са от гаража.
Цитат на: Huligan - Неделя, 28 Октомври, 2012, 21:48:35
Аз затова вече влизам след 20:00 часа в Унгария веднъж ме бяха спипали за една шайба дадох 100 евро рушвет и вече влизам само посред нощите в Унгария ;D
И аз така правех доста време ..ама да се чудя кой ме накара да тръгна през деня!?!?!
Малко встрани от Унгария, но миналата седмица на кораба от Анкона за Патра имаше колеги, които споделиха, че вече в Гърция не признават български бележки и се пишат глоби на поразия. Освен за бележките, доста сериозни глоби пишат и за превоз на товар с новозакупена композиция без лиценз - 9000 евро на калпак. Също така отнемат композицията, ако заловят превоз на лек автомобил в ремарке, различно от автовоз.
Не ги признават на много места поради горните причини.
Когато те питат: с какво си отишъл до камиона и отговориш:
- Шефа ме докара...
Автоматично си слагаш автогол, защото в този случай работният ти ден е започнал когато си се качил в колата на шефа и това трябва да е описано на шайбата като друга работа или на разпложение. В другият случай трябва да имаш 9 часа почивка на шайба преди да тръгнеш.
Ами бате освен да караш по правилника друго не виждам,не прави глупости да слагаш шайби със стара дата че ако те спипат си вкарваш голям автогол,мен са ме хващали да карам със шайбата на колегата добре че бяхме с еднакви фамилий и след 1 час разправий за това че съм си написал само фамилията пак олекнах с 50 евра закъде отиваш ако не е тайна?
Имам един курс вътрешно и мисля там да си натъмня шайбите, а времето от вътрешният курс ще го пусна като почивка и съм шест...поне според мен
Ти си прецени бате само внимавай,аз преди време се видях с един приятел товарех в София той разтоварваше и ми вика куче да взема да си сменя шайбата а? викам откога не си я сменял хулиган,от 3 дена вика минал съм 3000 км да взема вика да я сменя а ;D
Цитат на: loshdancho - Неделя, 28 Октомври, 2012, 21:27:44
Луд ли, си още като излязох я омазах уставно с 997км. общо на шайбата...
Та сега си мисля какво да правя?????
За мен си го знам,обаче и ти не лъжеш. След проверка и пак да развалиш шайбата.Сега един месец се молиш на Бог,Аллах и Буда защото не знаеш кой е на смяна горе.
Цитат на: admin - Неделя, 28 Октомври, 2012, 21:53:50
.......Също така отнемат композицията, ако заловят превоз на лек автомобил в ремарке, различно от автовоз.
...Това сигурно ли е!? Аз два пъти вече минавам през Унгария със снегорин(от Англия) във ремаркето си!!..Е минавам през ноща,но все пак!?!...А и на Надлак като ме питат какво карам им казвам,но нищо минавам си няма ядове...Е, те и рядко ме спират (Унгарците веднага след кантара)защото имам лепенка евро5 и може би не има се занимава тъй като знаят че съм с дигитал... ::)
Па и аз съм с евро5, но със шайба, ама те не знаят... вчера им се молих да ми подпечатат шайбата на Борш, че ме затриха близо час да ме проверяват, кво ли не, чак и ренген... и алконал и като им обясних, че са ми прецакали часовете (щот не се чатнах да обърна на чукове) и искам заверка на шайбата, ония ми ти мангали дигат рамене и нещат. Теглих им една и отидох да спя на паркинга