Добър ден на Админа и на всички колеги във форума. Благодарности за приемането ми. Ето и още една добра фирма за работа, стига човек да желае да работи. Абсолютно коректна и точна като Швейцарски часовник. Bertschi
Така е .Преди 5 дена кандидатствах там за диспонент директно на сайта на компанията ,и 1 час след като си пуснах автобиографията се свързаха с мен директно по телефона .Говорих след това с мой приятел холандец който е тираджия и той също ми потвъди че фирмата е стабилна.
Потвърждавам. Аз също кандидатствах но като шофьор, на другия ден ме викнаха на интервю, в софия или бургас, където дойде.. но не ме устройваше начина на плащане, не сумата.
В смисъл, че осигуряват на цялата сума, а мен това не ме устройва.
Фирмата е коректна,просто се изисква елементарна степен на владеене на чужд език :)
Цитат на: dankata74 - Неделя, 18 Август, 2013, 01:17:46
Фирмата е коректна,просто се изисква елементарна степен на владеене на чужд език :)
Какъв език, колега ? Питам защото владея английски и испански, обаче ми се струва, че трябва да знаеш и немски .
Не е нужно, да владеете немски. Английски на разговорно ниво е напълно достатъчен. Нужно е, да имате поне 1 година стаж като международен шофьор, АДР за цистерни и дигитална карта. Телефон за контакт: 0884997311. Ел. поща: bertschi.bulgaria@gmail.com
кога е следващия подбор и къде?
Ако може споделете и точни цифри на заплащането , според какво става км или твърд надник. Имали някакво встъпително обучение по тия цистерни или става в движение работата. Цикъл на работа , абре инфо както си му е реда.
ПП.Колега ко ще рече това че не харесваш че те осигуряват на реалния доход!?
осигуряват на пълния размер заплата, примерно 1600евро грубо 3200 лв, на тая сума... ако нямах запор щеше да е супер, ама при мен не става
Здравейте колеги, аз бачкам във фирмата и ви давам информация от извора. Заплащането варира от 1800 до 3000 лв. според зависи колко дни си работил, колко командировки имаш,колко си почивал и тн.
Заплащането е твърдо на командировъчни и надник.Ако ви одобрят минавате двуседмичен курс на разноски на фирмата в Швейцария /път и нощувки/ храната си е за ваша сметка. Ако минете курса успешно се започва със ''Секса''. Не хранете големи очаквания, нещата се по-промениха бая в тази фирма.
Не е задължително да се знаят и двата езика, един е достатъчно,но да го знаете.
Съветвам ви да внимавате след курса какво се договаряте с Швейцарците защото после мърдане няма.
Успех.
виждам, че заплатите са паднали...
значи пичиве от берчи, ако давате 2 бона в еуро и не съм на БГ договор, може да ми поръчвате билета... ама за тия пари - 900 до 1200 евро примерно... айде мерси... моооом да го кажем и на швейцарски ;)
Здравейте, колеги!
Може ли малко информация за това в кои държави се работи? Има ли международни курсове, или се работи в рамките на дадена държава с определени терминали?
Гледам,че някои хора не пестят хвалебствията за тая фирма,но нещата не са толкова розови колкото изглеждат отвън.В Берчи заплащането е повече от посредствено,а работата се разпределя от един хомосексуалист диспонент,Джон Рагет,по такъв начин,че за българите винаги се пада най-тежката и мръсна част докато за немците е запазена леката страна.Немците почти винаги се прибират по базите в края на седмицата,а българите спят като кучета по паркингите.Камионите са под всякаква критика,макар и нови са напълно негодни за международен транспорт(не преувеличавам изобщо).Резервоарите са по 450л,кабината е тясна и ниска без хладилник но с един напълно неработоспособен стационарен климатик,двигателите са слаби и акумулаторите са с недостатъчен капацитет поради което много често не можеш да запалиш след седмична пауза(бях си направил 10м кабели за помощно стартиране).На Дафовете пък им замръзваха печките и колегите дето ги караха виеха като вълци през зимата.Фирмата мами клиентите си чрез така наречените "неутрални доставки",което означава,че пътувате с 2 ЧМР-та,от които едното е истинско,а другото фалшиво.Докато сте на път показвате на контролните органи истинското,а когато пристигнете при клиента вадите фалшивото и му създавате впечатлението,че произхода на стоката е различен от действителния.Освен това лъжат клиентите и по други начини,за което съм се осведомил без да искам даже,но като си вътре в нещата няма начин да не се светнеш.Имаха голяма глоба преди години за каботаж в Германия и какво ли още не.Не си мислете,че всичко което блести е злато.
