Здравейте колеги, интересува ме дали някой от вас е карал ДАФ xf95 530 и какви са му впечатленията от него? И евентуално горе долу разхода на гориво как е,че сам се нагледал на 1 такъв ама се чудя какво да правя? Благодаря ви предварително!
Зимай го! ;)
Здравей колега, моето мнение на шофьор сменил пет ДАФа в рамките на три години е:
ориентирай се към 430к.с. ръчни скорости, ретардер и кабината на пружини не суперспейса. Година на рождение 2003–2005г. Уникален автомобил, въври колкото останалите, а разхода с две до три на сто надолу :o Успех в търсенето и лек път ;)
Много корав камион,9 месеца го търкалях по Унгария-разход около 36-37 с 23т,за вървенето си върви повече от прилично.Кофтито е че ако е с голямата кабина на 4 възглавници,отвреме на време гърмят я възглавниците,я кантарите.Да не би гледаш моя стария,че шефа го е пуснал за продажба ;)
:) Здравейте отново, бях на път и за това чак сега пиша. Иначе не е на стария и шеф :), камиона е в Холандия. Мерси за отговорите и саветите и успех на всички, а иначе за това животно иде реч
Цитат на: ico830 - Петък, 12 Юли, 2013, 06:17:24
:) Здравейте отново, бях на път и за това чак сега пиша. Иначе не е на стария и шеф :), камиона е в Холандия. Мерси за отговорите и саветите и успех на всички, а иначе за това животно иде реч
Красавец!
ако си се навил да го взимаш не му мисли много ....... пожелавам ти да е здрав ,че ИЗВАЖДАНЕТО Е СЕРИОЗНО ПРИТОЗИ МОТОР. Не е много хубаво ..мого коне на малко мясо.
От седмица карам такъв ДАФ. Много по-добра возия от МАН TGA. Върви прилично за 430к.с. Но имам проблем с късите ми фарове . Те са ужас. Светят на ляво и на дясно, а посредата е по-тъмно. Как се регулират фаровете на този модел?
Цитат на: Rammbon - Събота, 01 Март, 2014, 19:02:24
От седмица карам такъв ДАФ. Много по-добра возия от МАН TGA. Върви прилично за 430к.с. Но имам проблем с късите ми фарове . Те са ужас. Светят на ляво и на дясно, а посредата е по-тъмно. Как се регулират фаровете на този модел?
Радвай се,вече караш хубав камион-комфортен ;)
Цитат на: ivopifeca - Събота, 01 Март, 2014, 20:34:22
Радвай се,вече караш хубав камион-комфортен ;)
Да , комфортен е. Оггромна кабина, 2 легла, печка, климатик, хладилник, CD, неща които в мана нямах ;)
А за фаровете? Как да ги регулирам или как се сменят крушките?
Цитат на: Rammbon - Събота, 01 Март, 2014, 22:34:28
...2 легла, печка, климатик, хладилник, CD, неща които в мана нямах ;)
Коя ще е тази забутана фирма която да е купила камион без печка и климатик??? 2те легла, айде може и без едното, но хладилник и печка....
Цитат на: MagnuM - Събота, 01 Март, 2014, 22:50:14
Коя ще е тази забутана фирма която да е купила камион без печка и климатик??? 2те легла, айде може и без едното, но хладилник и печка....
Трейд Транс , Нова Загора. Да добавя , че камионите макар купени чисто нови от България, нямат и интердер. Спартанско оборудване.
Дайте идея за фаровете на ДАФ 95 XF , как се регулират. :'(
Цитат на: Rammbon - Неделя, 02 Март, 2014, 08:33:54
Трейд Транс , Нова Загора. Да добавя , че камионите макар купени чисто нови от България, нямат и интердер. Спартанско оборудване.
Дайте идея за фаровете на ДАФ 95 XF , как се регулират. :'(
Ти да не си почнал у формулата? А иначе за крушки и реглаж на фаровете вдигаш кабината за да се мушнеш между гумата и бронята и така..това е най лесния вариант.
Според мен по добър вариант е, с имбусите да се развият няколко болчета (4 или 6 по спомен). Бузата излиза настрани и е доста по удобно отколкото да се мушкаш между кабината и гумите...
Цитат на: Rammbon - Неделя, 02 Март, 2014, 08:33:54
Трейд Транс , Нова Загора. Да добавя , че камионите макар купени чисто нови от България, нямат и интердер. Спартанско оборудване.
Дайте идея за фаровете на ДАФ 95 XF , как се регулират. :'(
Извинявам се за спама, но преди време тази фирма нямаха ли един черен красавец TGX V8 680, но май скоро не съм го засичал по пътищата ?
Имаха 680 коня звяр, но в момента се продава в мобиле в не много добро състояние останалите камиона на фирмата са тга 430 с малките кабини ;) някой ако знае да каже 8)