Форум на българските шофьори

Трудова борса => Предлагам => Темата е започната от: viccenzo - Сряда, 26 Март, 2014, 18:40:55

Заглавие: Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: viccenzo - Сряда, 26 Март, 2014, 18:40:55
ВЪВ ВРЪЗКА С РАЗРАСТВАНЕТО НА ФИРМА "ЯН ДЕ РАЙК ЛОГИСТИКС БЪЛГАРИЯ ", БЯХА ЗАКУПЕНИ ДОПЪЛНИТЕЛНО 20 НОВИ КАМИОНА С МАРКА'' ДАФ '', С КОЕТО ИМАМЕ УДОВОЛСТВИЕТО ДА ВИ СЪОБЩИМ, ЧЕ  ПРЕДЛАГАМЕ  РАБОТА ЗА СОЛО ШОФИРАНЕ И ШОФИРАНЕ НА ДВОЙКА. В ТАЗИ ВРЪЗКА И ЗА ВАШЕ УЛЕСНЕНИЕ ЩЕ ПРОВЕЖДАМЕ ИНТЕРВЮТА ЗА МЕЖДУНАРОДНИ ШОФЬОРИ В СЛЕДНИТЕ ГРАДОВЕ: СОФИЯ, РУСЕ, БУРГАС, ПЛОВДИВ, МОНТАНА И СЕВЛИЕВО.
Фирмата е част от компанията Jan de Rijk Logistics за транспорт и логистика, която притежава над 500 камиона и 950 служители в цяла Европа. Българският филиал на фирмата разполага с над 200 камиона и над 300 шофьора, с които превозва предимно въздушни карго товари в страните от Западна Европа.
Изисквания към кандидатите:
1.   Минимум една година опит като шофьор на прицеп 40т. в страните от Западна Европа. Опитът трябва да бъде след 2009г.
2.   Лоялни и отговорни личности.

Ние предлагаме:
1. Заплащане за първите 6 месеца - 0.12 евро на километър при соло шофиране и 0.09 евро при шофиране на двойка. Гарантиран месечен минимум – 1400 Евро.
2. Заплащане след 6-тия месец – 0.13 евро на километър при соло шофиране и 0.09 евро при шофиране на двойка. Гарантиран месечен минимум – 1500 Евро.
3. Заплащане след 2-рата година – 0.14 евро на километър при соло шофиране и 0.09 евро при шофиране на двойка. Гарантиран месечен минимум – 1700 Евро.
4. Работен период – два месеца шофиране в Западна Европа и две седмици почивка в България.
5. Трудов договор и осигуровки.
6. Обучителен период от 2 седмици при започване на работа, в които всички шофьори се запознават с работните условия във фирмата, обучават се на правилна работа с документи и сателитната ни система.
7. Пътуването до базата ни в Холандия се извършва или с камион, или  със самолет, като разходите за самолетните билети са за сметка на фирмата.
Интервютата ще бъдат провеждани на следните дати:
Севлиево   
        28,03,2014
   04,04,2014
   11,04,2014
   17,04,2014
   
София   
        31,03,2014
   08,04,2014
   14,04,2014
   
Русе   
        01,04,2014
   09,04,2014
   15,04,2014
   
Бургас   
        02,04,2014
   10,04,2014
   16,04,2014
   
Пловдив   
        27,03,2014
   03,04,2014
   
Монтана   
        07,04,2014

Кандидатстване:
1.   Става със записване на следните телефони:
•   0675/31716 – делнични дни
•   0886 524 959– делнични дни
•   0675/31721 – почивни и празнични дни

2.   На кандидатите, които отговарят на изискванията ни ще бъде насрочена дата за интервю, което се състои от теоритическа и практическа част.
3.   Трудов договор ще бъде предложен само на одобрените кандидати, преминали успешно теста.
4.   Назначаването и подписването на договора се извършват в централния офис на фирмата:" Ян де Райк Логистикс България " ЕООД, ул. " Велика и Георги Ченчеви " 3, 5400 Севлиево

Необходими документи:
1.   Одобрените на интервюто кандидати трябва да представят валидни следните документи:
•   ADR (основен курс)
•   Дигитална тахо-карта
•   Свидетелство за психологическа годност
•   Професионална компетентност

