Здравейте приятели. Искам да си купя един микробус 8+1,над 2000ната год. за превоз на пътници до Германия, каква марка и модел бихте ми предложили освен френските? A ако някои имат опити за горе написаните Фордове да заповядат на темата че ще получавам части за форд.. за жълти стотинки ;D от един приятел който бачка във мн. голям склад на ФОРД-Турция; Разполагам със 12хил. лв БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ;) ;) ;) 8)
германия
ili
Приятел добре е ,че ще получаваш евтини части,но каква ти е сметката да ти се развали буса в Германия,а доколкото знам тези бусове доста често се чупят(може да не съм прав).Моето мнение е Мерцедес Спринтер.
Вземи си Спринтер и не се занимаваи с Форд !
Колега знаеш ли приказката: Форд и коза както вървАт така мрат. Карал съм Фард и то от новите модели немога да кажа колко пъти ходи в сервиза в Лесидрен. Купи каквото искаш само да не е Фард ;).
Цитат на: juli76 - Вторник, 19 Март, 2013, 19:58:20Вземи си Спринтер и не се занимаваи с Форд !
Всеки дава акъли . а парите са в третия.
Ако е Форд , модела след акулата, ще имаш много ядове. Мотора се скапва на 450 000км и е за ремонт, слаби скорости и кардан, висящ лагер, механизми странична плъзгаща врата. Мерцедес Спринтер гние като Опел от старите модели, скапва се компютъра /1200лв/, дюзите от водата в горивото, VW Транспортер Т4 и Т 5 , добри , но слаби предници, но все пак е само това и то за бусове до 250 000км. Френски добри , но до максимум 300 000км и се скапват тотално. Италиянски , също като френските мацки, работи докато е на малко километри, после е паметник или пенсионер. Важи за всеки бус над 250 000 км, почват разни ядове, ами ако се скапе нещо по пътя, ще оставиш хората на улицата ли, ами ако те осъдят по законите , къде се е случила случката, ще плащаш много, дела, неустойки, лихви , ...
Другия вариянт е ван, 7+1, по-малки ядове и има добри машини, но не и Галакс :(
Като става дума за бус 8+1, не си ли се замислял за нещо японско или корейско? Има доста чудни модели на Тойота и Хюндай.
Много ви благодаря за съветите :) Вече Форда и без пари да ми го дадат не го искам ;D Реших да си купя на малки километъри Спринтер 313 ЦДИ ;) знам че са със скъпи дюзи, но с немска нафта или въобще с качествена нафта и редовна смяна на г. филтър. Мисля че няма да имам много неприятности??? :) А между другото, някой приятел знае ли нещо за РЕНО МАСТЕР 2.5 ДЦИ?
Аз въобще не знам, че има бус 8+1 Тойота... Хюндай или др. японски? Кои са те? И дали са за моят бюджет?
Един час имаш активен бутон "редактирай". Използвай го, да допълниш!!!
Поредни публикации!!!
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=3&act=4&adv=31362304758912214&f1=details&slink=2ggdn7 (http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=3&act=4&adv=31362304758912214&f1=details&slink=2ggdn7)
Ето ти нещо което мисля е доста добро. Стига на теб да ти хареса .
Супер е тази машина :) :) но аз искам сам да си купя от Германия и то на реални километри :) ;)
Цитат на: sharan99 - Четвъртък, 21 Март, 2013, 20:11:32
Супер е тази машина :) :) но аз искам сам да си купя от Германия и то на реални километри :) ;)
Еми търси тук
http://www.mobile.de/?lang=ru
Цитат на: sharan99 - Четвъртък, 21 Март, 2013, 20:11:32
Супер е тази машина :) :) но аз искам сам да си купя от Германия и то на реални километри :) ;)
Колега с риск да те разочаровам,и в Германия няма гаранция ,че взимаш автомобил на реални километри.Един приятел специално ходи до там за автомобил Фолксваген Поло,взе едно за 1800 евро от там,което беше 2000 г. и на 88 000 км.Тук се оказа,че Полото е на 488 000 км.,като с разходката, докарването и регистрацията му излезе към 5000 лв.,а тук същите са по 3000-3500 лв.,които може и да са на по-малко километри ;).
Цитат на: sharan99 - Четвъртък, 21 Март, 2013, 20:11:32
Супер е тази машина :) :) но аз искам сам да си купя от Германия и то на реални километри :) ;)
И там знаят ТЪНКОСТИТЕ не мисли че те са по глупави от нас. Те като върнат на зад 20.000км и в БГ върнат с още 100.000км. и тази кола или квото и да е вече е карана от жена 70-80год.Знаеш как е ;D ;D ;D.
