Здравейте колеги, поради простата причина че вече започна да ми писва от некадърни и нагли "директори" сам решил да се пробвам да се спасявам сам. Та решил сам да хвана да взема една SCANIA 144-ka, правя сметка да карам Гърция-Италия така че може да го правя това упражнение и с ЕВРО2. Ако може малко информация относно това "желязо" ще ви бъда много облагодарен.
Иначе ето за какво иде реч:
Напъни се още малко и си вземи 16 литровия осмак, хем е евро 3, харчи много по-малко от тоя, а дали не върви повече. И понеже вървенето едва ли ти е важно, макар че размера има значение... А нищо чудно да го намериш на съшата цена. Тая евро двойка сигурно не си знае километрите и годините, това вече важи и за тройките де, ама е една идея по-ново. Задължително осмак! Тая е с ГНП и харчи. В мобилето.де винаги има стотина 164-ки, и дори ефтините са темелни. Бившия ми шеф взе перфектен, ама перфектен осмак преди година за 12500 евро, сега сигурно са около 12к
А бе гледам и 164-ките,ама нещо не мога да намеря нищо като хората,а иначе че ще е V8 то това е ясно. Иначе ако ми изпадне нещо добро от 164-ката ваобще няма да се замисля. Иначе мерси за информацията!
Аз съм на мнение ,че евро 2 върви повече от евро 3 :)Поне тези които съм карал ::)
Цитат на: ivopifeca - Събота, 13 Юли, 2013, 19:03:10
Аз съм на мнение ,че евро 2 върви повече от евро 3 :)Поне тези които съм карал ::)
Това което си карал не се знае кой го е пипал ,,,,, иначе няма 164 която да върви по- малко от 144....
А бе да ви кажа честно, на мен ми е по-важно кое е по здраво и по-лесно за подражка,а то иначе вървенето горе-долу е едно и също, пък и ще го откараме при Фоти да я пипне малко. На мен ми беше интересно като техника коя от двете е по-добра, защо съм си говорил с хора които имат и 144-ки и 164-ки и почти всички казват , че са по-доволни от 144-ката.
Абе мани ги тия... "Тва грозге е кесело" викаме у наше село
Де нека си вземе 164, тогава друго ще пее..
А мен ме е бегал един приятел на лошданчо, Асен, с една е2ка, бега ама и арчи..като не беше и осмак, а аз бех с осмак... даде и газ, изпуши и довиждане, ама последно съм оставил осмака с 24 тона товар в двете посоки, за капак се прибрах през клокочевац (кой го знае къде е знае и баирите, пада на малкия блок) разхода беше...29
Евро 2,се опитх да кажа,че ми е правила впечатление за по добър вървеж от евро 3,при еднакви коне!
Цитат на: Красимир Тодоров - Сряда, 24 Юли, 2013, 20:00:16
Абе мани ги тия... "Тва грозге е кесело" викаме у наше село
Де нека си вземе 164, тогава друго ще пее..
А мен ме е бегал един приятел на лошданчо, Асен, с една е2ка, бега ама и арчи..като не беше и осмак, а аз бех с осмак... даде и газ, изпуши и довиждане, ама последно съм оставил осмака с 24 тона товар в двете посоки, за капак се прибрах през клокочевац (кой го знае къде е знае и баирите, пада на малкия блок) разхода беше...29
Ха-ха не само е V8 а и чипосана.... Асен си я е купил така... с променен софт(чип) без да знае и от 460 вече е ...никой не знае колко е POWER .На Витиня с 25 тона сваля една половинка и върви със 75км/ч. до горе.
За харчене... когато е чипосана- трябва да я караш с меките пантофи иначе доста вакум прави в резервоара.