Ако имате въпроси - свържете се директно с нас или ни пишете.
Поздрави на всички и успех!
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Красимир Тодоров - Сряда, 26 Март, 2014, 19:39:23
Браво за коректно написаната обява! А мъцнете нещо бе!  ;D

Иначе лично за мен парите са малко, ама който го устройва... мисля че няма да съжалява. Едно време като бях в КЙ съм се засичал с колеги, говорили сме, останах с впечатлението, че са доволни.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: driver1 - Сряда, 26 Март, 2014, 20:27:19
Цитат на: Красимир Тодоров - Сряда, 26 Март, 2014, 19:39:23
Браво за коректно написаната обява! А мъцнете нещо бе!  ;D

Иначе лично за мен парите са малко, ама който го устройва... мисля че няма да съжалява. Едно време като бях в КЙ съм се засичал с колеги, говорили сме, останах с впечатлението, че са доволни.


    Да наистина обявата е коректна и изчерпателна и почти не оставя място за допълнителни уточнения. Ако условията устройват кандидата, просто си подава документите, явява се на интервю и се надява да бъде одобрен, а обещаното - изпълнено.
   В повечето случаи фирмите предлагащи работа изреждат един куп условия и претенции, а срамежливо премълчават конкретни данни за условията които предлагат. А нали все пак става дума за договор между две равнопоставени страни - не може едната да играе с открити карти, а другата да диктува условията. Всеки трябва да може да предяви претенциите и очакванията си.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Boroman21 - Сряда, 26 Март, 2014, 22:39:34
Става,  но все пак парите са малко.  А заплащането на километър нещо не ме кефи.

От мобилния
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: viccenzo - Четвъртък, 27 Март, 2014, 08:51:31
Здравей,
отностно заплащането на километър - имаш гарантиран минимум. При първите 6 месеца ако имаш над 11 667км за съответен месец - за всеки километър ще ти бъде заплатено 0,12 евро на км отгоре към тези 1400 евро, след 6-тия месец ако имаш над 11 538км за съответен месец - 0,13 евро на километър към тези 1500 евро, а след 2-рата година над 12 143км - 0,14 евро на километър към тези 1700 евро.

Само да добавя и една справка за минал месец:
- колеги под 6 месеца стаж за фирмата - 104 човека, от които 35 имат над гарантирания минимум = 34%
- колеги над 6 месеца и под 2 години стаж за фирмата - 129 човека, от които 67 имат над гарантирания минимум = 52%
- колеги над 2 години стаж за фирмата - 104 човека, от които 35 имат над гарантирания минимум = 34%

Надявам се информацията да полезна.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Красимир Тодоров - Четвъртък, 27 Март, 2014, 09:37:27
Мен лично последния постинг леко ме отдръпва от офертата. Но сигурно няма? смисъл да обяснявам защо.
Айде само ще питам. От 104 човека, 35 имат гарантиран минимум+колко км? 1? 100? 2000? Колко повече от 11667 ще направиш при редовно каране и други дейности? От 12143 нагоре колко? Преди много години, звъня на един да го питам за работа, нарушава ли се, питам - НЕ. Колко километра средно месечно мога да навъртя - Добрите ни шофьори правят над 16000. Моля?-викам, Нали не се нарушава?

Понеже имаше някаква заигравка, че като наближиш километрите за минимума, просто почваш да групираш или Т-Р дейности, които километри са така или иначе границата на реално възможните, та много повече май от обещаното няма как да се изкара...
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: viccenzo - Четвъртък, 27 Март, 2014, 15:55:56
Здравей,

Километрите в месеца зависят от това кой на какъв камион е и как протича работният му ден. Ако има много чакане на товарни/разтоварни адреси - то е ясно - няма как да се мине минимума - но това често зависи и от това колко е оправен колегата. Имаме някои колеги, които товарят/разтоварват карго за 15мин., други който го правят за 1ч., трети, които за повече от 2 часа - съответно се губят и часовете от карането.