Явно аз мога да добавя суперлативи за френските варианти. Много успешна е експлоатацията на Citroen Jumper 2.8 HDi, произведен през 2005 година във вариант за полезен товар от 1.8 тона. Широкото разпространение на модела, прави предлагането на резервни части изключително конкурентно, позволяващо различни алтернативи и цени.
Сега, да ти помогна да не се набълбукаш и после да се правиш харакири, дори и да вземеш мини бус , като за японци и катайци. Търси сервизната книжка на МПС-то и си проследи смяната на маслата и разни части. Няма ли я тази книжка, добавяш още едни 200 000 км и разбираш колко да реалните. Тук има във форума има доста джамбази на коли и бусове, ама няма да те светнат и най-малко, защото ще останат гладни. Японските бусчета са здрави, но за дълъг път ... който се качи веднъж, няма да повтори, сакаш е кола за мини човечета, а и е , поне аз съм 190см и на мен ми са малки.
Последната гадна случка с мой познат. Купува от Австрия Скания 124 R от 2007 г, на 420 000км , уж. Тук в сервиза на Скания , разбиха щастливия му миг. 1 300 000 км е машинката , а човека се изръси с Е 30 000 . И още едни 4000лв за ремонт по окачване, лафет, ел. инсталация. А вътре като го погледнеш, сякаш е нов, дори волана е релефен, а не излъскан.
Спринтер 313 или 312 по простия мотор си вземи и се роди
Ако е Спринтер да е 216-316 CDI 2,7 мотора е по сполучлив и здрав от другия 2150 куб.см. който го монтират на "C" класата и за мен е с малък обем за такъв бус и подобни дълги преходи със сравнително висока средна скорост.И за който съм чувал че и при най малкото прегряване криви и пука глава.За френските и италианските машини отзивите са противоречиви,определено са добри но ако са чисто нови.Иначе комфорта и надеждноста им отстъпва на Mercedes и VW ,употребявани мисля не са инвестиция,при тях скоростната кутия и турбината са консуматив.
Бус на малко километри може да се намери,само ако е на 1-2 години,иначе нема начин!Ние имаме 2 Спринтера.Единия е 316 цди 2004 год. производство,и като го купувахме през 2010г. на километража пишеше 185 000,а продавача от автокъщата каза,че буса е на над 550 000!Другия Спринтер е 99г. вече гони 1 000 000км и е с 1 основен ремонт ;D
Цитат на: grants - Четвъртък, 21 Март, 2013, 20:25:26
И там знаят ТЪНКОСТИТЕ не мисли че те са по глупави от нас. Те като върнат на зад 20.000км и в БГ върнат с още 100.000км. и тази кола или квото и да е вече е карана от жена 70-80год.Знаеш как е ;D ;D ;D.
Тънкостите ги знаят всички.
Само че има една малка подробност -тук връщането на километража се брои като измама в наказателния им закон.
И на никой не му се лежи в кауша за тънкости.
И затова така. Тук може да се влезе в кауша и ако не си платиш 2-3 глоби за паркиране, да речем общо за 100 евро. Имаш избор дето се вика - ако искаш плащай, ако не искаш - недей.
imter, не го знам твоя познат какъв е, но предполагам че е от типа хора, дето предварително се обаждат на продавача да кажат че
държат да ги излъжат, ама хубаво и с пиниз.
Да не можеш да прецениш една кола дали е на 80 или 480 хиляди,и да се надяваш да намериш в Германия Поло на 80 000 за 1800 евро май-май трябва да си избягал скоро от Карлуково
По въпроса за гниенето. да, стария Спринтер гние. единия от служебните бусове е 10 годишен Спринтер на малко километри,и не е мъчен изобщо обаче ръждата вече го е подпукала. Като се остави това - е много блага и безкахърна машина. Най честите му влизания в сервиза са за смяна на летните гуми с зимни и после обратно - 2 пъти в годината, още веднъж за смяна на масла и долу горе това е.
По новия модел няма изгледи да ръждясва,обаче за него е много рано да се каже
Пежо,Ситроен,Фи ат на 8-10 години са яко в ръжда, Форд също.
Според мен добра сделка от Германия може да се направи за Ивеко. Тук не държат цена като Спринтерите и ЛТ-тата и може да се намери на прилична цена и на под 100 000 километра. В предна фирма имахме Ивеко и беше хала и половина.
