Доиде време да се разделя с единият си шофьор, и да поемем по различни пътища. Та по темата: търся - кадърен шофьор, мераклия да изкарва добри пари, работи се Германия-Италия, заплащане: 0,12ЕВР/КМ + Държавните в БГ. Малко инфо: имам три камьона аз си карам единия, работиме както се подразбра в ЕС и ми трябва човек с желание за работа (не нарушаваме регламент 561)!!!
тел: 0888 990244 Даниел Попов
Цитат на: dand79 - Петък, 16 Ноември, 2012, 21:17:24
Доиде време да се разделя с единият си шофьор, и да поемем по различни пътища. Та по темата: търся - кадърен шофьор, мераклия да изкарва добри пари, работи се Германия-Италия, заплащане: 0,12ЕВР/КМ + Държавните в БГ. Малко инфо: имам три камьона аз си карам единия, работиме както се подразбра в ЕС и ми трябва човек с желание за работа (не нарушаваме регламент 561)!!!
тел: 0888 990244 Даниел Попов
Я си го покарай малко сам,и ни кажи как е,за да прецениме ::)
Цитат на: dand79 - Петък, 16 Ноември, 2012, 21:17:24
Доиде време да се разделя с единият си шофьор, и да поемем по различни пътища. Та по темата: търся - кадърен шофьор, мераклия да изкарва добри пари, работи се Германия-Италия, заплащане: 0,12ЕВР/КМ + Държавните в БГ. Малко инфо: имам три камьона аз си карам единия, работиме както се подразбра в ЕС и ми трябва човек с желание за работа (не нарушаваме регламент 561)!!!
тел: 0888 990244 Даниел Попов
Не е лошо да споделиш : от къде си, какви са камионите,след колко време плащаш и подобни интересни нещица от сорта- ще е полезно за всички. :)
Цитат на: dand79 - Петък, 16 Ноември, 2012, 21:17:24
Доиде време да се разделя с единият си шофьор, и да поемем по различни пътища. Та по темата: търся - кадърен шофьор, мераклия да изкарва добри пари, работи се Германия-Италия, заплащане: 0,12ЕВР/КМ + Държавните в БГ. Малко инфо: имам три камьона аз си карам единия, работиме както се подразбра в ЕС и ми трябва човек с желание за работа (не нарушаваме регламент 561)!!!
тел: 0888 990244 Даниел Попов
Я кажи по какви маршрути се минава от Германия за Италия, че миналата година я карах тази релация и ми беше омръзнало да карам по баирите.
Аз имам желание да започна, но нямам опит(пътувал съм само 1 месец сам Испания-Англия).Живея в Испания в момента.
Цитат на: ivopifeca - Петък, 16 Ноември, 2012, 21:19:58
Я си го покарай малко сам,и ни кажи как е,за да прецениме ::)
Карам си го вече има няма осем години!!! ;)
Цитат на: admin - Петък, 16 Ноември, 2012, 21:24:32
Я кажи по какви маршрути се минава от Германия за Италия, че миналата година я карах тази релация и ми беше омръзнало да карам по баирите.
Куфщеин-Инсбрук-Бренер
Цитат на: !.!.! - Петък, 16 Ноември, 2012, 21:21:05
Не е лошо да споделиш : от къде си, какви са камионите,след колко време плащаш и подобни интересни нещица от сорта- ще е полезно за всички. :)
От София съм имам гараж в кв. Кривина, камиона е бордови прицеп, плаща се в БГ след отчет. Работи се 2-3-4 месеца кои колко желае, прибира се и отива с камиона!!!
Цитат на: dand79 - Събота, 17 Ноември, 2012, 17:40:20
Куфщеин-Инсбрук-Бренер
Това е хубаво. А някакви други подробности ще споделиш ли по отношение на камиона и работата?
Цитат на: admin - Събота, 17 Ноември, 2012, 18:05:00Това е хубаво. А някакви други подробности ще споделиш ли по отношение на камиона и работата?
Какво конкретно те интересува?
Цитат на: dand79 - Събота, 17 Ноември, 2012, 18:01:19
От София съм имам гараж в кв. Кривина, камиона е бордови прицеп, плаща се в БГ след отчет. Работи се 2-3-4 месеца кои колко желае, прибира се и отива с камиона!!!
Много ми е интересна тази схема на плащане- дали ще ти е удобно да ми отговориш - през времето докато шофьора прави курсовете вътрешно в Европа с какво ще преживява? Уточнявам се за питането и цитирам " плаща се в БГ след отчет. Работи се 2-3-4 месеца кои колко желае, прибира се и отива с камиона!!!" . И още нещо, че е бордови прицеп разбрахме , а модела на камиона какъв е и колко е поддържан до сега??? Благодаря предварително за отговора.
Цитат на: !.!.! - Събота, 17 Ноември, 2012, 18:11:07
Много ми е интересна тази схема на плащане- дали ще ти е удобно да ми отговориш - през времето докато шофьора прави курсовете вътрешно в Европа с какво ще преживява? Уточнявам се за питането и цитирам " плаща се в БГ след отчет. Работи се 2-3-4 месеца кои колко желае, прибира се и отива с камиона!!!" . И още нещо, че е бордови прицеп разбрахме , а модела на камиона какъв е и колко е поддържан до сега??? Благодаря предварително за отговора.
Няма проблеми за авансово плащане - това са допълнителни оговорки (един иска цялата сума на куп, други всеки месец ......) Камиона е Ивеко Стралис Е3 и в момента е на линия, за техническо състояние може та говори факта, че минава 2-3пъти на седмица през контролите в Тирол, които е карал тук знае за какво иде реч!!!
Камиона има няма 8 годинки май ;) Чисто нов,,,,, а това с плащането след 2-3-4 месеца си е нали се сещате ;)
Цитат на: rider777 - Събота, 17 Ноември, 2012, 18:22:59
Камиона има няма 8 годинки май ;) Чисто нов,,,,, а това с плащането след 2-3-4 месеца си е нали се сещате ;)
Да камиона не е първа младост, а за плащането ..... та нали техниката ми е в твоита ръце. 2-3-4 месеца е париода за работа тук минимум два - максимум четири месеца, прибира се с камиона за обслужване теглисе чертата взел-дал и се изчиства останалото. Работи се задължително на договор!!!
Цитат на: dand79 - Събота, 17 Ноември, 2012, 18:10:20
Какво конкретно те итересува?
Чистотата вътре в кабината, гумите, спирачките, светлините, евентуалните течове? Ако се случи авария какво следва? Товарите от "душманските " ли са? Чака ли се много за следващ товар? И каквото друго се сетиш - допълни :) Ако не ти е проблем метни няколко снимки на композицията отвън и отвътре (най-вече).
Ако позволите и от мен едно въпросче. Колко камиона има фирмата?
Цитат на: !.!.! - Събота, 17 Ноември, 2012, 18:48:55Чистотата вътре в кабината, гумите, спирачките, светлините, евентуалните течове? Ако се случи авария какво следва? Товарите от "душманските " ли са? Чака ли се много за следващ товар? И каквото друго се сетиш - допълни :) Ако не ти е проблем метни няколко снимки на композицията отвън и отвътре (най-вече).
Кабината е прана в БГ септември месец кара се бос!!! Гуми на 80%, светлини - основни фарове ксенонови останалите стандартни, течове няма - все пак се кара Европа, ремонти в сервизи на Ивеко, товарите до 24т - има и по 500кг и по 24т, средно се правят около 13 000км, снимки отвън... може да го видиш на аватара, а от вътре нямам, не го карам аз та да снимам и да сложа нови снимки.
Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Събота, 17 Ноември, 2012, 19:02:25Ако позволите и от мен едно въпросче. Колко камиона има фирмата?
Три, и трите са тук, а аз си карам единия.
Цитат на: !.!.! - Събота, 17 Ноември, 2012, 18:48:55
Чистотата вътре в кабината, гумите, спирачките, светлините, евентуалните течове? Ако се случи авария какво следва? Товарите от "душманските " ли са? Чака ли се много за следващ товар? И каквото друго се сетиш - допълни :) Ако не ти е проблем метни няколко снимки на композицията отвън и отвътре (най-вече).
Да,да,и на мен взе да ми става интересно...
Колега какво име се връзваш да пращаш снимки.Продават вече евро 6-ци за 200 000лв.Да плащат и да имат претенции
Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 01:40:14
Колега какво име се връзваш да пращаш снимки.Продават вече евро 6-ци за 200 000лв.Да плащат и да имат претенции
Ще дойде и това време, да сме живи и здрави, ще се виждаме по паркингите... Хубаво е да имаме снимки да знаем кой кой е. :)
Хубаво да знаете,ама човека предлага работа а разни тарикати искат да го клатят още преди да ги е назначил.Какъв бил камиона имал ли ароматизатори. ;D
Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 01:49:56
Хубаво да знаете,ама човека предлага работа а разни тарикати искат да го клатят още преди да ги е назначил.Какъв бил камиона имал ли ароматизатори. ;D
Ми при тази наклатена до безобразие обстановка в бранша и такива антики... Нищо не казвам за камиончето! Ако си е мое ще си го карам с кеф, пък ако ще на дунапрени да са седалките и волана на метал. Нищо нередно не виждам във въпросите и отговорите.
Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Неделя, 18 Ноември, 2012, 01:56:10
Ми при тази наклатена до безобразие обстановка в бранша и такива антики... Нищо не казвам за камиончето! Ако си е мое ще си го карам с кеф, пък ако ще на дунапрени да са седалките и волана на метал. Нищо нередно не виждам във въпросите и отговорите.
Наклатена ама искате още да я клатите.5 000 евро на месец и на камион ЕВРО6-ца.Такива да ходят да карат в космоса!
Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 02:02:36
Наклатена ама искате още да я клатите.5 000 евро на месец и на камион ЕВРО6-ца.Такива да ходят да карат в космоса!
Ти от некъф благ и добър и красив работодател,ще се докараш до строг съдист,недей така тъкмо всички почнаха да дерзаят за твойта фирма....Какъв космос ???Кви мейдузвездни войни ???
Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 02:02:36
Наклатена ама искате още да я клатите.5 000 евро на месец и на камион ЕВРО6-ца.Такива да ходят да карат в космоса!
Винаги ме е удивлявало самочувствието на българските транспортни дребосъци. :) :) :)
Мен пък винаги ме е одивлявало невероятното умение на Ганьо да му даваш топъл мек хляб,а той в ламтежа си за повече да се самопрецаква.После сяда да плаче,че го наритали,не му плащали.Ганьовска История.
Колеги,човека е дал инфо за работата колкото 10 обяви в джобса или спедитора,а вие още го чепкате.Гледам още никой не е попитал дали ароматизатора е с дъх на жасмин или на лилия,че той кара само камиони с аромат на минзухарчета в кабината :o
Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 11:17:41
Мен пък винаги ме е одивлявало невероятното умение на Ганьо да му даваш топъл мек хляб,а той в ламтежа си за повече да се самопрецаква.После сяда да плаче,че го наритали,не му плащали.Ганьовска История.
Ще спамнем ама.Значи топлия лебец досега не съм го виждал,колкото до ламтежа, кое е ламтеж,да искаш машината да бъде обслужена или и това не трябва да искаме.Ламтеж ама от страна на работодатели,камиона без гуми,без винетка,без спирачки.Не казвам,че и ВИЕ сте така,но все пак питам ,кой ламти повече? :-\
Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 02:02:36
Наклатена ама искате още да я клатите.5 000 евро на месец и на камион ЕВРО6-ца.Такива да ходят да карат в космоса!
Много пъти съм се чудил как транспортните фирми например в Германия оцеляват, купувайки Евро-6 камиони и плащайки по над 2000 евро заплати при навла, сходни с навлата, получавани и от български превозвачи? Като участник в транспортния бранш би ли могъл да анализираш ситуацията и да ми помогнеш да се ориентирам?
Цитат на: exon - Неделя, 18 Ноември, 2012, 11:25:22
Колеги,човека е дал инфо за работата колкото 10 обяви в джобса или спедитора,а вие още го чепкате.Гледам още никой не е попитал дали ароматизатора е с дъх на жасмин или на лилия,че той кара само камиони с аромат на минзухарчета в кабината :o
Човека е възпитан и дори е колега, не си е надвил над масрафа, за това говори и дава обяснения. Интересно ми е до кога ще издържи да в отговаря на тъпите въпроси.
Мда, до когато му се обади някой от не питащите за амортизатори.... и тогава ще спре да пише, което май вече се случва...
За Гумите е ясно,за винетките също,вериги,колани,акумулатори.Това е задължително.Да обясня сега само малка част от разликите.Данъчната и социалната политика са в основата.После се минава през банковата система.Като се запознаеш с тези неща ще имаш отговора.
Колко романтично-мистичен отговор-Като се запознаеш,ще получиш отговора.Това е некъв системен необуздан ребус,чакаи да завършим в Кеимбридж,че съм жаден за отговора ти ;)
Цитат на: admin - Неделя, 18 Ноември, 2012, 11:36:26
Много пъти съм се чудил как транспортните фирми например в Германия оцеляват, купувайки Евро-6 камиони и плащайки по над 2000 евро заплати при навла, сходни с навлата, получавани и от български превозвачи? Като участник в транспортния бранш би ли могъл да анализираш ситуацията и да ми помогнеш да се ориентирам?
Аритметиката е много проста. 30-40% от цената на чисто нов закупен автомобил се собсидира от държавата, акциза от изразходваното гориво им се възтановява, работяр за 1,50-2 ЕВРО на километър и не ги чакап по една година и да се молят на спедиции и пишман фирми за изработените си пари.
Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 11:49:34
За Гумите е ясно,за винетките също,вериги,колани,акумулатори.Това е задължително.Да обясня сега само малка част от разликите.Данъчната и социалната политика са в основата.После се минава през банковата система.Като се запознаеш с тези неща ще имаш отговора.
Това като отговор на моето питане ли да приема?
Цитат на: dand79 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 11:55:08
Аритметиката е много проста. 30-40% от цената на чисто нов закупен автомобил се собсидира от държавата, акциза от изразходваното гориво им се възтановява, работяр за 1,50-2 ЕВРО на километър и не ги чакап по една година и да се молят на спедиции и пишман фирми за изработените си пари.
Нещо не ми се връзват нещата. Нали уж и двете държави сме в ЕС и правилата са еднакви за всички? ;)
Нещо не ми се връзват нещата. Нали уж и двете държави сме в ЕС и правилата са еднакви за всички? ;)
[/quote]
Питаи другаря Станишев къде потънаха наще пари за развитие, а останалото си е политика на държавата!!!
Тук за елементарно ДДС като стане въпрос и вече има проблем.Проверки,разправии.Правят всичко възможно да те откажат да си го търсиш.За акциз на гориво абсурд.Аз като калкулирам тук по 1.5 и започват да пищят.Плащането е залължително на минумум 15дни.Има и такива които плащат на ръка,но там винаги има главоболия големи.Те и затова плащат на ръка.И не са пазарят много много.
Цитат на: dand79 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 11:55:08
Аритметиката е много проста. 30-40% от цената на чисто нов закупен автомобил се собсидира от държавата, акциза от изразходваното гориво им се възтановява, работяр за 1,50-2 ЕВРО на километър и не ги чакап по една година и да се молят на спедиции и пишман фирми за изработените си пари.
Мисля, че се опитваш да коментираш неща от които и понятие си нямаш. Я ми посочи страна в която акциза за горива се възстановява? Има едно изключение - това е т.нар. "червена нафта", това е безакцизно (а не с възстановяем акциз) гориво, използвано от селскостопанската техника и агрегатите на хладилните камиони превозващи храни. Бъркаш акциз с ДДС. А ДДС-то се възстановява навсякъде. Друг е въпросът за размера му и срока за възстановяване. В коя държава от ЕС цената е поемана до 30-40% от нея? Аз не знам за такава. Трето: 2 евро на километър? Звучи ми фантастично. Мога да кажа как е в Испания - навло след комисионата на спедитора 0.90-1.20 в зависимост от типа на товарите - известно е, че на хладилниците навлата са по-високи, но пък и разходите също. Общо взето българските превозвачи в Испания са поставени при същите условия като местните по отношение на приходите, а разходите им (на нашите) за осигуровки, лицензи, застраховки, раб. заплата, са неизмеримо по-ниски. Питам: в чий джоб отива разликата?
Цитат на: dand79 - Събота, 17 Ноември, 2012, 19:11:47
Кабината е прана в БГ септември месец кара се бос!!! Гуми на 80%, светлини - основни фарове ксенонови останалите стандартни, течове няма - все пак се кара Европа, ремонти в сервизи на Ивеко, товарите до 24т - има и по 500кг и по 24т, средно се правят около 13 000км, снимки отвън... може да го видиш на аватара, а от вътре нямам, не го карам аз та да снимам и да сложа нови снимки.
Три, и трите са тук, а аз си карам единия.
Благодаря на dand79 за изчерпателните разяснения.
Драйвъра както винаги безупречен! По горе се споменават само благинките и то лекинко преувеличени. Удобно се пропускат данъците в Германия, мислим ДОД не е плосък 10%. В наща мила рОдинка всеки се опитва да изклинчи от нещо. Ако счетоводителя си е на място, в час и всичко е по закон не виждам за какво има да се притеснява от данъчни проверки. Доста наши съседки и не само си регистрират камионите в България или близка по политика и условия за бизнес бивша соц. република, но рядко в Германия! Защо?
