Форум на българските шофьори

Работодатели => Черен списък => Темата е започната от: МИНКО ИЛЧЕВ - Събота, 26 Октомври, 2013, 16:14:09

Заглавие: Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: МИНКО ИЛЧЕВ - Събота, 26 Октомври, 2013, 16:14:09
     Да припомним изисква се да не е анонимно! Повечето не разбират какво означава! Означава да напишеш казвам се, Минко Петков Илчев (Вашето име)!!!

    Според мен е редно повече излагане на факти, а не чувства! Всеки при изложени факти, ако иска може да си представи как би се почувствал на негово място.

     Личното ми мнение и впечатление. В много от "оплюваните" фирми има хора които си работят с години. И е нормално, в една голяма фирма да има недоволни, особено след раздяла. Което е съвсем различно от това, да я изкараш по-черна от Дявола, за лично успокоение. Нормално е, ако считаш, че имаш вина да си мълчиш.
     На първо място такава фирма е ПИМК. Непрекъснато "оплювана". Да, ама при среща с техни шофьори никой не се е оплакал. И други хора споделят това мнение!
    Такива изказвания, като "бягай надалеч", "заобикаляй отдалече". Това наистина ли е за възрастни хора или лаф от детската градина?
    Представяте ли си да отидете в съда и да попитат от какво сте "недоволни" и да отговорите с подобни фрази!
    Първо никъде не са достатъчни и второ, ако си работил седмици или месеци, само това ли са ви впечатленията не може още две изречения да се напишат? За мен това са по-скоро нормални фирми, може просто да не се е получило.

    На първо място да се изложи, каква е била договорката! При  повечето заплащане е според разстоянието,  ако е само това, е нормално да се изясни колко се чака за товар обичайно и какво се прави в случай, че станат няколко дена седмица.
- Техническото състояние на камиона е много важно! Заради това може някъде с дни да останете, да е ясно какво се прави тогава. Не само заплащане. Но очаквали се от вас, да го ремонтирате.
- Разход на гориво. Не забравяйте това! Масово нормите на 40-тонен камиони са празен 23-27 и от 0,3 до 0,5 литра за всеки тон, товар. И това не винаги е постижимо. И също важно е, кои са обичайните държави и дали се избягват платените пътища.


    Когато се оплаквате от състоянието на камиона – съвсем нормално е да имате работещ климатик към двигателя, ако държите на чистотата, а камиона е мизерен, има основание за недоволство, нормално е камион за международен превоз да бъде с поне средна кабина. Малката кабина, не е за международен превоз, освен за автовози. При условие, че се живее в кабината, съвсем не е за подценяване.

    По отношение на Регламента ясно е, че е спорен, ако сте сигурни, че ще ви се плати глобата за някой спорен момент. Би могло да се слуша шефа. Инак за безспорни нарушения, не е препоръчително, защото месец след като се разделите, ще сте под ,,карантина".


    Когато се оплаквате от дадена фирма, е редно да споменете имало ли е проблем с товара, забавяне на доставката.
    Дали има някакви щети по композицията. Случват се тези неща, но все пак е възможно да сте причинили лек "дискомфорт". Застраховките плащат, ако не е имало алкохол. Ако се среже нова гума, кой да я плаща. И е възможно 100% заплащане да е малко неуместно! Вече съвсем друг е въпроса, ако гума преминала отдавна пробег гръмне и шефа очаква да му я платите като нова!

    Разхода на камиона. Ясно е, за разхода има десетки фактора. Но в една фирма, при обичайни маршрути, с други шофьори разхода е 3-4 литра, дори 7-8 отгоре. Тези 3-4 литра могат да се получат само от факта, че вече карате камион и си доказвате на себе си и на другите, че вече сте като "старите". Аз лично не виждам в този случай фирмата да ви е длъжна да го плаща.
    Ако имате някаква идея от камиони. Само като ви каже шефа, какви са му очакванията за разхода и е нереално нисък, по-нормално е да не успеете да се "спазарите", отколкото после да очаквате да се отметне от тази си "идея"! Ако сте били наясно с неговите "виждания" за разхода, после ще е късно, не тръгвайте!
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: Бриги Магнито - Събота, 26 Октомври, 2013, 17:22:07
Илчев ясно ми е каква ти е идеята,но да ти обърнем Фнимание на някои фрагменти
1 У ПИМК мое си работат и 100 човека от 20 години,но това не я прави коректна
2 Нова гума като гръмне,да си се замислял,че има и заводски дефекти иначе за кво да и дават гаранция като е 100% сигурна ,че на нова гума нищо и няма
3 Момента с напускането щом е довело до момент ,че едната страна ептен вдига парата е символ за некоректни взаимоотношения баце,тоест има някой уеко нае... или прее...
4 Разход на гориво мое и да си има,но никой не пипнал нафтица не трябва да плаща и стинка независимо,че е некадър като мен и разхода му е 10 кила отгоре(нали наръгаа GPS да ни следат бре ква нафта кви 5 лева )


