Форум на българските шофьори

Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета => Микробуси => Темата е започната от: kiril_lz - Понеделник, 18 Ноември, 2013, 19:38:49

Заглавие: VW LT 35 2.8 TDI
Публикувано от: kiril_lz - Понеделник, 18 Ноември, 2013, 19:38:49
Счюпи ми се преден ресьор,нов или втора употреба
или някакъв подсилен да сложа
Заглавие: Re:VW LT 35 2.8 TDI
Публикувано от: ИванТ - Понеделник, 18 Ноември, 2013, 20:24:42
Ако е микробусът е товарната версия, то търсената част е с номер "2D0411101C" и струва 1080.00 лева (за оригинална резервна част в официален представител на "Volkswagen" AG), колкото и странно да звучи това.
Подсилен ресор няма да откриете, за този модел се предлагат общо 4 вида ресори, като именно този е най-подсиленият.
Заглавие: Re:VW LT 35 2.8 TDI
Публикувано от: kiril_lz - Понеделник, 18 Ноември, 2013, 20:46:24
...!!!
Заглавие: Re:VW LT 35 2.8 TDI
Публикувано от: kiril_lz - Понеделник, 18 Ноември, 2013, 20:53:54
Благодаря,микробуса е най дългата база с единична гума отзад.
Заглавие: Re:VW LT 35 2.8 TDI
Публикувано от: rider777 - Понеделник, 18 Ноември, 2013, 22:08:47
2 ЛТ съм имал,,, уникални машини,,, на първото ми ходих в Бояна при един ковач и ми шпренгва ресорите като сложи по един допълнителен лист на задните,,,,,    отваряш Продавалник. ком  или Мобилето и си намираш ресор.
Заглавие: Re:VW LT 35 2.8 TDI
Публикувано от: juli76 - Понеделник, 18 Ноември, 2013, 22:20:00
Ако са ти износени амортисьорите ще чупиш листове на предния ресьор. Обикновено това е слабото място в окачванет на Sprinter и LT, задницата няма проблеми.Но вина за това имат лошите пътища и претоварването.При мен по едно време се бяха превърнали в консуматив сменях по 2-3 на година но редовно бях претоварен и пътувах доста.Дали е оригинален близо 300лв. или турски 80-140лв. разлика почти никаква в здравината.Говоря за един лист на ресьора аз чупя винаги само единия при това долния  на едно и също място където огъването и напреженията са най големи.
Ти си с два листа на ресьора,от личен опит ще ти споделя слагай лист от Sprinter 208 и единия твой ако е здрав.Този от 208-цата. е по дебел понеже е само един и макар че се монтират по трудно заедно карат по дълго. Единствения недостатък е че предницата става по висока и возията по твърда затова пък буса е по стабилен особенно ако е малко натоварен.Но това упражнение си заслужава единствено ако претоварваш.В противен случай стандартните за твоя модел са за предпочитане.Ако се претоварва тъй наречените карбонови единични листове които най често са турски и са три пъти по скъпи също се чупят макар и по рядко.Ако смениш пакета с такъв от Sprinter 412 които са малко по дебели пак ще се чупят.Така че почни с амортисьорите ако са свършили.Другото важно нещо при тези бусчета е разпределението на товара.Спринтера и LT-то се торарят на задния мост защото предницата е по тежка сложиш ли там товара това допълнително "мачка" ресьора и резултата е ясен.Иска равномерно разпределение така че основната тежест да се поема от задния мост.
Заглавие: Re:VW LT 35 2.8 TDI
Публикувано от: ИванТ - Вторник, 19 Ноември, 2013, 16:42:06
Номерът по Mercedes e "A9043200401" на същия ресор.
Заглавие: Re:VW LT 35 2.8 TDI
Публикувано от: kiril_lz - Сряда, 27 Ноември, 2013, 18:00:24
Здравейте колеги да питам врътката на вентилатора която е вътре на таблото като я натисна на вътре и светва червена лампичка отдясно ,ако знаете да кажете за какво служи
Заглавие: Re:VW LT 35 2.8 TDI
Публикувано от: juli76 - Сряда, 27 Ноември, 2013, 21:19:12
Цитат на: kiril_lz - Сряда, 27 Ноември, 2013, 18:00:24
Здравейте колеги да питам врътката на вентилатора която е вътре на таблото като я натисна на вътре и светва червена лампичка отдясно ,ако знаете да кажете за какво служи
Затваря клапата на вентилацията и прекъсва притока на въздух отвън в кабината като ветнилатора на парното върти само вътрешния въздух.Това се командва с вакум и се намира в ляво над двигателя  в повечето случай не работи но не е болка за умиране и без него може.
Заглавие: Re:VW LT 35 2.8 TDI
Публикувано от: kiril_lz - Вторник, 03 Декември, 2013, 19:27:53
как да си сменя изгоряла крушка на километража на LT35.ако има клипчета,как се сменят пратете ги
Заглавие: Re:VW LT 35 2.8 TDI
Публикувано от: kiril_lz - Неделя, 02 Февруари, 2014, 14:40:38
Нещо не ми показваше температурата на таблото и ми смениха един датчик и пак не ми показва нищо изобщо не мърда стрелката ,а има парно казаха ми ,че можело да е от термостата да не отваря но имам парно вчера му сложих един найлон отпред на маската и направо ще ме запали парното но на таблото нищо не показва някой да помогне от какво може да е.