Форум на българските шофьори

Товарни автомобили => MAN => Темата е започната от: ivan 80 - Сряда, 02 Април, 2014, 18:36:28

Заглавие: МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: ivan 80 - Сряда, 02 Април, 2014, 18:36:28
Колеги кой камион е по добър МАН 460к.с. 2004 година евро 4 или МАН 480к.с. пак 2004 година евро 3 комарел мотора
Заглавие: Re:
Публикувано от: Mystang - Сряда, 02 Април, 2014, 19:32:59
480ката ако е D28 мотора....ама и да не е пак става...460 евро 4 май няма.....да не си объркал нещо....
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: ivan 80 - Сряда, 02 Април, 2014, 20:26:03
http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/man-tga-18-460-18-463-xxl-schalter-top-brehna/191796074.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=STT&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=16500&makeModelVariant1.modelDescription=460&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=SemiTrailerTruck&segment=Truck&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&negativeFeatures=EXPORT&grossPrice=false   и аз се учудих...
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: loshdancho - Сряда, 02 Април, 2014, 22:35:01
EZ 04/2004.....
Цитат на: ivan 80 - Сряда, 02 Април, 2014, 20:26:03
http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/man-tga-18-460-18-463-xxl-schalter-top-brehna/191796074.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=STT&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=16500&makeModelVariant1.modelDescription=460&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=SemiTrailerTruck&segment=Truck&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&negativeFeatures=EXPORT&grossPrice=false   и аз се учудих...
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: MagnuM - Сряда, 02 Април, 2014, 22:42:28
Цитат на: loshdancho - Сряда, 02 Април, 2014, 22:35:01
EZ 04/2004.....

