Форум на българските шофьори

Товарни автомобили => Scania => Темата е започната от: Georgi R420 - Четвъртък, 29 Ноември, 2012, 22:07:01

Заглавие: Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: Georgi R420 - Четвъртък, 29 Ноември, 2012, 22:07:01
Затапване на EGR на R420 E4 някой пробвал ли е и има ли ефикт
Заглавие: Re:Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: kron - Петък, 30 Ноември, 2012, 05:28:58
Какъв ефект да има колега.При МАН съм срещал изолират въпросната система
Заглавие: Re:Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: loshdancho - Петък, 30 Ноември, 2012, 22:19:25
Зор ще видите докато я счупите :o... Ма не се притеснявайте на прав път сте. :(
Заглавие: Re:Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: miro - Вторник, 01 Януари, 2013, 17:45:52
Цитат на: Georgi R420 - Четвъртък, 29 Ноември, 2012, 22:07:01Затапване на EGR на R420 E4 някой пробвал ли е и има ли ефикт

Имам две затапени евро 4 падна разхода на горивото е не както на евро 3 ама пак е нещо вървенето си е същото те по принцип доста си вървят и двете повече от колкото за конете си 420 к .Удобни камиони са за каране само където разхода им е малко по висок от по старите ми Скании.
Заглавие: Re:Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: Бриги Магнито - Вторник, 01 Януари, 2013, 20:23:53
Цитат на: miro - Вторник, 01 Януари, 2013, 17:45:52
Имам две затапени евро 4 падна разхода на горивото е не както на евро 3 ама пак е нещо вървенето си е същото те по принцип доста си вървят и двете повече от колкото за конете си 420 к .Удобни камиони са за каране само където разхода им е малко по висок от по старите ми Скании.
Хммммммм от това писание,че вземе мойто бръмбар си помисли,че у Сьодертале са тръгнали по-обратният път на всички останали.
Навсякъде инженерите се мъчат с всеки по-нов модел да клекнат и в разход на гориво и съответно във вредни емисии,а според туй де четем излиза,че тц в Сьодертале инженерната мисъл има друга концепция.

Мноооооо интересно,мислим да се задзверим у темето.
Заглавие: Re:Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: loshdancho - Вторник, 01 Януари, 2013, 21:18:13
Цитат на: Бриги Бичкията - Вторник, 01 Януари, 2013, 20:23:53
Хммммммм от това писание,че вземе мойто бръмбар си помисли,че у Сьодертале са тръгнали по-обратният път на всички останали.
Навсякъде инженерите се мъчат с всеки по-нов модел да клекнат и в разход на гориво и съответно във вредни емисии,а според туй де четем излиза,че тц в Сьодертале инженерната мисъл има друга концепция.

Мноооооо интересно,мислим да се задзверим у темето.
По твоята логика Евро6 трябва да е с най-малък разход.... ама не! Я погледни в списание камиони представянето на модела 2011 на Мерцедес и всичките статии за него, Да видиш кое EGR и SRC и защо разхода е  по-голям на Е6 от колкото на Е5 и Е4.

Заглавие: Re:Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: kron - Сряда, 02 Януари, 2013, 06:23:02
Бриги те тея инженерчета не разбират нищо ама бъкел нищо не вдяват ние на родна територия знаем как става ;D ;D ;D
Заглавие: Re:Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: miro - Сряда, 02 Януари, 2013, 11:59:27
Цитат на: Бриги Бичкията - Вторник, 01 Януари, 2013, 20:23:53
Хммммммм от това писание,че вземе мойто бръмбар си помисли,че у Сьодертале са тръгнали по-обратният път на всички останали.
Навсякъде инженерите се мъчат с всеки по-нов модел да клекнат и в разход на гориво и съответно във вредни емисии,а според туй де четем излиза,че тц в Сьодертале инженерната мисъл има друга концепция.

