(http://img825.imageshack.us/img825/5990/istrator56.jpg) Стратор 560 к.с.
(http://img542.imageshack.us/img542/6661/istratort.jpg) ДВГ 350/400/420/430/450/460-10308cm³ или 470/480/500/520/540/560-12882cm³
(http://imageshack.us/a/img42/4687/23903608.jpg)500
(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/iveco/strator/teil-1/Strator%20Teil%201/slides/Iveco-Strator-Klaeser-MHartsieker-220810-01.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/iveco/strator/teil-1/Strator%20Teil%201/slides/Iveco-Strator-AS-2009-002.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/iveco/strator/teil-1/Strator%20Teil%201/slides/Iveco-Strator-AS-2009-005.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/iveco/strator/teil-1/Strator%20Teil%201/slides/Iveco-Strator-AS-2009-026.jpg)
Красиви са,но са много бъгави.
Много са красиви,перфектен дизайн!Евала за постнатите снимки,Ивеко-Ферари на камионите! ;)
Е да ама е IVECO.
Цитат на: ruskov - Неделя, 30 Юни, 2013, 15:09:10
Е да ама е IVECO.
Да и бега повече от другите,в баира другите кашлици са чао :)
Красиво камионче е това и на мен ми хареса. Браво за снимките колега:)
ММММММ красавци, не знаех че имат и такава версия, току виж завладяли и хамериканския пазар.
(http://forum.trucksfoto.pl/index.php?action=dlattach;topic=1084.0;attach=102951;image)
(http://forum.trucksfoto.pl/index.php?action=dlattach;topic=1084.0;attach=29328;image)
Хора, не се лъжете! Т'ва ИВЕКО-то само прилича на камион. Гонили са ниска себестойност и е тъпкано с евтини детайли и ненужна и ненадеждна електроника. Едно му признавам - мотора ЕВРО5/ 500к.с. наистина е добър и силен и там, където другите окапват той продължава да тегли.
Цитат на: driver1 - Четвъртък, 05 Септември, 2013, 15:57:04
Хора, не се лъжете! Т'ва ИВЕКО-то само прилича на камион. Гонили са ниска себестойност и е тъпкано с евтини детайли и ненужна и ненадеждна електроника. Едно му признавам - мотора ЕВРО5/ 500к.с. наистина е добър и силен и там, където другите окапват той продължава да тегли.
Много ясно :)
На мен също доста си ми харесва. :)
Стралис с нос! ;D
(http://s2.postimg.org/cmfhuvc15/image.jpg)(http://s30.postimg.org/qvixxamxt/isa.jpg)
Това е камион!
Легален ли е на пътя в Европа, с неговото междуосово разтояние с закачено ремарке ?
Цитат на: American - Събота, 14 Ноември, 2015, 21:38:00
Легален ли е на пътя в Европа, с неговото междуосово разтояние с закачено ремарке ?
Какво разбираш под Европа?
Във България не е легален,но във Белгия,Германия,Холандия,Дания,Швеция и Финландия може да се движи
Втората снимка съдейки по номера е Нова Зеландия или Австралия, първата снимка май е скандинавска.
Мязва на ивицата газа....
Карат ги в Холандия най-честно доколкото знам. Стратора е победител в Дакар 2012 мисля. Де Рой карат с него в пустинята....доколкото знам имат голяма транспортна фирма с над 1000камиона и много от тях са стратори :)
Цитат на: Dojogan - Вторник, 17 Ноември, 2015, 01:57:42
Карат ги в Холандия най-честно доколкото знам. Стратора е победител в Дакар 2012 мисля. Де Рой карат с него в пустинята....доколкото знам имат голяма транспортна фирма с над 1000камиона и много от тях са стратори :)
Ивеко е най здравата машина.
Разбира се, щом си казал....верваме Ти, и ти пожелаваме все Ивеко да караш.
За съжаление скоро не ми се е случвало да се кача на Ивеко.
Нямам големи наблюдения, но от фейса на Стралис 2008год. (големия надпис-лого) мисля, че трябва да са доволни ползвателите му от към техника и надеждност...?