Schadstoffklasse:  Euro4

Иначе, аз съм попринцип за 480ката, 460 не е от много сполучливите двигатели на TGA  :)
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: kron - Четвъртък, 03 Април, 2014, 19:19:00
Мотора Д28 460 коня няма вариант Евро4 поне аз като запознат с тея манове не съм чул,другия посочен модел 480 е същия мотор само че коморейл,има мотор 480 коня д26 но ти питаш за д28 мисля.Сега предимства и недостатъци 480 превъзхожда 460 с разход на гориво доста по икономичен мотор е,недостатъка е че комонрейл системата е по скъпа и капризна система особено към качеството на горивата.Ако веднъж започнат да светят грешките за дюзите свят ти се завива до като успееш да го вкараш в правия път,ако въобще успееш.Ще ти дам някакви примерни цени на дюзи,нови 650-700лв за брой с връщане на старите за ремонт според зависи какво се прави ако се сменя всичко 360лв за брой,клапан за налягането в рейла електрическия 250-300лв,помпата за високо налягане не дава дефекти.А за 460 мога да кажа почти никаква електроника по мотора само електронна първа дюза (рядко дава дефекти) здрав мотор от към горивна система.Всичко друго е едно към едно с двата вида така че от каквото страда единия от това може да страда и другия,но и двата са здрави има писано доста.
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: IvanovIvan - Петък, 04 Април, 2014, 19:27:37
460 не е ли от първото поколение двигатели на ТГА който е 463 кс . или така си мисля ако е този харчи доста повече от 480 и този просто няма как да е Евро 4
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: man_TGX_18.680 - Понеделник, 02 Юни, 2014, 16:25:15
Тъй като гледам и двата са една и съща година, което означава че и двата са Common Rail второ или трето поколение. За справка през 2002 г. MAN  са първите който ползват тази система. За мен лично по големия мотор е по добре.
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: Тариката - Понеделник, 02 Юни, 2014, 21:31:37
   В Германия и скандинавия данъците на камиона са пряко свързани с екологичния клас, а естествено и с пътните такси. За това на двигател Евро 2 пробег около половин милион се слагат допълнителни филтри и катализатори и той започва да отговаря на Евро 4-фактически и по документи. Например "Д12 версия Б на Волво/12130cm³/" или Скания 340/380к.с.-10640cm³ и т.н. Съответно двигател Евро 3 се преправя на Евро 5. Подозирам, че казуса който разглеждате е същия.
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: kron - Сряда, 11 Юни, 2014, 07:51:55
Няма такова нещо в Европа от Евро2 да става Евро4 и от Евро3 на 5,това може да го има в България ;D но пак не споря де.На скоро разглеждах машината за Толл колет в Германия и ми направи впечатление че са добавени нови 2 варианта за таксуване,освен стандартните Евро2 и 3 има и Евро2 с ТКМ-филтър и Евро3 с ТКМ-филтър така май беше изписано дано не съм объркал,но мисля че по книга излезе ли една машина евро3 то тя си е Евро 3 ако ще и система за Адблу да се сложи ама може и да съм в заблуда ;D
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: Тариката - Сряда, 11 Юни, 2014, 21:51:19
   Има такова нещо и то се казва "Руспартикелфилтер".http://www.verkehrsrundschau.de/mit-partikelfilter-nachruestung-euro-3-lkw-wird-zum-euro-5-lkw-786245.html (http://www.verkehrsrundschau.de/mit-partikelfilter-nachruestung-euro-3-lkw-wird-zum-euro-5-lkw-786245.html),Освен това тази технология се използва от 2008 година,даже от Евро 1 се преправя на Евро 4.http://www.dieselpartikelfilter.net/lkw-partikelfilter/lkw-nachruestfilter/category/256-lkw-volvo.html (http://www.dieselpartikelfilter.net/lkw-partikelfilter/lkw-nachruestfilter/category/256-lkw-volvo.html)
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: Haydutyn - Вторник, 29 Юли, 2014, 15:04:50
Цитат на: Тариката - Сряда, 11 Юни, 2014, 21:51:19Има такова нещо и то се казва "Руспартикелфилтер".http://www.verkehrsrundschau.de/mit-partikelfilter-nachruestung-euro-3-lkw-wird-zum-euro-5-lkw-786245.html (http://www.verkehrsrundschau.de/mit-partikelfilter-nachruestung-euro-3-lkw-wird-zum-euro-5-lkw-786245.html),Освен това тази технология се използва от 2008 година,даже от Евро 1 се преправя на Евро 4http://www.dieselpartikelfilter.net/lkw-partikelfilter/lkw-nachruestfilter/category/256-lkw-volvo.html (http://www.dieselpartikelfilter.net/lkw-partikelfilter/lkw-nachruestfilter/category/256-lkw-volvo.html)
Сега разбирам защо ти казват Тариката.
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: Тариката - Четвъртък, 31 Юли, 2014, 10:11:26
    Да така е, има още една тънкост-България е една от малкото държави в Европа/а може би и в света/ където МПС-то се регистрира по датата на първата регистрация. Както в бившия Съветски съюз, така и в бивша Югославия се регистрира по датата на производство. Трикът с "Руспартикелфилтер" не можеш да го приложиш в Босна, Беларус, Русия и Казахстан защото се прави справка по Вин-а. Тук единствената възможност е сертификати и преобурудване от завода-производител+допълнителни проверки.
   