Мноооооо интересно,мислим да се задзверим у темето.
Не се чуди какво да пишеш а може да го провериш ама не да ,се опитваш да мислиш а попитай някой който има scania r s EGR евро 4 и scania 124 evro 3  или от първите r ки който са евро 3 колко им е разхода на горивото за екологията е ясно че са по екологични.Аз съм почитател на scania по принцип  и ги имам и евро 3 и евро 4 и всеки ден са на еднаква работа с гондоли са и по едни и същи релации и евро 4 с EGR дава по голям разход и аз съм ги карал и шофьори съм разменям и е така и с други колеги съм говорим и го потвърждават така ,че може и ти да го провериш по обстойно.Поздрави
Заглавие: Re:Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: kron - Четвъртък, 10 Януари, 2013, 19:50:22
ЕГР системата няма пряка връзка с разхода на гориво,това е система която влияе само за покриване на екологичните норми поставени пред производителите.Но въпроса е друг до кога в България ще прави такива нововъведения по автомобилите ???
Заглавие: Re:Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: emilpopoff - Понеделник, 25 Февруари, 2013, 21:39:22
Цитат на: kron - Четвъртък, 10 Януари, 2013, 19:50:22
ЕГР системата няма пряка връзка с разхода на гориво,това е система която влияе само за покриване на екологичните норми поставени пред производителите.Но въпроса е друг до кога в България ще прави такива нововъведения по автомобилите ???
Малко извън темата но ЕГР-а си влия в/у разхода на гориво , около  до 30% от постъпващото количество въздух(зависи от режима на работа на двг-то) се замества с изгорели газове, няма да обяснявам колко са богати на кислород изгорелите газове ;) Няма да обяснявам и  абревиатура "EGR".

Не съм карал толкова нова машина(камион) с ЕГР, лично на леката ми кола пък и на доста приятели съм ги изолирал и след малко ре- мап на софтуера на ЕКУ-то разхода пада осезателно, все пак зависи и какъв е ЕГР-а, има различни видове-механични управлявани с вакум, електрически, има и електрически охлаждани с охладителна течност, ако е от последните 2 вида май ще трябва и  освен хардуерна(затапавнане) и софтуерна намеса, защото компа ще си го търси и възможно да влезе в авариен режим.
Заглавие: Re:Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: loshdancho - Вторник, 26 Февруари, 2013, 09:00:55
Цитат на: emilpopoff - Понеделник, 25 Февруари, 2013, 21:39:22
Малко извън темата но ЕГР-а си влия в/у разхода на гориво , около  до 30% от постъпващото количество въздух(зависи от режима на работа на двг-то) се замества с изгорели газове, няма да обяснявам колко са богати на кислород изгорелите газове ;) Няма да обяснявам и  абревиатура "EGR".

Не съм карал толкова нова машина(камион) с ЕГР, лично на леката ми кола пък и на доста приятели съм ги изолирал и след малко ре- мап на софтуера на ЕКУ-то разхода пада осезателно, все пак зависи и какъв е ЕГР-а, има различни видове-механични управлявани с вакум, електрически, има и електрически охлаждани с охладителна течност, ако е от последните 2 вида май ще трябва и  освен хардуерна(затапавнане) и софтуерна намеса, защото компа ще си го търси и възможно да влезе в авариен режим.
Браво, един човек да даде издържано обяснение.
+1 колега.
Заглавие: Re:Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: emilpopoff - Вторник, 26 Февруари, 2013, 20:08:49
Цитат на: loshdancho - Вторник, 26 Февруари, 2013, 09:00:55
Браво, един човек да даде издържано обяснение.
+1 колега.

Благодаря колега  ;)
Заглавие: Re:Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: toregora - Събота, 01 Ноември, 2014, 17:58:32
  Стара е темата , но някой знае ли къде може да ми изолират скапаната ЕГР система. Но качествено , от разбиращи хора.Така че камиона да си върви нормално. А екологията .........
скания R-seria
Заглавие: Re:Затапване на EGR на R420 E4
Публикувано от: monterei - Неделя, 02 Ноември, 2014, 10:51:35
Цитат на: loshdancho - Вторник, 01 Януари, 2013, 21:18:13
По твоята логика Евро6 трябва да е с най-малък разход.... ама не! Я погледни в списание камиони представянето на модела 2011 на Мерцедес и всичките статии за него, Да видиш кое EGR и SRC и защо разхода е  по-голям на Е6 от колкото на Е5 и Е4.



Интересното е, че при мерцедес не е баш така на практика. евро 6 е с малко по-добър разход от същия евро 5. (МР4). Иначе, на теория казват, че е обратното. При другите марки шестиците харчат повече от петиците.