Форум на българските шофьори

Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета => Автобуси => Темата е започната от: dilyanp - Неделя, 29 Септември, 2013, 19:57:31

Заглавие: Мнения за автобуси Мерцедес Tourismo 350 и 404
Публикувано от: dilyanp - Неделя, 29 Септември, 2013, 19:57:31
Здравейте.
Интересувам се за Вашето мнение за тези автобуси.
За ЕВРО 2 381 V8 и ЕВРО 3, V6 с 420 кс. двигателите като цяло, ако имате наблюдения за разхода на гориво, поддръжка, консумативи и др.
Заглавие: Re:Мнения за автобуси Мерцедес Tourismo 350 и 404
Публикувано от: Тариката - Неделя, 29 Септември, 2013, 23:25:03
 350, 403 и 404 с ЕВРО 1 или 2 са последните от най-здравите автобуси,защото електрониката е сведена до минимум. ЕВРО 3 са ЦДИ и непрекъснато нещо се разваля,поддръжката е скъпа.
Заглавие: Re:Мнения за автобуси Мерцедес Tourismo 350 и 404
Публикувано от: Rammbon - Неделя, 29 Септември, 2013, 23:40:12
За моделите 403 и 404 ...
Двигателите им са много здрави, издържат и без ремонт до към 900000км. Има 5 ремъка, 3 един размер и 2 друг.   Предните стъкла са само с поръчка, 1700лв с ДДС, педала на газта е с реостат,  на ремонт неподлежи. Смяната му с нов е 2100лв. Резервната гума е зад предната броня. Въглавниците стават и от Сетра и ит ДАФ 105. Разходам е към 33л/100км с нашата нафта. Големи, удобни за каране, возят меко. Някои имат и водни печки.
Слаби места, ако се кара по лоши пътища с много дупки, се пука предното стъкло в някой от горните ъгли, шасито се цепи пред двигателя.
Заглавие: Re:Мнения за автобуси Мерцедес Tourismo 350 и 404
Публикувано от: dilyanp - Понеделник, 30 Септември, 2013, 13:07:18
Също така, се интересувам кои са слабите им места, и за какво трябва да гледам при покупка на автобус.
интересувам се също за алтернативни автобуси на които може да се разчита в този клас.
Заглавие: Re:Мнения за автобуси Мерцедес Tourismo 350 и 404
Публикувано от: Тариката - Понеделник, 30 Септември, 2013, 18:16:52
  Гледай да няма сажди от аспуха по задната броня. Изпробвай някой от седалките и погледни пода/колко е улющен/ и степенките за краката-така ще прецениш на колко милиона километра е. Ако са износени силно значи е поне на 3 милиона.
  При положение,че туризмото е с мокра печка-заводска най-вероятно е внесено от Германия или Бенелюкс.
  Алтернативни автобуси за българските реалности Неоплан,може и ЕОС или ВанХул с Ман двигател Д2866. Сетра серия 200 е класика в жанра,но за да е запазена трябва да е 90-те години зелена от армията или полицията на някоя западноевропейска държава. Бова Футура с Дав двигател съшо е вариант,въпреки че този дизайн е досаден.