Това ми се струва като поредния опит да ни се внуши, че не бива да искаме по-високо заплащане, даже и сега е високо. Ма хората искат да изкарат с 5 камиона повече от немеца с 50. Е нема къ да стане!
Една проста аритметика,,,при 10 000 км ти остават чисти между 4 и 5 иляди евра на месец,,, ако километрите са петнайсетина иляди сметайте сами ,,,,,, лакомията на някои е голема,,,, са да не почнат да ми отговарят собствениците на камиони, че ще ми докарат некой инфаркт от смех.
Аз не съм в бранша на работодателите, карам от време на време, когато е налага камион. Но сметката за мене е много проста и не виждам как се изкарват толкова много пароци от собствениците на камиони. Един дръгел средно гори около 30л нафтичка. Много зависи от условията и товара, понякога може и по-малко, но може и доста отгоре да са. 30л*2,50лв/л=75лв/100км. Това са около 0,80лв/км за гориво. Цената на консумативите (масла, филтри, гуми, акумулатори, резервни части и др.), винетки, застраховки и документи е колкото цената за гориво. До тука равносметката е 1,60лв/км. Шофьора взема заплата 0,20лв/км и става сметката 1,80лв/км. Е от тука нагоре е печалбата на чорбаджиите. Само че не е чиста печалбата, ами от тези пари трябва да се отделят и за изплащане на камиона, или ако е изплатен за да се закупи нов, понеже стария става една гробница в която се наливат пари и не се възвръщат.
Ако някой си мисли че е толкова лесно да купи камион и да му носи пари, моля да заповяда и да не дава акъл на хората които са си заложили всичко.
Някой да има да коментира
Цитат на: dimich87 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 17:24:21
Аз не съм в бранша на работодателите, карам от време на време, когато е налага камион. Но сметката за мене е много проста и не виждам как се изкарват толкова много пароци от собствениците на камиони. Един дръгел средно гори около 30л нафтичка. Много зависи от условията и товара, понякога може и по-малко, но може и доста отгоре да са. 30л*2,50лв/л=75лв/100км. Това са около 0,80лв/км за гориво. Цената на консумативите (масла, филтри, гуми, акумулатори, резервни части и др.), винетки, застраховки и документи е колкото цената за гориво. До тука равносметката е 1,60лв/км. Шофьора взема заплата 0,20лв/км и става сметката 1,80лв/км. Е от тука нагоре е печалбата на чорбаджиите. Само че не е чиста печалбата, ами от тези пари трябва да се отделят и за изплащане на камиона, или ако е изплатен за да се закупи нов, понеже стария става една гробница в която се наливат пари и не се възвръщат.
Ако някой си мисли че е толкова лесно да купи камион и да му носи пари, моля да заповяда и да не дава акъл на хората които са си заложили всичко.
Точно тъй! От тази равносметка можем да си извадим следния извод. Или си взимаме едно камионче и печелим малко повечко от колкото сега с тройно по-високи рискове, или си кютаме на минимален риск на 1500 евра. С 3-5 камиончета или ставаш крадец на труд или си оставаш беден но честен, задлъжнял, както и съсипан от нерви...
Аз вече имам "инвестирани" близо хиляда лева в транспортен + сервизен бизнес, а колко са такива като мен... МНООООГО!!!
Като не става с 5 камиончета купи си 15 направо.
Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Неделя, 18 Ноември, 2012, 18:33:35
Точно тъй! От тази равносметка можем да си извадим следния извод. Или си взимаме едно камионче и печелим малко повечко от колкото сега с тройно по-високи рискове, или си кютаме на минимален риск на 1500 евра. С 3-5 камиончета или ставаш крадец на труд или си оставаш беден но честен, задлъжнял, както и съсипан от нерви...
Аз вече имам "инвестирани" близо хиляда лева в транспортен + сервизен бизнес, а колко са такива като мен... МНООООГО!!!
От таз равносметка трябва да си извадим извода:
-Трябват си топки, а не сметки....
Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 18:44:49
Като не става с 5 камиончета купи си 15 направо.
Аз си знам гьола и не се опитвам да се надскачам...
Хубаво е и тези които разчитат на млади и наивни и те да си го научат!
Цитат на: driver1 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 13:43:34
Мисля, че се опитваш да коментираш неща от които и понятие си нямаш. Я ми посочи страна в която акциза за горива се възстановява? Има едно изключение - това е т.нар. "червена нафта", това е безакцизно (а не с възстановяем акциз) гориво, използвано от селскостопанската техника и агрегатите на хладилните камиони превозващи храни. Бъркаш акциз с ДДС. А ДДС-то се възстановява навсякъде. Друг е въпросът за размера му и срока за възстановяване. В коя държава от ЕС цената е поемана до 30-40% от нея? Аз не знам за такава. Трето: 2 евро на километър? Звучи ми фантастично. Мога да кажа как е в Испания - навло след комисионата на спедитора 0.90-1.20 в зависимост от типа на товарите - известно е, че на хладилниците навлата са по-високи, но пък и разходите също. Общо взето българските превозвачи в Испания са поставени при същите условия като местните по отношение на приходите, а разходите им (на нашите) за осигуровки, лицензи, застраховки, раб. заплата, са неизмеримо по-ниски. Питам: в чий джоб отива разликата?
Драйвър, поздравления за изчерпателното обяснение. Лошото е, че и след подобни истини превозвачите започват да носят от 9 дерета вода само и само да докажат, че има още нещо, което пречи на "бизнеса". Да коментирам ли изобщо, че ако на български превозвач му направи проверка BAG, въобще няма да му потеглят камионите повече.
Какво сте седнали да правите сметката на собственика.Генерално объркани сте.
Не е точно така, както го е написал Валери.Доста от Българските превозвачи работят към испански фирми, които им дават навлата и им вземат до 20 процента от тях.Ако и теглят и тяхни ремаркета плащат по 1000 евро месечно наем.Онзи ден бях с двама такива колеги, които имат влекачи тук.
На пръсти се броят Българските превозвачи, които сами си осигуряват спедициите, без плащат комисионна.
Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 20:44:26
Какво сте седнали да правите сметката на собственика.Генерално объркани сте.
Никва, ама никва сметка не правим на собственика! Искаме си реалното и редовно заплащане на нелекия труд, който полагаме. Не само вие сте си заложили всичко! Капиш?
П.П. От кога българските работодатели започнаха да се изписват с главна буква, или това защото са такива в Испания? Модератор да се намеси, моля! ;D ;D ;D
Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Неделя, 18 Ноември, 2012, 20:47:45
Никва, ама никва сметка не правим на собственика! Искаме си реалното и редовно заплащане на нелекия труд, който полагаме. Не само вие сте си заложили всичко! Капиш?
П.П. От кога българските работодатели започнаха да се изписват с главна буква, или това защото са такива в Испания? Модератор да се намеси, моля! ;D ;D ;D
Голям смях си. ;D
Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 20:54:46
Голям смях си. ;D
Ми кажи защо, та да се посмеем заедно! ;D ;D ;D
Цитат на: В.Димитров - Неделя, 18 Ноември, 2012, 20:46:17
Не е точно така, както го е написал Валери.Доста от Българските превозвачи работят към испански фирми, които им дават навлата и им вземат до 20 процента от тях.Ако и теглят и тяхни ремаркета плащат по 1000 евро месечно наем.Онзи ден бях с двама такива колеги, които имат влекачи тук.
На пръсти се броят Българските превозвачи, които сами си осигуряват спедициите, без плащат комисионна.
Koе не е точно така? Кой испански спедитор първо плаща навлото, а после си иска 20% обратно? Това е абсурдно. А и комисионата далеч не е 20%. Но има присъщи разходи, които някъде може да се калкулират отделно. Но това е за всички, които работят със съответната спедиция.
Що се отнася до ремаркетата, то какъв превозвач си без собствено ремарке? На риба се ходи с въдица. А за тези, които наемат ремаркета, разходите пак са еднакви - независимо дали са от България, или местни аутономовци. Бих се съгласил, че на отделни места може да има предпочитания и на сънародниците си да предлагат по-изгодни товари и релации, но като цяло условията са еднакви за всички. И най-важното: НЯМА КОРУПЦИЯ, такава, каквато я знаем от България. Не е случайно, че кьораво и сакато от страната ни, самопровъзгласило се за транспортна фирма се изсипа тук. Казвам го от собствен опит - опарих се двукратно и се убедих, че читава българска транспортна фирма изнесла изцяло бизнеса си в Испания няма. И тъй като няма начин да намалят другите си разходи и по този начин да увеличат печалбата си, най-често мамят шофьорите си и не им изплащат дори смешните пари за които са се споразумели.