Иначе отностно справката за екстра километрите :
- тези под 6 месеца : 45 от 81 имат общо заработено 7 832Евро, което средно за колега който е над минимума е около 174 евро бонус;
- тези между 6 месеца и 2 години : 67 от 129 имат общо заработено 12 403 Евро, което средно за колега, който е над минимума е около 185 евро бонус;
- тези над 2 години : 35 от 104 имат общо заработено 158 евро бонус.

Поздрави!

Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Boroman21 - Четвъртък, 27 Март, 2014, 20:36:51
Ами при обстоятелства при който шофьора не е виновен за забавянето ? Как се процедира тогава? Има ли някакво допълнително заплащане или шофьора е безплатна охрна на автомобила?


От мобилния
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: viccenzo - Петък, 28 Март, 2014, 08:04:01
Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 27 Март, 2014, 20:36:51
Ами при обстоятелства при който шофьора не е виновен за забавянето ? Как се процедира тогава? Има ли някакво допълнително заплащане или шофьора е безплатна охрна на автомобила?


От мобилния

Здравей,

при останалите обстоятелсва колегата ще попадне в останалия процент, в който се взима минимума - има-няма работа - фирмата му изплаща минимума - като е над нормата - му се заплаща в описаното по-горе.

Поздрави.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Красимир Тодоров - Петък, 28 Март, 2014, 09:38:41
Добре, ясно е, че повече от обещания минимум няма как да се прави.
Авиокаргото се разтоварва за 5 минути, ако е за въпрос. Зависи обаче кога те извикат на рампата. И колко им се работи на операторите.
Само още един уточняващ въпрос. Камионите ограничени ли са на 85? Ако да - намирисва ми на влошени условия на труд. Хем да се правят километри, хем да се кара бавно.
Ако е възможно, отговори от типа "това е позволената скорост" да не получаваме, понеже позволеното плащане принципно е друго. Макар, че вие давате гарантиран минумум де, в крайна сметка режете от боннусите, което си е ваше право... все пак е любопитно да се знае.

Малко офтопик. Оня ден се разпитах в прочутите МАКДАК, първи курс го правиш пробно на двойка, не ти се заплаща, втори, трети и четвърти курс на 0.16 лв, и от петия, ако не си умрел от глад почват да са щедри - на 0.18 лв. На всичко отгоре камионите ограничени в скоростта. Може да си представите реакцията ми :)
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Boroman21 - Петък, 28 Март, 2014, 09:47:30
Малко са парите,  но все пак си има хора дето ги устройва. За сега обача преобладаващо са доволни като ги поразпитам на паркинга.

От мобилния
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: viccenzo - Петък, 28 Март, 2014, 10:28:42
Цитат на: Красимир Тодоров - Петък, 28 Март, 2014, 09:38:41
Добре, ясно е, че повече от обещания минимум няма как да се прави.
Авиокаргото се разтоварва за 5 минути, ако е за въпрос. Зависи обаче кога те извикат на рампата. И колко им се работи на операторите.
Само още един уточняващ въпрос. Камионите ограничени ли са на 85? Ако да - намирисва ми на влошени условия на труд. Хем да се правят километри, хем да се кара бавно.
Ако е възможно, отговори от типа "това е позволената скорост" да не получаваме, понеже позволеното плащане принципно е друго. Макар, че вие давате гарантиран минумум де, в крайна сметка режете от боннусите, което си е ваше право... все пак е любопитно да се знае.

Малко офтопик. Оня ден се разпитах в прочутите МАКДАК, първи курс го правиш пробно на двойка, не ти се заплаща, втори, трети и четвърти курс на 0.16 лв, и от петия, ако не си умрел от глад почват да са щедри - на 0.18 лв. На всичко отгоре камионите ограничени в скоростта. Може да си представите реакцията ми :)