За Азсралийския и Навозеландския пазар повечето двигатели са CUMMINS, Detroit Diesel, Caterpilarhttp://www.tradetrucks.com.au/search/type-trucks/keywords-iveco+power+star (http://www.tradetrucks.com.au/search/type-trucks/keywords-iveco+power+star). Така , че надежността на Ивеко двигатели е надценена.
Цитат на: Haydutyn - Четвъртък, 26 Ноември, 2015, 13:59:10
За Азсралийския и Навозеландския пазар повечето двигатели са CUMMINS, Detroit Diesel, Caterpilarhttp://www.tradetrucks.com.au/search/type-trucks/keywords-iveco+power+star (http://www.tradetrucks.com.au/search/type-trucks/keywords-iveco+power+star). Така , че надежността на Ивеко двигатели е надценена.
На австралийския и новозеландски пазар е нормално да си ги поръчват с тези допотопни двигатели от времето,когато са се напика.али от немските войски,също и базите им сервизните разбират от мотори проектирани преди 2 века ;)И ако обичаш не ми обяснявай до къде се изчерпва надежността на дадена марка :) ;)
За Великобриганския пазар е същата история Ивеко слагат Паккар/Даф/ и CUMMINS двигатели вместо Ивеко. Дъщерната марка Сийдън Аткинсън пяк е така. Друга марка ЕРФ също.
В Евразийския съюз се произвежда Мерцедес Актрос,Аксор и Спринтер. Но не се произвежда Варио защото лидера по продажби е Газел/последните модели са с CUMMINS двигатели/. Камаз Евро 3 и 4 също са с американски двигатели.
Руски камионджи ми споделиха Къминс N14 и N14+ издържат без основен ремонт 3 милиона километра, след това се пука блока при шийките на коляновия вал/друг двигател N14 или N14+ е около 350 000 рубли/. Предпочитат ги заради ремонтопригодността и ограничената електроника.
Ивекото колко издържа без основен ремонт?
N14 на Cummins е много стар технологично двигател,
разпределителен вал в блока, и три глави
Цитат на: Monster - Събота, 28 Ноември, 2015, 13:05:01
За Великобриганския пазар е същата история Ивеко слагат Паккар/Даф/ и CUMMINS двигатели вместо Ивеко. Дъщерната марка Сийдън Аткинсън пяк е така. Друга марка ЕРФ също.
В Евразийския съюз се произвежда Мерцедес Актрос,Аксор и Спринтер. Но не се произвежда Варио защото лидера по продажби е Газел/последните модели са с CUMMINS двигатели/. Камаз Евро 3 и 4 също са с американски двигатели.
Руски камионджи ми споделиха Къминс N14 и N14+ издържат без основен ремонт 3 милиона километра, след това се пука блока при шийките на коляновия вал/друг двигател N14 или N14+ е около 350 000 рубли/. Предпочитат ги заради ремонтопригодността и ограничената електроника.
Ивекото колко издържа без основен ремонт?
Ивеко издържа около 1700 км без ремонт...мотора гърми,като главата ти,колкото и да е умен...
Много хора смятат, че Cummins 15000 кубика е най-добрия, защото е най големия по обем. Стига да не е претоварван и да е производство до 2006 година, ако може без ЕГР.
Всъщност понастоящем Къминса си е собственост на ФИАТ, а те от своя страна са собственици на ИВЕКО, така че на практика пак си ползват техни двигатели :)
Къде го видя това ? Ьз видях товаhttp://www.ask.com/vehicles/owns-cummins-diesel-engines-d91c5f2382a2a313?qo=questionPageSimilarContent (http://www.ask.com/vehicles/owns-cummins-diesel-engines-d91c5f2382a2a313?qo=questionPageSimilarContent)
Ами монтират го на автомобилите на Фиат Крайслер и от там произхождам, но това пък не значи, че са собственици разбира се, малко не съм се доусведомил :)
Цитат на: Dojogan - Събота, 05 Декември, 2015, 02:50:13
Къминса си е собственост на ФИАТ
Колега, ако имаш информация защо не ъпдейтнеш уикипедиа ?
https://en.wikipedia.org/wiki/Cummins
Защото там не пише нищо за ФИАТ