Е, Валери знаеш, че тези, които имат по 5-6 камиона работят за някоя Испанска фирма.Ето вчера един колега тръгна за Италия, навлото му е 6300 евро, от които 1100 евро си ги удържа Испанската фирма, за това, че му осигурява работа.Кои са Българските фирми работещи сами? Подчертавам, колегата си има 3 камиона, на два от които има шофьори.Не защитавам ничии интереси, но този колега може ли да плаща по 2000 евро заплати на двамата си работника, така както плаща испанската фирма спедитор на своите шофьори? Естественно и логично те работят на 1600 евро.Сумите са принципни, само ги дадох за пример.
;D ;D ;D ;D ;D ;D Скъсвам се от смях като гледам шефската аритметика,,,, ами като не ви излиза бре продавайте камионите и си гледайте кравите и овцете,,,,, ама не,,,, купуваме все повече камиони,,, защо,,,, ние сме тъпи.
Цитат на: rider777 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 21:24:03
;D ;D ;D ;D ;D ;D Скъсвам се от смях като гледам шефската аритметика,,,, ами като не ви излиза бре продавайте камионите и си гледайте кравите и овцете,,,,, ама не,,,, купуваме все повече камиони,,, защо,,,, ние сме тъпи.
Като не ти изнася да си шофер,и щом не печелиш достатъчно ами ходи да пасеш овците.Образование за друго имаш ли?
Цитат на: В.Димитров - Неделя, 18 Ноември, 2012, 21:21:21
Е, Валери знаеш, че тези, които имат по 5-6 камиона работят за някоя Испанска фирма.Ето вчера един колега тръгна за Италия, навлото му е 6300 евро, от които 1100 евро си ги удържа Испанската фирма, за това, че му осигурява работа.Кои са Българските фирми работещи сами?
Ама чакай сега! Наистина българските фирми до една работят за спедиции. Нямат нито капацитета, нито контактите и структура за да се справят сами. Но това се отнася за ВСИЧКИ, казах го вече. Ако някой дълбоко се е навел и е приел условия, които са несправедливи и е на загуба, това е негов проблем. Искам да знам: спедицията с която работи този колега, който даваш за пример само с него ли е с тези комисиони, или с всички? Има ли испански транспортни фирми, които работят с тази спедиция, или тя работи само с българи и тук-там някой аутономо? Тези 1100евро какво включват? Комисионата - това е ясно, а други разходи? Ремарке, амортизации, обслужване на картови кредит, плащане на абонаменти за телепаси в Испания, Франция, Италия?...
А и брутно навло от 6300евро до Италия ми се вижда доста добре...
Денини, мечтата ми е да пася овци и да живея в некое диво село ама пусто пра-пра бабите ми и пра-пра дядовците ми са раждани в София и си нямам село,,,някой ден ако доживея пенсия ще си купя къщата на мечтите ми и овце и крава и кокошки, но дотогава ще въртя геврека и понеже гледам колко сте зле ще взема сега като се прибирам за Коледа в България да си купя едно камионче, само влекач и ще си дърпам ремаркенца у фирмата де и сега си бачкам за 50 цента чисти на километър ;-) А как пък реши, че съм недоволен от това, че съм шофер немам на идея,,,учил съм 4 години Вилхелм Пик за да стана шофер и от 87ма досега тва си бачкам,,,ич не се оплаквам,,,, чеки ти се пофалим кво къще съм си купил преди 5 години от тва де съм откраднал от тарикати като теб,,,,, (//)
Е, не съм чак толкова навътре в нещата и не знам какво точно включват тези 1100 евро, но сумата по навлото и комисионната е точна.Мисълта ми беше, че Българските превозвачи не са на равни начала с Испанските си колеги, и заради това може би плащат по-малко.Далеч съм от мисълта за някакви смешни заплати, но е нормално да плащат малко по-малко на работниците си.Поне аз мисля така.
Тази къща и самолет си личи,че е необитаема. ;D Поне по луксозна снимай.Това е коптор в гето.
Ич нямам идея какви са нормалните навла, но в старата ми фирма няколко пъти съм виждал документи по въпроса та скивах, че Памплона - Барселона се вози за 900€ товара е около 2-3 тона само.
Колега Denini,би ли споделил къде се намира гаража на фирмата ти в Пловдив?
;D ;D ;D ;D ;D ;D Денини, че ме скинеш от смех бре,,,, няколко колеги от форума са ми идвали на гости у нас,,,,, необитаема е тва де си носиш на раменете ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Цитат на: imter - Неделя, 18 Ноември, 2012, 21:49:54
Колега Denini,би ли споделил къде се намира гаража на фирмата ти в Пловдив?
Важно ли ти е да знаеш?
Цитат на: rider777 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 21:51:40
;D ;D ;D ;D ;D ;D Денини, че ме скинеш от смех бре,,,, няколко колеги от форума са ми идвали на гости у нас,,,,, необитаема е тва де си носиш на раменете ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Теб те знаем баби,прабаби,прарабаби с положение и от СОФИЯ(много ти е важно),а Ти?Къде си ти?
Поредни публикации!!!
Цитат на: В.Димитров - Неделя, 18 Ноември, 2012, 21:43:49
Е, не съм чак толкова навътре в нещата и не знам какво точно включват тези 1100 евро, но сумата по навлото и комисионната е точна.Мисълта ми беше, че Българските превозвачи не са на равни начала с Испанските си колеги, и заради това може би плащат по-малко.Далеч съм от мисълта за някакви смешни заплати, но е нормално да плащат малко по-малко на работниците си.Поне аз мисля така.
Отново сме на изходната точка. Всъщност - не! Наистина българските превозвачи не са на равни начала с местните, но с обратен знак на смисъла, който влагаш ти. Аз не съм чул българска транспортна фирма да е дошла в Испания и да е регистрирала камионите си с испанска регистрация, да е извадила испански лиценз, да плаща испански осигуровки и данъци и да е назначила испанци за шофьори. Докато обратния случай се среща все по-често. Защо ли?...
Да затова си прав, ами не знам оплакваше се колегата, който споменах по-горе, че му дават кофти курсове, удръжки и т.н.
Цитат на: В.Димитров - Неделя, 18 Ноември, 2012, 21:57:06
Да затова си прав, ами не знам оплакваше се колегата, който споменах по-горе, че му дават кофти курсове, удръжки и т.н.
Ма "колегата" е станал вече чорбаджия, как ще го разпознаеш ако не се оплаква и как ще оправдае по-слабото си заплащане.
Ей, мислете малко, молим Ви! Ако ви трудно, четете ко ви драска Драйвъро! ;)
Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 21:52:49
Важно ли ти е да знаеш?
Важно от гледна точка на това,все пак да се знае повече за фирмата,за да бъде коректна информацията :).Но ако е тайна,няма проблем.
Колеги истината е,че се опитват да те цакат отвсякъде.Предлагат ми днес курс Карлово-Атина за 1100 Евро.Е, как да го взема?За 1600 му пращам камион.
Ами условия на пазарна икономика.Капацитет имат големите фирми, които могат да си позволят да карат и на загуба с цел запазване на пазара.Във всяка една сфера е така.
Цитат на: DENINI - Неделя, 18 Ноември, 2012, 22:05:04
Колеги истината е,че се опитват да те цакат отвсякъде.Предлагат ми днес курс Карлово-Атина за 1100 Евро.Е, как да го взема?За 1600 му пращам камион.
Пазарна икономика, колега - ти си го отказал, друг ще го вземе. Познай за чия сметка ще избие разликата...
Това с карането на загуба, не му ли се викаше дъмпинг?
;D ;D ;D ;D Аз съм в камиона като куче,,,,,, не го взимаш този курс до Атина за 1100€ и готово.
Denini,явно е тайна,и не искаш да отговориш ;),но все пак това си е твое право :).Според мен,когато предлагаш работа и си правиш самореклама,е редно освен телефон,да дадеш и адрес,офис или гараж на фирмата,не го приемай,като заяждане,а като съвет ;).
Цитат на: imter - Неделя, 18 Ноември, 2012, 22:25:02
Denini,явно е тайна,и не искаш да отговориш ;),но все пак това си е твое право :).Според мен,когато предлагаш работа и си правиш самореклама,е редно освен телефон,да дадеш и адрес,офис или гараж на фирмата,не го приемай,като заяждане,а като съвет ;).
Да де, ама току-виж, че си отишъл предварително на място и си поразпитал за фирмата комшиии, колеги, служители преди подходящо да те е обработил по телефона лично той. :)
Цитат на: imter - Неделя, 18 Ноември, 2012, 22:25:02
Denini,явно е тайна,и не искаш да отговориш ;),но все пак това си е твое право :).Според мен,когато предлагаш работа и си правиш самореклама,е редно освен телефон,да дадеш и адрес,офис или гараж на фирмата,не го приемай,като заяждане,а като съвет ;).