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: Haydutyn - Понеделник, 15 Септември, 2014, 15:16:18
  Bярно ли, е че руснаците купуват камиони без да ги гледат или това е фолклор?
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: Тариката - Понеделник, 15 Септември, 2014, 17:51:47
Цитат на: Haydutyn - Понеделник, 15 Септември, 2014, 15:16:18Bярно ли, е че руснаците купуват камиони без да ги гледат или това е фолклор?
Не съвсем руснаците купуват най-вече по № на шаси/VIN/-според моите скромни наблюдения.
        Волво имат според мен най-добрата база данни, но който има достъп си мълчи и не пуска фандък. Там можеш да разбереш не само повредите по време на гаранционния и извънгаранционния сервиз-съответно пробега при смяна на масло+филтри, но има данни за, предавателното отношение, обема на левия и десния резервоар, оригиналния размер гуми/ако не ме лъже паметта и марката на гумите/, завода производител и т.н.
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: Chefo(SCANIA) - Понеделник, 15 Септември, 2014, 18:56:06
И аз така сам чувал за руснаците...Поръчват 20 влекача настаро по интернет и от дилъра им ги карат направо
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: loshdancho - Понеделник, 15 Септември, 2014, 22:00:07
Цитат на: Тариката - Понеделник, 15 Септември, 2014, 17:51:47
Не съвсем руснаците купуват най-вече по № на шаси/VIN/-според моите скромни наблюдения.
        Волво имат според мен най-добрата база данни, но който има достъп си мълчи и не пуска фандък. Там можеш да разбереш не само повредите по време на гаранционния и извънгаранционния сервиз-съответно пробега при смяна на масло+филтри, но има данни за, предавателното отношение, обема на левия и десния резервоар, оригиналния размер гуми/ако не ме лъже паметта и марката на гумите/, завода производител и т.н.
Това при условие, че всичко се прави в сервиз на Волво.
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: emilpopoff - Понеделник, 15 Септември, 2014, 23:06:27
Цитат на: loshdancho - Понеделник, 15 Септември, 2014, 22:00:07
Това при условие, че всичко се прави в сервиз на Волво.
На 100 % съгласен с Данчо, ако не е в оторизиран сервиз на Волво(или съответната марка, при леките автомобили поне за мен най-изчерпателна сервизна история имат Рено и Тойота) кой ще отбележи и качи на в общата сервизна с-тема на марката инфото на съответната сервизна интервенция, като няма достъп на оторизиран сервиз ? 
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: Haydutyn - Вторник, 23 Септември, 2014, 13:16:46
Цитат на: Тариката - Понеделник, 15 Септември, 2014, 17:51:47Не съвсем руснаците купуват най-вече по № на шаси/VIN/-според моите скромни наблюдения. Волво имат според мен най-добрата база данни, но който има достъп си мълчи и не пуска фандък. Там можеш да разбереш не само повредите по време на гаранционния и извънгаранционния сервиз-съответно пробега при смяна на масло+филтри, но има данни за, предавателното отношение, обема на левия и десния резервоар, оригиналния размер гуми/ако не ме лъже паметта и марката на гумите/, завода производител и т.н.
Значи ние изкупува боклуците на Европа, a руснаците купуват най-качественото. Защо основно автобусите и камионите от скандинавия на Mobile.de имат изписан № на шаси/VIN/?
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: IvanovIvan - Вторник, 23 Септември, 2014, 20:49:16
От  1 година в Русия има забрана за внос на техника втора употреба .
Заглавие: Re:МАН 460 или МАН 480
Публикувано от: Тариката - Сряда, 24 Септември, 2014, 13:39:48
Цитат на: Haydutyn - Вторник, 23 Септември, 2014, 13:16:46Значи ние изкупува боклуците на Европа, a руснаците купуват най-качественото. Защо основно автобусите и камионите от скандинавия на Mobile.de имат изписан № на шаси/VIN/?
В България много малко хора зная какво точно означават понятията "Малък Сервиз" и "Голям Сервиз",за разлика от бивша Югославия,където е точно обратното./Така,че колеги да не се излагаме пред чужденците!/. Например финландците извършват  извън-гаранционен "Малък Сервиз" където им е удобно и/ли изгодно, но за "Голям Сервиз" или по-тежки повреди автобуса или камиона с двигател Волво или Скания се изпраща,чрез ферибот в Талин. Естонците са официален вносител и оторизиран сервиз най-често имат договор за ремонт на целия автопарк на съответната скандинавска фирма-от градски автобуси до влекачи за извънгабаритни товари.
Цитат на: IvanovIvan - Вторник, 23 Септември, 2014, 20:49:16От  1 година в Русия има забрана за внос на техника втора употреба .
От 01.01.2014г. в Руската Федерация е въведено Евро 5 за всички видове МПС-та внос от ЕС, както и година на производство 2006 г.-минимално изискване за издаване на Талон/ПТС на руски/.Ембаргото важи за употребявани МПС-та внос от Сащ. Никой няма да те спре да обмитиш, каквото и да е било МПС на 100% мито-но-не знам дали има смисъл/защото е прекалено скъпо/или като резервни части. Проблемът е издаването на ПТС. От голамата седмица на европейските производители на камиони само ДАФ намат заводи на териториата на Евразийския Съюз.Ако имаш предвид, че е забранен Контруктор-а,/Карпил,Разпил,Двойник,Тройник и т.н./, той е забранен от преди 2 години в Европейската част и от преди 1 година в азиатскат част.