Колеги и колежки,искам да ви попитам според вас какъв е шанса в тези размирни за шофьорите години да си намериш хубава работа от която да изкарваш някакви средства с които да преживяваш, не че си търся работа но просто с мой роднина водим спор и бих искал да чуя мнения от форума!!! :)
Общо взето според мен е трудно, поне за България. Работа най-лесно се почва там, където имаш познати, приятели. Има и вериянти с късмет , по фирми без да познаваш и 1 човек. Аз съм работил и при двата вида фирми и съм стигнал до мой извод, че при непознати се работи по-добре и по-спокойно. Пари се дават навсякъде, а ако ли те мамат, сам си ги вземаш така , че и агнето да е цяло и вълка да е сит.
Цитат на: Люси - Неделя, 15 Декември, 2013, 13:11:37
Колеги и колежки,искам да ви попитам според вас какъв е шанса в тези размирни за шофьорите години да си намериш хубава работа от която да изкарваш някакви средства с които да преживяваш,
През 2007-2008 година бяха по-благоприятни за работа в транспорта. Инак ми е чудно защо предимно хората се оплакват и в момента е специално лошо време. Това е било все така и едва ли ще се промени скоро.
Струва ми се, че не бива прекалено да се идеализират нещата. Аз си представям случаен направен курс - не оставяш да работиш 80-90% платени е добре. При дългосрочна работа над 95% мисля, че бива. Дори някаква част от тези пари са заслужено спрени. Поне аз не съм безгрешен. Всъщност има много безгрешни хора и предполагам повечето не ги устройва.
Например, някои хора имат нереална представа за реалността. Бригадира на Форума, смята че са длъжни да му плащат дори разхода да е 10л/100 км спрямо другите след заявлението, че той не "пипа". Това за мен са нереални очаквания.
Та като цяло съм оптимист. Обикновено тези които твърдят, че няма в България свестни фирми - все търсят. А другите все работят!
Добрата работа приключи още 2006-2007 ,,,, големия проблем дойде, когато куцо, кьораво и сакато стана ТИРаджия,,,,,, реалността в момента е такава, че повече от 1200-1300€ ако взима шофера се оказва, че шефа му работи за него а не шофера за шефа,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Цитат на: rider777 - Неделя, 15 Декември, 2013, 18:56:42
Добрата работа приключи още 2006-2007 ,,,, големия проблем дойде, когато куцо, кьораво и сакато стана ТИРаджия,,,,,, реалността в момента е такава, че повече от 1200-1300€ ако взима шофера се оказва, че шефа му работи за него а не шофера за шефа,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Дидиииии шофера ли го каза,или шефа :)
Цитат на: rider777 - Неделя, 15 Декември, 2013, 18:56:42
Добрата работа приключи още 2006-2007 ,,,, големия проблем дойде, когато куцо, кьораво и сакато стана ТИРаджия,,,,,, реалността в момента е такава, че повече от 1200-1300€ ако взима шофера се оказва, че шефа му работи за него а не шофера за шефа,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Браво!
Цитат на: комбайнер - Понеделник, 16 Декември, 2013, 10:14:54
Браво!
Тва може ама у родните фирми , навън нещата са малко по различни
За родните фирми е ясно че е едно на хиляда,а на вън какъв е шанса,понеже на мен ми се струва че е още по-трудно!!!
Колега Люси,дай малко насоки за критерии на които да отговаря фирмата.Защото навън фирми много,някои са добри за едни и лоши за други.И лично мое мнение е,че по лесно би я намерил навън тази фирма.
В момента говориме принципно,но за добра фирма ще сметнем фирма която плаща навреме,не нарушава законите и се държи човешки с персонала!!!
Значи,по лесно е навън.