Вижте какво прочетох днес във вестник Капитал:
http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2013/06/07/2077386_kamionada/
..Никакво отношение нямам към ПИМКите,но толкова много камиони не е на добре...мирише ми на неква много тлъста далавера...ма де да види човек..!?!!? :-\
Ха така, делкат си по над 5 милиона месечна заплата, а шофьорите им мизеруват и гладуват...
Световните колуси в бизнеса и икономиката трябва да взимат пример как за четири години от гараж за снаксове се превръща във фирма със стотици транспортни единици. Книгата "Гинес" е дребно изданийце за техните възможности!
Чудесно, аферим, машала!
...според мен далаверата е във купуването - или казано по точно,вземането на камионите на лизинг,не толкова от реалните приходи от транспорт а от некви машинации!Доста колеги от ПИМК са ми споделяли че се е случвало да седят по 4-5 дена без товар което има се плаща( по 40 евро)!?!,отнася се и за тези които дърпат ремъркетата на МАРС..и там имат по 2-3 дена меджу курсовете,но твърдят че стоенето им се плаща!!? :-[....Бе не е чиста работата....ма "Халал да са им"...
Всеки може сам да си отговори как става това.Какви ремаркета влачат made in Turkey,къде имат база до Мароко,какво идва от Мароко за Европа,отговара го знаете,но не е снакс ами весел снакс на прах.Може и да не съм прав,но това мисля.Може и с много бачкане да стане ама не ми се вярва важното е хората да взимат заплати,ако взимат добре,ако не техен проблем.
Цитат на: djingov - Понеделник, 10 Юни, 2013, 17:38:19
Всеки може сам да си отговори как става това.Какви ремаркета влачат made in Turkey,къде имат база до Мароко,какво идва от Мароко за Европа,отговара го знаете,но не е снакс ами весел снакс на прах.Може и да не съм прав,но това мисля.Може и с много бачкане да стане ама не ми се вярва важното е хората да взимат заплати,ако взимат добре,ако не техен проблем.
djingov, личи си, че ги разбираш тия неща...
:D :D :D Много интересно.Сега проблема е че шофьорите и камионите стоят а на шофьорите им се плаща.В едни други теми проблем че шофьорите не спират да работят но не взимат пари за труда си. ??? ??? ???
Колега, ако не си ходил в Турция значи нищо не знаеш за опашките по границите,и висенето по вътрешни митници,ето затова се плаща така по 40 евро на ден. Защото там не се правят километри.
Нека да вземат тъкмо за начинаещите шофери като мен ще има работа по старшите колеги гледат заплатите а ние стажа. :D :D
Едни колеги ми казаха, че чичко доган имал пръст в Пинк- незнам колко е вярно, но тези стотици возила лесно не се купуват.....
Браво сериозна покупка, явно фирмата се развива и честито на колегите които ще карат новите камиони :)
Не знам официално и юридически чия собственост се води, но ПИМК са си чисто турска фирма. Елате ги вижте по пътищата на Италия, Франция и Испания как теглят турски ремаркета на МАРС и ще се светнете - чрез тази си фирма, регистрирана у нас, турците просто стъпват по-безпроблемно на европейския транспортен пазар, избягвайки необходимостта от обикновени и СЕМТ-разрешителни, а и спокойно си правят и каботажни превози.
Цитат на: Tihomir78 - Четвъртък, 08 Август, 2013, 20:45:53
Браво сериозна покупка, явно фирмата се развива и честито на колегите които ще карат новите камиони :)
Браво колега ейй т'ва е приказка, ама дано с новите камиони колегите и заплати да получават :)
Купуват 500 нови камиона, а в същото време гледам в нашето Мобиле продават камиони на по 1-2 години. Как става таз работа -не знам......той чичо Бец ги сменява на по 5год.