Колега аз публикувам официално в jobs.bg.Тук питах за да свърша услуга на някой колега.Всеки заинтересован е могъл да разбере.
Отговора ти е меко казано,несериозен ;D ;D ;D,няма значение,какво и на кой си искал да свършиш работа.Или казваш или не,за мен лично това е много важна информация,както предполагам и за колегите.Това показва един работодател,колко е сериозен ;).
Цитат на: driver1 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 22:30:47
Да де, ама току-виж, че си отишъл предварително на място и си поразпитал за фирмата комшиии, колеги, служители преди подходящо да те е обработил по телефона лично той. :)
Тоа филм съм го гуедАл у Костенец! 30 минути масаж на мозъка по телефона. След разговор с бившия ми шеф още 30 минути общ масаж.
Познай какво станА!
http://www.driverbg.net/cgi-bin/forum?n=0&w=1266848724&ser=2 (http://www.driverbg.net/cgi-bin/forum?n=0&w=1266848724&ser=2)
Точно за същата фирма се бях сетил "Вива22" ;D ;D ;D.И на мен ми се обаждаха,но не им се вързах на въдицата :).
Верно темата е " Търсим си шаран" ама малко да я спамнем, та питането ми е към някой закъсал собственик на камиони де не му излизат сметките и да взема да му помогна, та в общи линии питането ми е такова,,,, Има ли някой който иска да се отърве от нещо такова http://www.bastrucks.com/search/vehicle.php?id=46937&cat=7&Merk=MAN&ConfiguratieID=105&bouwjaar_min=0000&bouwjaar_max=9999 ,,, или такова http://www.bastrucks.com/search/vehicle.php?id=45526&cat=7&Merk=Volvo&ConfiguratieID=105&bouwjaar_min=0000&bouwjaar_max=9999# или в краен случай нещо такова http://www.bastrucks.com/search/vehicle.php?id=43885&cat=7&Merk=Renault&ConfiguratieID=105&bouwjaar_min=0000&bouwjaar_max=9999 ,,,, на разумна цена, което означава по-ниска от показаните в сайта, просто искам да помогна на някого закъсал.
Цитат на: imter - Неделя, 18 Ноември, 2012, 22:52:55
Точно за същата фирма се бях сетил "Вива22" ;D ;D ;D.И на мен ми се обаждаха,но не им се вързах на въдицата :)
Да ама по телефона дадох ясен знак, че не съм съгласен да правя каквито и да било нарушения на законите, а отговорът беше - еее може и да се случи някога, но все ще намерим решение...
Викам си айде, прекаления светец и Богу не е драг. Но там на място...
На мен няколко пъти ми се обаждаха,като последния дори,искаха,само един курс да направя,защото на шофьора им, се разболяла жена му и нямало кой да закара камиона до Бургас ;D ;D ;D.Направо и затворих телефона на Кайтазова ;D ;D ;D.
Цитат на: dimich87 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 17:24:21
Аз не съм в бранша на работодателите, карам от време на време, когато е налага камион. Но сметката за мене е много проста и не виждам как се изкарват толкова много пароци от собствениците на камиони. Един дръгел средно гори около 30л нафтичка. Много зависи от условията и товара, понякога може и по-малко, но може и доста отгоре да са. 30л*2,50лв/л=75лв/100км. Това са около 0,80лв/км за гориво. Цената на консумативите (масла, филтри, гуми, акумулатори, резервни части и др.), винетки, застраховки и документи е колкото цената за гориво. До тука равносметката е 1,60лв/км. Шофьора взема заплата 0,20лв/км и става сметката 1,80лв/км. Е от тука нагоре е печалбата на чорбаджиите. Само че не е чиста печалбата, ами от тези пари трябва да се отделят и за изплащане на камиона, или ако е изплатен за да се закупи нов, понеже стария става една гробница в която се наливат пари и не се възвръщат.
Ако някой си мисли че е толкова лесно да купи камион и да му носи пари, моля да заповяда и да не дава акъл на хората които са си заложили всичко.
Не съм у тоа бизнес, ама мислим че кой има парици да инвестира у един или неколко камиона, по че му е по изгодно да се регистрира по ДДС и веднага че му паднат разходите с 20%, а при тия тънки сметки къде ги прайте това ич не е малко ??? ???
Цитат на: ceko1969 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 23:29:16
Не съм у тоа бизнес, ама мислим че кой има парици да инвестира у един или неколко камиона, по че му е по изгодно да се регистрира по ДДС и веднага че му паднат разходите с 20%, а при тия тънки сметки къде ги прайте това ич не е малко ??? ???
Задължително, лятото работих във фирма с един камион. И искаше фактури за горивото, с отстъпка която поне 5% идва най-много 2,10 - 2,20 лв. Има някакви пари, ако не се чупи камиона, така е. Ама и аз не мога да сметна, как се плащат лизинги по над 2'000 евро месечно, само за влекач?!
Цитат на: ceko1969 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 23:29:16
Не съм у тоа бизнес, ама мислим че кой има парици да инвестира у един или неколко камиона, по че му е по изгодно да се регистрира по ДДС и веднага че му паднат разходите с 20%, а при тия тънки сметки къде ги прайте това ич не е малко ??? ???
Не е възможно да пуснеш фактура ако не си по ДДС, поне тъй мисля аз, та... не разбирам намека ти.
Сега към господин Денини. Не ви познавам лично, но обичайния растящ негативизъм спрямо нас, лъхащ и от всяка ваша дума ми е до болка известен. Познавам и съм работил със стотици, може би хиляди колеги и досега не съм срещнал един заслужаващ и половината от него. Всичко се завърта около две простички правила - законност и справедливост, колкото и клиширано да звучи.
Всички аргументи изписани не само в тази тема сочат, че това е постижимо стига вие да искате. Просто спрете да лумтите, отнасяйте се с работниците като с братя и се съгласете и вие да пускате от време на време малко кръвчица и съм сигурен, че всичко ще си тръгне в релси.
Ако се печелеше от няколко дръгела толкова, колкото на вас ви се иска, вярвайте ми всеки от нас има какво да заложи за да си ги набави!
Независимо с колко камиона си Рос , всеки един от тях носи достатъчно печалба, но лакомията им голема на сите и все ревът, че видиш ли били на загуба,,,,падам от смех с такива,,,ама никой не иска да си продава камионите и още купуват,,,,
Цитат на: rider777 - Понеделник, 19 Ноември, 2012, 00:43:26
Независимо с колко камиона си Рос , всеки един от тях носи достатъчно печалба, но лакомията им голема на сите и все ревът, че видиш ли били на загуба,,,,падам от смех с такива,,,ама никой не иска да си продава камионите и още купуват,,,,
Да де, аз точно това исках да споделя, сори, ако не се е разбрало.
Който може да купува камион да го прави,да не се мисли много.Иска работа ама вие си го знаете.Мога да осигуря работа за няколко.
Искам да пожелая на Даниел Попов - човека пуснал темата , да си намери кадърен шофьор на който да плаща пари , а съответно водача да си върши добре работата.
Дано да е сред нас сайтаджийските драскачи и форумни "нинджи" та да са и двамата доволни.
Интернета нещо се бъгва !!! Успех ако си сериозен и точен!
Цитат на: rider777 - Понеделник, 19 Ноември, 2012, 00:43:26Независимо с колко камиона си Рос , всеки един от тях носи достатъчно печалба, но лакомията им голема на сите и все ревът, че видиш ли били на загуба,,,,падам от смех с такива,,,ама никой не иска да си продава камионите и още купуват,,,,
Колега, бегаи и ти да купиш камион като толкова много се печели. До колкото се хвалиш разполагаш с доста финанси и можеш да си го позволиш. Стига си работил за тези които ги плюеш. Като купиш камион и почнеш да си го караш, тогава имаш право да ги плюеш.
Точно това ще направя Димич,,,и никога не съм твърдял, че разполагам с много финанси,,,,,, парите никога не стигат,,,много добре го знаеш.
Малиии ти ще си от най-лошите чорбаджии....
Хем знаеш, хем ще искаш ...
При теб пари няма да се изкарат....
Или се приготви да бъдеш краден и да си затваряш поне малко очите.....Щото иначе не става, не можеш само ти да взимаш , трябва и от теб да взимат, както ти си взимал от твоите...
Лошия, сметам ако си купя камион да си го карам сам,,,, единственото, което ме е спирало да мина от другата страна на барикада е страхът да не се зомбирам като 99% от шефчетата в България, имам други идеали и борбата ми е да се промени Светът в който живеем.
Реве шофьора та се къса че камиона му заключен на 65 mph, а видиш ли в Юта спийд-лимита бил 80.
