Здравейте! Ако може някой да ми обясни защо гасне Ивекото в движение и светва една червена лампичка от ляво горе на таблото. След малко пак го запалвам. Отначало по - рядко а сега през половин час. Много досадно...
Цитат на: tiktak - Петък, 16 Август, 2013, 10:29:07
Здравейте! Ако може някой да ми обясни защо гасне Ивекото в движение и светва една червена лампичка от ляво горе на таблото. След малко пак го запалвам. Отначало по - рядко а сега през половин час. Много досадно...
Провери филтрите.Направи диагностика.Успех.
Благодаря. Ей тая лампа на картинката свети като изгасне буса
Тази лампа има електронна връзка със запалването.Когато се вкара ключа,тя започва да мига.Разбира се трябва да се вкара код.Ако всичко е наред,тя гасне и може да се запали автомобила.За да гасне в движение може да има проблем в контактния ключ.Но както написах по-горе-Диагностика иска.Може да има и слаба връзка.Иска си специалист и то на място.
Лефтеров, хайде да спреш със спама! Скоро коментирахме гаснене при Рено Клио и ако Ивекото на колегата е Комън рейл, да търси проблема в датчик-регулатор за високо налягане.
Цитат на: admin - Петък, 16 Август, 2013, 12:39:40
Лефтеров, хайде да спреш със спама! Скоро коментирахме гаснене при Рено Клио и ако Ивекото на колегата е Комън рейл, да търси проблема в датчик-регулатор за високо налягане.
Щом е това-добре.
Причините може да са много. Да се дават предположения от компа е все едно да се фърля боб. Най-добре е една диагностика. Иначе на мен ми е гаснало така в движение едно тга. Оказа се релето на EDC-то. Нагорели клеми и дава лабав ток към EDC компа.Така гаснеше и една Сканийка на едно аверче. Оказа се компа /EDC/. Правиха му некво копче, щото компа бил 4000 лв. Успех колега.
Колега то си го пише проблема.EDC Елстроник дизел контрол,нов филтър и на компютър да почистиш грешките...там ще си покаже всичко.
Благодаря ви колеги! Ще ходи в сервиз май......
Аз карам Дейли 65ц170,та миналата седмица пътувах за Варна и тази лампа започна да мига и да пали трудно.Та камиончето влезна в авариен режим и едвам се прибрах в Сф.,закарах го в Чефин и се оказа агренаж.
Тия червени лампи с дюзичката светнат ли лоша работа брат ! Имал съм го тоя проблем , но на мен не гаснеше а прекъсваше ! Оказа се инжектор и то се бе прецакал заради лошо гориво и така ремонта ми струваше около 1000 лв. Все пак диагностика си направи и ще покаже какво е ! ;)
Прави сте, оказа се че двете дюзи са повредени. Обратната нафта е в много голямо количество. И още подкачващата помпа. Дюзите ще ги правим, но тая помпа е много скъпа около 600лв. Та се чудя дали не мога да сложа от друго возило на Ивекото............