СИГУРНО ИМА И 5-то,но реших да те питам нещо

Кой е отговорен при кражба на нафта или товар на паркинг ,бе кой трябва си плати шофера,онбашито или некой си ?
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: stoil nedev - Събота, 26 Октомври, 2013, 21:58:17
Ами то изискванията ти хубави , но защо ли от тях лъха на дискриминация!!!!!!!!!!
Причини : В колко от фирмите които са в белият списък "лакеите" и лизачите на превозвашки ...... участвуват с истинските си имена!????? Много малко......мнооооого малко.
2. В 50% а и повече от случайте където се превъзхваляват въпросните бели фирми , лицата които описват колко е "прекрасно" и "коректно" относно заплащане ,  шофиране и т.н. имат по една единственна публикация или не повече от 2-3 , което е гаранция че всъщност не са нищо повече от клакьори.
3. Поне за мен , а и за всеки здравомислещ човек , липсата на точни данни за лице което превъзхвалявя някой под псевдоним е просто поредната заблуда и търсене на лапнишаранковци за некоректен работодател. Мисля че да правиш нещо такова с користни цели е хиляди пъти по-лошо от това да си излееш ненавистта към някой , пък била тя и незаслужена.
4. В капаните на такива клакьори по принцип попадат нови и неопитни колеги които след това получават едно отрицателно  изкривяване върху по-нататъшното си професионално развитие. А това  води и до негативни последствия върху  цялостното психологическото състояние на личността.
5. Относно това че във всички фирми има шофьори които са там от дълго време, да вярно е. Но има и водачи в същите тези фирми които започват и напускат работа там именно заради старите шофьори там.
А пък и на 95% от българските чорбаджии им трябва текучество и това е причината да прецакват и прекарват новоназначените си шофьори. Т.е. принципът в БГ е: 2-3 или повече назначени за постоянно и 10-15 които да бъдат третирани като крепостници или ........ нещо такова. Според големината на фирмата.
Много още мога да пиша по тази тема но, това ще стане след няколко дни, по субективни причини.
Знам че няма да се харесам на част от аудиторията посещаваща форума и особенно на превозвачите  но....... какво да се прави !?! Така или иначе съм свикнал да изказвам истината по един или друг начин......
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: МИНКО ИЛЧЕВ - Понеделник, 11 Ноември, 2013, 00:53:10
Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 26 Октомври, 2013, 17:22:07
1 У ПИМК мое си работат и 100 човека от 20 години,но това не я прави коректна

     Както и че ти твърдиш, че е некоректна не е достатъчно! Казвам това което на живо ми казват хората (а и други колеги), а не по форумите! Разминаване на фактите и писаното по форумите!


Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 26 Октомври, 2013, 17:22:07
2 Нова гума като гръмне,да си се замислял,че има и заводски дефекти иначе за кво да и дават гаранция като е 100% сигурна ,че на нова гума нищо и няма

     Щом е в гаранция и я признават, какъв е проблема? Дори в Градския транспорт има съвсем ясна норма за пробег и няма разминаване, ако е по-малък!


Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 26 Октомври, 2013, 17:22:07
4 Разход на гориво мое и да си има,но никой не пипнал нафтица не трябва да плаща и стинка независимо,че е некадър като мен и разхода му е 10 кила отгоре(нали наръгаа GPS да ни следат бре ква нафта кви 5 лева )

     Искаш да кажеш, че ако при мен гори камиона с 10 на 100 км отдолу. И на двамата да ни плащат еднакво?

     За мен най-лесно е да има нормална норма. Така и двете страни ще са доволни! Да кажа пак в Градския транспорт, преразхода не се опрощава!



Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 26 Октомври, 2013, 17:22:07
Кой е отговорен при кражба на нафта или товар на паркинг, бе кой трябва си плати шофера, онбашито или некой си ?

     Има фирми които не признават паркинг дори в Румъния! Много е просто, споменава се този ФАКТ! За мен това значи много повече от "бягай надалече"!



Цитат на: stoil nedev - Събота, 26 Октомври, 2013, 21:58:17
Ами то изискванията ти хубави , но защо ли от тях лъха на дискриминация!!!!!!!!!!
Причини : В колко от фирмите които са в белият списък "лакеите" и лизачите на превозвашки ...... участвуват с истинските си имена!????? Много малко......мнооооого малко.
2. В 50% а и повече от случайте където се превъзхваляват въпросните бели фирми , лицата които описват колко е "прекрасно" и "коректно" относно заплащане ,  шофиране и т.н. имат по една единственна публикация или не повече от 2-3 , което е гаранция че всъщност не са нищо повече от клакьори.

     За тези възхвали си прав. Ако е разбираемо, че не искаш да си напишеш името (страх те е, срам те е - виновен си и други), защо в препоръчаните фирми да не е ясно кой си? Защо не съществуваш вероятно!

     За разликата между чувства и факти, ще дам пример. Тази фирма има ужасни условия за почивка!
     Един който гледа да само да пие в почивката, ще си помисли не може да се пие!
     Ако имам предвид, че да кажем ужасни, означава нямаш възможност да се къпеш повече от един път в седмицата. И за мен това е ужасно. Друг би се притеснил, а да ли настояват всяка седмица да се къпеш?! Нали миналата година един път сега по-рядко!

     Както мъжете харесват различни жени. Така и с работата за един е ужасно, за други прекрасно. За едни искат да се доказват искат да работят много, да карат в нарушения.
     Преди 10 години като отидох в Малашевци, държах да карам най-тежката линия (да се доказвам, че тролейджията може). И преди да почна казах на началника, ако не даде нов автобус и "Студентски град" отивам в "Карат-С" и там имах предложение. А има някой "стари" които си карат раздрънкани Икаруси, защо? Въпрос на предпочитания!

     ФАКТИ, ФАКТИ! Изводите за нас!
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: Красимир Тодоров - Събота, 28 Февруари, 2015, 10:32:30
Минко, ще си позволя да не се съглася с тебе.
Работил съм във фирма, в която - плащах гуми ако не минех пробега (макар да не ми се наложи), имах разходна норма (какво от това?), не ми плащаха паркингите (аз си ги плащах), нарушавах в изобилие и въпреки това работих повече от година и бях доволен. Работа имаше, а парите падаха яко! Напуснал съм по причини които не ме кефеха, но и днес няма да кажа лоша дума за фирмата, понеже може да е било всичко, но аз изкарвах пари.
Купувал съм изхвърлени гуми за ракия, за да си помагам с пробега, но не съм се оплаквал, имало е смисъл
Карал съм се с началниците, мълчал съм си като съм виновен, псувал съм колеги, псували са ме... такава е работата. Взаимна любов, шефа ме клатеше, ама и аз го клатех мъжката.
Станаха едни тегави работи, вече беше безмислено да правя всичките тези неща, казах им чао и това е. Име на фирма не съм споменавал. Стиснахме си ръцете и толкоз.

Но, представям си, за да изрева срещу фирма, какво трябва да са ми направили. За това смятам, че колегите имат право да подхождат емоционално. Не ги наричай селяци, деца и т.нат. Те всичките хранят семейства. Просто са различни от нас хора.
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: МИНКО ИЛЧЕВ - Сряда, 04 Март, 2015, 23:44:02
Цитат на: Красимир Тодоров - Събота, 28 Февруари, 2015, 10:32:30
Минко, ще си позволя да не се съглася с тебе.
Работил съм във фирма, в която - плащах гуми ако не минех пробега (макар да не ми се наложи), имах разходна норма (какво от това?), не ми плащаха паркингите (аз си ги плащах), нарушавах в изобилие и въпреки това работих повече от година и бях доволен.

     Не разбирам с какво не си съгласен?!!! Тези които могат да карат икономично предпочитат да са с норма, а които знаят само газта до долу без такава. Например: Градски транспорт  - има норма на гориво (ако не е на ток), норма за пробег на гуми и глоби както се казва: За какво ли не?! И въпреки това, имат много по-голяма часова ставка (включително и релсов) от повечето каращи камиони. Поне остава утехата, че упражняват "най-великата" професия - камионджия, има и такива само пишещи по форуми и те са много "горди".