След две години си купува негов и почва да кара с 62, а когато духа насрещен вятър спира и почива цял ден ;D
Цитат на: rider777 - Вторник, 20 Ноември, 2012, 15:40:41
Лошия, сметам ако си купя камион да си го карам сам,,,, единственото, което ме е спирало да мина от другата страна на барикада е страхът да не се зомбирам като 99% от шефчетата в България, имам други идеали и борбата ми е да се промени Светът в който живеем.
Е как така да се зомбираш, нали разсъждаваш по правилния начин, кое ще те накара да си промениш начина на мислене?
Уди, имам трима приятеля с камиони, единият си има само един и си го кара,,,, още не се е зомбирал и си цъкаме СМСи по 20 в денонощието ама другите двама станаха шефове, единия е с 3 камиона другия с 7 и с тях вече само за пари можеш да си говориш. Страхувам се, че колкото и правилно да ти е мисленето когато си надвиеш на масрафа се променяш.
Цитат на: rider777 - Вторник, 20 Ноември, 2012, 18:20:02
Уди, имам трима приятеля с камиони, единият си има само един и си го кара,,,, още не се е зомбирал и си цъкаме СМСи по 20 в денонощието ама другите двама станаха шефове, единия е с 3 камиона другия с 7 и с тях вече само за пари можеш да си говориш. Страхувам се, че колкото и правилно да ти е мисленето когато си надвиеш на масрафа се променяш.
Що ми се е сторило, че ги обвиняваш за това си зомбиране. Или препоръката ти е никой да не става шефче, да си караме само нашите си камиони. Нещо не мога да вденем философията. Ако можеш да споделиш по-подробно ще съм много благодарен, че на и мен погледа ми в таз посока... ::)
Рос, не съм казал да не си купуваме камиони, просто трябва да не забравяме откъде сме тръгнали, когато камионите станат повече от 5-6.
Цитат на: rider777 - Вторник, 20 Ноември, 2012, 20:12:32
Рос, не съм казал да не си купуваме камиони, просто трябва да не забравяме откъде сме тръгнали, когато камионите станат повече от 5-6.
Да си призная от последните ти няколко поста нищо не мога да разбера...
Да не си помислиш, че се заяждам, ама... теза след теза всички взаимно изключващи се една от друга.
Ще ставам, ама няма да ставам щото... Те всичките мекерета, ама то нормално. Няма как да не станеш мекере, щото парата сладка. Ама може да не станеш мекере, ако ненам си кво си...
Цитат,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, .
Обичаш запетайките. Ама това мнение ли е?!
:) Здравейте rider777...
Нямам желание да се заяждам или да влизам в словесна полемика ... Собственик съм на два камиона и с ръка на сърцето мога да кажа ,че едва свързвам двата края ... и за да съм честен и обективен веднага споделям ,че единия е лизингов ... но пък за да не си мислите глупости -2001 година евро 3 :) :)И така при простата аритметика за печалбата от 4-5 000 евро на месец аз съм готов да се спазарим на някаква цена и да ти ги прехвърля за да богатееш ... аз не мога ...може би съм некадърен или знам ли ... по мои сметки сметки в момента един шофьор е точно като ортак с тази разлика ,че за мен остават всички разходи който като се замислиш не са никак малко ..... аааа и да не пропусна - и разхода на гориво е за моя сметка ... според някои е нормално да е 44 на 100 ... това е братле ... с тези навла ... така е ... лек и безавариен на всички
Цитат на: qunco - Четвъртък, 22 Ноември, 2012, 18:27:41
:) Здравейте rider777...
в момента един шофьор е точно като ортак...
Господин qunco, бихте ли споделили защо използвате "като"? Имам чувството, че с Вас можем да сторим една коректна дискусия по темата, която поставихте току що.
Актуална ли е обявата?
Здравейте и от мен докато четох и мислех май тука малко хора си търсят работа повечето само разтягат локума и си трепят свободното време в писане на глупости а не по поставения въпрос човека отговори достатъчно добре къде и как се работи и как се плаща кво още да каже не се сещам ако има желаещи нека му пишат лек и безавариен път на всеки
Цитат на: instruktora - Четвъртък, 29 Ноември, 2012, 17:07:56
Здравейте и от мен докато четох и мислех май тука малко хора си търсят работа повечето само разтягат локума и си трепят свободното време в писане на глупости а не по поставения въпрос човека отговори достатъчно добре къде и как се работи и как се плаща кво още да каже не се сещам ако има желаещи нека му пишат лек и безавариен път на всеки
Оти се хАби толку? В такива случаи само едно "ъП!" стига! ;)
Може ли и аз да кажа нещо!!!
Влезам рядко понеже имам само немски нет.
Фирмата ни се намира в София, кв. Кривина, ул. Искър 53Б (това е за тия дето съм прмивал мозъци по телефона), дал съм си мобилния понеже не съм в България.
Трябва ми шофиор за след нова година.
Прибирам се след 20ти Декември и ще се радвам да се видя лично с всеки пожелал да работи при нас.
От всичко прочетено до момента ме хвърлихте в доста дълбоки размисли за психиката и нагласата на българският шофиор!!!
Благодаря ви за мненията и коментарите по темата!!!
Те разчитат още на лафа "И Сталин не се е справил с шофьорите",но са се пообъркали.
Цитат на: DENINI - Събота, 01 Декември, 2012, 22:58:48
Те разчитат още на лафа "И Сталин не се е справил с шофьорите",но са се пообъркали.
Аман от самоуверени дребосъци в транспорта, но със самочувствие на Бец.
Цитат на: driver1 - Събота, 01 Декември, 2012, 23:17:32
Аман от самоуверени дребосъци в транспорта, но със самочувствие на Бец.
Щом си маемник нищо друго не ти остава освен да роптаеш.Ходи работи за Бец,ама си киртак и те не щат,а? ;D
Цитат на: DENINI - Събота, 01 Декември, 2012, 23:20:25
Щом си маемник нищо друго не ти остава освен да роптаеш.Ходи работи за Бец,ама си киртак и те не щат,а? ;D
Кой ти каза, че роптая? Къде го прочете? В живота си не съм и помислял да отида в Бец, защото там винаги е било пълно с корупция и нахални селяндури. Аз съм си намерил мястото и не се оплаквам. Трудно ми е, да, но пък знам, че си струва и не работя за перекенде, което да кара скъп джип и да реве, че бизнеса загива. Шефа ми даже кара по-стара кола от мен, а моята е купена от магазин. Но плаща на датата със всички салтанати.
Ами колега аз си плащам също навреме.Шофьора си получава парите на момента,аз моите някой път ги чакам и по 2 месеца.За мен е важно да има разбиране между работник и работодател.
Цитат на: DENINI - Събота, 01 Декември, 2012, 22:58:48
Те разчитат още на лафа "И Сталин не се е справил с шофьорите",но са се пообъркали.
Кой са "ТЕ" и кой сте вие?
Цитат на: DENINI - Събота, 01 Декември, 2012, 23:20:25
Щом си маемник нищо друго не ти остава освен да роптаеш.Ходи работи за Бец,ама си киртак и те не щат,а? ;D
Тук леко се засили.
Цитат на: DENINI - Събота, 01 Декември, 2012, 23:35:13
Ами колега аз си плащам също навреме.Шофьора си получава парите на момента,аз моите някой път ги чакам и по 2 месеца.За мен е важно да има разбиране между работник и работодател.
Тук вече сме колеги.
Dido, тия толкова не са наясно със себе си, че просто нямам думи. Как да повярваш на хора, които менят позицията си толкова често? Та те и в бизнесотношенията си са същите.
Цитат на: DENINI - Събота, 01 Декември, 2012, 23:35:13
Ами колега аз си плащам също навреме.Шофьора си получава парите на момента,аз моите някой път ги чакам и по 2 месеца.За мен е важно да има разбиране между работник и работодател.
Ами разбира се, че трябва да се плати веднага.
Аз съм подписал договор за работник, не за ортак -на загубите.
Цитат на: driver1 - Събота, 01 Декември, 2012, 23:53:33
Dido, тия толкова не са наясно със себе си, че просто нямам думи. Как да повярваш на хора, които менят позицията си толкова често? Та те и в бизнесотношенията си са същите.
Много на сериозно се е взел господина бизнесмен,но ме съмнява че бърка оборота с печалбата.
Цитат на: Dido - Събота, 01 Декември, 2012, 23:48:48
Кой са "ТЕ" и кой сте вие?Тук леко се засили.Тук вече сме колеги.
Даа този денчо ми бие на отрочето на румяна хинкова..кю 7 и т. н . пък покажи се, ако не е така , представи се , ние не се крием за разлика от теб.Умишлено пиша с малки букви .Това са малки хора за мен и не заслужават повече.
Проблема е ,че работника винаги прави сметка колко взима работодателя, и ако му се види ,че е много започва да иска повече пари.Това важи най вече за шофьорите.Те винаги смятат ,че не получават достатачно пари и затова наваксват с кражби.
