Моля за малко инфо какъв е редът и на колко да ги оставя клапаните на TGA 18.410
Благодаря предварително !!!
Колега само да не те подведа,0,40-смукателен клапан,0,60-изпускателен клапан,и 0,50-третия клапан за моторната.Не знам дали съм бил точен,на мотора на капака на клапаните ако не е паднала лепенката с луфтовете на клапаните, а за реда не съм съм сигурен.Имай на в предвид че доста хора правят грешка при регулирането на изпускателния клапан и клапана за моторната.Според мен иди на сервиз в Бургас мисля че към 60-70лв вземат в Балкан Стар.
1-5-3 6-2-4 На V8 е 35 на 16V e 40
Здравейте колеги,допуснал съм малка грешка в хлабините на клапаните но сега правим ремонт на един двигател от въпросния тип Д2876 та да поправя грешката.Ред на работа на двигателя 1-5-3-6-2-4,смукателен клапан 0,50,изпускателен 0,60,Evb -0,40.При регулиране на изпускателния клапан и моторната следете да е натисната пружинката на моста на клапаните.За да направите клапаните с 2 превъртания на коляновия вал ред на регулиране на клапани по ред като започнем от предния край на мотора,(1) 4-5-8-9-11-12, (2) 1-2-3-6-7-10.Дано сме помогнали на някой колега.
Ето снимка на табелката за клапаните за тези който я нямат! :)
Даа това е,но на новите взеха да икономисват тази лепенка ;D крият хлабините инженерите от МАН ;)
Такаааа... Пет години по-късно се намесвам и аз с въпрос на който сякаш няма отговор...
Някой знае ли ред и хлабини за реглаж на клапани на една антика:MAN 12.192 93-ти набор ???
Ще съм благодарна и изпращам шише дюлева! ;D ;D ;D
Няма лепенки няма нищо...
Правихме ги 0,5 на всмукат. и 0,55 на изпускат. а реда беше:
1: 1,2,3,6,7,10,
2: 4,5,8,9,11,12
Стана мазалоооо...
Колеги проблема е решен .
Сменихме ПОМПАТА ЗА ВИСОКО НАЛЯГАНЕ И СЕ ОПРАВИ !