Нека всички,които работят на този тип композиция да кажат дали им се заплаща повече в сравнение с работещите на композиция -влекач+полуремарке.Всички ,които са карали хенгер,знаят,че работата на този тип композиция е двойна в сравнение с прицепа,особено,когато обслужването му е на рампа..... >:(Колеги,нека и тука да си търсиме правата относно двойната работа-нека изискваме по-добро заплащане :)
Да няма да е лошо аз не карам нито едно от двете описани по горе. Но съм ЗА по-доброто зоплащане. ;) Било то и на бордоваци.
Не е чак толкова повече работата , даже хенгера се разкачва по-лесно от прицепа.Е вярно има да отвориш 4 врати или пък да вдигнеш малко повече брезент това е.Аз бих недоволствал от факта че почти винаги се налага сам да се товаря/разтоварвам ,а това е доста уморително.
Цитат на: Boroman21 - Неделя, 24 Февруари, 2013, 18:39:04
Не е чак толкова повече работата , даже хенгера се разкачва по-лесно от прицепа.Е вярно има да отвориш 4 врати или пък да вдигнеш малко повече брезент това е.Аз бих недоволствал от факта че почти винаги се налага сам да се товаря/разтоварвам ,а това е доста уморително.
Е как ще сетовариш и разтоварваш сам бре. Ами ако си натоворил 20-на т. цимент кво правиш? Ти нема да можеш у кабината да се качиш после.
Цитат на: Boroman21 - Неделя, 24 Февруари, 2013, 18:39:04
Не е чак толкова повече работата , даже хенгера се разкачва по-лесно от прицепа.Е вярно има да отвориш 4 врати или пък да вдигнеш малко повече брезент това е.Аз бих недоволствал от факта че почти винаги се налага сам да се товаря/разтоварвам ,а това е доста уморително.
Абе влашка трубо ти май,не броиш как требва!Не е ли чак толко повече,а?Не е ли двойно,ако си на рампа,а?
Добро утро,колеги.Ако мога и аз да взема отношение по темата ,смятам че е правилно да получават повече,поне тук в Израел практиката е такава.Самите курсове са по-скъпи,товари се повече-дали на тон,ако е самосвал примерно или на палет.А и шофьора има повече заигравки при товаро-разтоварни дейности,аз например спирам,отварям две врати отзад,влизам на рампата и отивам да пия кафе,колегата с хенгер докато влезе на рампата,току виж свалил някое и друго кило.Тука има и някои фирми,които плащат повече,ако работиш на ремарке със щора от обикновенна дрехарка или хладилник,отчита се, че е по трудоемка работата с щора,а и трябва да си по-внимателен по завоите...да не издуеш бузите :-[ :'(.Лек ден на всички. :)
Цитат на: Boroman21 - Неделя, 24 Февруари, 2013, 18:39:04
Не е чак толкова повече работата , даже хенгера се разкачва по-лесно от прицепа.Е вярно има да отвориш 4 врати или пък да вдигнеш малко повече брезент това е.Аз бих недоволствал от факта че почти винаги се налага сам да се товаря/разтоварвам ,а това е доста уморително.
С прицепа не е задължително на всяко разтоварване да го разкачаш докато с хенгера нямаш избор затова е по трудоемко!!!
Цитат на: Люси - Понеделник, 25 Февруари, 2013, 08:50:00
С прицепа не е задължително на всяко разтоварване да го разкачаш докато с хенгера нямаш избор затова е по трудоемко!!!
Абе да колега прав си.То лесна работа няма, и на масата да седиш пак е трудно.Че на другия ден главата ми думка като селския тъпан ;D ;D
Абе на мен на маса ми е лесно защото не пия и ги нямам тия главоболия!!!
Цитат на: grants - Неделя, 24 Февруари, 2013, 19:19:02
Е как ще сетовариш и разтоварваш сам бре. Ами ако си натоворил 20-на т. цимент кво правиш? Ти нема да можеш у кабината да се качиш после.
Разтоварвам/натоварвам ги за 30 минути 24 палета по тон всяко с чалъм ;D ама не в БГ.
Аре па се почна и тука кой как се опрая а стига де човека тема отворил вие почнахте па ??? ??? ??? ??? то май стана както това хората излязоха на протест заради високите сметки за ток а някой хора свалиха ПРАВИТЕЛСТВОТО