Т.н. "икономическо чудо" Корея от десетина години ( с дейната помощ, или по-скоро благодарение единствено и само на поредната схема на Ротшилдови) вече изкараха и цяла серия камиони, който смятат да ИЗНАСЯТ в Европа, Азия, Африка, Австралия и Америка ::) .
Много интересно как на японците им е категорично забранено дори и да си го помислят, но за кореиците всички врати са отворени от точно определен момент. Но това е друга тема.
Иначе как мислите, добре ли е влекача ( тестван за първи път естествено от евреин - холандското хюмне Ван дер Меер ;D) ..... 520 коня, а дори били готови с версия за Европа - Евро 6 :o. Цена нето експорт Бусан (това е град с пристанище :D) - 56.000$ ...... как става тая работа , никак не ми е ясно :-\
Става и още как . За да натрият носовете на комунягите от северна още много неща ще им разрешат безпроблемно . Щото на юг произвеждат по най високите технологии и живеят като арабски шейхове а на север и л---а не могат щото храна няма . Долу горе като с двете германии на времето едната Мерцедес и БМВ другата Варбург и Трабант само че тук разликата е много по голяма .
Типично по евреиски, оказва се, че холандският гейтак Ван дер Меер е излъгал много сериозно с цената на кореиското "чудо". Всичко било заради т.н. "рекламен ефект". Оказва се, че цената далеч не била 56.000$. В Русия например официално се предлага за 3,8 милиона рубли, което от своя страна е около почти милион повече от новият Камаз Евро 5 ( тоест Аксор). С други думи, "дръпнатото корейче" струва средно, близо 84.000 ЕВРО :o!!! Това според мен е пълно безумие ::)
Друга интересна информация. Оказва се, че кореиците ще предлагат модела с .....седнете някъде и се хванете здраво....дишайте и издишайте, пак.....дишаите и издишаите ;D ..... та въпросните поданници на Ротшилдови "атакуват пазара" с двигателна гама ОТ ЕВРО 1 ( никак не е правописна грешка), до Евро 6 ( като пропускат Евро 5). Само вижте таблицата с официалната моторна гама:
Общо взето, нищо особенно като данни ("малката десятка" на Ивеко....с десетгодишна история, предполагам ще бие десятката на корейците където я хване и по всякакъв начин...от Европа до Корея и обратно ;D). Отделно щяло да има и малко "пипнат" вариант на D6CC41 (Евро 4) с намален обем от 12.344.
Топ модела щял да е с Евро 6 , 12,7 литра 520 коня и 2550 нютона. Ама как ми напомня дословно за Д13 серията на Волво ( респективно използван и в Рено), просто не е истина.
Теглото щяло да е около и малко над 7 тона.....нормално.
Интересно ми стана положението с предавателните числа. Щели да са два типа - 3,66 и 4,33 :o :o :o . Също неможах да повярвам. Тези или смятат да катерят Алпите ежедневно или......никак не ги виждам.
И последно, за десерт....Евро 1 ( ;D ::)) версията ( около 1300 нютона момент) щяла да е с обикновенна 6 степенна кутия. Евро 2 и 3 с 10 степенна ( 5 с бързи и бавни), а Евро 4 и 6 с класически ЗФ 16-ка (4-4 с половинки), като за Евро 4 с лимитиран момент около 1850 НМ капацитет, а за Е6 се предвижда 12 степенен автомат с ДВОЕН СЪЕДИНИТЕЛ ::) !
За камиона-доста ми хареса на външен вид!Единственото слабо място на дизайна според мене е само емблемата,която стои някак натрапчиво,дали че е доста голяма...някак не се слива с линиите на решетката.Иначе доста красив дизайн,браво.