При максимално натоварване ,ми изписва грешка; неизправност двигател ,и камиона губи мощност. Спирам рестартирам двигателя и камиона се оправя. Правих му диагностика на 2-различни места и получих две различни мнения. Излиза ниско налягане в рейла,или дюза или помпа. Някои ако е имал подобен проблем моля да ми пише. Благодаря предварително.
Дай номера на грешките.
МАН ТГХ 18.440 същият проблем-окаэа се 4 дюэа.Смениха я с нова и гаэ,эасега няма ядове.
Имам въпрос към эапоэнатите с таэи марка,при най-малката неравност на пътя кабината подскача яко,на какво може да се дължи това неприятно явление ?
Виж дали не са изтървали амортисьорите във възглавниците на кабината. Ако са изтървали и започва яко да друса.
Колега, интересува ме дали при вашият проблем след рестартиране на мотора се оправя.
Да оправя се и няма и километър пак эабива,а эа друсането левия амортисьор на окачването е целия омаслен.
Цитат на: djadjarov - Вторник, 03 Декември, 2013, 22:09:32
При максимално натоварване ,ми изписва грешка; неизправност двигател ,и камиона губи мощност. Спирам рестартирам двигателя и камиона се оправя. Правих му диагностика на 2-различни места и получих две различни мнения. Излиза ниско налягане в рейла,или дюза или помпа. Някои ако е имал подобен проблем моля да ми пише. Благодаря предварително.
Колега на мен ми ги е правил същите мизерии tga430 2004г. 980000км. правеше го, само в баир и губеше мощност и не можех да изпреваря, ако се налагаше. Първия пък, като стана и веднага се обадих на началника да му кажа и думите му бяха - карай няма да се плашиш нищо му няма. Така и не иска да ме вкара в сервиз да го оправи този проблем.
Колега,не ми изписва номер,а една неисправност двигател.След като го преведох,че моя няма бг.меню.
Да бе да, я си прегледай компа в меню диагностика .
EDC-2 00094-02 ZBR-5 04001-05 ZBR-5 04002-05
Първата е: Налягане на горивото твърде ниско, другите две са късо във фаровете
Ще трябва да се вадиш яко.
На мен оня ден отново ми направи магария и то по баирите из Гърция,няколко пъти изгубва мощност,светва STOP и почват мъките.Освен EDC и EBS дава някаква грешка.Каква е причината за тези грешки?Явно и моят началник ще трябва да се бърка надълбоко. ;D
Неизправности , с магии не се отстраняват.
При ТГА направо изписва грешката на менюто при ТГХ трябва да се ровиш в менюто грешките не излизат на дисплея.Та много рядко проблема идва от помпата на рала,проблема е от дюзите и много рядко но не невъзможно от клапана на помпата който поддържа налягането в системата.В случая колега тази грешка която ти е изписва ЕДЦ 00094 е за филтри задръстени горивни филтри,смени си филтрите не знам в кой сервиз си ходил но въпросната грешка я знаят почти всички шофьори които карат МАН,не знам дали заради това губи мощност.И един съвет сменяйте филтри по честичко че от не смяна на филтри идват другите проблеми.
Много си прав. Сега остава да каже, как е след смяната.За реила грешките да други.03778, 03779....Edc
Сега се сещам при мен миналото лято ми направи номер. На Хаймбоаз започна да прекъсва леко и едвам излезнах на ръчен режим на скоростите и с малко газ. После се отпуши и на другия ден пак същата работа. Оказа се грубия филтър/цедката, преди горивния филтър.Намира се на корпуса на самия горивен филтър. Сменихме я, и от тогава няма такива ядове. Мисля, че струваше 7 лв. Това за ТГА.
Смених филтрите,но грешката пак я дава от време на време.Не съм сигурен точно какво е, да не сменям дюза пак да се окаже, че проблема е в помпата. ???
Ако имаш допълнителен филтър колега там смени ли филтърчето,или само на мотора и изчисти цедката.По принцип съм имал същата грешка и даже от сервиза са ми казвали какво да направя смяна на филтри,иначе за дюзите са други грешките.
Колега, смени си нафтовите филтри,от това е ,карам манове и камиони отдавна,100% давам, и съм работил 10 години монтьор. Дано да съм бил полезен.
Смених филтъра, моят има само 1 горивен. След това почистих цедките на сондата и инжектора. Но пак дава грешката само ,че по-рядко от преди. ??? Има и друг проблем явно.