Цитат на: KL63 - Четвъртък, 17 Януари, 2013, 15:54:50
Проблема е ,че работника винаги прави сметка колко взима работодателя, и ако му се види ,че е много започва да иска повече пари.
Ми това си е нещо напълно естествено, при повишаване на печалбата всички в колектива/фирмата/ трябва да получават повече. Или викаш шоферчето не е от колектива/фирмата/, а някъв сополяк, който само хаби гуми и нафта? :-\
A защо шоферчето като си взима редовно парите трябва да краде от колектива /фирмата/ още ................ били ми отговорил другарю шофьор.
KL63, два поста имаш във форума и двата са дразнещи. Явно за това си се регистрирал. Все пак да ти кажа моето мнение по въпроса. Транспорта е екипен бизнес. Когато има синхрон между собственик, диспечер и шофьор, нещата вървят. Когато собствениците са некадърни да съставят добър екип, тогава нещата не вървят и всеки започва да дърпа чергата към себе си.
Успех!
Цитат на: KL63 - Четвъртък, 17 Януари, 2013, 18:22:29
A защо шоферчето като си взима редовно парите трябва да краде от колектива /фирмата/ още ................ били ми отговорил другарю шофьор.
Както си поставил,въпроса,човек би си помислил,че говориш за определен шофьор,другарю началник.
Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 17 Януари, 2013, 18:48:19
Както си поставил,въпроса,човек би си помислил,че говориш за определен шофьор,другарю началник.
С висше образованние - висшист, със средно - среднист, а с начално - началник... :D ;D :D
Бъди по учтив , защото се съмнявам дали ти въобще имаш образование :D
По-умен, по-глупав, по-гладен, по-учтив ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Цитат на: KL63 - Събота, 19 Януари, 2013, 16:49:55
Бъди по учтив , защото се съмнявам дали ти въобще имаш образование :D
образУванията ли ще си мерим ся? :)
Цитат на: KL63 - Събота, 19 Януари, 2013, 16:49:55
Бъди по учтив , защото се съмнявам дали ти въобще имаш образование :D
Нормално е да се съмняваш, няма начин как да разбереш... :D :D :D
KL63, ти си от тоя набор, ако съдя по ник-а ти, от който бизнесмени не стават. Още си обременен от соца. Ако греша за годините ти - извинявай.
Не коментирай образованието на шофьора, ще се учудуш колко висшисти карат камион за да си хранят семействата. А че се случва накой път шофьор да остави камиона си гол като за боядисване - замисли се какво го е накарало.
Стига сте съдили на едро. Един крал - всички крадат... Щото по тая логика един шеф е гад - всички шефове са гадове.
... тука да не би да се карате!? :D Аз лично имам не един и двама познати, които завършиха университета и си работят т.нар черна работа. Аман от шефове с ниско его, които на всяка цена искат да покажат ума и знанията си заради някакви комплекси! За протокола, никога не ми се е налагало да натяквам на някой, вижте ме аз съм висшист! Често се случва дори да не посочвам в биографията си, това последното! От всички колеги, които завършихме, някъде 80 - 100 целия курс, от тях лично се познавах с 20 - на, и никой от тях не е работил и ден по специалността си, включително и аз! Наскоро бях записал курс за С+Е и на курса се запознах с още един кандидат - шофьор, който е с висше!
.... иначе професията си е като всяка друга... има плюсове и минуси.
И при мен е така и аз завърших висше,в групата бяхме 30 човека,само 2-ма работят по специалността за по 300лв.заплатка
Да не се окаже, че шофьорите с висше сме повече от шефчетата с такова!? ::) :o ::)
Ми на там вървят нещата май ;D ;D ;D
Хайде и аз да се запиша тогава с две висши , едното само семестриално съм го завършил, ама ако случайно шефчетата вземат превес, мога да се дипломирам набързо. ;D ;D
Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Вторник, 22 Януари, 2013, 14:10:59
Да не се окаже, че шофьорите с висше сме повече от шефчетата с такова!? ::) :o ::)
Всички знаем колко струва вишето в БГ > 0
Цитат на: American - Вторник, 22 Януари, 2013, 18:24:37
Всички знаем колко струва вишето в БГ > 0
Аз не знам, би ли споделил!? По мое време инфлацията летеше и един семестър струваше ~ 100 долара, следващия ~ 15. Ако запиша една магистратура дъл ще ми дигнат заплатката? ::)
Колега Американец,нещо не мога да те разбера,кое по-точно в българското образование е 0?Аз също съм с висше,но за съжаление,такава специалност,която без"връзки" не можеш да практикуваш >:(.
Цитат на: American - Вторник, 22 Януари, 2013, 18:24:37
Всички знаем колко струва вишето в БГ > 0
Струва точно толкова на колкото те оценят след като го завършиш, а не колко си го плащал докато го учиш.
Моето струва към нула лева тук.
Не само защото не знам терминологията на немски и не мога да пиша правилно.
Но и заради факта, че тук се ползват технологии които само сме ги чували че съществуват когато сме учили.
Учебника по ДВГ в средата на 90 те завършваше с изречението - Съществуват и инжекционни системи за впъскване на горивото.
Но пък познавам хора, които много успешно са се реализирали с БГ образование тук.
Аз пък не мисля,че с 2 висши трябва да работиш за 400лв.Некък си не е справедливо.Пък макар и по специалността.Познавам 2ма човека в това положение и никак не им е хубаво.
В БГ без връзки си никой и никой за нищо не те бръсне.Може да си най-големи професионалист в областта си нема ли кой да те подбутне нестава.Лично съм се убедил.
Цитат на: SEMPER - Вторник, 22 Януари, 2013, 18:21:15
Хайде и аз да се запиша тогава с две висши , едното само семестриално съм го завършил, ама ако случайно шефчетата вземат превес, мога да се дипломирам набързо. ;D ;D
:oЛеле,леле,чак сега ми светва,откъде толкова мекота в занаята ??? :o ;D.По-пътя,и паркингите пълно,и все недоумявах как аджиба камион кара,а го гледа страшно,като Витски камък що нема ръб ;D.И,каките не го влечат :o ???.ДАА,значи от вишето че е ;) ;D
Цитат на: ET VIT-93 - Вторник, 22 Януари, 2013, 19:22:41
:oЛеле,леле,чак сега ми светва,откъде толкова мекота в занаята ??? :o ;D.По-пътя,и паркингите пълно,и все недоумявах как аджиба камион кара,а го гледа страшно,като Витски камък що нема ръб ;D.И,каките не го влечат :o ???.ДАА,значи от вишето че е ;) ;D
Тука нещо се изказа неподготвен,май...
Аз също съм от висшистите,и тези ти думи ме обиждат,пич!
Цитат на: матадора - Вторник, 22 Януари, 2013, 19:44:07
Тука нещо се изказа неподготвен,май...
Аз също съм от висшистите,и тези ти думи ме обиждат,пич!
???От какво се обиждаш именно :o ?.Ще излезнеш много докачлив ;D.Практиката го показва,а не екрана тук.Няма ги вече старите кримки, които ни научиха.Сега с обици,сабо да клопа,като подкован кон на калдъръмена чершия :D.Я,мъцни твоето с косми ли е,или без :o,защото сам установил,че има голямо значение шъ знаиш ;D
Е кво па и ти сега, метросексуален тираджия си е класика от секъде. Нумбер оне ;D ;D ;D
Цитат на: ET VIT-93 - Вторник, 22 Януари, 2013, 20:43:22
???От какво се обиждаш именно :o ?.Ще излезнеш много докачлив ;D.Практиката го показва,а не екрана тук.Няма ги вече старите кримки, които ни научиха.Сега с обици,сабо да клопа,като подкован кон на калдъръмена чершия :D.Я,мъцни твоето с косми ли е,или без :o,защото сам установил,че има голямо значение шъ знаиш ;D
А ти как разбра,че тия със сабото са висшисти?Познавам двама,които са с трудно изкарано средно образование,но имат сабо.Сабо аз лично не съм имал никога,ма това едва ли ти върши работа.Нейсе,пий една бира,мир да има.
П.П.Категория С имам още от техникума,годината е 1978...минал съм през много ситуации на пътя.
:o
П.П.Категория С имам още от техникума,годината е 1978...минал съм през много ситуации на пътя. ??? Според годината мисля,че трябва ракията да Ти е,по-блага от всичко друго :o ;D.А не да се вълнуваш от МПС-та :D ;).Ако,имаш дерт със салатката бих те подкрепил ;) ;D
Цитат на: ET VIT-93 - Вторник, 22 Януари, 2013, 19:22:41:oЛеле,леле,чак сега ми светва,откъде толкова мекота в занаята ??? :o ;D.По-пътя,и паркингите пълно,и все недоумявах как аджиба камион кара,а го гледа страшно,като Витски камък що нема ръб ;D.И,каките не го влечат :o ???.ДАА,значи от вишето че е ;) ;D
Значи по твоята логика,за да караме камион всички трябва да сме като тебе,така ли?