Камиони, които карат линии в Холандия, Белгия или Франция са с ограничение 85км/ч. Това сме го направили преди време поради причината, че пристигаха нон-стоп глоби за превишена скорост на колегите. А разберете - подобна глоба никоя фирма не би я поела. Затова се направиха ограничения на някои от камионите с тази цел. Глобите драстично намаляха.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Красимир Тодоров - Петък, 28 Март, 2014, 18:16:43
Да бе да, и един мармот завива шоколад... На бас, че снимките са от националите, не от аутобаните...нема значение, очаквах тоя отговор.. после работи на километър.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: hunter_75 - Петък, 28 Март, 2014, 19:14:03
Като сте толкова пичове защо не започнете да давате дневни пари,както си е по закон,а търсите шушумиги да ви карат на км.И да си назначите датски шофьори на тея условия?
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Красимир Тодоров - Събота, 29 Март, 2014, 14:11:47
Е то точно така е и при тия. Като наближиш минимума почват групажчета, закачи онова ремарке за да го разтовариш и натовариш, а колегата само цепи по аутобана и помпа километри.
Аз съм сигурен и в друго, няма шанс тикета за скорост да го е платила фирмата, така че къде е проблема?
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: stenli79 - Събота, 29 Март, 2014, 17:27:29
Момчета,какво да ви кажа,работил съм известно време диспечер,също и шофьор,и запознат съм поне малко с нещата.Фирмата е добра,плащат си каквото са си го написали,а това за групажите и километрите бонус,със сигурност е вярно ,но в крайна сметка пак ти плащат което си си заработил.А това за ограничението на скороста , вече е тендеция в доста фирми ,западни , правят го ,защото гори по малко камиона.Питах собственика на фирмата в която бях , и той каза 3 литра на 100 по малко  гори.Това е положението.Лошото е за шофьора че понякога 9 те часа вече недостигат и все в 10 ки .
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: stenli79 - Събота, 29 Март, 2014, 19:21:13
Там в тази фирма няма норма, колкото си изгори камиона.Иначе си ги засичаха, единия месец може да е изгорил 30, другия 36, но специално за този случай тогава,този камион беше на фиксирана линия ,с почти еднакъв тонаж и в двете посоки и лесно се вижда разликата.Но наистина е масова практика, бащата ми е в друга фирма ,първите години не беше така ,но и при тях почнаха да ги ограничават.Разбирам ги донякъде собствениците , все пак това са фирми с 200 камиона , и 1 литър да е по малко за тях , си е икономия, пък ти еди му обяснявай че понякога не ти стига времето.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Rammbon - Вторник, 01 Април, 2014, 09:10:23
Изчетох много за тази фирма. Сега кажете как е там. На някои не им харесва,  на други им харесва, лошо са били 2011-2012г , а сега как е. Ще се радвам да пишат и хора, които са ходили на интервюто и сега работят там.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: stenli79 - Вторник, 01 Април, 2014, 12:21:57
Да наистина доста работи изписахме, но си фирмата бих казал че е добра.Плащат си това което си заработил,поемат ти пътните от България и обратно ,основно се работи по двойки, защото повечето са на карготоварите, обикаляте летищата
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: SOLAR - Неделя, 06 Април, 2014, 15:29:38
ЦитатРЕГЛАМЕНТ (ЕО) № 561/2006 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА
от 15 март 2006 година
за хармонизиране на някои разпоредби от социалното законодателство, свързани с автомобилния транспорт, за изменение на Регламенти (ЕИО) № 3821/85 и (ЕО) № 2135/98 на Съвета и за отмяна на Регламент (ЕИО) № 3820/85 на Съвета
(текст от значение за ЕИП)
ЕВРОПЕЙСКИЯТ ПАРЛАМЕНТ И СЪВЕТЪТ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ

ГЛАВА ІІІ
ОТГОВОРНОСТ НА ТРАНСПОРТНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
Член 10
1. Транспортното предприятие не плаща на водачите, които са наети от него или които са предоставени на негово разположение, никакви възнаграждения, дори под формата на премии или добавки към заплатата, свързани с пропътуваните разстояния и/или количеството превозени стоки, ако такова възнаграждение може да застраши пътната безопасност и/или да насърчи нарушение на настоящия регламент.

   
"Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD" работят в нарушение на РЕГЛАМЕНТА. Затова колеги не вярвайте на предоставените "добри и точни" условия за работа.
Във фирмата се кара предимно нощем, а нощната почивка е през деня, на карготерминалите до летищата. Там по шума на излитащите и кацащи самолети  можеш да си вадиш сводка за трафика на летищата. Автомобилите не са оборудвани с климатици и може да си представите спане в кабината при температура +30-35ºС недалеч от пистите.
Ноооо....всеки влак си има пътници, а за всяка фирма желаещи да работят....а след това и да напускат. Според мен, това е добра фирма за обучение на начинаещи, които да се запознаят с работата на запад и с манталитета на българския работодател и диспонент.

