SCANIA 144 460 Проблем на 1500 оборота забива
Пирони ли?!
Недостиг на гориво ???
Какво се вдървяваш, погледни какво си написал!
Пък и трябва да се хвърля боб при врачка, да покаже поне посоката.
Иначе с този въпрос и в сервиз Скания ще мигат на парцали.
Цитат на: ivopifeca - Вторник, 23 Юли, 2013, 23:11:14
Недостиг на гориво ???
А дали или може би, но защо, понеже ,когато ......
А сега сериозно!
Забиването се дължи на това, че не си сменявал скоро инжектоплякторният филтър! хахахахах не се сдържах!
След като смениш филтъра и проблема остане.... търсиш квалифициран сервиз!
Защото може да са много неща:
Турбина, интерколер, съединения на колера, датчик за налягане на входящият въздух, инжектор, бушон за гориво, шатовал, запушени тръбопроводи и мръсен резервоар, пък може проблема да е и токов ..... поне за това се сещам в момента, ама са ми и малко зърната на боба.
Цитат на: loshdancho - Вторник, 23 Юли, 2013, 23:15:08
Какво се вдървяваш, погледни какво си написал!
Пък и трябва да се хвърля боб при врачка, да покаже поне посоката.
Иначе с този въпрос и в сервиз Скания ще мигат на парцали.
А дали или може би, но защо, понеже ,когато ......
Остави го! На такива изобщо не трябва нищо да им се обяснява и не бива да бъдат допускани изобщо във форума. Добре, че поне му изтрих цинизмите и му сложих бан.
Аз имах подобен проблем, ама на 164. Реши се със смяна на друг горивен филтър, пак нов, но друга марка. За този ли филтър става въпрос дето викаш инджектопляктора
Проблема е в горивния филтър при 144-460 филтъра трябва да е с 8 малки отворчета около централния захващаш филтъра отвор има марки като ман филтър и хендс при които тези отвори са 4 и не може да захранва мотора с достатъчно количество гориво при 124-ките няма проблем но филтрите по номер на рама излизат ,че стават и ето ти на, дилема едва ли не вече основен ремонт на мотора ще правиме:)