Здравейте колеги.Мисля,че необходимо повече активност в този раздел
за ''белите фирми'' Искам да споделя моето мнение за ПЕТКО АНГЕЛОВ БГ ЕООД.Работя там от близо две години и нямам никакви сероозни забележки.Ще посоча накратко някои примери с мисълта да съм полезен на колегите които си търсят работа. Нови и добре подържани камиони,подсигурен си с всякакви карти и машинки за зареждане и магистрали,можеш да разчиноташ на сервиз и база в Барселона и ,ако се наложи асистенция в Европа.Професионална работа от страна на диспонентите и ако се наложи адекватна реакция от страна на ръководния персонал.Като цяло караш спокойно и нямаш притеснения за техника,пари и гориво.Заплащането зависи от дестинацията и срока на работа,определени са ставки,които са минимални,ако има повече километри-бонус,но при по-малко километри не се пада под този минимум.Цифрите които ще спомена са за еденична езда , вътрешно 3 месеца Испаниа-германия 1600 евро,ремаркета на ОМСАН кара се 3 месеца Италия-франция1400евро,ремаркета МАРС,неопределен срок около 30-40 дена 1300 евро на месец правите курсове са много различни и парите са за всеки конкретно.Относно авансите за дестинациите които са по 3 месеца се полагат по 500 евро на всяко 20 то число за МАРС 200 евро на всеки 20 дена.Мога да споделя,че след прибиране и даване на отчета парите са в картата до 5 дни без измислени глоби и безумни удръжки за гориво.И накрая колеги не се притесняваите да пишите за ''добрите'' фирми,защото вярвам,че не са малко.Ако някои има повече въпроси да попита. :D
Всичко ми е ясно само едно не мога да разбера.Колегата казва че имат машинки за навсякъде с пари не плащат никъде .Всички разходи отиват директно в офиса им от гориво от толл колетите.Какви отчети правите нали не плащате нищо в кеш.
Колега може и аз да не съм бил точен,но отчет винаги има.Той не е само за разходи платени в брой.Има си пътен лист,място на зареждане,тонаж,километри за смяната,маршрут и др.Неизбежно е и някои дребни плащания да се извършват в брой.Това всичко се описва в отчета и се разглежда след прибиране заедно с разпечатките от картите и толовете.Важното е,че не отнема много време.Пример-събота вечер в гаража в сряда в банката,без удръжки и глоби.Успех. :)
Цитат на: milen-mitev - Петък, 16 Ноември, 2012, 11:49:29
Всичко ми е ясно само едно не мога да разбера.Колегата казва че имат машинки за навсякъде с пари не плащат никъде .Всички разходи отиват директно в офиса им от гориво от толл колетите.Какви отчети правите нали не плащате нищо в кеш.
Преди и аз работех в такава фирма. Машинка за Франция, Германия. Австрия беше "вързана" с Де Ка Ве, карта. И си имаше нормален отчет, гориво, фериботи, винетки. Само тези машинки за таксуване, няма как да знаеш винаги колко е.
Искам да кажа на всички колеги, че това което се пише като плащане не е верно,като отидохме в съответната фирма, господин Петко се изхвърли пред всички ни че тои дава най-големи заплати, само че се оказа точно обратното. Заплащането е ако Петко е на дамар дава,ако не, духаш супата. Другият начин е ако имаш километри, плаща на ден,ако нямаш километри плаща на километри,а като започвахме уговорката от него беше 11цента на единичка ,7 цента на двойка. В обявата му пише 1600 евро на месец,така че не му вярвайте и не си губете времето да се разкарвате. ГОСПОДИН ПЕТКО Е ЕДИН МАЗЕН ДЕБЕЛ КОРБАНДЖИЯ. Ние получихме за 20 дена и 10000 километра 550 евро, а трябваше да са по 700 според уговорката,даже като започвахме Петко се изхвърляше че никои от шофьорите няма да го остави под 900-1000 евро на месец. ПРИКАЗКИ ГОЛЕМИ И НАКРАЯ НИЩО НАВСЯКЪДЕ ЕДИН ДОЛ . Затова не му вярвайте. Докато напускахме още 10 шофьора напускаха. Вие си правете сметката.
За сега нямам проблеми,най-голямата ми удръжка е 68 евроцента за телефон. Карам двойка и заплащането е 30 евро на ден на калпак. Осигуровките се поемат изцяло от фирмата. Работил съм в ПИМК и тук определено е по-добре. :)
Работиш,за по малко от 1000е.,и това е повод,за хвалба,ужас просто не ми се мислиии,заради такива колеги положението няма да се оправи.Аз за това вече слезнах,от камиона.Нищо лично към колегата
....двойка и във извънземна фирма да работиш няма да изкарваш пари...а ако се случва някъде,ще е за сметка на здравето!
