Започвам нов бизнес и се нуждая от хладилен микробус от 2 т. до 3,5 т. (категория Б ) . Микробуса ще прави около 3 - 4 хил. км на месец . Мисля да е МБ или Ивеко . Другото което е , че трябва да е в рамките на 8000 хил. лв . Ще ми е много от полза ако дадете мнение и за други модели , разход на гориво , ходова част , двигател . Микробусът няма да се кара с повече от 80 км/ч
Буса си е бус, ще си харесаш някой, но хладилната техника в него е по-важна. Най-добре да е Кариер , здрава и по-лесно се ремонтира. Закарай буса на хладилен техник и тогава плащай.
Според мен за тези пари,които си приготвил трябва да си невероятен късметлия да купиш нещо читаво.
Мерцедес - над 20 годишен
Ивеко - поне 16-17 годишно
Сметни ако са ги карали долу горе колкото са твоите планове за пробег какво става.
Колко ще можеш да разчиташ на такава техника да ти носи само редовни ПРИХОДИ , си прецени сам
Ясно е, че всеки се простира според джоба, но съм бил свидетел на много катастрофални покупки на автомобили за невъзможно малко пари и невъзможно много ядове след това.
Доколкото това се явява някакъв вид специализиран транспорт, все пак може да има шанс машините от този тип да въртят по малък километраж от обикновените, но това си е само моя логика и разсъждения, нямам представа как стоят нещата в действителност.
Пич моето мнение е да посъбереш още някой лев,защото за тези пари можеш да вземеш само някое изтормозено Ивеко или Фиат Дукато-няма смисъл беля на главата.
За тези пари можеш да вземеш Спринтер, но с десен волан.
Мислех за това , че трябва да съм късметлия за нещо добро за тези пари . Приятел който пътува редовно по този маршрут е с Рено от 1990 година и не мърда . Освен тези 2 марки на кои други може да обърна внимание при избора . А компресора да бъде Термо Кинг , те били доста добри .
В никакъв случай не забравяй за Фолксваген Транспортер ,супер здрави са ,стига да не са изгнили много. Братовчед ми има 10-ина буса само Мерцедес и VW и е еднакво доволен и от двете. Обърни внимание на агрегата Термо Кинг или нещо с читав сервиз.
Ориентирах се горе долу какво да търся . Може ли да карам Спринтер 312 , който е като малко камионче с категория Б
Да, можеш - стига на талона да пише обща маса по малка от 3500кг
312 го покрива този критерий, не ми се вярва хладилните агрегати и изолации да са го утежнили много допълнително.
Явно си увеличил бюджета :) Ако попаднеш на читав, и го пазиш може доста годинки да те вози.
Да , мисля да взема един с парите които имам и да го доизплатя за 1 година . Допитах се до няколко познати във връзка с разхода на гориво , но никой не успя да даде точен отговор кой двигател е по икономичен
Ако е читава 312-ката,ще останеш много доволен и от вървенето и от разхода :)