http://www.chudesa.net/karvav-ekshan-na-patya-se-razigra-predi-malko/
Жалка новина от която нищо не ми стана ясно. За сметка на това се опитват да вменят вина на всички водачи на камиони. Изобщо новина в стил "камионите ни пречат".
Повечето не знаят какво става когато се спука гума, а тази операторка милата в камион сигурно не се е качвала ама и знае устата. Иначе за другите инциденти, които са предизвикани от чаровната бира.. :D Законно ли е да се взима от разпиляната стока? Гледам там се въртят полицаи във видеото, хората грабят...
"В Западна Европа дисциплината на пътя е много по-засилена за разлика от България, а и глобите са страшни. Там всички водачи на ТИР-ове, включително и българите стриктно спазват наложените правила".
Аз мисля че,докато не се направят читави паркинги,на които да има удобства каквито ги има по белите страни,и се намали корупцията от контролните органи,да се спазват времената за каране и почивки,и се повиши техническия контрол за тежкотоварните автомобили,автобуси и леки автомобили ще намалеят тези инциденти.Има и още много критерии които ако се спазват и във България ще има дисциплина на пътя.Но надали ще доживеем до тогава ???
Цитат на: todor_zhekov - Неделя, 07 Април, 2013, 21:49:53
"В Западна Европа дисциплината на пътя е много по-засилена за разлика от България, а и глобите са страшни. Там всички водачи на ТИР-ове, включително и българите стриктно спазват наложените правила".
Аз мисля че,докато не се направят читави паркинги,на които да има удобства каквито ги има по белите страни,и се намали корупцията от контролните органи,да се спазват времената за каране и почивки,и се повиши техническия контрол за тежкотоварните автомобили,автобуси и леки автомобили ще намалеят тези инциденти.Има и още много критерии които ако се спазват и във България ще има дисциплина на пътя.Но надали ще доживеем до тогава ???
Подкрепям да се спазват правилата за движение и времената за управление, ама аз почети не виждам шофьори които да го спазват и редовно се кара с превишена скорост. Журналистите може да са виновни в нажежяване на обстановката, ама и "шоферчетата" са виновни от както са седнали зад волана.
Всеки шофьор като седне зад волана трябва да знае че с единия крак е в гроба, а с другия в затвора.
Дано се случват по-малко подобни инциденти
Колега не мисля че трябва да се жалваме че няма паркинги,не че има но се намират.Виновни са колегите че от лично впечатление масово паузи в България не се правят още от Румъния има колеги които хвърлят шайби слагат магнити и прочие писано е много по тази тема.В Европа всички спазваме в България се броим на пръсти,а фактор да се намалят инцидентите по пътищата е да се подобри пътната инфраструктура.Иначе в България сме си трън за всеки,като кажат камионите.........
Драги колеги,колко пъти ви се е случвало да ви дадат предимство в България?Колко пъти някой се е съобразил с това,че времето ни е ограничено и някой кара пред вас със 60 км/ч и не му дреме,че нас път ни чака?Затова стават много катастрофи-гледах преди време един репортаж за катастрофа между два ТИР-а,единия тръгнал да изпреварва трактор ,който се движел с 30 км/ч и челно в турски камион.Дъртия тракторист се хилеше докато обясняваше как е станало-и това на пътя за Кулата.В Европа културата на шофиране (с малки изключения) няма да я стигнем скоро
Прав си колега, в Европа всеки знае какво е камион и се съобразява с теб не както е у нас ние да се съобразяваме с всички останали участници в движението.
Така е,събразяваш се със другите и пак големите камиони са винаги виновни,а някой да е виждал в Европа трактор да се движи по пътя където се движат и камионите :o
Още нещо се сетих-пусни аварийните в България и всичко тръгва да те изпреварва.Пусни ги из Европа,където си избереш-всичко спира.И се питам защо инструкторите не ги учат?
Цитат на: rolly_s - Понеделник, 08 Април, 2013, 13:05:46
Драги колеги,колко пъти ви се е случвало да ви дадат предимство в България?Колко пъти някой се е съобразил с това,че времето ни е ограничено и някой кара пред вас със 60 км/ч и не му дреме,че нас път ни чака?Затова стават много катастрофи-гледах преди време един репортаж за катастрофа между два ТИР-а,единия тръгнал да изпреварва трактор ,който се движел с 30 км/ч и челно в турски камион.Дъртия тракторист се хилеше докато обясняваше как е станало-и това на пътя за Кулата.В Европа културата на шофиране (с малки изключения) няма да я стигнем скоро
Какъв е проблема че някой кара със 60км/ч, след като ограничението за камион с ремарке е 70км/ч. Отделно в голяма част се кара през населени места където ограничението е по-малко.
Така с тези 10км/ч помалко не се губят толкова много километри. За тези които не спазват ограничението от 70км/ч (в това число са си всички шофери без изключение), да не говоря че има такива които карат под АДР и там се нарушава, това се явява голям проблем за тях. Е ако има някой да спазва закона, тогава да се оравдават че нямат вина. Щом нарушиш закона значи си виновен.
На времето на дядо ми един колега го пращат от Русе до София, разтоварил там и тръгва да се връща. Прави катастрофа около плевен. Техничеката експертиза показала средна техническа скорост 40км/ч
Тази скорост се изчислявала изминатите километри от началото на курса разделена на времето (във времето се включвало управлението, товаренето, разтоварването и почивките). От тама го съдили за нарушане правилата за движение и му взели книжката
Цитат на: rolly_s - Понеделник, 08 Април, 2013, 19:42:34
..........................И се питам защо инструкторите не ги учат?
А Аз може ли да попитам? Къде са инструкторите?
Цитат на: den4o7 - Неделя, 07 Април, 2013, 19:20:38
Повечето не знаят какво става когато се спука гума, а тази операторка милата в камион сигурно не се е качвала ама и знае устата. Иначе за другите инциденти, които са предизвикани от чаровната бира.. :D Законно ли е да се взима от разпиляната стока? Гледам там се въртят полицаи във видеото, хората грабят...
Колега гърмели са Ми много гуми. Включително и предни включително и с висока скорост(разбирай 85+) включително и претоварен с всока скорост и предна гума(явно имам добър ангел хранител).Е вервай Ми при гръмнала задна гума със 70км/ч на тоя път при това и с такава само цепка(която вероятно по-скоро е от мантинелата)тоя камион въобще да не е усетил нищо друго освем разклащане.По-скоро в тоя участък има една гадна неравност която може да го е хвърлила към мантинелата и колегата да се е стреснал и да не е могъл да овладее камиона.Но там най-редовно се кара с много високи скорости въпреки ограничението.
А това да вземеш нещо с цел присвояване от място на катастрофа било тя автомобилна от стихийно бедствие или други причини му се казва мародерство и е наказуемо по закон.