Цитат на: Красимир Тодоров - Събота, 28 Февруари, 2015, 10:32:30
... За това смятам, че колегите имат право да подхождат емоционално. Не ги наричай селяци, деца и т.нат. Те всичките хранят семейства. Просто са различни от нас хора.

     Едва ли е забранено да се изразяват емоции и чувства. Гръмко да изразяваш, че искаш да предпазиш колеги, а излагаш само чувства?!

     Тези думи: "Селяци, деца и т.нат". Нямам спомени точно тях да съм употребил в тази тема? Ако бъркам ще повярвам, като ме цитираш.
     Това е при положение, че подхождаш неутрално и дори добронамерено към мен и коментираш неща които не съм писал! Представяш ли си какви невероятни съчинения се получава в обратния случай. От хора които най-важното в живота е писането по форуми. Като Администраторът в сянка и какво се получава, ако някой "не слуша" какви изблици на ярост има!
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: Красимир Тодоров - Петък, 06 Март, 2015, 10:26:58
Не съм съгласен, че щом имаш норма фирмата непременно е лоша.
А за "деца и селяци", някъде някой се изказа така, напълно е възможно да не си ти, ама ти го отнесе :)
Извинявам се за което, и те моля да изтриеш последните 2 изречения от предишния ми пост в името на коректността.
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: ivopifeca - Петък, 06 Март, 2015, 20:54:05
Каква норма ???Не била непременно лоша фирмата,ако имала норма...Ква норма.,и за къде и кога-в града,в час пик,по нанадолнище...В България,...с насрещен ветър,дъжд...Нека има норма,но да се направи и изчисли по всички релефни,климатични...и психологически фактори.-Ми ,ако шофьора е нервен в даден момент,или неспокоен душевно ???
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: Красимир Тодоров - Петък, 06 Март, 2015, 21:21:12
Е не е де! Може и лоша фирма да е, но в моя случай нормата беше добре. Думата, която цитираш, но не осъзнаваш е "непременно".
Ако нормата е в моя полза какво и е лошото на фирмата? Е, ако не е, тогава си прав.

;D
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: ivopifeca - Петък, 06 Март, 2015, 21:44:15
Ми тогава...нормата ли требва да ни уйдисва,или заплащането ;)
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: driver1 - Петък, 06 Март, 2015, 22:37:17
Цитат на: ivopifeca - Петък, 06 Март, 2015, 21:44:15
Ми тогава...нормата ли требва да ни уйдисва,или заплащането ;)


   Според мен - и двете!
   Защото, дори ако заплащането ни се струва удовлетворително, ако има нереални норми и ти удържат пари за гориво, то и заплащането няма да е уговореното.
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: ivopifeca - Събота, 07 Март, 2015, 08:30:24
Цитат на: driver1 - Петък, 06 Март, 2015, 22:37:17