ЛЕКИ ПЪТИЩА !
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: stoil nedev - Понеделник, 07 Април, 2014, 14:15:38
Цитат на: SOLAR - Неделя, 06 Април, 2014, 15:29:38
   
"Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD" работят в нарушение на РЕГЛАМЕНТА. Затова колеги не вярвайте на предоставените "добри и точни" условия за работа.
Във фирмата се кара предимно нощем, а нощната почивка е през деня, на карготерминалите до летищата. Там по шума на излитащите и кацащи самолети  можеш да си вадиш сводка за трафика на летищата. Автомобилите не са оборудвани с климатици и може да си представите спане в кабината при температура +30-35ºС недалеч от пистите.
Ноооо....всеки влак си има пътници, а за всяка фирма желаещи да работят....а след това и да напускат. Според мен, това е добра фирма за обучение на начинаещи, които да се запознаят с работата на запад и с манталитета на българския работодател и диспонент.

ЛЕКИ ПЪТИЩА !
Еееееееееййййййййй, браво!!! Как да не сложи човек поне един плюс на нещо истинско , написано и свястно и грамотно при това.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: djingov - Сряда, 09 Април, 2014, 02:56:57
От разговори с колеги които работят там знам,че се нарушава,но за разлика от преди всичко си плащат редовно.Не е вярно,че са само по двойки не е само и карго,но основно е каргото.Камионите не са зле има и по-зле от тях.Правото на избор е право на всеки.Трудно е да си намериш читава фирма.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Rammbon - Четвъртък, 10 Април, 2014, 16:02:05
Имам един въпрос към viccenzo.
Знаеш ли кои  са градовете  между Париж и Базел ? Или от Амстердам до Генгенбах ?
Без да гледаш навигация, карта или интернет !
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: nevega - Понеделник, 14 Април, 2014, 23:39:51
Ако ДАЙ четат форума отиде им лиценза на тази фирма с това плащане на км :)
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: blajiv - Неделя, 03 Август, 2014, 23:00:59
Цитат на: Rammbon - Четвъртък, 10 Април, 2014, 16:02:05
Имам един въпрос към viccenzo.
Знаеш ли кои  са градовете  между Париж и Базел ? Или от Амстердам до Генгенбах ?
Без да гледаш навигация, карта или интернет !

Колега, в XXI   век сме, не е нужно да знаеш нищо наизуст, а е нужно да знаеш как най-бързо да стигнеш до информацията, която ти е необходима! Да бъдем в крак с времето!
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Красимир Тодоров - Неделя, 16 Ноември, 2014, 12:38:04
Хехехе, това ми хареса :)
Правилно така е
Впрочем ако знаеш въпросните градове какво? И ако не ги знаеш, пак какво? Просто питам :)
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Zaron - Сряда, 15 Април, 2015, 19:39:14
Цитат на: Красимир Тодоров - Четвъртък, 27 Март, 2014, 09:37:27
Мен лично последния постинг леко ме отдръпва от офертата. Но сигурно няма? смисъл да обяснявам защо.
Айде само ще питам. От 104 човека, 35 имат гарантиран минимум+колко км? 1? 100? 2000? Колко повече от 11667 ще направиш при редовно каране и други дейности? От 12143 нагоре колко? Преди много години, звъня на един да го питам за работа, нарушава ли се, питам - НЕ. Колко километра средно месечно мога да навъртя - Добрите ни шофьори правят над 16000. Моля?-викам, Нали не се нарушава?

Понеже имаше някаква заигравка, че като наближиш километрите за минимума, просто почваш да групираш или Т-Р дейности, които километри са така или иначе границата на реално възможните, та много повече май от обещаното няма как да се изкара...

