Форум на българските шофьори

Работодатели => Черен списък => Темата е започната от: DENINI - Неделя, 16 Декември, 2012, 01:06:43

Заглавие: Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: DENINI - Неделя, 16 Декември, 2012, 01:06:43
На втория курс направен от него повлече бутало,както и всички водачи на клапаните-затворих си очите.Вкарах камиона в сервиз в Солун наложи се да направя основен ремонт на ДВГ. На следващия курс се прибра със спукана гума по конци и тел една от четирите които бях закупил от Медина Мед-Ст.Загора при неговото започване на работа при мен.На следващия курс се върна с още една от четирите нови гуми пак по тел и конци дори не се виждаше каква марка е.Следващия курс си дойде и каза, че ратардера не държи,смених го и отново си затворих очите нищо, че до преди неговото започване при мен работеше перфектно.Започнах да се съмнявам в него и вързах камиона с GPS,като най-голямото ми изискване бе да наблюдавам обороти на двигателя и темп.режим.Поставих го без негово знание.След няколко дни тръгна за поредния курс  погледнах, как се движи и с недоверие към GPS-са видях обороти на двигателя-2500-3000 ,но не по малко от 1500 в движение.Обадих се на момчето,което ми постави GPS-са да ми настрои оборотите ,защото за мен това бяха нереални обороти,никой нормален шофьор не би карал камион на тези обороти.В отговора от него разбрах ,че това са реалните обороти , но все пак не повярвах на думите му.Когато се прибра от курса се качих лично на въпросното МПС в гаража и пак се обадих да сверим данните от оборотомера и GPS-са оказа се ,че са верни показателите, както на празен ход и така до 1500 оборота.Случайно моят племенник/любител шофьор/ се качи с него за да го заведе до адрес в Смолян за да натовари,след като натовари племенника ми се обади и ме попита "Нормално ли е да се кара камион от 2000 до 3000 оборота,защото Николай го кара така?".Отговора ми Ви е ясен.Прибрах камиона в гаража, изплатих му всичко което имаше да получава заплата и командировки и го съкратих на 09,09,12 г..След което качих мои стар шофьор, които е при мен от 2008г. на втория км. ми се обади и ми каза,че има шум в скоростите.Наложи се да го натоваря за Солун и да го вкарам отново в сервиз.Свалиха скоростите и ми казаха ,че от тях нищо не става и се наложи да сложа нови.Попитах в сервиза на какво се дължи всичко това ДВГ,скорости и интардер за 20хил. км. отговара бе ,че единственно от високи обороти може да се случи всичко това за този пробег. В пробега за 4м. и 15 дни в които е работил Николай Герджиков се наложи да правя двигател,интардер и скорости а е изминал само 21000км.
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: roko - Неделя, 16 Декември, 2012, 01:22:40
Колега тоя да нее карал преди камиона болид от F1
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: SEMPER - Неделя, 16 Декември, 2012, 01:30:47
Цитат на: DENINI - Неделя, 16 Декември, 2012, 01:06:43
В пробега за 4м. и 15 дни в които е работил Николай Герджиков се наложи да правя двигател,интардер и скорости а е изминал само 21000км.


Хахахаха ;D ;D ;D Май нещо сбърка форума.

Тук не е спедитора ...  ;D ;D ;D

Де ти отидоха неопитните кадри където сам ги обучаваше.  ;D ;D ;D

Искрено се радвам за теб  ;D ;D ;D ;D

Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 16 Декември, 2012, 02:09:13
Цитат на: DENINI - Неделя, 16 Декември, 2012, 01:06:43
Започнах да се съмнявам в него и вързах камиона с GPS,като най-голямото ми изискване бе да наблюдавам обороти на двигателя и темп.режим.Поставих го без негово знание.След няколко дни тръгна за поредния курс  погледнах, как се движи и с недоверие към GPS-са видях обороти на двигателя-2500-3000 ,но не по малко от 1500 в движение.Обадих се на момчето,което ми постави GPS-са да ми настрои оборотите ,защото за мен това бяха нереални обороти,никой нормален шофьор не би карал камион на тези обороти.В отговора от него разбрах ,че това са реалните обороти , но все пак не повярвах на думите му.Когато се прибра от курса се качих лично на въпросното МПС в гаража и пак се обадих да сверим данните от оборотомера и GPS-са оказа се ,че са верни показателите, както на празен ход и така до 1500 оборота.

     Първо преди малко в друга тема обяснявах, че GPS-са, само показва къде се намира камиона. В този случай не може да мери температура или честота на въртене. Но вероятно, има други датчици и те изпращат тези данни по клетъчната мрежа. Преди време М-Тел предлагаше за България, много популярна е португалската Фротком. Ако искаш, сподели в другата тема какви такси плащаш и т.н.