Карал съм двойка (бърз курс) точно 20 дена и никога няма да повторя..ако ще небето да се разтвори!!
Цитат на: tipo - Петък, 08 Март, 2013, 09:49:18
За сега нямам проблеми,най-голямата ми удръжка е 68 евроцента за телефон. Карам двойка и заплащането е 30 евро на ден на калпак.
??? Лелееиии , леле........ жива да не бях , жива да не бях амЪ на ....жива съм .
Какви изисквания искат да станеш част от тази фирма ?
http://www.petkoangelov.bg
Утре звъниш по телефона и разбираш :)
сега само остава да се появи и някой да обясни и PIMK каква готина фирма е ;D
Цитат на: камионджията - Сряда, 17 Юли, 2013, 23:24:17
Какви изисквания искат да станеш част от тази фирма ?
Изисквания големи и невероятни!!!
Като ги покриеш всичките и си представиш документите бай ти ПеткУ решава че няма да те вземе щото има мноооооого много други желаещи ;) Това се случи наскоро с мой познат който беше заведен за работа във въпросната фирма при това от шофьор който работи там откъде 1-2 години.
Та ако ти се пие една студена вода, или искаш да глътнеш такава да се поудавиш ДАВАААЙ ......
Дигай прашуляк по пътищата вместо да си седиш в къщи.
;D xaxaxa прав си колега по големи измамнците от тез няколко фирми приближени една до друга няма!!ПАЗЕТЕ СЕ КОЛЕГИ
Извинявайте колеги и из работа вътрешно и заплатите се дават на края на месеца какви са тия три месеца само на аванс. Ако имате семейство то с какво ще живее тези три месеца
Колеги, на мене хич не ми харесва да сортираме фирмите на бели и черни, или сиви, или раирани.
Най-добре е всички фирми да са бели. И си мисля, че даже могат да станат ослепително бели, а останалите няма да са черни или някакви други, а фалирали.
И е просто.
Ако работим с предплата. За работодателя няма да е лесно. Затова може и компромиси да се направят. Предплатата да е за време например.........
И защо не?
Ако фирмата е платежоспособна няма да се затрудни финансово, а "топката" ще е спокойна.
И още, няма никъде на стоковия пазар такова нещо-при цена на стоката пр. 20 лв, плащаш и после да отмъкнеш от магазина стока за още 10-20 лв.
При нас се получава точно това. Защото трябва да даваш повече и повече, срещу началната цена. И не само труд, а и здраве.
Е... само си мисля и .... мечтая....
Гледам, че никои не е писал по тази тема скоро но искам да ви кажа , че тази фирма е същата като ПИМК даже на един и същи се отчитат и двамата, не слушаите тези дето ги хвалят на тях се плаща за това, знам това, че работя в една от двете фирми и затова съм тук да търся нова работа, че там просто не става
Гарантирам ти, че не е същата, като ПИМК! В ПИМК е по-добре!
ЕШК,каза че имало назначени девойки от влашко
Цитат на: harpiata - Събота, 09 Август, 2014, 05:06:46
ЕШК,каза че имало назначени девойки от влашко
Девойки , верно ли ? Ще стане интересен калабалък ;D
Да,ЕШК че на една от паузите му е имало камион на г-н Ангелов и като повечето нашенци потърсил шофьора и се оказала девойка.Вярно ще бъде интересно,щото според думите му била хубавица :)
Сигурно е била колежката Ива от Стара Загора готина мацка на около 34 35 години разведена много точна и доста добре шофира. :)
Колега,говорим за влашки девойки ;)
Колежката Ива я видех. Не е лоша, колегата намаза ските. Караме на 2-ка моя колега имам предвид, макар че от него нищо не става - визирам случай от КАСЕЛ ГЕРМАНИЯ около края на септемри 2014 г.
Причина за редакция: Изключително неграмотно писане!
здравейте колеги,актуални заплати в фирмата за момента:три месеца вътрешно 1500евро на месец,800евро аванс на месец,остатъка до една седмица след като се прибереш.за сега съм нямал проблеми относно заплащането
Колега извинявай за вапроса .АМА . с тези 800тин евра на месец ще трябва да взема ЖЕНАТИ И ДЕЦАТА с мене. Шото иначе требва да карат на ФОТОСИНТЕЗА.