Някой да мъцне нещо ново за тази фирма? Преди 2 седмици звъннах на уречения телефон, проведохме интервю с господина (така и не пожела да се представи), половината беше на английски, уговорихме се да си пратя автобиография и снимани документи, което и направих и край на мача. Ни вест, ни кост, поне можеше да звънне или да върне мейл с отказ. Казах си стажа колкото е, 4 месеца, не виждам смисъл да лъжа, лесно ще се свърже с предишния ми работодател. Та времето минаваше, викам си: "Бреей, сериозна работа са тези, сигурно няма грам свободно място". Докато вчера не излизам от Русе посока София и на турския паркинг тъкмо преди караулката вдясно гледам поне 7-8 техни камионетки стоят и няма ни една. Та се поучудих малко, даже не малко и реших да постна тук да питам някой по-сведущ.
При такова отношение от тяхна страна,какво въобще очакваш,просто търси друга алтернатива,явно това не е нормална фирма.
На мен след няколко обаждания по телефона ми казаха че ще след 45 години не взимат на работа.Политика на фирмата.Това беше преди една година.Слава богу че не ме взеха.аКакво му е швейцарското на фирмата,като дават такива заплати.При минимално заплащане в Швейцария 4500 шв.франка.Беше юи обяснено че щом съм на 48 год.щели да плащат по високи осигуровки.Имат клонове в Холандия, Германия и Белгия.Ние нямаме достъп до този пазар.За нас и румънците ниското заплащане.
4500 Франка :-)))))))))))))))))))))))))) Ееееееее нема такъв смех ,,,,,,,,,,,,,,,, докторите не взимат толкова бре.
Swiss voters have overwhelmingly rejected a proposal to introduce what would have been the highest minimum wage in the world in a referendum.
Under the plan, employers would have had to pay workers a minimum 22 Swiss francs (about $25; £15; 18 euros) an hour.
They argue that surviving on less than 4,000 francs a month is not possible because rents, health insurance and food are all prohibitively expensive.
The minimum wage in Germany will be 8.5 euros an hour from 2017.
Дето се вика, има и други кръчми, не е само тази. Аз съм точно на 45, но досега никакъв хабер от тях. Явно напливът е въпиющ там, каквото и да значи това. ;D Всяко зло за добро, продължаваме напред, както казва Кобрата.
http://www.bbc.com/news/business-27459178 ,,,,,,,,,,,,, http://www.standartnews.com/english/read/swiss_reject_an_eur_3300_minimum_wage-3682.html ,,,, http://www.robertsoncooper.com/good-daily-rss?start=580 ,,,, Хубаво,,,, гласуват за това ама я се сЕти дали ще стане ,,,,,,,,,,,,,,,,
Аз по техните критерии за възраст съм извън класацията, ама от приказките ми харесват.............
Посрещат те на летището като ВИП. .... И което преко ме касаеше-вкарват камиона в сервиз и ти монтират стойка за колелото безплатно. Не дават ти да бараш, да се не убиеш ;D ;D ;D
Малко спам по темаата,но да кажа на бате Иво за Швейцария и заплащането там,4500 франка взима медицинска сестра,докторите далеч повече,шофьорите каращи опасни товари взимат между 4000-6000 франка,като заплащането е на час,а не на километър,на ден или както там прецени работодателя(както на бате Иво му се иска :D.).Заплатите там са големи,но и стандарта е много висок,така че за това тези пари за там са съвсем нормални,но българин или румънец много трудно може да влезе,но пък за сърби,хървати,дори македонци ;),няма проблем.
Вадете швейцарски паспорти и отивайте да ги взимате тези пари !!!