     По въпроса с карането, принципно ти вярвам. Не говоря за конкретно човека не го познавам. Преди няколко години, ходих на изпит в Юнион-Ивкони. Бяхме четирима, един колега от Градския Транспорт София. И другите двама, които били действащи автобусни шофьори. Единия го "издуваше" като моторетка. Не можех да повярвам, че се е качвал дори и на учебен автобус. На десен завой, го качи на бордюра и почти помести стълба. Понеже по правило, за качване на бордюр, получава неодобрение. Но му казаха, че вероятно се е притеснил и да заповяда другата седмица. Заповядайте във Юнион-Ивкони, за учебна е идеална.

     Колега  DENINI, как си подбираш персонала? Той ти каза, че е карал 5-10 години? Като му предлагаш работа (пари), да се дърпа ли?


     Забелязал съм, че много не ме бива в приказките, за самореклама. Добре че, на някой места има практически изпит, та се класирам по малко.

     Повечето фирми искат стаж 1, 2, 3, 5 години. Под "искат", обикновено значи да заявиш: "Аз съм карал толкова години, еди какво си."
     Нормално е после да има големи изненади.
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: American - Неделя, 16 Декември, 2012, 02:58:59
Цитат на: DENINI - Неделя, 16 Декември, 2012, 01:06:43
GPS-са видях обороти на двигателя-2500-3000

Неможе ли ECU-то да се "заключи" на 1900 RPM ?

Какъв е GPS-а дето си сложил на камиона? линк или модел, моля.
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: SEMPER - Неделя, 16 Декември, 2012, 03:08:36
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 16 Декември, 2012, 02:09:13
 
    Колега  DENINI, как си подбираш персонала?


   

Денини назначава само хора без опит, след събеседване от 30 минути.

Поне така беше споменал в форума. Тези дето можели да карат до един крадели.

Аз само едно не разбирам - какво толкова има шефчо против "колегата" - поне по описаното човеко си е коректен и не е крал.

Трябвало е само още малко търпение - има няма година и овчаро току виж се научил и да кара.


Чеша се сега и си мисля - ако аджеба са верни тези 2-3 иляди оборота, колко ли арчи дъргело. И може ли наистина за 20 000 км да са го набълбучили нащо шефче тарикатче с 3-4 тона нафтенджос горница и той да ревне само за почупения дъргел, а да не нареди и един ред сълзи и сополи и за преразхода.

Денини, баце регистрирай се в село.бг и пускай обява че търсиш нов шофер и връщаш стария.
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: Бриги Магнито - Неделя, 16 Декември, 2012, 10:02:03
А бре Денини къв тоз дръгел бре,дет вдига 3000об/мин ,туй ограничители няма ли бре,он че вдигне и 8000об/мин. бре,вземи го запиши у Ф 1 бре.

Бутало не знам дали е повлякло,ма нещо у мозъка на некой гаранция е повлекло.

Я вземи и мъцни как се преебва ретардер от високи обороти,че нешо не моем да се сетим.
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: gretcki - Неделя, 16 Декември, 2012, 10:08:06
Цитат на: roko - Неделя, 16 Декември, 2012, 01:22:40
Колега тоя да нее карал преди камиона болид от F1
Ха-ха  ;D ;D тва ми хареса много..
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: imter - Неделя, 16 Декември, 2012, 11:00:47
денини,появи се и пак започна да пишеш глупости,още малко ще кажеш ,че и 5000 оборота ще развие двигателя на камиона.Нещо взе да се объркваш ;D ;D ;D ;D.
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: driver1 - Неделя, 16 Декември, 2012, 11:19:09
 Този Денини пак реши, че ще ни хваща за канарчета...Абе, приятелю, тия обороти през целите пътувания ли са поддържани, или в отделни моменти? Как точно шофьорът "повлече" бутало? Дърпаше го за биелата ли? И как по-точно ти повреди ретардера, ползвайки го? Ами спуканите гуми? От "Медина-Мед" казваш? Ясно, значи регенерати. Е? Аз не мога да видя вина у шофьор, който е спукал гума, при положение, че не е настъпил някой бордюр, и налягането е нормално, а то следва да е било такова, щом са били току-що монтирани. Смешен си, човече, казвах ти го вече. И нищо не разбираш от професията, но пък параноята, че има шофьорски заговор да бъдеш ограбен те гони здраво.
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: imter - Неделя, 16 Декември, 2012, 11:23:33
Колеги,продължавам да си мисля,че този човек,освен че нищо не разбира от транспорт,няма нищо общо с транспорта.Ако бях на мястото на колегата,щях да го съдя за клевета.
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: DENINI - Неделя, 16 Декември, 2012, 12:20:08
Цитат на: imter - Неделя, 16 Декември, 2012, 11:23:33
Колеги,продължавам да си мисля,че този човек,освен че нищо не разбира от транспорт,няма нищо общо с транспорта.Ако бях на мястото на колегата,щях да го съдя за клевета.
Аз си мисля че не съм ти удобен.
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: imter - Неделя, 16 Декември, 2012, 12:27:19
 ;D ;D ;D,определено не си ми удобен и симпатичен,защото влизаш във форума за да дразниш и да се заяждаш,мисля че и колегите са на това мнение,и продължавам да мисля,че нищо,ама нищо не разбираш от транспорт :).
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: DENINI - Неделя, 16 Декември, 2012, 12:39:36
 ;D А ти си най компетентния. Империя имаш зад гърба си най вероятно.
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: Люси - Неделя, 16 Декември, 2012, 12:43:03
Абе Денини ако знаеше принципа на работа на ретардера би трябвало да знаеш че на по-малка предавка и на високи обороти е най-ефективена и ремонта имаш ли идея колко пари струва и нов излиза по евтино,а относно GPS който мери температура дай информация какъв е та като тръгна на път да закачам един на жената да разбирам кога я "подгряват"!!! ;D
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: imter - Неделя, 16 Декември, 2012, 12:47:02
Цитат на: DENINI - Неделя, 16 Декември, 2012, 12:39:36
;D А ти си най компетентния. Империя имаш зад гърба си най вероятно.