Не съм виждал видимо изгнили, обаче те имат едни пластмасови кори по долната част на купето. Единственото неприятно е че повечето са големи и рядко излизат 8+1
ЛТ също са добри като качества, но от по новите не знам да има 8+1
Според мен за такива кирии, дето се очаква да се въртят по 200 000км на година и вари анта да се чупи и ремонтира носи загуби от самото неработене с пъти по големи от стойноста на ремонта и частите. Трябва да се вземе нещо под 100 000 км, на максимум 3 години и да се сменя с нов всяка година. Или да се помисли за нов от нисък клас, но с гаранция.
Ако цената на такава машина не се вързва с навлата - значи нещо този бизнес е куц, и не си струва занимавката.
Нереално е да се мисли че подобно бусче на 2-3г. може да е на около 100 хил.км.В mobile.de има обяви на 2 годишни лъскави бусове които понякога са по на 500-600 хил.км и нагоре.Дето се вика спирани са само за смяна на масло и поддръжка.Тези машини се взимат за работа и навъртат много километри за отрицателно време.Личния ми опит сочи че за подобни машини 400-500хил.км не са проблем стига да се експлоатират и поддържат грамотно.Но за подобни дълги курсове и обикаляне по Европа наистина по разумно е да се инвестира в нещо ново или малко употребявано но добре поддържано та дори и да не е от най висок клас.Чувството на спокойствие и сигурност в машината когато всичко по нея е ОК. е незаменимо а не да пътуваш в стрес и притеснения че нещо може да се скапе по пътя.Макар че това е техника,която става все по сложна и скъпа и изненади са възможни винаги дори и да е нова от магазина. :)
Рено Мастер 2.2 ДЦИ,икономичен с малко забележки.Еднакви са с Нисан и Опел.
Момчета благодарение на вас си избрах правилна кола удобназа моята работа:) От сега нататък знам от киде мога да си купя кола и от къде не моога..например от(Gebrauchtwagen MB...mit garantie)може,, или от частно лице..и със тази кола също тъка може да се ходи до някой сервиз на мерцедес още в града който се продава и да му се видят реалните км. на автомобила..ако не се съгласява продавачат демек колата поне не е за мен:)
Цитат на: sharan99 - Понеделник, 25 Март, 2013, 20:01:23
Момчета благодарение на вас си избрах правилна кола удобназа моята работа:) От сега нататък знам от киде мога да си купя кола и от къде не моога..например от(Gebrauchtwagen MB...mit garantie)може,, или от частно лице..и със тази кола също тъка може да се ходи до някой сервиз на мерцедес още в града който се продава и да му се видят реалните км. на автомобила..ако не се съгласява продавачат демек колата поне не е за мен:)
Честито да я караш със здраве и много безаварийни км.
Публикацията не може да е само емотики!
Цитат на: juli76 - Петък, 22 Март, 2013, 17:13:50
и здрав от другия 2150 куб.см. който го монтират на "C" класата
Е тук пък двата мотора нямат нищо общо
Цитат на: Гена - Понеделник, 25 Март, 2013, 23:38:54
Е тук пък двата мотора нямат нищо общо
Кое пък е различното освен софтуера по управление на мотора и разликите в мощноста повлияни от това ?
По тази логика сигурно няма общо и между моторите на стария "спринтер" 2,9 и този на "Е"класа W210 - 2,9 :)
Цитат на: juli76 - Събота, 23 Март, 2013, 07:09:01
Нереално е да се мисли че подобно бусче на 2-3г. може да е на около 100 хил.км.В mobile.de има обяви на 2 годишни лъскави бусове които понякога са по на 500-600 хил.км и нагоре.Дето се вика спирани са само за смяна на масло и поддръжка.Тези машини се взимат за работа и навъртат много километри за отрицателно време.
Това е един от митовете за автомобилите в Германия.
Има бусове,които навъртат километраж за нула време, но има и такива, които я направят 50-100 км на ден, я не ги запалят изобщо.
Не на всички фирми дейността им изисква ежедневно каране от Мюнхен до Хамбург.
Естествено, цената на последните е по височка, чак неприемлива за нашите стандарти. ;)
Въпреки това на пазара излизат доста тригодишни машини на километри около 60-100 хиляди, само дето цената на такъв бус е около 40-50% по висока от машина на същите години, но на 300-400 хиляди.
В сегашната ми фирма старият ни бус е Спринтер на 10 години, и е на 140 хиляди. Естествено е с жълт умвелт плакет и не може да се ходи с него в центъра на Мюнхен, съответно се ползва само за други дестинации. Обаче си върши идеална работа и ще джиткаме с него поне още 2-3 години.
Спринерския мотор - атмосферния 2,9 се слага още на 410 от последната година. Който принципно пък се различава от по старите 2,9 единствено по агрегатите.