Автомата по-добро ли е от ръчката, сполучливи ли са? Колко е разликата на разхода между двата с еднакви мотори. Особености на автомата , някои тънкости. Благодаря предварително за отговорите. Не съм карал до сега автомат не ми е ясно нищо. Благодаря отново.
От моя скромен опит мога да ти кажа, че за черни пътища не са много удачни но все пак с малко чалъм стават. И въпреки това когато шефа трябваше да подменя камионите купи автоматици.
Защото като испанска фирма с много испанци шофьори камионите му много чупеха скорости и съединител. Имаше даже и едни специалисти дето на нови IVECO 450 CV (модела не си го спомням) на 60 000км счупиха съединителите.
След като взе автоматиците тези аварии спряха :)
За разход аз не мога да ти кажа защото не съм имал възможност да сравня един и същ модел с двата вида скорости.
Работих на банера (гондола)
Мерси всяко мнение е ценно , надявам се по опитните колеги да се включат и те и да си кажат ценното мнение :)
Аз съм за "ръчка",особено за пресечени терени,и по кофти пътища.
Дави кажа честно и аз съм за ръчка но по новите гледам всички са автомати. Мене повече ме интересува VOLVO дали са сполучливи. И автомата не е ли по скъп като поддръжка. Не знам не съм карал и много съм объркан. По опитните да кажат мерси предварително ::) :-\ :)
Цитат на: doktrans - Понеделник, 26 Август, 2013, 20:35:30
Дави кажа честно и аз съм за ръчка но по новите гледам всички са автомати. Мене повече ме интересува VOLVO дали са сполучливи. И автомата не е ли по скъп като поддръжка. Не знам не съм карал и много съм объркан. По опитните да кажат мерси предварително ::) :-\ :)
Не съм от "по-опитните", можеш да благодариш предварително, следварително, а най-добре повече публикации по същество, отколкото благодарности!
На Волво, се водят едни от най-добрите. Преките ми впечатления, при Волво можеш да ги караш в "ръчен" режим, напълно безпроблемно. Докато при дори най-новите МАН, често гаснат в "градско" каране. И доста, странно чаткат понякога при включване.
Няма такъв шофьор, който да запази съединителя на "ръчните", както "автомата"!
За по-старите автоматични скоростни кутии с хидротрансформатор, които са при градските автобуси, съм на мнение, че се изисква по-голямо "майсторство" отколкото при ръчните.
При по-новите, "автоматика" е много по-лесен, удобен и защитен от "идиоти"!
Има значение по какъв път минаваш.Не е за отричане на тази придобивка,но за някои места не са необходими.
Добре ти го е написал (МИНКО ИЛЧЕВ) аз не съм по писането. За особености не писах защото съм карал Рено и въпреки, че са в едно с Волво след като не съм се качвал на такъв камион не съм сигурен. По принцип след първите километри ще му хванеш цаката, но има една особеност дето ако ти е по-лекичко крачето като на мен може и да мине време за да разбереш за нея.
А тя е, че ако катериш баир и си натиснал педала на газта до края но не ти достига "POWER". Натисни педала на газта по-силно.
Цитат на: Yordan - Вторник, 27 Август, 2013, 08:22:29
Добре ти го е написал (МИНКО ИЛЧЕВ) аз не съм по писането. За особености не писах защото съм карал Рено и въпреки, че са в едно с Волво след като не съм се качвал на такъв камион не съм сигурен. По принцип след първите километри ще му хванеш цаката, но има една особеност дето ако ти е по-лекичко крачето като на мен може и да мине време за да разбереш за нея.
А тя е, че ако катериш баир и си натиснал педала на газта до края но не ти достига "POWER". Натисни педала на газта по-силно.
Кикдаун , иначе най-бързия автоматик е на волво и най-лесен както за пресечен така и за нормален терен .При автоматика няма шанс да направиш нещо на кутията ако е изправна , изобщо идиото устойчива са я направили.
Автомата... ;)