Ама и да са със мен за ТЕЗИ кинти ? Е поне ще мажат грес на Ляба и ще пият нафта вместо :ФРЕШ"
П П Абре ора вии бъзикате ли се що ли.???
които работи,взема пари които не може,пише.....
Цитат на: БАЙ ПЕНИ - Понеделник, 03 Август, 2015, 14:58:40
които работи,взема пари които не може,пише.....
А така бай Гньо ли си,бай пепи ли си...кажи им бре ;D
Цитат на: БАЙ ПЕНИ - Понеделник, 03 Август, 2015, 14:58:40
които работи,взема пари които не може,пише.....
"които" не може да пише, кара камион.....
... а какво е ако можеш да пишеш и караш камион!? :D
Цитат на: БАЙ ПЕНИ - Понеделник, 03 Август, 2015, 14:58:40
които работи,взема пари които не може,пише.....
Ти си на бай ти Петко придворния дудукчия,или си самия бай Петко?
Вай ,вай-много хубава фирма,ама да си от с.Христо Милево.
Здравейте.Работя от една година при "Петко Ангелов".Фирмата има минуси и плюсове,но с отстояване на своето можеш и да я харесаш.Просто повечето само се оплакват,а не търсят начин да бъде по тяхно му.Три пъти напусках за една година.Пак се връщам.Всеки път печеля нещо в моя полза.За какво да се оплаквам?Работя съвестно,но не търпя подигравка. Като си гледам работата, искам си своето.Става въпрос за пари,отношение,почивка.Правя компромиси,но и очаквам такива и от фирмата.Изисквам ,без извиване на ръце и на пук.Ако не може ,значи не съм за тях.
Браво, колега! Така трябва - да си търсим правата и във всеки момент да сме готови да напуснем ако не си държат на думата. А не да търпим и само да се оплакваме после. При вас това е хубавото, че си на твърда заплата и без нарушения. Но бг работодателя винаги обича да хитрува на дребно и трябва да сме твърди ако кривнат от пътя.
Карал съм при Петко прави курсове Франция и Испания. Парите за правите са 50 евро на ден. Има много кадърни диспоненти има и такава, която ти трови нервите с "нейните товари" да правиш T2 за 10 евро на баяково и т..н...
От началниците , само един е голям ПИЧ - Петко, който е работил там знае за какво говоря. За отношението какво да какво за кажа, колкото по-малко се занимавате с офиса по-добре и едно зализано началниче в гаража . Осигуровката е изцяло за сметка на шофьора, както и личната застраховка, която се удържа веднага. Иначе след отчет парите до няколко дни са по картите.
За мен фирмата е бяла и читава към плащанията, отношението е друга дълга тема...
Емка, до колкото разбрах сумата от 50е на ден е твърдо, няма заплата в края на месеца/460лв/ и не се възтановяват рушветите по митниците, така ли? Колко време продължава курса и колко дни почиваш?
В Понеделник ако тръгнеш от гаража много рядко се товари в България. Товарите идват от Турция и ти взимаш натоварен камион и готов за път зареден и т.н... От Калотина до Батровци по 1 евро се признава на .... и на кантара нищо повече не се признава.Искат СМС-и ако имаш "извънредни плащания" Много е относително с Батровски колко време ще висим ако товара не е от трция няма проблем и съм минавал от Шид и четвъртък си на рампа в Балселона. Товара има веднага да върнеш към Пловдив или ако няма пак някъде по пътя на Джонкуера правиш една пауза 24 и ще си размените ремаркетата с някой колега. И газ 10 - 11 дена е курса има колеги, които карат и Германия при тях е по-бързо мно всичко зависи от Батровски и Калотина.
За заплатата , колега аз не съм взимал българска заплата, може и на мене да не са ми давали незнам.
50е твърдо на правите. Аз съм почивал 4-5 дена между курсовете , който както се договори. Ако нямах друго предложение и парите са същите не бих напуснал Петко просто ме изнерви едно зализано началниче в гаража ...Чувал съм от колеги, че е имало преди глоби обаче мене не са ме глобявали.
С паркингите също няма проблеми и във Франция на Лунел съм спал много пъти и по Национал 20 мисля че беше преди Бордо мно го забравих как се казваше платени са и няма проблеми всичко се признава.
:) Мерси за инфото колега !
Колеги, верно ли е ,че се плащат 53е от осигуровките от шофьора? А също,че за правите е различна сума и как се определя тя? Разбрах и 80 евро за застраховка има.
А за правите зависи и какво ремарке се дърпа?
Човек ще каже ,че нямат много работници. ::) ;D