   Според мен - и двете!
   Защото, дори ако заплащането ни се струва удовлетворително, ако има нереални норми и ти удържат пари за гориво, то и заплащането няма да е уговореното.
Ами,щом някой ти каже,че е доволен от парите,които получава,това значи,че не го бригат никви норми,в които не може да се вмести.Тва не е ,като да са ти обявили 2000 лева заплата,а ти реално да получиш 1150,поради удръжки за нафта.В този случай ,ще кажеш ли ,че си доволен от заплащането?
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: J_L - Събота, 07 Март, 2015, 09:18:18
Относно нормите. Преди години работех с една спедиция, нормата беше 33л/100км зададена от спедицията. Работеше се с техни карти. Нито една от колите ми не даваше такъв разход. Средния разход беше 28/100 дори имах един факир от В.Търново който даваше 25/100(релацията беше равнинна и товара не превишаваше 5 тона). Аз обаче исках да са в рамките на 33/100 всички и затова изисквах да ги правят така, Всички си прибираха разликата за тях. Бяха невероятни математици и даже се шегувахме че си вървят с калкулаторите. Всичко си вървеше добре, докато един глупак(шофьор) не прецака цялата работа, Участва в една схема с човек от спедицията и се случи така че спряха техните карти, а аз трябваше да покрия целия му масраф, плюс загуба на доверие, плюс намаляне на оборота(работата) и ред негативи за фирмата, довели до доста големи затруднения. Тогава аз им наложих нова норма 31/100 и хората ми пак бяха доволни, тези които бяха по-навътре в нещата разбраха.
Относно заплащането: собственият опит ме е накарал да вярвам че най-приемливото заплащане за водача е на две седмици, половината от договорената сума. Това е малко рисково за фирмата, но работник се държи с коректност.
Относно фирмената политика към работниците: Форд го е измислил много преди нас, когато работника е доволен и мозъкът му не мисли как да свърже двата края или ангажиран със битови проблеми, то той е най-продуктивен. Не ми трябва да откривам топлата вода.
Относно "черния списък" : това е смешно и едностранчиво. За спорове си има съд или други методи. Клеветата е за слабите и дребни хорица. Ако някой е осъдил фирмата в която е работил, това ще е черен списък, но да даде линк към осъдителната присъда и мотивите и. Тогава да съгласен съм, но така ЕШК, това е несерьозно.
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: Красимир Тодоров - Събота, 07 Март, 2015, 10:28:34
Тогава бихте ли преманали черния списък от спедитор.нет, понеже едва ли има и един осъден шофьор в него? ЕШК би се тълкувало в вашия случай "един ШЕФ каза"
Относно нормите. Много бих искал да знам, защо шефовете не си закупят техника за следене на нивото на резервоарите? Просто тогава темата за нормите изчезва.
И сега да не почне някой колега да се пъне, че съм ги чувал, че пак ще крадне, нищо че има разни техники. Айде да е направено както трябва, пък да видиме откъде ще пипа, при грешка макс 5л. на резервоар. Пък ако иска да се изложи за 3 кила нафта...негова работа

Но аз предполагам защо. Просто разходната норма е коз в ръцете на шефа, за да може да те цака, когато му е кеф. Ако техниката покаже, че нафта не се пипа и разхода е еди какъв си - тогава ще се наложи да си плати и възнаграждението както е уговорено.

И понеже аз споменах, че не е задължително нормата да е лоша... това е частен случай, по-често е именно така. В норма едва се влиза или изобщо не може.  Много от колегите ревяха, обаче си мълчат, щото няма къде да идат. Виждал съм възрастни мъже почти да реват и да се чудят какво да правят, ама немат избор. И шефа знае, ама си мълчи, щото това идеално го обслужва.
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: loshdancho - Събота, 07 Март, 2015, 10:50:42
В добрите фирми норми няма, ама интересно е , че няма нито преразход, нито икономия.
А щом разхода се вдигне, камиона отива в сервиз. Обаче, винаги има обаче.... в такава фирма не се почва  по обява, винаги трябва някой да те препоръча.
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: J_L - Събота, 07 Март, 2015, 11:36:08
Бих го премахнал, навсякъде има обаче дребни душички на които явно им е нужен. Хората аз поне не ги деля на шефове и работници, за мен са си хора и до там. Всички останали характеристики на човека, са субективни и индивидуални за всеки. Аз лично не се влияя от приказките на хората за някого и никога не съм се влиял. Винаги съм се справял сам благодарение на собствената си оценка за човека, поне нямам извинение ако допусна грешка.
Относно следенето на разхода. Скоро бях консултант в една фирма, та служителя който отговаряше там за разхода на колите, така се беше вторачил в цифрите, и съответно така се беше изпокарал със водачите, че създаваше проблем на фирмата. Така че по-правилното решение е не да се доверяваш сляпо на показателя на тракера, а да мислиш и уважаваш човека пред теб. Кражбата се забелязва лесно, но всяко следствие си има причина, така че е добре да се замисли човек кое е предизвикало тази кражба.
Наистина има "шефове" които по този начин си цакат шофьорите, но има и шофьори които крадат за спорта. Има и такива шофьори които крадат и от глад. Няма общ знаменател.
Това за "няма къде да идат" е лош атитюд. От всяка ситуация има поне два изхода, просто хората които могат да нарушат удобството на статуквото си, са малко. Качеството авантюризъм не е във всички, по-скоро е изключение. Също и друго важно нещо. Страха е лош съветник, особенно страха за неизвестното бъдеще и трябва много силна воля и характер за да се преодолее.
А шефа който го знае и си мълчи си е просто използвач.
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: driver1 - Събота, 07 Март, 2015, 12:27:07
Цитат на: loshdancho - Събота, 07 Март, 2015, 10:50:42
В добрите фирми норми няма, ама интересно е , че няма нито преразход, нито икономия.
А щом разхода се вдигне, камиона отива в сервиз. Обаче, винаги има обаче.... в такава фирма не се почва  по обява, винаги трябва някой да те препоръча.