Нямам империя зад гърба си,но поне имам съвест и знам,че когато нещо не го разбирам,предпочитам да питам или да си мълча.А ти каква империя имаш?С камиончета в мащаб 1:24 ;D ;D ;D ;D.
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: admin - Неделя, 16 Декември, 2012, 12:55:43
Цитат на: Люси - Неделя, 16 Декември, 2012, 12:43:03
Абе Денини ако знаеше принципа на работа на ретардера би трябвало да знаеш че на по-малка предавка и на високи обороти е най-ефективена и ремонта имаш ли идея колко пари струва и нов излиза по евтино,а относно GPS който мери температура дай информация какъв е та като тръгна на път да закачам един на жената да разбирам кога я "подгряват"!!! ;D

Мерят и температура GPS-те. Принципно при инсталиране на такава система, можеш да си поръчаш следене на най-различни данни. Обороти, включване и изключване на "контакт" и още много други.
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: stoil nedev - Неделя, 16 Декември, 2012, 13:31:07
Ех Кольо Кольо, мамин Кольо . Пак си прекалил с еУро-трУк симулатора :)
Почни да редиш пасианси, по-релаксиращо е 8)
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: imter - Неделя, 16 Декември, 2012, 13:49:57
Сигурно и на компютъра е сложил магнит и е карал 18-20 часа. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: Красимир - Сряда, 19 Декември, 2012, 00:35:34
Цитат на: DENINI - Неделя, 16 Декември, 2012, 01:06:43
  В пробега за 4м. и 15 дни в които е работил Николай Герджиков се наложи да правя двигател,интардер и скорости а е изминал само 21000км.
Извинявам се много,но от къде извади тази наглост да  напишеш,че колегата е работил?
За 4 месеца 21000 км. си е жива почивка.Средно 5250 км на 30 дни!!!!!DANINI закрий си фирмата и спри да измъчваш бъдещите ни колеги.
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: kkkvd - Сряда, 19 Декември, 2012, 10:02:25
Цитат на: Люси - Неделя, 16 Декември, 2012, 12:43:03
принципа на работа на ретардера би трябвало да знаеш че на по-малка предавка и на високи обороти е най-ефективена
Това не е съвсем така... ретардера си държи и при ниски обороти, но по-добре се охлажда при високи, разбира се. Mоята скания специално не грее на ретардер и съм много щастлив от това... Дори някой път като изключвам от скорост и се засилвам - намалям на ретардер
Абе какъв ще да е тоя мотор дето може да се кара на тия обороти 200000 km, нещо ми се струва менте тая тема...
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: Nachinaesht - Сряда, 19 Декември, 2012, 11:00:45
За оборотите на двигателя е много съмително да са били такава - повечето камиони имат ограничител. При ТГА ограничителя е на 2100 об/мин.
Ретардера няма никаква връзка с оборотите на двигателя, а само със скоростта на движение. Принципно си бачка и на свободна. За разлика от него моторната зависи от оборотите. Явно някой ги бърка двете помагала за спиране. :-)
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: Люси - Сряда, 19 Декември, 2012, 14:26:19
Ретардера държи само когато камиона е на скорост,а интардера държи и при изключен от скорост камион макар че тоя разговор не е за тая тема!!! ;)
Заглавие: Re:Николай Герджиков от с.Цалапица
Публикувано от: kkkvd - Сряда, 19 Декември, 2012, 18:01:20
Цитат на: Люси - Сряда, 19 Декември, 2012, 14:26:19
Ретардера държи само когато камиона е на скорост,а интардера държи и при изключен от скорост камион макар че тоя разговор не е за тая тема!!! ;)

Не е така, но няма значение, не е такава темата..