Ще се опитаме да изкараме ;D ;D ;D ;,даже може и за доктори дипломи да вземем ;D ;D ;D.
Цитат на: copele - Неделя, 14 Февруари, 2016, 01:14:06
Фирмата мами клиентите си чрез така наречените "неутрални доставки",което означава,че пътувате с 2 ЧМР-та,от които едното е истинско,а другото фалшиво.Докато сте на път показвате на контролните органи истинското,а когато пристигнете при клиента вадите фалшивото и му създавате впечатлението,че произхода на стоката е различен от действителния.
Това са напълно рутинни-законни бизнес практики, казваме му "blind shipment" - купувача не е длъжен да дава обяснения къде отива стоката, той просто си плаща за нея.
След това ти я доставяш на купувач, като бос-а ти, междувременно ти е пратил на факс друго ЧМР-както вие му казвате.
Какво ще се промени ако стоката се разтовари в warehouse на бос-а ти, и после се натовари на друг камион, и това ЧМР вместо да ти го пращат на факс ти го дадът на ръка след като те натоварят ?
И понеже сте все професори отворковци всичко разгъдахте, схеми етц.
верно ли монтират стойки за колелетата безплатно?!!!
Едно е Швейцарци да управляват фирма в Турция ,а друго е Швейцарци от Турски произход да управляват фирма в Швейцария с офис в Бургас.
Явно Балканският манталитет не липсва в тази ПРЕКРАСНА фирма.
Не Турци,по лошо Румънци, ама такива дето ги ловят от Карпатските планини с първични инстинкти са на ръководни постове вече във фирмата.
Направо ми се гади.
Работя в тази фирма вече 1 г. Доволен съм. Ако не ме изгонят нямам намерение да напускам.
Успех на всички!
Цитат на: KoHcTaHTuH - Вторник, 28 Април, 2020, 10:51:33
Работя в тази фирма вече 1 г. Доволен съм. Ако не ме изгонят нямам намерение да напускам.
Успех на всички!
Кой не иска да бъде милионер - тези които са милиардери?! Осигуровките са на максимума или близо, не съм сигурен, заплата е доста над минималната за бранша. А тази заплата се взима и по време на отпуск и компенсация (когато си вкъщи). Има подобни, но с тази осигуровка за пенсиониране и болничен, почти няма.
И да те изгонят надали ще идеш да караш брезент.
Берчи, Германия търси шофьори, така че действайте!
Тази фирма с фимическите контейнери/цистерни ли беше?
Цитат на: martin stanev - Неделя, 10 Май, 2020, 21:00:39
Тази фирма с фимическите контейнери/цистерни ли беше?
Само химикали, май напоследък почти или всичко е АДР. И кабината е малка, но само това са минусите. И облеклото е почти като на космонавт и максимална скорост 80 км/ч - може да пречи на някои, на тези отзад например..
Здравейте колеги,някой да има скорошна информация за въпросната фирма ,като заплащане ,начин на работа и всякаква друга информация?Предварително благодаря!!!
Цитат на: imter - Петък, 11 Септември, 2020, 18:07:56
Здравейте колеги,някой да има скорошна информация за въпросната фирма ,като заплащане ,начин на работа и всякаква друга информация?Предварително благодаря!!!
KoHcTaHTuH работи, ама дали преглежда често?!
Мога да ти дам телефона на Иво, който е шефът на българите.
Мисля че заплатата е 1 800 лв, която се взима 12 пъти в годината - на работа, в компенсация или отпуск (25 платени дни). Когато си в камиона се взима командировка, дали беше 80 лв на ден?! И още други добавки (пари). Работи се 6 седмици, като че ли има вариант и на 4. При 6 седмици дават една седмица компенсация и ако пуснеш 5 дни отпуск, стават две. Това за Западна Европа, в Източна нещата са още по-благи, но и вреждането много трудно. Осигуровките са на много голяма база. Преди започването се прави обучение в Швейцария.
Благодаря за информацията.
Здравейте, има ли някой колега от форума да работи в Берчи в момента ?Или някой ако знае актуална информация в момента?