    Парадоксът е в това, че в голямата фирма в която работех и в която имаше опитни служителки - "гориварки", дошли от СО.МАТ, продадох тонове нафта и си реших проблеми до края на живота си! Срещу това получавах удръжки по 50-60л. на два-три месеца, които веднага компенсирах по описания начин. Всъщност се надцаквахме с шефа! По отношение на горивото винаги цаках успешно аз. Но пък той намираше други варианти, та едва ли е капо...
   Когато започнах в чужбина, в малка фирма, цялата документация за горива, заплати и други разходи се водеше от едно единствено момиче! И никаква разходна норма! И ето парадокса - не съм продал дори един литър! Оцених доверието и разбирането, че има ситуации в които разходите наистина се увеличават...
   После на същото място се случиха други щуротии, но това е за друга тема.
Заглавие: Re:Предложения как да изглежда описанието
Публикувано от: МИНКО ИЛЧЕВ - Сряда, 11 Март, 2015, 23:42:03
Цитат на: Красимир Тодоров - Петък, 06 Март, 2015, 10:26:58
Не съм съгласен, че щом имаш норма фирмата непременно е лоша...

     Първо винаги съм бил за норма, разбира се разумна, Бриги Бичикията е на другия полюс (и от тази тема по-горе). Като ти кажат плащам 10 ст./км., какво ще направиш? Ще караш няколко месеца и ще се ,,светнеш", че е много малко. По същият начин като ти обяснява, че повече от 25 л/100 км. не изгаря, а по-малко от 24 тона не кара, ясно е пари няма да има. А когато между двама има не малка разлика в разхода, защо да има уравнивиловка в заплащането?!
     Ще повторя отново може да смяташ, че се шегувам: ,,Градски транспорт - има норма на гориво (ако не е на ток), норма за пробег на гуми и глоби както се казва: За какво ли не?! " Въпреки нормите и глоби само доходи на камион от порядък на поне 70-80 € на ден биха могли да се доближат до часовата ставка дори на едно релсово ППС. Мога да се аргументирам с факти, но при мнозина като споменеш, че 2 и 2 е 4, казват: Много сложни формули, бря! А и е възможно при някои да се появят съмнения, че да караш камион е най-престижно и добре платено!


Цитат на: J_L - Събота, 07 Март, 2015, 11:36:08
Бих го премахнал, навсякъде има обаче дребни душички на които явно им е нужен.

     Е, аз съм да има такъв раздел ,,Черен списък". Обаче изразяване на чувства с нищо не помага.


Цитат на: J_L - Събота, 07 Март, 2015, 11:36:08
Хората аз поне не ги деля на шефове и работници, за мен са си хора и до там. Всички останали характеристики на човека, са субективни и индивидуални за всеки. Аз лично не се влияя от приказките на хората за някого и никога не съм се влиял. Винаги съм се справял сам благодарение на собствената си оценка за човека, поне нямам извинение ако допусна грешка.

     Къде да ходим на класово разделение работник/работодател?! Има няколко ,,разпределителя" които разделят шофьорите на богоизбрани и не такива. Ако не си от София, не само не бива да работят на повечето места, а не бива и да пишат, по-натам дори, ако не си от правилният квартал (на София)?! Ако си ,,дърдорко теоретик" и евентуално имаш планове да караш камион някога, си обгрижен с любов. За сметка на хора с десетки години стаж, ама работили и друго освен шофьор на камион. Това може да има просто обяснение избиване на комплекси за малоценност!
     Това в никой случай не е официалната ,,политика" на Форумът и за мен е криво разбрана Демокрация.


Цитат на: J_L - Вторник, 10 Март, 2015, 07:47:15
И един специален поздрав за шоферчето нумеро уно, по подпис Чарли, по призвание смешник

     Ето добър пример за по-горе написаното. Сам се назначава за ,,Администратор в сянка". Сам се назначава за ,,защитник на шофьорите". Наясно е с всички клюки и най-често ,,върти" интриги. По-лесно е да се разбереш с някой шеф, отколкото такъв ,,колега"!