Цитат на: imter - Вторник, 22 Януари, 2013, 18:41:16
Колега Американец,нещо не мога да те разбера,кое по-точно в българското образование е 0?
Еми последната издънка с митничарските дипломи. Ти кажи колко срува образованието, за ман не струва и пет лева.
Еми за мен не струва 5 лева,а доста повече,защото вложих доста труд да го изкарам,който си го купува е лесно,на мен не ми беше лесно,но поне излязох със доста добри знания,макар ,че ще си останат само за мен...ама България.А шофьор не станах просто,ей така защото няма какво друго-това си ми беше детска мечта.
Образованието не струва само поради една причина,младите умни хора нямат развитие в нашата мила родина!!!
А аз учих само защото по мое време беше модерно да се учи и заради.....колежките!!!! ;)
Цитат на: Люси - Сряда, 23 Януари, 2013, 18:05:16
Образованието не струва само поради една причина,младите умни хора нямат развитие в нашата мила родина!!!
А аз учих само защото по мое време беше модерно да се учи и заради.....колежките!!!! ;)
Без да се обиждат колегите със средно образование,но самият процес на редовно обучение във висшето училище ти дава много по-глобален мироглед от този,който си имал преди това.Изключвам специфичните познания по специалността...
П.П.А кой е мека китка си е изцяло негов проблем,или по-скоро начин на живот.Личното пространство на всеки индивид свършва там,където започва личното пространство на другия.
Оспамихме темата на колегата.
Наздраве!
Цитат на: матадора - Сряда, 23 Януари, 2013, 19:54:07
Без да се обиждат колегите със средно образование,но самият процес на редовно обучение във висшето училище ти дава много по-глобален мироглед от този,който си имал преди това.
Изобщо, ама изобщо не съм съгласен. Глобалния мироглед, на първо място идва от семейството и средата, после от теб самия, какви дадености и интереси имаш, и до къде ще ги развиеш, тези две неща са пряко свързани с така наречения мироглед. Аз имах в университета колеги, които каквито влезнаха, такива си излезнаха, тотални имбецили. Така, че стига с тва виШо и хилядите ползи от него. ;)
Освен другите ми комплекси от таз тема получих комплекс и за малоценност.
А ако мое автора на темата,а бодне горе едно допитване(анкета) кой с кво образование е и кой ква китка е и да се приключва,от са обаче почвам се смислям за преоткриване на Глобалниио ми мироглед.
Честно обаче да ви каем и ми се плаче и ми се реве,ма четем,тъй че пишете пишете не ни жалете ,така е кат не сме учили.
Покаpай си сам и не си плащай 3-4 мес. Лек път!
Глобалният си мироглед го изковах във Вилхелм Пик, ако има набори 69 аз бях в А2 курс,,,, викаха ми "Пропагандата" и "Анархията" ,,,, затова Велинов ме прати да служа в строителни войски и вместо да ми извади очите ми изписа веждите ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Тук май няма никой дето е учил 4 години за пуста Ц категория ,,,,,,,,,,,,,,
Имам предложение!!! Шофьорите висшисти да регистрират транспортна фирма и да станат шевчета. Да наемат за шофьорчета шофьорите среднисти , и да изградят един задружен и сплотен колектив. Успех.......... ;D
Аз също завърших Вилхелм Пик, макар и малко по-късно. А категориите си ги карах самостоятелно.
А какво ще кажете за нас дето го завършихме В.Пик през далечната,но прекрасна 1978г ?
Някой го изкарахме Пик/Хенри Форд/, като следдипломна квалификация. :D
Ами сигурно и по тази причина ние имаме повече километри на задна отколкото някой от пишещите тук на предна скорост. ;) ;) ;)
Най-вероятно е така. (http://serve.mysmiley.net/happy/happy0034.gif)
Цитат на: KL63 - Четвъртък, 24 Януари, 2013, 08:14:03
Имам предложение!!! Шофьорите висшисти да регистрират транспортна фирма и да станат шевчета. Да наемат за шофьорчета шофьорите среднисти , и да изградят един задружен и сплотен колектив. Успех.......... ;D
Извинявам се гос'ин началник,шеВчета трудна работа да станем!!!
Те повечето диспоненти са завършили текстилния, та от там са им останали шевовете.........
Горе на Кръста срещу японския има един техникум по шеф и кройка,,,,, сигурно от там излизат шефовете ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Не се присмивайте на допуснатата техническа грешка ,а си помислете за това как да направите сплотена и задружна фирма от висшисти и среднисти. ;)
Цитат на: KL63 - Четвъртък, 24 Януари, 2013, 15:16:09
Не се присмивайте на допуснатата техническа грешка ,а си помислете за това как да направите сплотена и задружна фирма от висшисти и среднисти. ;)
А ний с трето отделение ко да прайми?
Цитат на: KL63 - Четвъртък, 24 Януари, 2013, 15:16:09
Не се присмивайте на допуснатата техническа грешка
Гос'ин Началник,това не е техническа а правописна грешка!!! ;)
Гос'ин Шофер ,ако това те кефи /правописна/ ок. ;D
Цитат на: driver1 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 13:43:34
Мисля, че се опитваш да коментираш неща от които и понятие си нямаш. Я ми посочи страна в която акциза за горива се възстановява? Има едно изключение - това е т.нар. "червена нафта", това е безакцизно (а не с възстановяем акциз) гориво, използвано от селскостопанската техника и агрегатите на хладилните камиони превозващи храни. Бъркаш акциз с ДДС. А ДДС-то се възстановява навсякъде. Друг е въпросът за размера му и срока за възстановяване. .......
от Франция се възстановява акциз за 2012 първата половина беше
4.75 числото, а за втората 2.97
Това ще рече например ако имаш първата половина 100000 литра дизел, ако си направиш искане ще ти възстановят 4750 евро
(Французите плащат бързо, също и ДДС бързо си го възстановяват)
Италия също възстановяват, но числата са различни почти всеки
месец поне така беше 2011( там възстановяването е по-бавно и тегаво)
Испания също може сам да си възстановяваш, но последната година
субсидията беше някъде 1 цент на литър и трябва да имаш електронен сертификат с който да подаваш пред техния НАП
(там бързо възстановяват защото доставчиците на гориво и техният нап са свързани)
Горните страни със сигурност може да възстановяваш сам за собствена сметка или през посредник (ФДЕ, Евроват и тн) срещу
комисиона от 10-12% от възстановената сума
п.с и от Словения се възстановява, но аз не знам там каква е процедурата
Цитат на: rider777 - Четвъртък, 24 Януари, 2013, 01:22:24
... Тук май няма никой дето е учил 4 години за пуста Ц категория ,,,,,,,,,,,,,,
Аз съм от тях.Механотехникум,специалност ДВГ-четири години за С категория.И след всичко това в казармата не станах шофьор,а моторист в гранични войски,защото имах и категория А.
Не 4,а 40 години да учиш-няма да станеш шофьор,ако го нямаш ,,отвътре".Така че не виждам защо спрягате образованието
Не 4, а 40 години да учиш-няма да станеш шофьор,ако го нямаш ,,отвътре". Така че не виждам защо спрягате образованието.
На такива където им "отвътре" съм се нагледал по пътищата.
Аман от разбирачи и самохвалковци.
Причина за редакция: Забранено е писане с червен цвят!!! Прочети правилата на форума!!!
Цитат на: rider777 - Неделя, 18 Ноември, 2012, 21:41:09
Денини, мечтата ми е да пася овци и да живея в некое диво село ама пусто пра-пра бабите ми и пра-пра дядовците ми са раждани в София и си нямам село,,,някой ден ако доживея пенсия ще си купя къщата на мечтите ми и овце и крава и кокошки, но дотогава ще въртя геврека и понеже гледам колко сте зле ще взема сега като се прибирам за Коледа в България да си купя едно камионче, само влекач и ще си дърпам ремаркенца у фирмата де и сега си бачкам за 50 цента чисти на километър ;-) А как пък реши, че съм недоволен от това, че съм шофер немам на идея,,,учил съм 4 години Вилхелм Пик за да стана шофер и от 87ма досега тва си бачкам,,,ич не се оплаквам,,,, чеки ти се пофалим кво къще съм си купил преди 5 години от тва де съм откраднал от тарикати като теб,,,,, (//)
Квартал Левски-къщите :)Тва отсреща е Ботевградско шосе-говоря за снимката :)
имам желание,нямам опит-ти решаваш
от мен-гаранция за лоялност и дисциплина-на 57 съм ,но вчерашния ми резултат от психото е отличен,понеделник почвам професионамната компетентност.На голям зор съм и нямам избор...
Поздрави!