Колеги,смених горивен филтър и след това започна да върти доста повече, след разкарване 3-4 км се оправи, но след извесно време около 600-700км светна ЕДЦ, загасих мотора след което запали с доста въртене, пак го направи и като подкачих на инжектора запали и разбрах, че когато светне EDC, а то светка когато го запаля след 3-5 сек. го форсирам на 1500-1600 оборота загасва и така всичко е ок, върви като самолет. Общо го направи 10 пъти и сега вече не го е правило. Може ли да е от грешка при смяната на горивния филтър?
Внимание. Използвай само орегинални филтри за MAN. За TG серията
трябва да е за Common Rail. Не вярвайте на търговците на резервни
части. Те са само търговци. Търсете във Facebook фирма MVB Truck
& Bus Bulgaria. Тя е новия представител нa MAN и за да си нямате ядове
проверете как са цените там.
Колега за да имаме по ясна представа напиши номера на грешката ЕДЦ.Имахме подобен проблем оказа се че системата взема въздух .А относно филтрите има значение с каква пропускливост е хартията на филтъра затова както е казал Дон Ву не правете компромис с качеството на филтрите
Изписа'' мулти функшан енджин clrm'' може и да бъркам за съкращението,но както писах след форсиране всичко се оправя,аз си мисля че е от филтъра.самия филтър нали уплътнява отдолу там си ще да е проблема,но за това искам и други мнения де.Преди да го подменя нямаше грижи след това се получи това.
Цитат на: pet - Петък, 23 Ноември, 2012, 08:28:13Изписа'' мулти функшан енджин clrm'' може и да бъркам за съкращението,но както писах след форсиране всичко се оправя,аз си мисля че е от филтъра.самия филтър нали уплътнява отдолу там си ще да е проблема,но за това искам и други мнения де.Преди да го подменя нямаше грижи след това се получи това.
Единствената причина да не ти пали веднага е че като си сменял филтъра и си обезвъздушавал нещо си пропуснал. Сигурно не си обезвъздушил добре , или пробка не е стегната добре!!!
Относно грешката не се притеснявай въобще , чисти я от ОК като се появи , ако те дразни и смело газ ;)
мулти функшан енджин clrm....звездите ми говорят, да погледнеш тук:http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=2005.0;msg=23479 (http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=2005.0;msg=23479)
Поне да видиш, какво се иска да напишеш щото, боба дето го хвърлих каза- задкормилно устройство
Цитат на: loshdancho - Петък, 23 Ноември, 2012, 18:32:39
мулти функшан енджин clrm....звездите ми говорят, да погледнеш тук:http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=2005.0;msg=23479 (http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=2005.0;msg=23479)
Поне да видиш, какво се иска да напишеш щото, боба дето го хвърлих каза- задкормилно устройство
Леле,мале,що бе Дане,кво е виновен мъченика зад волана,кво не прави как требва ???
Цитат на: ivopifeca - Петък, 23 Ноември, 2012, 22:06:20
Леле,мале,що бе Дане,кво е виновен мъченика зад волана,кво не прави как требва ???
Щом след неговото пипане има проблем. Какъв е проблема?
Всеки шофер трябва да може да си смени поне горивен филтар или поне да знае къде се намира де ;D
Цитат на: pet - Събота, 24 Ноември, 2012, 08:28:32
Всеки шофер трябва да може да си смени поне горивен филтар или поне да знае къде се намира де ;D
Така и не написа кода....остава...боба.
Код нямаше,само това дето написах.До сега кодове не е изписвал на екрана само сакращения.гледах този линк но не го открих.Карах го в агрием и казаха че всичко е ок и това означава недостик на гориво.До сега не го е показвало повече.
Здравей колега чета твоята тема и скам да ти препоръчам едно момче в София което много ги разбира тези камиони Ман казва се Деян телефона му е 0889740067 можеш да му се обадиш и да си поговорите и вече той ще ти каже какво може да направи!
Успех
Възможно е да е било недостиг на гориво. Заради смяната на филтрите и останалият въздух.
Ако е спрял да го прави е добре.Ако продължава ... може да засмуква въздух от уплътнение, ама не знам какво си свалял за да ти кажа кое е. Обикновено си има и комплект уплътнения с с новите филтри, ама много хора пропускат да го използват.
Отделно имах нещо на ум, че може да си стъпил някъде или разместил някоя букса и за това да ти прави мизерии от време на време.
В показания линк в предишният ми отговор има прикачен файл под линията PDF формат с грешките за Ман ТГА.
За да видиш номера на грешката се влиза в менюто на компа на камиона с задържане на левият бутон от дясно на таблото после се влиза в подменюто с диагностиката, там има запаметен кода : EDC.....
Колега не си писал какво стана разреши ли проблема.Интересно ми е понеже не съм страдал от подобни кахъри с Ман,а сега вече карам нов ТГХ та се ослушвам какво мога да очаквам ;)
Здравейте, отново смених горивния филтър с оригинален, но 2 пъти по-скъп е. Но май се оправи, този които бях сложил беше 2 мм по-къс и когато се поставя задължително се натиска надолу, докато изпука за да прилепне уплътнението. От долу тогава завивам капачката, иначе проблем и тогава обезвъздушаваш. Мисля че, не е уплътнил и е изпускал горивото, ако имам пак проблем ще пиша ??? ???
здравеите
маи
надоло
уплатнението
доло
зав.
обезваздушаваш
уплатнил
изпискал
Колега колега кажи че за сефте сменяш филтър ;D.При по старите модели на МАН няма проблем слагаш филтъра завиваш капачката помпиш стягаш капачката на филтъра и няма проблем.Но при по новите манчоци с Д20 моторите фатката е друга слагаш филтъра на място натискаш го както си направил помпиш с инжектора да се напълни тялото на филтъра с нафта и тогава завиваш капачката но не спираш да помпиш и работата готова.В началото пак върти малко повече докато запали но това докато го покараш малко.Сега за филтрите да кажем нещо Ман оригинално вграждат филтри Hengs,такива филтри вземаме от АТП-Ехзодус,слагаме и филтри от Европарт там се продават филтри тяхна марка и филтри на Ман филтър,тяхната марка филтри(Европарт марка)се произвеждат именно в Ман-филтър,разликата е единствено в цената ;)та който и филтър да избереш няма как да имаш проблем.Слагаме такива филтри вече с години от всичките изброени от мен марки и нямаме никакви оплаквания,и да не забравя да спомена още един важен фактор за по малко страдания по новите камиони да се карат с читави горива ;D ;D ;D
Браво Тоше за обяснението, ето защо и ние имаме проблеми при смяната на горивни филтри с паленето на Д20.
Благодаря за информацията! +1
От старите хора знам с питане до Цариград се стигало ;D от опит знам на един едно му се случило на друг друго затова сме хора колеги за да споделяме да си помагаме ;) но най важното е да се дават компетентни мнения за да сме полезни за колегите на които им се налага ;)