Драги ми колега, ако си наясно как се карат над 12000км. за един месец или 180 часа, значи се опитваш леко да ни подхлъзнеш.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Красимир Тодоров - Сряда, 15 Април, 2015, 21:53:34
Именно, щото съм наясно. С нарушения.  В какъв смисъл искам да ви подхлъзна? Ако някой може да се оплаче от мое (колегиално) подхлъзване, сега е момента да каже.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: LKW - Четвъртък, 16 Април, 2015, 10:16:03
Я да ви попитам нещо , според вас колко километра нормално могат да се правят без нарушения при международен транспорт?Предполагам според вас около 9000 км. макс.
12000 13000 14000 хиляди се правят на месец спокойно без нарушения , само че се иска каране а не дремене по паркингите и човек от "другата страна на бюрото" знаещ как се "върти" транспорт.
Краси това преди "много години " имаш напредвит преди 3, 4 нали?Защото ако е в буквалния смисъл , чудно ми е как някой ти е казал , че се спазва нещо.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Красимир Тодоров - Четвъртък, 16 Април, 2015, 14:39:08
Точно преди 5, сега като се замисля..  Коригирам се, 5 са няколко, не много
Но и дори и преди се казваше че не се нарушава. Първия ми началник се кълнеше, че не ни кара да нарушаваме. Но тръгвахме винаги с писма да излизаме и винаги с писма разтоварвахме в България. Иначе не нарушаваме де, между писмата... от време на време.
14000 км без нарушение? Имаш право на 180 часа на месец, това са 78 км/ч средна скорост. Малко нереално, аз повече от 60 трудно съм правил, понеже не се кара само аутобан, това са 10800. При 65км/ч средна скорост (тука говориме за някакви асове!) това идва 11700. Но и да караш пълни 180 часа се случва рядко, понеже ние имаме и други дейности покрай карането. Аз направих веднъж 108 за две седмици, ама нема да ви казвам с колко нарушения. Помощник на рампите, и каране всяка събота пълен ден, само 9-ки паузи. Колко време можеш да изкараш така? И съм се молил да ме не спират над 90-тия час, и камиона вървеше с над 92, което си е пак нарушение... и пак не можеш да ги направиш. Имаш забрани в европа, празници, съботи, недели.. Най-малкото, ако си го сметнеш целогодишно, от 12 месеца, 2 са ти забраните и празниците, та имаш точно 10 месеца каране и работа, другото е забрани, лежене по паркинзите или у дома.
А с 85 км/ч спънати камиони, кой ще да ме убеждава, и какъв ще шофьор да е, повече от 12000 км/месец без нарушение не можеш да направиш, и това в никакъв случай няма да е всеки месец.
Сега ако возиш само комплектни товари и цепиш само аутобан.. там е друго, ама колко карат така? Отделно на аутобана позволено е 80 км/ч, дори и 85 си е леко нарушение. Карането по националите с колко може пак е нарушение... Да изброявам ли още?

И да се върнем на темата, Ян де райк стават, за който нема опит и иска да се научи. Или който се е научил и смята, че е постигнал максимума в професията. Който търси, ще намери и по-добри възможности.




Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Zaron - Четвъртък, 16 Април, 2015, 21:14:36
Според мен нормално  за ден ,когато не ме хващат задръствания и други проблеми на пътя да измина около 750км, но при условие,че ми е останало само да карам, без да товаря или разтоварвам, без помощници по товарни и разтоварни адреси и и т.н. 9 часа само каране.
Колко дни в седмицата имате такива?, а колко в месеца?, при положение,че карате цистерна АДР и се движите от 80 до 85км./ч.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: Zaron - Четвъртък, 16 Април, 2015, 21:23:49
Цитат на: Красимир Тодоров - Сряда, 15 Април, 2015, 21:53:34
Именно, щото съм наясно. С нарушения.  В какъв смисъл искам да ви подхлъзна? Ако някой може да се оплаче от мое (колегиално) подхлъзване, сега е момента да каже.

Извинявай братле, цитата беше насочен към друг. Грешката е моя.
Заглавие: Re:Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD
Публикувано от: 4oro4oko - Четвъртък, 20 Август, 2015, 12:49:55
    Винченцо,привет!
    Защо се бавиш?
    Обяви новите разценки.
    Късмет!