Ето на какво попаднах в нета: http://petel.bg/Milionerat-Pavel-Valnev--Otidoh-v-SASHH-s-edin-sak__51956
Може да е полезно за някой колеги.
Браво на момчетата!
Дано в коментарите под статията да няма и капка истина. Иначе "американската мечта" ще се окаже просто един балон.
Цитат на: admin - Четвъртък, 26 Септември, 2013, 20:57:12
"американската мечта" ще се окаже просто един балон.
Стига с тия балони и конспирацие ве...
Истина е, знам ги тези двамата, и те не са единствени постигнали такъв успех. Има още, просто ние Българите сме много дълбоко нагазили в транспортния бизнес в САЩ.
Цитат на: admin - Четвъртък, 26 Септември, 2013, 20:57:12
Дано в коментарите под статията да няма и капка истина. Иначе "американската мечта" ще се окаже просто един балон.
600 камиона за 10 години...
Това като 800-те камиона на ПИМК, че даже за по-малко от 10 години...
Статията я прочетох два пъти, защото ми хареса как е написана и пътя по който са минали момчетата и техните успехи. Коментарите под статията са писани само от българи. Ние българите сме мръсно племе. Никога не гледаме да се зарадваме на успехите на съседа или на познат или някой друг непознат. Гледаме да оплюваме и само мръсотии да правим. Има други , който дълго време работят в транспорта фирма " Х " и пак да плюят против нея, за да не отидат други по-добри и случайно да го изместят. Като пример ще дам бай Добри от Формула 2. Кара от 7 г там и редовно плюе наред, но той е и от приближените хора, Все гледат към неделя да го завръщат към Карнобат, че да си е у дома, плащат му 20ст на км, кара лъскав бордови прицеп, оборудван с маркови гуми и т.н.
Защо да не направят 600 камиона за 10 г ? Условията за лизинг в САЩ и Канада не са като в България. У нас лихвата е над 8 %, а там е минимална и е около 2 %, дори за леки коли Хонда е 1.5% на ГОДИНА !- при минимална заплата $8 на час :) Колагата American , може да ни каже точно колко е. Заплащане за транспорт на километър на над 4 пъти , колкото у нас . Пари се правят по лесно, а и САЩ помага на предприемачите, а не ги заробва като у нас. При нас в тежките финансови условия, има фирми купуват по 30 нови камиона на година и ей ги 300 за 10 г.
Прочетете това:
www.investor.bg/avtomobili/443/a/lizingyt-na-avtomobili-v-sasht-se-izdigna-do-rekordni-visoti,157135/
Много уважавам преуспелите хора.Радвам се.Евала......,но не разбрах как се казва фирмата.Съжалявам,но може да съм пропуснал нещо в поста.
AMERIFREIGHT SYSTEMS LLC
http://www.amerifreightsystems.com/
Цитат на: bruto - Петък, 04 Октомври, 2013, 00:34:05
Много уважавам преуспелите хора.Радвам се.Евала......,но не разбрах как се казва фирмата.Съжалявам,но може да съм пропуснал нещо в поста.
Няма такъв филм...поне по нащи координати...аз да успея и ти да се радваш - чатиш шаблони
Хубава историйка за лека нощ. Но като всичко хубаво, най вероятно не е истинско. P.S. Тоя дебелия гледа много лошо..
Цитат на: Димитър Бомбаджиев - Петък, 04 Октомври, 2013, 07:22:37
Няма такъв филм...поне по нащи координати...аз да успея и ти да се радваш - чатиш шаблони
Колега , мислейки толкова негативно никога няма да успееш.....и държа да подчертая само ,че аз нямам нищо общо като манталитет с хората от "наще координати" освен ,че там съм се родил.
П.С Благодаря на моите родители за възпитанието което са ми дали и за боя който са ми хвърлили.
Цитат на: Rammbon - Петък, 27 Септември, 2013, 08:47:28
Условията за лизинг в САЩ и Канада не са като в България. У нас лихвата е над 8 %, а там е минимална и е около 2 %, дори за леки коли Хонда е 1.5% на ГОДИНА !
Това е търговски трик. Останалите 10% лихва са калкулирани в цената на автомобила.
Цитат на: Rammbon - Петък, 27 Септември, 2013, 08:47:28
Колагата American , може да ни каже точно колко е.
Лихвените проценти за финансиране покупка на композиция варират, според мен са от 7% до 20% годишна лихва.
Цитат на: Rammbon - Петък, 27 Септември, 2013, 08:47:28
Заплащане за транспорт на километър на над 4 пъти , колкото у нас .
мойта статистика до момента за 2013 показва $1.87 на миля бруто приход
това е за работа с dry-van (незнам това как се нарича при вас, ремарке отвън прилича на рифер но не е, с дървен под и две врати отзад)
риферите и прицепите правят повече но аз нямам идея за тях
нафтата ми струва $0.62 на миля
на шофьора се плаща $0.40 на миля
най-големия разход след това си остава застраховката която е $600 на месец (покрива влекач, ремарке, карго)
след това е регистрацията на влекача която е около $1800 на година (прави се всяка година)
Цитат на: Rammbon - Петък, 27 Септември, 2013, 08:47:28
Пари се правят по лесно, а и САЩ помага на предприемачите, а не ги заробва като у нас.
Немога да кажа че някой помага, но мога да кажа че бюрокрация тотално отсъства, всичко се прави по интернет, факс и телефон (лиценз).
Единствения ми допир с човек от власта е когато ми дойде на одит (джадай), остави ме да работя с някой забележки.
Одит ли?.....да не чувам тази дума.От 6 год. не са ме поверявали и съм съм тръпен . :o